beto_977 adlı üyeden alıntı
Doğru bakış açısı diye ben buna derim!
beto_977 adlı üyeden alıntı
Doğru bakış açısı diye ben buna derim!
Tüketici hakları konusunda belirli tepkileri gosteren ve bu konuda cok basarili olan insanlar da var zaten. Kara listeyi siyah ve beyaz seklinde dusunmemeli. Birileri bu isin üstüne gidip firma yetkililerinden bir acıklama almali... Sonucta derdimiz uzum yemek, bagci dovmek degil.cenngiz adlı üyeden alıntı
Bu yüzden benim onerim http://www.sikayetvar.com/ sitesinde bu tür konulari gündeme getirmek. Onlar isi sonuclandirana kadar takip ediyorlar. Firma yetkilileri yanıt vermezse de afişe ediyorlar. Topcase olayini yasayan arkadas bence olayın ayrintisini www.sikayetvar.com da yazsin. Bakalim ne gelisme olacak. Gelismelerden de bizi haberdar ederse güzel olur tabi.
edit: Bu arada motosiklet firmalariyla ilgili bayaga bir sikayet varmis bu sitede: http://www.sikayetvar.com/?ara=motos...22.y=5&loc=ara
evet arkadaşım SAMURA MOTORDAKİ o şahıs çok ters herifin tekidir..kendini bişey sanan neyse...şimdi gene sinirim kalktı..
zamnında fazer ımı bakıma götürdüğümde bi kaç şikayetim vardı.onlarıda söledim beni tam 2 gün beklettiler hiçbişeyi ahlettemedende tam 120 ytl para aldılar bi yağ değişim için..ve o şahısla kavga ettim .. banada sölediği aynen bu oldu yapmıyoruz kardeşim git başka yere yaptır..
uçmamak için kendimi zor tuttum..
o servisten uzak durun hiç bi şeyden anlamayan bi servistir motorunuza yazık olur...benden sölemesi..adamlar daha fazer ın amaortisörünün nerde olduğunu bilmiyo anlayın artık..
istanbul kadıköy
gurkanyaran@hotmail.com
+1000 iyi fikir... ben destekliyorum bu olaya..cenngiz adlı üyeden alıntı
benim aileme kimse zararr veremez. zarar vermek isteyenleri bir kaç ay sonra görücez... nasıl kedi gibi olucaklar... evet beyler bu ilgisiz, tok satıcı tipleri artık batırma zamanı geldi. onlar bizle ilgilenmek istemiyorlarsa söylesinler zaten böle tipleri ben de istemiyorum... gitsinler başka iş yapsınlar....
bende bir otomobil markasının yetkili bir servisinde servis danışmanı olarak çalışıyorum,yamaha'nın servisleri sanırım genel olarak kötü,bende ybr varken ben de çok çektim servislerden.bende ismi lazım değil iki yamaha servisini şikayet etmiştim,sonunda ilgilendiler ama öyle bir bakışları vardı ki sanki adamların anasına küfrettim,sadece hakkımı aradım,malesef türkiye de bu servis işi tam olarak oturmadı,benim size tavsiyem bu tür muameleye maruz kaldığınızda o markanın müşteri ilişkileri departmanıyla sorununuzu paylaşmanız,bi şekilde yardımcı olacaklardır,benim sorunum çözülmüştü
Cenngiz şerefsizim aklıma gelmişti Piyasada bu kadar çok -affınıza sığınarak- b.ktan servis,bayii ve satış temsilciliği varken neden olmasın.Hatta forum alanı olarak(gezi yazıları,motosohbet,konudışı vs) Kara Liste konulmasını öneriyorum.
Ben beldeyama ya e-postamı attım. Ne kadar etkili olur bilemeyeceğim ama bayilerinin kendilerine ne denli zararı olduğunu ve bu konunun direk adresini söyledim. Yazık böyle kaliteli bir markaya diye de ekledim. Dakikamızı almayacak tepkileri vermekten neden çekiniyoruz anlayamıyorum bu net ortamınının rahatlığını, kolaylığını neden lehimize çevirmiyoruz.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Tüm cevaplarınız için teşekkürler. Arkadaşlar bu yazılarımız başlığa verilen cevap biraz daha fazla olduğunda tarafımdan gerekli yerlere iletilecek.
İlgininize teşekkür ederim.
[B][FONT="Arial"][SIZE="1"]Suzuki DL650 V-Strom / İstanbul[/SIZE][/FONT][/B]
omar böylelerini aslında tüketici mahkemesine şikayet ediceksin 600 ytl ye kadar olan eşyalarda mahkeme falan olmuyor sadece bir belge veriyorlar onunla karşı taraf hakkında her şeyi yapabilirsin (aslında en iyisi bunun gibiler den hiç alış veriş yapmamak ama)
ben hala www.sikayetvar.com diyorum. adamlar cidden konuyu sizin adiniza takip ediyorlar...
Evet,
Sonunda sikayet var konu ile ilgilendi ve şikayetim yayınlanıyor. Şikayet numarası 94779.
İlgili arkadaşlara duyurulur!
Bundan böyle müşterisine kötü davranan tüm firmalara buradan duyurulur; Bizler hep beraber hakkımızı savunacağınız.
[B][FONT="Arial"][SIZE="1"]Suzuki DL650 V-Strom / İstanbul[/SIZE][/FONT][/B]
Haklısın be kardeş fakat bizim sorunlarımızla ilgilenecek bir kurumumuz yok yalnız başımızayız ..Sorunlarımızı kendimiz halletmeye çalışıyoruz..
lakayit ve anlayışsız servis veren insanlar çok... fakat böyle insanlara nasıl servis izni veriliyo hala anlamış değilim... ben de ASYA ikitelli ve maslak servislerinden problemliyim... şansımı birde pendikteki serviste deniyeceğim...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
siz bide benim kanuni de yaşadıklarıma baksanız nelerle karşılaştım bi okuyunda banada acıyın biraz
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
Çok garip vallaha Yamaha da böyle yaparsa
[COLOR="Indigo"][/COLOR][B][I]Patatessogan geri döndü[/I][/B]
ah ahhhhhhhhh , motogp şampiyonu yamaha bunların elinde ya,neredesin koç duy bizi
) Demedim mi kardes, ilgilenirler diye...Bence aktif olarak kullanalim o siteyi...OmaR_ adlı üyeden alıntı
Samura motor biraz doygun bir firma gibi görünüyor. Geçenlerde bende YBR almaya gitmiştim oraya kesin kararlıydım. Alacaktım fakat buzlu davranışları her yönüyle kendini hissettiriyor, fakat vazgeçtim kızdımkendi kendime boşver dedim niye korkuyorum ki ÖTV zammından, neden bu insanlara boyun eğeyim paramla neden üzüleyim. Madem motor satmamakta ısrar ediyorlar almayayım onlarda olur biter. Zaten bu şekilde davranırlarsa çinli rakipleri onları ilerleyen senelerde ezecek. Müşteri memnuniyeti denen şeyi bilmiyorlar. İlgi alaka yok YBR satmak adamı ırgalamıyor. Bende almıyorum zaten dedim kendi kendime. Açtım telefonu Antalyadan Nebioğullarına adamlar telefonda bile nasıl ilgileniyorlar şaşarsın Aferin onlara keşke Herkes Nebioğulları gibi olsa....
Adam para bende nasıL olsa geLicek deyip h.yvanLık ediyo... Şikayet etmek en doğru yöntem ama orda eğer yanınızda kask varsa ( topcase'de oluR) ağız burun daLmakta olur...
Zamanı geldiğinde bizimde bir 2 tekerimiz olur )
selam arkadaşlar,Birde bulundugunuz ilçe de tüketici komisyonları var.Kaymakamlıkta, Onlarda bu tarz tüketicinin magdur edildigi konulara bakıyorlar ve genellikle sorunu çözüyorlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)