Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Türkiye'nin En Uygun CC si Hangisidir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela hyo diyorsun...Verdiğin örneklerden ve çeşitlere bakaraktan hyo çıkıyor..... Peki hyo arkadaşın isteklerine cevap verebilecek nitelikte mi?...

    Bakalım hyo ya......
    Diye devam etmişsin de ben marka yada model belirtmedim. 250 cc naked de var, chopper da, race de.. Motor kaslı olsun diye bir ibarede yok yazdıklarımda. Yollarımız belli, zevkten öte ulaşım aracı olarak kullanılacaksa mantıklı olanın 250 cc olduğunu yazdım sadece, arkadaşın herhangi bir isteği yok Türkiye'ye en uygun motor cc'si ne diye sormuş. Güçlü motor güç istediğin müddetçe çok yakar ve hızlı gider, orta sınıf bir motor fazla güç üretmez güç üretemediğinden çok da yakmaz.
    Kısaca bakınız Gayri safi milli hasıla ya ondan sonra cevap yazın
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazından anladığım kadarıyla profilinde yazan kendi motoruna olur istemişsin.Evet,yukarıdaki tarifte ifade ettiğin senin motorundur ve onu kullanmaya devam et.



    İşte bir KUVVETMİRA klasiği daha! Hocam süpersin.

    Hayır kastım kendi kullandığım motosikletim değil. Yanlış anlaşılmışım. Çünkü GV250cc Cruıser uzun yolda yağ soğutması ile çok iyi iken dur kalklarda yağ ısınan motoru dahada ısıtıp 180 kg lık ağırlığı ile şehir içi kullanımında zorluklar çıkarmaktadır. Ayrıca Cruıser motorlar ABD gibi dümdüz ve geniş yollarda iki teker arasında ki uzun mesafeseinden dolayı muhteşem bir sürüş sağlarken ilçe yollarında dar ve kıvrımlı yollarda iki teker arasındaki uzunluk sorun olmaktadır.
    Hal böyle iken, benim sizlerden gelen bazı abuk sabuk cevaplar dışında konuya makul yaklaşan arkadaşlarımdan bazıları çok iyi cevap vermişler. Ve bence bu sorunun cevabını ve cc yi 3 adet model ile belirlemişler.

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 cc damardan alıyorum.....
    20 fazla geliyor....


    Nasıl bir soru anlamadım.... Manasız....
    Bu soruyu alaya alıp tuhaf cevap yazan arkadaşlarıma tavsiyem o makul cevapları kendilerininde okuyup anlamalarıdır.

    Ama sorumu net anlayan arkadaşlarımda olmuş.... Onlara dikkatli okumalarından dolayı teşekkür ederim...
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manasız olduğuna neye göre karar verdin? Gayet net ve çok da güzel bir soru.

    Şehir içinde kullanım kolaylığı, şehir dışında yeterli hızı sağlayabilmesi açısından 250 cc ve 25-30 Hp aralığında 150 km hıza ulaşabilen bir motosiklet Türkiye için en ideal bir alettir bence. Konuyu zevkten öte ulaşım aracı olarak kullanılabilecek motosiklet olarak algıladığımdan fazlası zevkler ve renkler meselesinden ibarettir.
    150 Km hız Türkiye yollarında (Önünüze köpek çıkar, dengesizin biri otomobiliyle atlar, çukuru çıkar fotoseptiği çıkar) yeterli hatta fazladır bile. Şehir içinde ise yakıt ekonomisi ve ağırlığının az olmasının sağladığı kıvraklığıyla kullanım kolaylığı sağlar.


    Mesela bu arkadaşım oldukça zeki birisi okuduğunu anlayıp yorumlayıp cevap verebilen biri diğerleri gibi okuduğunu anlamakta sıkıntı çekmemiş ve cevabı bulmuş...

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlattığın tanıma 250cc'lik motorlar uyuyor bence. Hyosun GT 250 Comet, Honda CBF 250, Hyosung GT 250R, Yamaha YBR 250 ve Kawasaki Ninja 250R aklıma gelen güncel modeller. Ninja'da gözüm var ayrıca
    Gerçekten dediklerimi karşılayan modeller "YAMAHA YBR250cc" "Honda CBF250cc"" ve "Hyosung GT250cc" lerdir. Bunlar uzun yolda 120-130 km lik makul hız verirken iki teker arasındaki makul uzunluk ile dar ve kıvrımlı ilçe yollarında konfor verecektir. 250cc lik hacimleri ile şehir içi trafikte 750 yada 1000 cc gibi dur ve kalklarda onlar kadar hararet yapmayıp onlar kadar yakıt harcamayacaktır... yEDEK PARÇA ve bakım konusunda YBR lerin ekonomk yönü tartışılmaz bile.. Ayrıca yakıt tüketimleride çok makul.. Buna ek olarak YBR125cc kadar cılızda durmamaktadırlar. 3 adet çanta yapıldı mı gayet güzel bir görüntü elde edilmeside zor değildir...
    Uzun lafın kısası asla ben kendi motorumu sizlere sunmadım. Bilakis sorumun cevabı hadi artık üretimi biten Honda CBF250cc yi eklemez isek bence bu sorunun cevabı sevsenizde sevmesenizde "YAMAHA YBR250CC NAKED" modeli birinci çıkmaktadır.

    Demek ki;

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela hyo diyorsun...Verdiğin örneklerden ve çeşitlere bakaraktan hyo çıkıyor..... Peki hyo arkadaşın isteklerine cevap verebilecek nitelikte mi?...

    Bakalım hyo ya......

    şehir içi kullanımı ve yakıt tüketimi?.... Ya güçlü olması?... Kaslı torklu olması?... Ha bir de ısınmayan....Ucuz olması da cabası....

    Uyuyormu sence?.......

    Yapma canım yaa..... Varmı böyle seçenek?... Bir çok segmentte ki motorun birleşmesi bu.... 500 cc nin kaslılığı gücü hızı, 250 cc nin şehir içindeki kıvraklığı , 125 cc nin ekonomikliği ve ucuz olması....

    Varmı böyle özellliği olan bir makine?.... Varsa söyle hemen alalım....

    Manasız derken soruya kastım buydu.....



    Allah kolaylık versin ne diyeyim....
    Demek ki bu sorunun cevabı var imiş... "YAMAHA YBR 250CC NAKED"


    ayrıca benim sorduğum bu sorunun son derece basit olmasına rağmen konuya tamamen "LUCAS" ve " Shrieker " arkadaşlarımın anlaması ve cevap yazması Türkiye genelinde motosiklete sevda veren arkadaşlarım hakkında ciddi endişelendirmiştir.

    Teşekkürler LUCAS ve SHRİEKER..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  3. #23
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun hesaplamalar sonucu buldum. 374 cc'dir bence.
    124 cc fazla , 250 cc adam olana yeterde artar. honda rebel, yamaha virago, hyosung gv 250, yamaha dragstar 250, cbf 250 , ybr 250, gt 250 hem şehiriçi hem uzun yol gidebilecek parçaları büyük cc lere oranla nispeten ucuz motorlardır. 100-120 km/h gibi hızları rahat yapar bu saydığım aletler. fazlası zaten bünyeye de keseye de zarardır. bu tür makina sahipleri uzun yıllar bu makineleri kulanabilirler. şehiriçinde makul yakıt sarfiyatları 600 ve üzeri cc lere göre tercih sebebi olur.

    Soru bir çok motor alacak kişiye rehber niteliğinde çok makul ve mantıklı bir sorudur. Hangi motor sorusundan çok daha akıllıcadır.
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  4. #24
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada bu konuya oylamada bulunmadan önce kullandığınız cc yi değil, Türkiye nin içinde bulunduğu şartlarıda göz önünde bulundurarak tercih edilebilecek en uygun motor büyüklüğüne ulaşmak temel hedef alınmıştır.
    O sebeb ile şehir içi kullanım ile beraber şehir dışı 150-200 km lik uzun yollara gidecek, aynı zamanda makul bir hızlanma verirken dar kıvrımlı inişli çıkışlı ilçe yollarında ısınma yapmayacak, buna rağmen il yollarında da sürücüyü bayıltmayacak, hem de ekonomik olacak hemde güçlü olacak.. Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum. Hangisi?
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır kastım kendi kullandığım motosikletim değil. Yanlış anlaşılmışım. Çünkü GV250cc Cruıser uzun yolda yağ soğutması ile çok iyi iken dur kalklarda yağ ısınan motoru dahada ısıtıp 180 kg lık ağırlığı ile şehir içi kullanımında zorluklar çıkarmaktadır. Ayrıca Cruıser motorlar ABD gibi dümdüz ve geniş yollarda iki teker arasında ki uzun mesafeseinden dolayı muhteşem bir sürüş sağlarken ilçe yollarında dar ve kıvrımlı yollarda iki teker arasındaki uzunluk sorun olmaktadır.
    Hal böyle iken, benim sizlerden gelen bazı abuk sabuk cevaplar dışında konuya makul yaklaşan arkadaşlarımdan bazıları çok iyi cevap vermişler. Ve bence bu sorunun cevabını ve cc yi 3 adet model ile belirlemişler.



    Bu soruyu alaya alıp tuhaf cevap yazan arkadaşlarıma tavsiyem o makul cevapları kendilerininde okuyup anlamalarıdır.

    Ama sorumu net anlayan arkadaşlarımda olmuş.... Onlara dikkatli okumalarından dolayı teşekkür ederim...




    Mesela bu arkadaşım oldukça zeki birisi okuduğunu anlayıp yorumlayıp cevap verebilen biri diğerleri gibi okuduğunu anlamakta sıkıntı çekmemiş ve cevabı bulmuş...



    Gerçekten dediklerimi karşılayan modeller "YAMAHA YBR250cc" "Honda CBF250cc"" ve "Hyosung GT250cc" lerdir. Bunlar uzun yolda 120-130 km lik makul hız verirken iki teker arasındaki makul uzunluk ile dar ve kıvrımlı ilçe yollarında konfor verecektir. 250cc lik hacimleri ile şehir içi trafikte 750 yada 1000 cc gibi dur ve kalklarda onlar kadar hararet yapmayıp onlar kadar yakıt harcamayacaktır... yEDEK PARÇA ve bakım konusunda YBR lerin ekonomk yönü tartışılmaz bile.. Ayrıca yakıt tüketimleride çok makul.. Buna ek olarak YBR125cc kadar cılızda durmamaktadırlar. 3 adet çanta yapıldı mı gayet güzel bir görüntü elde edilmeside zor değildir...
    Uzun lafın kısası asla ben kendi motorumu sizlere sunmadım. Bilakis sorumun cevabı hadi artık üretimi biten Honda CBF250cc yi eklemez isek bence bu sorunun cevabı sevsenizde sevmesenizde "YAMAHA YBR250CC NAKED" modeli birinci çıkmaktadır.

    Demek ki;



    Demek ki bu sorunun cevabı var imiş... "YAMAHA YBR 250CC NAKED"


    ayrıca benim sorduğum bu sorunun son derece basit olmasına rağmen konuya tamamen "LUCAS" ve " Shrieker " arkadaşlarımın anlaması ve cevap yazması Türkiye genelinde motosiklete sevda veren arkadaşlarım hakkında ciddi endişelendirmiştir.

    Teşekkürler LUCAS ve SHRİEKER..
    Kısaca yazmaya çalışacağım çünkü sana ayıracak vaktim yok.....

    Sormasını bilirsen burdaki pek çok arkadaşımız sana güzel faydalı olan cevaplar verecektir...

    Demekki kafanda sorunun cevabı varmış...Demekki en baştan YBR250 imiş.... Şöyle sorsaydın '' YBR 250 sizce nasıl'' Sana bildiğinden daha fazla cevap gelirdi...

    Sadece bizi test için sorduysan eğer kusura bakma sorma şeklin yanlış.....

    250 cc hangi motor diye sormamışsın .... En uygun cc yi sormuşsun.... Şimdi arkdaşlar sana 250 demiş.... Tamam uyabilir.. Bana göre de 250 çok az... Demek ki ortak payda da buluşulamıyor.... SAna uygun gelen bana uymuyor...

    Burda başılk açıyorsun bir soru soruyorsun ve cevap yazanları zeka testine tabi tutuyorsun...

    Sen merak etme..Burdaki herkes akıllı..Zeki.... Seviyemizi ölçmek için senin sorularına gerek yok....

    Hiç endişelen me..İçini rahat tut...Türkiye genelinde motora sevda veren arkadaşlarımız içinde endişe duymana gerek yok... Herkes kendine uygun cc yi biliyor...

    Eğer bu sevdaya yeni düşmüş arkadaşlara ışık tutmak istiyorsan açık ol....

    Şunuda yazmadan geçemeyeceğim...Tartışma uzatmak gibi olmasın ama YBR 250 gerçekten sorunun cevabı mı sanıyorsun?.... Eğer öyle ise bize duyduğun endişeyi sana duymaya başlayacağım....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 PM ----------

    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    124 cc fazla , 250 cc adam olana yeterde artar. honda rebel, yamaha virago, hyosung gv 250, yamaha dragstar 250, cbf 250 , ybr 250, gt 250 hem şehiriçi hem uzun yol gidebilecek parçaları büyük cc lere oranla nispeten ucuz motorlardır. 100-120 km/h gibi hızları rahat yapar bu saydığım aletler. fazlası zaten bünyeye de keseye de zarardır. bu tür makina sahipleri uzun yıllar bu makineleri kulanabilirler. şehiriçinde makul yakıt sarfiyatları 600 ve üzeri cc lere göre tercih sebebi olur.

    Soru bir çok motor alacak kişiye rehber niteliğinde çok makul ve mantıklı bir sorudur. Hangi motor sorusundan çok daha akıllıcadır.
    Sevgili BBRR....

    Bir çok motor alacak kişinin kafası karışacak nitelikte abicim bu başlık...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #25

    Üyelik
    05 Mart 2009
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    600lük bi race alsan şehir içinde biraz kasabilir. sen toprak yol filn girmiceksen fazla enduroda alabilirsin. ama en ideali fazer al.

  6. #26
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    nasıl ki kadının hem yüzü güzel olanı, hem fiziği 90-60-90 olanı, hem de oturup konuştuğunda yüzüne bön bön bakmayacak olanı aynı bedende buluşmuyosa bi türlü motosikletin de hem şehir içi yormayacak, hafif olacak, ısınmayacak, bi taraflarını yakmayacak, şehir dışı istediğin performansı verecek hem de bunları 100 km de 4 lt seviyesinde tüketimle yapabilecek olan yok işte. olması da gerekmiyo. bana sorarsan ticari olarak motor kullanan ve ulaşım amaçlı kullananlar için 250 cc naked yeterlidir ama bunun dışında kullananlar için asgari 500cc idealdir. daha doğrusu cc konuşmayalım da 50 hp civarı diyelim.
    gülü seven dikenine katlanıyor bi şekilde. 16-17 bin km 500 cc kullandım şimdi iki katından daha fazla güç üreten bi motor kullanıyorum. daha çok yakıyo, daha fazla bacaklarımı pişiriyo, şehir içi manevrası daha düşük vs.vs. ama üzerine binip 50 metre gidince herşeyi unutturuyo. sözün özü çok mantıklı yaklaşmamak lazım motor işine.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  7. #27

    Üyelik
    29 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    GIXXER
    Gsxr 1300 hayabusa çanta takarsan olur sana touring avrupa da bu şekilde kullanan çok var şehir için düşük devirde kullanırsan yüksek cc li olduğu için az da yakar dağ yamaç dinlemez asfaltın olduğu her yerde gazlarsın uzunda kimse sana kafa tutamaz yere basıktır virajda çok yatmaz ama ayakların yere sağlam basar, cafe önüne gemi gibi park edersen kimse ayıplamaz malum CC büyük
    #46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
    İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)

  8. #28
    MrSandman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Girne/KKTC
    Motosikleti
    Sattı
    Soru gerçekten olmamış.
    Zira şimdi soruya 250cc desek YBR 250 ile Ninja 250R'ı aynı kefeye mi koyucaz?
    Mümkün değil... Neden mi?
    Çünkü iş sadece cc de bitmiyor!
    Tek silindir mi; çift silindir mi?
    Su soğutma mı; yağ soğutma mı?
    İkiz silindir mi; paralel silindir mi?
    Enduro mu; racing mi?
    Allah kolaylık versin diyim ben
    Herşey yeniden yollarda olabilmek için...

  9. #29

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    kişiden kişiye degişen bir tartışma konusu..
    bana şehir içinde 150 cc normal..
    [B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Bu türkiye yollrında beni en çok tedirgin eden şey aniden şerit değiştiren araç kullanıcıları.Eğer herkes bilinçli şekilde sinyal vererek ve arkasından gelen var mı diye kontrol ederek şerit değiştirse kendi şeridin boşken bas gaza gitsin.Ancak ben şeridim boşken bile hız yapmaya korkuyorum.Ya diyorum herif aniden şerit değiştirirse.Kendime güveniyorum ancak diğer sürücülere güvenemiyorum.Zaten istanbul trafiğinde sinyal vermeden trafikte slalom yapan o ticari araç sahipleri yüzünden motorcuların kafaları kopmadı mı?Biz motorcuyuz , vücudumuz kaportamız.Bi tane serseri sürücü yüzünden hayatımı tehlikeye atamam.O yüzden uzun yolda 150 km max hız yeterli diyorum ve en uygunu 250 cc çift silindirli 30 beygirlik motorlar diyorum.

  11. #31
    Silverwing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    En az 250 cc' dir. Trafikte gerektiğinde 100 km/H nin üstüne rahat çıkabilmeli bence.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı Silverwing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En az 250 cc' dir. Trafikte gerektiğinde 100 km/H nin üstüne rahat çıkabilmeli bence.
    Doğrudur.Ben cbf150 ile uzun yolda kamyon sollamaya kalktığımda kamyonun arkasından çıkıp yanına geçince motor gitmiyodu.Kamyonla aynı hızda giderken geçebilir miyim geçemez miyim derken arada kalıyodum.Ne ileri ne geri.Bu da çok zor bir durum.Araç sollamak için motor deiğin bastınmı 130'u görecek.Ben en az 20 beygirlik 250 cc , en fazla 30 beygirlik 250cc diyorum.En ideali 30 beygir tabiki.

  13. #33

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl ki kadının hem yüzü güzel olanı, hem fiziği 90-60-90 olanı, hem de oturup konuştuğunda yüzüne bön bön bakmayacak olanı aynı bedende buluşmuyosa bi türlü motosikletin de hem şehir içi yormayacak, hafif olacak, ısınmayacak, bi taraflarını yakmayacak, şehir dışı istediğin performansı verecek hem de bunları 100 km de 4 lt seviyesinde tüketimle yapabilecek olan yok işte. olması da gerekmiyo. bana sorarsan ticari olarak motor kullanan ve ulaşım amaçlı kullananlar için 250 cc naked yeterlidir ama bunun dışında kullananlar için asgari 500cc idealdir. daha doğrusu cc konuşmayalım da 50 hp civarı diyelim.
    gülü seven dikenine katlanıyor bi şekilde. 16-17 bin km 500 cc kullandım şimdi iki katından daha fazla güç üreten bi motor kullanıyorum. daha çok yakıyo, daha fazla bacaklarımı pişiriyo, şehir içi manevrası daha düşük vs.vs. ama üzerine binip 50 metre gidince herşeyi unutturuyo. sözün özü çok mantıklı yaklaşmamak lazım motor işine.

    bak işte bu açıklama yeterince net..

  14. #34
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    arkadaşlar cc sini bilmem ama bence alacağımız motor hiç bir zaman bizi emniyet şeridine sokmayacak bi motor olmalı yani otobandan giderken sürekli orta şeritte yeri geldiği zaman sol şerite girebilmeliyiz ki 4 teker sürücüleri bizi sıkıştırmasın yoksa emniyet şeridine girdiğimiz zaman kimse bizi şeyine takmıyo asıyo su,çamur sıçratıyo sıkıştırıyo bu sebepten dolayı en az 250 cc olması gerekir diye düşünüyorum...
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  15. #35

    Üyelik
    09 Şubat 2009
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    yok
    bence 500 cc
    cbf 500 gibi

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Aralık 2008
    canim turkiyemin bozuk yollarina fazer

  17. #37

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Alıntı barrokas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en uygunu 500 ccdir,600 e biniyon hakkını veremiyon 125 e biniyon yetişemiyon yakıt olarakta ideal 500

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  18. #38
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    650cc ve altındaki tüm motosikletler uygundur.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  19. #39

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    soru çokta saçma degil...bazı arkadaşlar gereksiz yere tepki göstermiş...

    Anladığım kadarıyla başlığı açan arkadaş ülkemiz şartlarında kullanılabilecek optimum cc değerini sormuş...

    Tabiki motosiklet tercihi gerek güç ve teknik özellikler gerekse görünüm ve tarz olarak kişiden kişiye göre değişiklik gösterir...kimisi bu seçimi yaparken mantık aramaz sadece görselliğe önem verir yakıt tüketimi falan önemsemez kimisi az yaksın der kimisi kullanım kolaylığına önem verir bu böyle uzar gider...

    Mesela altınızda çok güçlü bir motor var ancak motordaki güç sizin için yeterli olacak gücün çok üzerindeyse bu güç fazla ve gereksizdir...tabi yakıt tüketimi sizin için önemliyse maddi anlamdada külfettir...Yada tam tersi kullandığınız şartlara göre altınızda sizin için yetersiz güçte bir motor varsa daha fazla güce gereksinim duyarsınız...Ama dersenizki ben motorda sadece görünüme yada performansa önem veririm gerisi önemli değil ozaman tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz...

    Sonuçta motorunuzu kullandığınız bölge , iklim , tarz , kullanımın ve en önemlisi kendinize göre optimum bir cc ve güç aralığı vardır...Aslında bu daha çok kişinin konuya yaklaşımıyla ilgili bence...

    Altınızda Ferrari varsa sağ şeritte pineklemek yada çok yaktığı için şikayet etmek saçmalık olur...

    Bence 250-500 cc arası iyidir...

  20. #40

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    Istanbul
    şehirçi -şehirdışı için cbf500 bence iyi gider.
    :bounce:-Esas problem gördüklerimiz değil göremediklerimiz-:bounce:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler