Peki bu düşme olaylarında acemilerin yaptığı en sık hata nedir? Anladığım kadarıyla genelde düşük hızda viraj alırken düşülüyor. Motorun ağırlığı da önemli sanırım. Mesela 140 kg'lık bir motorla başa çıkmak 180'lik bir motordan daha kolay olur değil mi?
olduğu yerde düşürmek ayrı düşüp sürüklenmek ayrı. Ben iki motorumuda olduğu yerde düşürdüm. tersten tuttuğum için ayağım kaldı düştük. ciddi bir hasar olmadı. Benim şahsi görüşüm. Eğer elimde grenaj vs gibi teferruatı tamir edebilecek imkan ve yetenek varsa ben bakmam o ayrıntıya alırım. Sonuçta fiyatı makul motoru yürürü temiz ise bana uyar. Ben diğer teferruatları gideririm. Ben binmek için alıyorum motor.ç
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Teşekkür ederim arkadaşlar. Genel olarak sonuca vardığım kanı şu oldu; her motor düşer dermişim ama doğru olmakla beraber düşmenin motora çok önemli hasar vermediği ve sizlerinde dediği gibi kaza olmadığı sürece, çünkü kaza yapmakla motorun yere düşmesi yada düşürülmesi çok farklı olduğu için düşmesinin çok önem arzetmediği. Bunun böyle olduğuna sevindim çünkü bende sizler gibi düşünüyorum ve bugün bahsettiğim motoru da görünce çok sevdim çünkü dediğim şeyleri motor kaskolu olduğundan orjinalleri ile değiştirilmiş çoğu insan da değiştiğini farkedemez ama satıcı dürüst davranıp sölediği için ayrıca puan aldı benden ve bende satmak istediğimde sıkıntı olmayacağı kanısına vardığımdan krediyle alacağım kısmetse. Herkese teşekkür ederim fikirlerini paylaştığı için.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
şahsen motorlar 2 -3 bilemedin 4 kere düştüm hayatta en zor kazanılan şey tecrübedir
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Merak ettim bu Ducati Monster 696'dan Türkiye'de kaç kişide vardır?
Sonuna kadar haklısın.
Adam 1993 model enduroya bakarken soruyor;düşmesi kalkması var mı?grenaj niye değişti?boya var mı?
Sanki koleksiyon motoru alacak.
boya da olur,değişen de olur olmazsa o motor enduro olmaz.
hakkını vererek kullandıysa o kadar yılda düşmediyse,yana yatırmadıysa sahibi uçaktan atlasın ölmez.
enduronun hakkı arazide verilir,girmediyse motorun hakkını verememiştir,bana göre hava atmak için motor sahibi olmuştur.
girdiyse düşebilir,yana yatabilir,çamura saplanabilir,dala takılabilir,tökezlenebilir.
grenaj niye plastiktir,niye ucuzdur enduroda,çizilse boyansın,kırılsa değiştirilsin diye.
ilk motorumu tam tamına 15 gün önce aldım 1200 km yol yaptım henüz düşmedim umarımda düşmem yani ciddi anlamda nice 1000 lere 10000 lere 100000 lere diyorum cümlemize arkadaşlar
ya bu başlık insin aşağılara artık ya her gördüğümde acaba ne zaman düşüreceğim motorumu diyorum.
inadına düşürmeyeceğim kardeşim motorumu 10.000 km yapacağım gene de düşürmeyeceğim 1.000 km oldu çok şükür aynamı bir aracın aynasına çarpmam haricinde hiç bir şey olmadı..hoş benim değil adamın aynası düştü yere orası ayrı
bende ilk birkaçbinde düşmedim düşürülmedim ama ulan ben bu işi çözdüm galiba falan diye kendi kendime düşünürken 5000 km yaptıktan sonra gittim körüklü otobüse şerit değiştirirken arka solundan çarptım az kala ayak bileğim kırılıyordu 1.5 aydır şişi geçmedi. onun için kendinize çok fazla güvenip riske girmeyin ben dersimi aldım umarım bidaha böyle şeyler kimsenin başına gelmez
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Motosikletiyle 10.000 km' yi devirmiş ve hiç düşmemiş birisi var mı???
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Sürüşe bağlı bence biraz da, sakin sakin giden bir adam 100bin'i de devirir düşmeden.
motorda park halinde yana yatma arabanın kaportasındaki bir çizikten farklı değildir bence ama şasi yamulmuşsa asla ve asla alınmaz istediğin kadar düzelt asla aynı olmaz sağlam kaportacı ve şasicilerde bilgisayarla milimine kadar düzeltiyorlar ama kaç kişi vardır ki o parayı ödeyip onu yaptırsın ? önemli olan ağır kazalı olmamasıdır gerisi fasa fiso
Master of Davar
dostum fizik kurallarına göre 2 tekerli bir araç belirli bir hıza ulaştıktan sonra kendisi yola devam eder sen üstünden insen bile o motor belirli bir süre kendi hızında devam eder daha sonra yavaşlayıpta durmaya yakın devrilir
bencede kaportasında ufak tefek çizilmeler olmuş falan pek önemli değil. Motorun yürüyen aksaamı iyi olsun şasede eğrilik büğrülük olmasın kullanışda zorluk çıkaran durumlar olmasın geri kalanları zati gözüne battıkca yaptırırsın
Bende motorumu ilk aldığımda hayatımda ilk kez motora binicektim. Direk otrdum üstüne bastım gaza gittim :D İlk kazamı motoru kısa mesafe arası çeviriken yaptım. Daha motor 7.km sindeydi motoru çevirmek için geri geri çektim direksiyonu döndürdüm gaza bastığımda motor birden fırladı duvara girdim 2. virajı alırken ön freni sıktım diye motoru yatırdım :D yani baya bi kaza atlattım fakat 3 5 çizikten ibaret hepsi. Her düştüğümde yada düşürdüğümde direk servisin yolunu tuttum kontrol ettirdim motorun heryerini
http://img200.imageshack.us/img200/8332/mjimzacopy.png
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)