Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Paranızdan olmayın!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    OmaR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul / TURKEY
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom
    Dikkat,
    Fuar'dan önce çok sevdiğim motoruma Giwi marka Topcase almaya heveslendim. Çanta araştırırken beni Kızıltoprak Yamaha bayisi,
    Samura Motor'a yönlendirdiler.
    Firma'ya ulaştım ve çantayı aldım. 2 seçeneğim vardı. Fren ışıklı olan çantayı seçtim. Elektrik tesisat montajını, çok yoğun oldukları için ancak fuardan hemen sonra yapabileceklerini söylediler. Ben de anlayışla karşılayıp bekleyebileceğimi söyledim.
    Bugün öğlen sularında firmaya gittiğimde çok yoğun olduklarını söylediler. Ben yine de servise sormalarını rica ettim. Aşağıdaki servise beraber indik ve daha önceden firmanın ortağı olduğunu bildiğim servis girişinde odası olan beyefendi bugün takılamayacağını tekrarladı.
    Ben uzun yola çıkacağımı, ürünü kendilerinden aldığımı, konunun acil olduğunu ve bekleyebileceğimi belirttim fakat aldığım cevap şu oldu:
    Evet ürünü ben sattım ama montajı yapmıyorum işte!
    Bu durumda orada daha fazla kalmamın yersiz olduğunu düşünüp derhal dükkanı terkettim.

    Motorumu almadan önce araştırma yaparken Kızıltoprak Samura Motor'a Yamaha bakmak için uğramıştım. Aşağıdaki servise, ilgilendiğim bir modeli çalıştırmalarını rica etmek için indiğimde yine aynı beyin soğuk ve kaba tavrıyla karşılaşmıştım. Kendisine "Acaba servisin başında siz mi varsınız?" diye sorduğumda bana "Hayır ben bu firmanın ortağıyım" diye terslenmişti.

    Yamaha almadığım için çok mutluyum. Buradan Yamaha kullanan bütüm arkadaşlardan özür diliyorum. Fakat benim için satış sonrası servis çok önemli.

    Çantaya gelince herhangibir elektrikçide montajını yaptıracağım. Fakat aklınızda bulunsun Samura Motor servisinde aynı bey oturdukça canınızı oldukça sıkabilir.

    Bu arada Giwi çantlarının merkezine benzeri şikayet dilekçemi yollayacağım. Bu kadar iyi bir marka ülkemizde bu kadar kötü temsil edilmemeli.

    Başınızı ağrıttığım için özür dilerim. Sadece sizin de aynı sıkıntıları yaşamamanız için başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istedim.

    Hepinize kazasız günler...
    [B][FONT="Arial"][SIZE="1"]Suzuki DL650 V-Strom / İstanbul[/SIZE][/FONT][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    konu ile ilgili olarak firmaya mail atılmış ve firma tarafından cevaplanmıştır cevabi yazı aşağıdadır...


    Sayın Barış ŞUŞUT

    Samura Motor dan GIVI Marka çanta aldığı ve aldığı çantanın stop ışığı monte edilmediği ve çalıştırılmasını talep ettiği "0 km" motor çalıştırılmadığı gerekçesi ile şikayette bulunan adı bilinemeyen müşterimizin şikayetinin vicdan sınırlarını zorladığını ifade etmek istiyorum.

    Fuar öncesinde ve fuar sonrasında ve özellikle bu yılki fuarın sonrasında,herkesçe malum ÖTV artışı nedeni ile yaşanan çok olağan dışı talep ve bu talep sonucunda çok kısıtlı bir zaman dilimi içinde teslim edilmesi gereken motorlar normal iş akışı içindeki hizmet önceliklerimizde birtakım değişiklikler yapmamızı gerektirmiştir.

    Kaldıki Rutin çalışma döneminde bile randevulu çalıştığımız düşünülürse, böyle olağan dışı bir dönemde müşterimizin firmamızdan aldığı çantaya kendisi geldiği anda "stop ışığını" monte edememiş olmak müşteriye saygısızlık olarak algılanmamalıdır.

    Yine tüm motosiklet kullanıcılarının bildiği gibi Show-Room'larda bulunan veya serviste sandıktan çıkarılarak montajları yapılan motorların aküleri bağlı değildir ve benzinleri yoktur.Bu işlemler motor satıldıktan sonra yapılmaktadır.Dolayısı ile her istenildiğinde istenilen motorun çalıştırılması mümkün değildir.

    Ben "servisin girişinde odası olan bey" olarak, 1974 senesinden beri uluslararası firmaların satış ve servis organizasyonlarında yönetim kademelerinde, bu firmaların hizmet standardını gözeterek çalışmış, müşteri memnuniyetinin ne anlama geldiğini bilen bir insanım.

    Bu tür platformlarda, objektif olma kaygısı taşımadan,nezaket ve usluptan yoksun olarak kişilerin ve kurumların fütursuzca karalanabilmesini doğru bulmadığımı, moderatörlerin bu tür konularda daha çok hassasiyet göstermelerinin gerekli olduğunu belirtmek istiyorum.

    Saygılarımla

    Ömer SİLE
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bu aralar yamaha servisleri hakkında pekte iyi şeyler duyulmuyo,yada benmi raslıyorum bilmiyorum.umarım servislere bi çeki düzen verilir.
    o vatandaşa gelince,tak abi kaskı kafaya,dal içeri geçir kafayı çık dışarı.o kendini toparlayanakadar zaten sen şehir dışına çıkmış olursun. nedemek yaa.ben buranın sahibiyim,istediğimi yaparım haa.

  4. #4
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    malesef oluyor böyle şeyler
    edebildiğin her yere et şikayetini
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  5. #5
    baadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Şehir
    z.burnu/ist
    Motosikleti
    keeway superlight 150 (sonunda:)
    kişinin mevkisi, statüsü..vs. ne olursa olsun önce insani olarak kendisini yetiştirmeli. ama ne yazıkki geldiğimiz nokta bu insanları topluımdan ayıklamaya yardımcı olmuyo. herkes kendi çıkarlarının peşinde. bu çok doğal bişey ama insanlığımızın önüne geçmemeli.
    Gitarin.İyisi.com

  6. #6
    BarisB77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2003
    Şehir
    07
    Motosikleti
    Suzuki
    söz konusu servis'teki zatın kendini beğenmiş tavrı, tok satıcı görüntüsü ve ters laflarından ötürü bende 2005 temmuz'unda satın aldığım yamaha fazer servis ihtiyacını farklı bir adreste yaptırdım.

    samura motorda genç bir arkadaş ve 60-70 yaşlarında bir amca var gerçekten o işyerini en güler yüzlü ve cana yakın insanlarıdır.

    mr samura (kemal bey) ise satana kadar, sattıktan sonra servis için yanına gittiğimde tanımamazlıktan geldi...bravo kendilerine

  7. #7
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Bu mantıkla nasıl iş yapıyorlar hayret ediyorum. Sizin yerinizde olsam firmaya bu sayfanın faksını çekerdim anlasın ne kadar yanlış yaptığını, dereyi geçene kadar zihniyetli satıcılara
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  8. #8
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    geldiği yere nasıl geldiğini unutan nankör insanlar bunlar. bu tip satıcılardan tek kelimeyle tiksiniyorum. geçenlerde bir ybr'li arkadaşı da süleyman memnun servisi biz küçük motorlara bakmıyoruz diyerek geri çevirmişti. aynı cinsin farklı türleri. ben şahsen artık ne samura'dan ne de süleyman memnun'dan bir kibrit çöpü bile almam. iflas ederlerse o bakmadıkları ybr'leri ve takmadıkları çantaları mumla ararlar.

  9. #9

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF500
    Arkadaşlar böyle servislere karşı tam anlamıyla tepki göstermek en iyisi sanırım hatta önünden bile geçmemek gerek böyle nankör insanların işlettigi yerlerin kalabalıgı gören birşey var sanıp aglarına düşebilir.
    Arkadaşım sende şikayetlerini Yamaha şirketine iletirsen gereken düzeltmeler yapılabilir

    Çok şükür yamaha almamışım bundan sonrada almam herhalde

  10. #10

    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    piaggio x8 250 premium
    ArkadaŞim Sana Bİr Önerİm Var... İŞİ BÜyÜt Ve DÜnyadakİ Merkeze Maİl At... Bunu Yapmaktan Çekİnmeyİn ArkadaŞlar... Bakin Adamlar Sİzİnle Nasil İlgİleneceklerdİr. ŞaŞiracaksiniz....


    BİlİnÇlİ Toplum İÇİn ÇaliŞalim...

    Bu Arada LÜtfen
    ---tartiŞan Toplum--- Adli TopİĞİ LÜtfen Okuyun

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Yamaha'nın servisleri Türkiye'de zaten içler acısı, geçenlerde forumdan bir arkadaşın çok basit immobilizer anahtar problemini bile çözememişler.
    Ayrıca Samura motor bu konuda oldukça sabıkalı. Ama Yamaha'da onlardan iyisi yok çünkü en çok motoru onlar satıyorlar.
    Ancak bunlar gibi esnaf olma zihniyetinden yoksun, para bende, servis bende, arkamda Koç, istediğimi yaparım işinize gelirse zihniyetiyle hareket eden iyi insan olmanın anlamını bilmeyen adamlarla işim olmaz.
    Bence sizin de olmasın...

    Kendi motorumu aldığım yerle, sayısız problem yaşadım, eksik evrak, yanlış ÖTV belgesi, trafik tescil sorunu vs. vs... ama hiçbir şekilde kızmadım , darılmadım, çünkü bana insan gibi davrandılar, yardımcı olmaya çalıştılar. Her zaman güleryüzlü ve içtendiler.
    Ve mağazadan teşekkür ederek ayrıldım... Bugün olsa yine gider oradan alırdım. Çünkü insana insan olduğu için değer veren, müşteriyi memnun etmek için elinden geleni yapan samimi insanlardı...
    Bilmem derdimi anlatabildim mi?

  12. #12
    mahmuto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    başvuracağın yer eğer türkiye merkezden cevap alamazsan dünya merkezi bile olabilir doğrudur.özellikle japonlar bu konuda çok hassas. iş hayatımda diğer bir konuda alım yapmak için büyük bir japon elektronik firmasının türkiye'de ki temsilcisinden 2 gün boyunca randevu alamayıp japonya ya bir telefon etmiştim ve ertesi gün sabahın 9 un da aynı firmanın türkiye temsilcisi tarafından aranmıştım. japonlar katanayla eğitiyor galiba firma temsilcilerini ;)

  13. #13
    OmaR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul / TURKEY
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom
    Arkadaşlar,
    Sizin gibi bilinçli tüketiciler olduğunu gördükçe kendimi yalnız hissetmiyorum. Çok teşekkürler! Açıkcası bu yazıyı yazarken önceleri çekinmiştim. Fakat sizlerin de desteğini aldıkça bu olayı çok daha ileri götüreceğime emin olabilirsiniz.

    Eminim ki bu gayretim diğer firmalara da örnek olacak ve müşterilerine bundan böyle daha dikkatli davranacaklar.

    Konu hakkında okuyan herkesin olumlu-olumsuz düşüncelerini yazmalarını rica ediyorum.

    Saygılarımla
    [B][FONT="Arial"][SIZE="1"]Suzuki DL650 V-Strom / İstanbul[/SIZE][/FONT][/B]

  14. #14
    Manjandreza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    X9 200
    kesinlikle bunu bildirmek gerekir....bööle yaparak kendilerini bi halt sanıyorlar bi hawalar bi artistikler ne yazıkki bööle müdür gibi müdür olcak kişiler yer almıo kilit mevkilerde...

  15. #15
    baadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Şehir
    z.burnu/ist
    Motosikleti
    keeway superlight 150 (sonunda:)
    Alıntı BIYIKLI adlı üyeden alıntı
    Bu mantıkla nasıl iş yapıyorlar hayret ediyorum. Sizin yerinizde olsam firmaya bu sayfanın faksını çekerdim anlasın ne kadar yanlış yaptığını, dereyi geçene kadar zihniyetli satıcılara
    çok iyi fikir aslında bu konuyla ilgili bir topik açıp herkesin fikrini alıp firmalara faks yada posta ile gönderebiliriz. belki bi faydası olur. ben özellikle kendi aldığım yere göndermek isterdim doğrusu.
    Gitarin.İyisi.com

  16. #16
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    nefret ederim oylelerinden. sorunlu ya millet!! mali sat, soora kica tekme!! bence de bu sayfa fakslansin.

  17. #17
    beto_977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T1 ( Yiğidim Aslanım, Façası bozulsada eski günlerine geri döndü )
    Böyle firmalar batmaya mahkum firmalardır işler iyiken kazanır ama işler kötüleşincede en güzel cevabı müşterisi verir onlara.

    Walla ÖTV den geri kalmıyan devletimiz, biraz bu konularda geri kalıyor aslında yasalarda boşluk olmasa tüketici hakları biraz sert uygulansa görürüm ben o ukalaları.

    ( Amacım konuyu başka yere çekmek değildir, Ama arkadaşa yapılan muamele çok yanlış bi davranış tahminimce işte kolay 15 dakikalıkta bir iştir )

  18. #18
    OmaR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul / TURKEY
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom
    Alıntı beto_977 adlı üyeden alıntı
    Böyle firmalar batmaya mahkum firmalardır işler iyiken kazanır ama işler kötüleşincede en güzel cevabı müşterisi verir onlara.

    Walla ÖTV den geri kalmıyan devletimiz, biraz bu konularda geri kalıyor aslında yasalarda boşluk olmasa tüketici hakları biraz sert uygulansa görürüm ben o ukalaları.

    ( Amacım konuyu başka yere çekmek değildir, Ama arkadaşa yapılan muamele çok yanlış bi davranış tahminimce işte kolay 15 dakikalıkta bir iştir )
    Dediğiniz gibi en fazla 20dk sürecek bir işti. Amacım olayı kişiselleştirmek değil. Fakat sizlerin de desteğini görmek ve firmanın hakkında konuşulanları duyacak olması beni çok memnun oldum.

    Bu konu firmaya tarafımdan fakslanacaktır. Lütfen düşüncelerinizi yazmaya devam ediniz.

    Saygılarımla
    [B][FONT="Arial"][SIZE="1"]Suzuki DL650 V-Strom / İstanbul[/SIZE][/FONT][/B]

  19. #19
    cenngiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T

    Kara Liste Forumlari Istiyorum

    ya arkadaşlar bence forumda KARA LİSTE die bi bölüm açılmalı. burada tüm arkadaşlar markalar ve firmalar hakkında ki tecrübelerini paylaşsın. İyi ya da kötü hepimizi bilgilendirsinler. sağlamlarla çürükler bu listede teşhir edilsin.

    Çok afedersiniz ama madem biz bir aileyiz, bir arkadaşımızı üzen bir tavır, hepimizi üzer. sonra ne mii olur? biz de onları üzeriz.

    bu kara listedeki forumun bir kopyası firmaya gönderilir ve savunmaları istenir. o da aynı foruma eklenerek yargısız infazın ve art niyetli eleştirilerin önüne geçilmiş olur.
    [B]GÜÇ[/B] bir [B]ATEŞ[/B]tir, [B]ISINMAK[/B] ya da [B]YANMAK[/B] senin elinde...
    ZS200GY-A Mavi

  20. #20
    feragold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2005
    şunu anladımki aksesuar vs satın alırken hemen orada monte edeceklerse almalıymış yoksa insanı çok sallıyorlar.ayıp ama ayıp
    mehmet arıkök .r6 vale rossi.gaziantep


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler