DAHA İYİ BİR MOTORA PARASI YETMEMİŞ HERHALDE...
DAHA İYİ BİR MOTORA PARASI YETMEMİŞ HERHALDE...
İşte modifiye motosikletin geldiği son nokta
İmzamı? Bilmiyorum! Parmak bassam olmazmı? :cat: :P :mrgreen:
Soyle bir iyi bak bakalim.
Ne yapmis.
Sonra hep birlikte guleriz.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
o motora ya komprosör takmıs yada lpg
tamamen hava ile çalışan bedava bir araç bir sene içinde en kral ss i alacak kadar para biriktirip daha iyisine binecektir iyi düşünülmüş havayı kirletmeyen hiç bir masrafı olmayan ( yapım aşaması hariç) BEDAVASİKLET
MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
CENGOMOTO
aynen modifiye dediğin bu olmalı , sticker değil
çok güzel olmuş götürüyormu acaba gücü yetiyormu videosu olsa süper olurdu
Yarını düşünmeden, özgürlüğe yelken açmışcasına..
emeğe saygıı
motosiklet motor çeşitlerine bi yenisi daha eklendi . hava komprasör motorlu motosiklet.. süper ..çevre dostu.. acaba hareket enerjisini bi dinamo ile aküyü şarj edebilir hale getirilebilirmi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
hakikaten süper olmuş herkim yaptıysa tebrik etmek lazım
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
lpg li motosikletlerden ne farki var?basinc yine ayni basinc?lpg li araclari destekliyorum buna olmus diyorsaniz bundan sonraaaa...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Hızını bilmem ama torku çok acaip olur..... Çok ta güçlüdür namısıız...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Adam çevreye sıfır zarar veren motosiklet yapmış işte Dalga geçtiğin şeyin ne olduğu konusunda bir fikre sahip olmadığın belli
Bu tip araçlar "basınçlı hava motoru" ile çalışıyorlar. Basınçlı hava motorları küçük hacimlerde çok yüksek torklar üretebilen aletler, ayrıca teorik olarak sıfır kirlilik yaratıyorlar. Çalışma şekillerinin bildiğimiz içten yanmalı benzinli/LPG'li/Dizel motorlarla pek bir alakası yok, daha çok buhar motorlarına benziyolar. Bu motorların dezavantajları ise düşük güçleri ve kısa menzilleri. BURADA (ingilizce) bu tip araçlarla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
arkadaslar programı hıc bırınız ızlemedı heralde,national geographic te 2 tane catlak adam bole ılgınc seyler yapıyorlar hatta bırı pala bıyıklı sısko dıerı ıse zayıf,bu sadece hava basıncıyla gıden bı arac..yapılısını ızledım buyuk bı kopresorden o ıkı tanka hava depoluyorlar basınclı sekılde..sora onun kucuk bı yerden cıkmasına ızın verıyorlar oda bı trıbunu donduruyor sora zıncırle tekerlege aktarılıyor guc...yanlız en fazla 25 km hızla gıdebılıyor hatırladıgım kadarıyla ve en fazla yarım saat calısabılıyor sora havası bıtıyor...ama genede %100 cevrecı ve ekonomık bı alet...
enes çağlayan
honda nx4
A rh +
Burdaki sorunun cevabı konuda verilen fotografın linkinde gizli;
http://img207.imageshack.us/img207/ 3595/airpoweredscooter5784i.jpg
Bu cümleyi google'de arattıgınız zaman istemediginiz kadar bilgi bulabiliyorsunuz
Örnegin:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...e/?R=EPI-99845
An inventor has created what he claims is the world’s first motorcycle powered by fresh air.
Jem Stansfield says his converted Puch moped produces cleaner air than found in many town and city centres and so can actually reduce pollution.
“It actually fires out cleaner air,” said 37-year-old Stansfield, who used to be a sheep herder.
The University of Bristol aeronautics graduate fitted the Puch with high pressure carbon fibre air cylinders used by fire fighters as breathing apparatus in burning buildings.
The cylinders power two rotary air engines which in turn drive the chain to the rear wheel.
Unlike electric scooters, it takes just seconds to recharge from larger air tanks filled by a diving compressor.
With a top speed of 18mph and a range of just seven miles between air top-ups, Stansfield admits it’s never going to be good for trans-continental touring. But hesaid: “You could definitely run a fleet of delivery bikes on it.”
TV presenter Stansfield built the scooter for a National Geographic channel documentary, Planet Mechanics.
Viewers can see him test ride it in Bristol when the programme is aired on June 3 at 6pm
http://www.greenoptimistic.com/2008/...d-motoscooter/
ama bunlar ingilizce diyenler için;The TV presenter Jem Stansfield modified this small moped to function on compressed air stored in two high pressure carbon fiber tanks, like the ones that the firefighters use. The engine has been replaced by two rotary air engines. The two tanks can be fully charged in a matter of seconds from any air compressor. This compressed air bike can go about 8 miles, reach a speed of 18mph (about 30km/h).
The inventor says he could never travel big distances with it, but it surely is clean. Now if the compressor had a clean power source, that would be to the benefit of the environment, since I can imagine compressing the air is much more efficient and cleaner than burning the fuel locally in the motorbike’s engine.
Herşeyide devlettten beklemeyin yahuuu
Türk milleti üretkendir yaparrrrrrrrrr
bu tam bi DRAG PUCH olmuş walla :D
[B]OZAN GÜLMEZ[/B]
[B]E-Mail =[/B] unknown_member07@hotmail.com
[B]Facebook =[/B] https://www.facebook.com/ozan.gulmez2
Bizim üniversitede de böyle bir öğrenci projesi yapılmıştı...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)