çin malı motosiklet almayın.
-
Piyasayı düşürdüğü, önüne gelenin 500 tl ye alıp, ben motorcuyum diye gezdiği bir piyasa da arkadaş gayet haklı ve mantıklı. Herkes parasına göre alıyor olabilir tamam o konu da haklısınız ama diğer yandan düşünürseniz, bir çok başı boş kendini motorcu sana tip. Maalesef son yıllarda çinliler yüzünden daha da çok türediler. Ayrıca param yok da bilmemne de demeyin. 2 sene bekleyin biriktirin, kredi çekin, istediğinizi alın. Ben bile 18 yaşında bunu tek başıma başardıysam herkes başarır.
Arkadaşım doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. Sende sevgili BEKİR COŞKUN gibi onuncu köyden seslen..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Reklamlar
-
ya aslında bu tür çin malı motor konusu forumda haddinden fazla var arkdas daha 4 gündür siteye üye oldgundan dolayı araştırmadan açmış konuyu bence uzatmanın anlamı yok artık.herkes çin malını begenmesede olur biz hayal edemediğiniz yerlere çin malı motorla gidiyoz.para olsa daha iyisinide almayı bilirizzzzzzzzz
[COLOR="Black"][B]Kimileri için forum ama benim için bir aile.[/B][/COLOR]
-
tubis adlı üyeden alıntı
Piyasayı düşürdüğü, önüne gelenin 500 tl ye alıp, ben motorcuyum diye gezdiği bir piyasa da arkadaş gayet haklı ve mantıklı. Herkes parasına göre alıyor olabilir tamam o konu da haklısınız ama diğer yandan düşünürseniz, bir çok başı boş kendini motorcu sana tip. Maalesef son yıllarda çinliler yüzünden daha da çok türediler. Ayrıca param yok da bilmemne de demeyin. 2 sene bekleyin biriktirin, kredi çekin, istediğinizi alın. Ben bile 18 yaşında bunu
tek başıma başardıysam herkes başarır.
Arkadaşım doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. Sende sevgili
BEKİR COŞKUN gibi onuncu köyden seslen..
Asgari maaş alan biri sırf bu aşkı söndürmek için alıyor çin malı kıytırık ucuz motosikleti,aldığı krediyi ödüyor belki geri kalanını evine harcıyor.Hani 18 yaşımda ben bunu başardım sizde yaparsınız çok basit kaçıyor.Ben bir sene sonrasının planını yapıyorum ki şimdide alabilirim istediğim motosikleti ama devrimiz çok rahat bir devir değil eğer tek başınaysan.Kesinlikle kötü anlaşılmasın sizden alıntı yaptığım için ama apaçilik yapanlar kendilerine yaparlar aynı marka motosiklet kullanmak onlarla eşdeğer yapmaz kimseyi kurallara uyarsan.
-
Açtığınız topic ile ilgi çekmek ve çok cevap almak istiyorsanız hemen böyle bir konu açın ve anında yüzlerce cevap gelsin işte
-
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
Tanıdık bir başlık ve bilindik cevaplar. defalarca tartışıldığı için bu başlık uzun süreli olmaz.
Ama Forumun delisi olarak iki çift kelime etmek isterim.
Keşke Trinidat tobaako ve Burkina Faso malı motorsikletler alıp sürebilseydik.tadından yenmezdi. ancak bu ülkeler ne yazık ki dünya çapında satış yapan motorlar üretmediği gibi normal şartlarda halkı yiyecek ekmek bile bulamıyor. yani ne kadar ekmek o kadar köfte
İnsanların çin malı motor tercih etmelerinin ilk nedeni ekonomik.buna kimse inkar edemez. ve bence kendinize motorcu demek istiyor ve motorsikletinizle yıllarrrrrrr geçirmek istiyorsanız ilk motorunuz illaki çinli olmalı.
Ne demek istiyorum bunu açıklayayım. Çinli motor aldığınız vakir öncelikle motorsikletin aslında NE OLMADIĞINI anlıyorsunuz. motorsiklet tank değildir. düşerseniz yaralanırsınız , kaza yaparsanız ölürsünüz. bu tecrübeyi 200 km gibi süratle 600 RR da yaşamak ayrı. ne yaparsanız yapın 80 'i geçmeyen motorda yaşamak ayrı. Motorsikletinizin her yeri plastikse , zamanla dağılmaya başlayacağından , çukarlara , kasislere doğru açıyla ve uygun hızla girmeyi öğreniyorsunuz.fren pabuşlarının iki üç parmak genişliğinde bir lastik parçası ve vites telinin ve fren telinin , aslında bir tel parçası olduğunu ve her an kopabilecek , başınıza elli türlü dert açacağını öğrenip , hangi arazi koşullarından maksimum ne kadar sürat yapılacağını hangi mesafeden frene asılınırsa , duruşup durulamayacağını , gerekirse düşerek , otomatikman öğrenmiş oluyorsunuz. canınız yandığı için bir daha bu tecrübeyi asla unutmuyorsunuz.
ayrıca zırp pırt orası burası arızalanan tarzdan bir çinli motorunuz varsa , zamanla teknik servise girmeye üşenip kendi tamiratınızı kendiniz yapmaya başlıyorsunuz.el yeteneğiniz geliştiği gibi arıza tahmini yapmanızda gelişiyor.
Custom çalışması yapmayı düşünüyorsanız işiniz kolay .öyle gaz altı argon kaynaklarına , ciddi teknik bilgiye ve alet edevatada ihtiyacınız yok. keskin bir bıçak ve alelade bir testere ile istediğiniz yerini keser biçersiniz.istediğiniz yerine kafanıza göre yan sanayii far, sinyal, küllük , abajür felan takabilirsiniz.sprey boya ile hatta yağlı boya ile istediğiniz gibi boyarsınız.motor çinli olduğundan kimsede sizi kınamaz.bu dediklerimi markalı motorlarda yapamazsınız. yaparsanız anında adınız çıkar. damgalı eşek gibi dolaşırsınız.
İstediğiniz kadar kırın dökün , parçaları nispeten ucuz olduğu için masraf markalı motorlara göre cüzzi kalacaktır. Şimdi tüm bu artı özellikleri varken neden başlangıç motoru olarak çinli alınmasın ki.
Hatta çinli motor kullananların başlarından sıkı bir kaza geçerse , sürüş alışkanlıkları kökten değişiyor.dolayısıyla ilerde çinli motorundan çok daha güçlü ve hızlı bir motor aldıkları takdirde bu motoru daha kontrollü kullanıyorlar.
Kıssadan Hisse : Motorunuz çok ünlü bir marka olsa dahi buna güvenmeyin. mekanik alet her an arıza yapabilir.Motor tecrübesi sırf sürmekle değil ayrıca motorun dilinden anlamakla olur. motorunuzu dinleyin .motor size bir arızası varsa söyler.hissettirir. ama siz motorunuzun dilinden anlamıyorsanız ,arıza büyüyüp cebinizi yakar. cep çinliye müsaitse çinliye , japona müsaitse elbette japona binin. ama çinliye binenleride küçümsemeyin. ikide bir çinliye binmeyin diyede başlık açmayın. bu ekonomik şartlarda millet neye binmek isterse ve bütçesi neye müsaede ederse ona biner.
Deli Çerkez yine döktürmüşsün.
Helal olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 PM ----------
tubis adlı üyeden alıntı
Piyasayı düşürdüğü, önüne gelenin 500 tl ye alıp, ben motorcuyum diye gezdiği bir piyasa da arkadaş gayet haklı ve mantıklı. Herkes parasına göre alıyor olabilir tamam o konu da haklısınız ama diğer yandan düşünürseniz, bir çok başı boş kendini motorcu sana tip. Maalesef son yıllarda çinliler yüzünden daha da çok türediler. Ayrıca param yok da bilmemne de demeyin. 2 sene bekleyin biriktirin, kredi çekin, istediğinizi alın. Ben bile 18 yaşında bunu
tek başıma başardıysam herkes başarır.
Arkadaşım doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. Sende sevgili
BEKİR COŞKUN gibi onuncu köyden seslen..
hangi piyasa?neyin piyasası?.
1-başı boş adamları pahalı motor satarak adam edemeyiz.O adamları Çin malı motorlarla beraber mi ithal ediyorlar?Hayır onlar zaten bu toplumun içinde.
2-Motorcu olmak için pahalı ve markalı motor sahibi olmak yetmez.
3-Kişinin insani nitelikleri varsa adamdır,yoksa motora binmek adamlığına bir sey katmaz
-
viyana adlı üyeden alıntı
tüm motosiklet dostlarına iyi geceler. başlıkta aynen yazdığım gibi çin motosikletine karşıyım arkadaşlar. bisiklet alın hatta gerekirse yaya olun ama çin malına asla prim vermeyiniz. hem paranızı hem de canınızı tehlikeye sokmayın.
Çok enteresan bir konu.
-
tubis adlı üyeden alıntı
Piyasayı düşürdüğü, önüne gelenin 500 tl ye alıp, ben motorcuyum diye gezdiği bir piyasa da arkadaş gayet haklı ve mantıklı. Herkes parasına göre alıyor olabilir tamam o konu da haklısınız ama diğer yandan düşünürseniz, bir çok başı boş kendini motorcu sana tip. Maalesef son yıllarda çinliler yüzünden daha da çok türediler. Ayrıca param yok da bilmemne de demeyin. 2 sene bekleyin biriktirin, kredi çekin, istediğinizi alın. Ben bile 18 yaşında bunu
tek başıma başardıysam herkes başarır.
Arkadaşım doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. Sende sevgili
BEKİR COŞKUN gibi onuncu köyden seslen..
bende aynı fikirdeyim zaten ama ben bu çin malını tecrube için aldım..800 km yaptım 2 ayda ve hala tecrube kazanamadığımı düşünüyorum...eger bu gibi düşünce ile alıncak en güzel motor 2. el cin motorları..satarken de zarar etmeden satayım die düşündüm...ilerde cbf 150 düşünüyorum mesela..
ama sende haklısın..önüne gelen motor alıyor ucuz biniyor tecrübesiz...resmen tehlike..bende biniyorum ewet, tecrubesizim kendimce ama yinede güzel kullanıyorum şöyle bi etrafıma baktığımda..hem ben trafige çıkmıyorum köy yollarına çıkıyorum boş yollarda geziyorum toprak yollara giriyorum frenliyorum kalkıyorum vs vs..kayma oranları vs...ehliyet de yok zaten ama trafikte ehliyetsiz önne gelen motor kullanırsa, haklısın herkes motorcu deildir...
uzattım baya...
-
sularseller adlı üyeden alıntı
Asgari maaş alan biri sırf bu aşkı söndürmek için alıyor çin malı kıytırık ucuz motosikleti,aldığı krediyi ödüyor belki geri kalanını evine harcıyor.Hani 18 yaşımda ben bunu başardım sizde yaparsınız çok basit kaçıyor.Ben bir sene sonrasının planını yapıyorum ki şimdide alabilirim istediğim motosikleti ama devrimiz çok rahat bir devir değil eğer tek başınaysan.Kesinlikle kötü anlaşılmasın sizden alıntı yaptığım için ama apaçilik yapanlar kendilerine yaparlar aynı marka motosiklet kullanmak onlarla eşdeğer yapmaz kimseyi kurallara uyarsan.
Motosiklet kullanmayan diğer insanlar açısından bakarsan olaya eğer, yapılan her hangi bir hatada durup da, yok o bilinçsiz motorcu diğerleriyle kıyaslama onu demez. Adam kaskını koluna takar gezer, sonra bütün motorcular serseri olur. Neyse uzayacak bu konu, hiç havamda değilim.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
işte bende böyle bir işaret bekliyordum.
çin malına karşı bir arkadaş olmassa kesin alacam diyordum.istihareye yattım.namaz kıldım.ve bu başlığı gördüm.cezbe geldim birden.
almam gayrı
Orgazma Dudak Büktürür
-
piyasada cın malı motormu varmış ALLAH ALLAH ben nıye görmedım acep gerci ben bı motor kullanıyom 3 senedır emma la yoksa amanın yoksa bu dediğiniz o dediğiniz mi aman yarabbiiiii tövbe tövbe ben şimdi ne yapayım 30 bın km re oldu tüh bırakayımmı panık ettim şimdi, pekte sevmıştım yaaa beni hiç üzmedi garıbım yok yok bu o dedıklerınızden değildir inanmıyorum gerçi üzerınde hiç tanımadığım harfler var ama ama son aldığım sony marka fotoğraf makınemdede vardı yok yok benı kandırmayın çin malı diye bır şey yok hemıde bu motor 140 basiiii le kardeşim kedıdır o kediiiii akşam akşam seni kadırmışlaaaar yok üle bır şey yaaaaa bak markasınıda süliyem pıonneer yaaaa
-
askon adlı üyeden alıntı
piyasada cın malı motormu varmış ALLAH ALLAH ben nıye görmedım acep gerci ben bı motor kullanıyom 3 senedır emma la yoksa amanın yoksa bu dediğiniz o dediğiniz mi aman yarabbiiiii tövbe tövbe ben şimdi ne yapayım 30 bın km re oldu tüh bırakayımmı panık ettim şimdi, pekte sevmıştım yaaa beni hiç üzmedi garıbım yok yok bu o dedıklerınızden değildir inanmıyorum gerçi üzerınde hiç tanımadığım harfler var ama ama son aldığım sony marka fotoğraf makınemdede vardı yok yok benı kandırmayın çin malı diye bır şey yok hemıde bu motor 140 basiiii le kardeşim kedıdır o kediiiii akşam akşam seni kadırmışlaaaar yok üle bır şey yaaaaa bak markasınıda süliyem pıonneer yaaaa
Yok ya o motor cenc tir çin malı motor gitmezki benim motordan biliyorum yokuş yukarı itiyor yokuş aşşağı biniyorum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
mete_han adlı üyeden alıntı
ha alanları yadırgadım hor gördüm alay ettim...çok keyifli oldu...bu forumu benim için keyifli yapan nüanslardan biride çin çon motor sahipleri oldu...Örneğin Gültekin nikli kişi gazabımdan yıllardır nasibini istihkakını aldı...eee çini seven arızayada katlanır dalgayada...
2 yıl 9 aydır bir kez yolda kalmadım...44250 km devirdim...olay budur...
Sen de benim ahımı aldın, camiaya kepaze oldun.
38 binde motor yaptıran ilk hondacı oldun. Efsanesin artık.
Bunu da yazsana metöröf...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
Gültekin adlı üyeden alıntı
Sen de benim ahımı aldın, camiaya kepaze oldun.
38 binde motor yaptıran ilk hondacı oldun. Efsanesin artık.
Bunu da yazsana metöröf...
Kendini met etmeyi sevmez ondan yazmıyor olabilir.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
BBelt adlı üyeden alıntı
Sarkastik anlatım kesmediyse öz Türkçe olarak bir toparlayayım: Hadi len ordan...
Bir de, belli ki bir süredir yurt dışında yaşadığınızdan Türk örf ve adetlerinden de biraz uzak kalmışsınız... Buralarda toplum içinde masturbasyon yapmak hala ayıp karşılanıyor. Bilginize...
Konunun özeti budur.
-
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
Bence alın ve binin.Böylece motosiklet bilinci gelişsin bari
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
Vallahi sıkıldım her gün aynı konuyu görmekten MT'de. Korkuyorum bu gidişle MT'den soğuyacağım. Yönetim ana sayfaya bir konu sabitlesin "çin almayın" diye herkes rahatlasın bari. bu nedir ya...
Adamın 10. mesajı çin almayın. arkadaşım biz burda binlerce insanız. binlercemiz de söyledi tartıştu bu konuyu defalarca.
Bu hafta sonu nereye gittin motorla bize onu yaz.
-
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
Tanıdık bir başlık ve bilindik cevaplar. defalarca tartışıldığı için bu başlık uzun süreli olmaz.
Ama Forumun delisi olarak iki çift kelime etmek isterim.
Keşke Trinidat tobaako ve Burkina Faso malı motorsikletler alıp sürebilseydik.tadından yenmezdi. ancak bu ülkeler ne yazık ki dünya çapında satış yapan motorlar üretmediği gibi normal şartlarda halkı yiyecek ekmek bile bulamıyor. yani ne kadar ekmek o kadar köfte
İnsanların çin malı motor tercih etmelerinin ilk nedeni ekonomik.buna kimse inkar edemez. ve bence kendinize motorcu demek istiyor ve motorsikletinizle yıllarrrrrrr geçirmek istiyorsanız ilk motorunuz illaki çinli olmalı.
Ne demek istiyorum bunu açıklayayım. Çinli motor aldığınız vakir öncelikle motorsikletin aslında NE OLMADIĞINI anlıyorsunuz. motorsiklet tank değildir. düşerseniz yaralanırsınız , kaza yaparsanız ölürsünüz. bu tecrübeyi 200 km gibi süratle 600 RR da yaşamak ayrı. ne yaparsanız yapın 80 'i geçmeyen motorda yaşamak ayrı. Motorsikletinizin her yeri plastikse , zamanla dağılmaya başlayacağından , çukarlara , kasislere doğru açıyla ve uygun hızla girmeyi öğreniyorsunuz.fren pabuşlarının iki üç parmak genişliğinde bir lastik parçası ve vites telinin ve fren telinin , aslında bir tel parçası olduğunu ve her an kopabilecek , başınıza elli türlü dert açacağını öğrenip , hangi arazi koşullarından maksimum ne kadar sürat yapılacağını hangi mesafeden frene asılınırsa , duruşup durulamayacağını , gerekirse düşerek , otomatikman öğrenmiş oluyorsunuz. canınız yandığı için bir daha bu tecrübeyi asla unutmuyorsunuz.
ayrıca zırp pırt orası burası arızalanan tarzdan bir çinli motorunuz varsa , zamanla teknik servise girmeye üşenip kendi tamiratınızı kendiniz yapmaya başlıyorsunuz.el yeteneğiniz geliştiği gibi arıza tahmini yapmanızda gelişiyor.
Custom çalışması yapmayı düşünüyorsanız işiniz kolay .öyle gaz altı argon kaynaklarına , ciddi teknik bilgiye ve alet edevatada ihtiyacınız yok. keskin bir bıçak ve alelade bir testere ile istediğiniz yerini keser biçersiniz.istediğiniz yerine kafanıza göre yan sanayii far, sinyal, küllük , abajür felan takabilirsiniz.sprey boya ile hatta yağlı boya ile istediğiniz gibi boyarsınız.motor çinli olduğundan kimsede sizi kınamaz.bu dediklerimi markalı motorlarda yapamazsınız. yaparsanız anında adınız çıkar. damgalı eşek gibi dolaşırsınız.
İstediğiniz kadar kırın dökün , parçaları nispeten ucuz olduğu için masraf markalı motorlara göre cüzzi kalacaktır. Şimdi tüm bu artı özellikleri varken neden başlangıç motoru olarak çinli alınmasın ki.
Hatta çinli motor kullananların başlarından sıkı bir kaza geçerse , sürüş alışkanlıkları kökten değişiyor.dolayısıyla ilerde çinli motorundan çok daha güçlü ve hızlı bir motor aldıkları takdirde bu motoru daha kontrollü kullanıyorlar.
Kıssadan Hisse : Motorunuz çok ünlü bir marka olsa dahi buna güvenmeyin. mekanik alet her an arıza yapabilir.Motor tecrübesi sırf sürmekle değil ayrıca motorun dilinden anlamakla olur. motorunuzu dinleyin .motor size bir arızası varsa söyler.hissettirir. ama siz motorunuzun dilinden anlamıyorsanız ,arıza büyüyüp cebinizi yakar. cep çinliye müsaitse çinliye , japona müsaitse elbette japona binin. ama çinliye binenleride küçümsemeyin. ikide bir çinliye binmeyin diyede başlık açmayın. bu ekonomik şartlarda millet neye binmek isterse ve bütçesi neye müsaede ederse ona biner.
Deli çerkeş abim ellerine sağlık benimde kafamdaki bazı soru işaretleri bu yazı ile silinmiş oldu. Bu arada avatarındaki resimde aynı Haşmet Babaoğluna benziyorsun. Yoksa omusun? Bu konuya da bir açıklık getirebilirsen çok sevinicem. sevgiler ve saygılar.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler