Valla benim bildigim 250cc ye kadarlarda egzost muayenesi yok 250 ve uzeri cc lerde bakiliyor cunku scooterimi yaptirmisdim ordan biliyom 150cc dedim tamam dedi...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Yani geçmezmi performans egsozu muayeneden.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
benim dedigim olay 2006 da oldu ve bende o zaman scooter vardi
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Ağustosta benim motosikletin muayeneside bitiyor.. uğraşamyız inşallah piaggio da sorun yaşamadım ama denyonun tekine düşersek işimiz zor..
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
bütün testleri sen motorun üzerindeyken yapıyolar,şasi motor noları,sinyal far kontürolleri,frenlere bakıyorlar ama öyle bi makineye sokarak degil,git frene bas türü,yanlız performans aksozundan geçen de var geçemeyende ona bişey diyemem oradaki vatandaşın o günkü psikolojisine baglı anladıgım kadarıyla lastkler çok önemli bitik lastikle gitmeyin
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
tüv de çalışan arkadaşım var o da aynı şekilde söyledi arabalardan ayrı alıyoruz.MUTLAKA KASKIN OLMALI YANINDA.
far ayarı _olmasada hafif kusurlu geçiyor.
şase motor no.
uzun kısa sinyal lambaların tek tek yakılıyor. lastik diş derinliği bir de ön ve arka fren yaptırıyorlarmış çok uçuk bir motorsikletin yoksa sorun yok yani..
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
peki bu far ayarı nedir yahu?
Orgazma Dudak Büktürür
performans egsoz ile geçen birkaç kişi oldu sitede ama geçemeyeni duymadım, ya buraya yazmadılar yada egsozu değiştirip girdiler...
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
ben fren ve stop lambalarımı kendim led lerden yaptım,
ve lastiğiminde lastiği tam bitik değil ama yenıde değil,
fren lambaları gece cok ıyı gorunuyor gunduz cok az,
sorun olurmu acaep???
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Birkaç gün önce GS500'ümle Çiğli'deki TUV'a muayeneye gittim. Saat öğleden sonra 3 olmasına rağmen yarım saat içinde sıram geldi. İlk bakılan motor şase nosuydu, arkasından tek tek sinyal ve farlar kontrol edildi. Son olarak da motorla biraz hızlanıp tekerlekleri bloke edecek şekilde frenleme yapmam istendi. Görevli arkadaşa "biz motorla fren yaparken aslında tam tersini, yani tekerleri bloke etmemeyi amaçlarız" dedim ama espri dahi yabancı geldi sanırım. TUV'un bu son uygulaması A2 ehliyet sınavına daha uygun düşer herhalde.
Muayene toplam 5 dakika ancak sürüyor ve normalde egzos muayenesini kapsamıyor. Ben kısa far ayarım ayarsız bulunduğundan hafif kusurla geçtim. Önümde hergün 2-3 motor muayene ettiren bir takipçi vardı. Getirdiği onca motordan birinin bile far ayarının kusursuz çıkmadığını söyledi. Sanırım far kontrol aleti yalnızca dört tekerlere uygun.
Farlarımın beyaz olmasını sorun yaratabileceğini düşünüyordum ama görevli aldırmadı bile. Sanırım bunun ve performans egzos gibi sıradışı durumlarda işiniz şansa kalıyor, bunun dışında yalnızca far ya da sinyallerinizden biri çalışmıyorsa ağır kusurlu bulunuyorsunuz. O durumda bile sorunu yakın bir yerde çözüp tekrar döndüğünüzde tekrar para ödemediğiniz gibi sıra nodada öne alınıp aynı gün muayeneden kurtulabilirsiniz.
Motorlarda muayene süresinin tekrar yılda bire düşürüldüğü/düşürüleceği şeklinde bir şeyler okuduğumu hatırlıyorum. Şu an için 3+2 yıl uygulamasının sürdüğünü söyleyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)