125 cc de en iyi sizce hangisi?Bende 2005 ybr 125 var.bence cbf ile ybr aynı ayarda aşağı yukarı.diğerleri bazı yönlerden bir basamak geride.
125 cc de en iyi sizce hangisi?Bende 2005 ybr 125 var.bence cbf ile ybr aynı ayarda aşağı yukarı.diğerleri bazı yönlerden bir basamak geride.
cbf in rahatlığı ybr de yok ama ybr de kendi katagorisine göre süper motor...
Hissettiğin gibi yaşa...
cg 125 le titan aynı şey zaten..
TİTAN ALAYINA GİDER TİTAN...
ybr kardeşim , souncta 125 cclik motor, sağlamlık ve kullanım rahatlığı acısından ybr den şaşma. ama sen hızlı gitsin diyosan ne işin var 125 cc de git 600 lük al degil mi yanii
cg yi tanımamışsınız tanısanız cbf 150 yada ybr ile kıyaslanamaz kadar fark çok oldugunu anlarsınız hiç birinde orinkli zincir yokken cg de var. artı çok seri ve hızlıdır. motoru itecekli dir sibop sesi yapmaz ybr yada cbf gibi kırank bilyası ybr nin kırank bilyasının tam 2 katı büyüklügünde oldugundan asla ybr yada cbf gibi motor yarmak zorunda kalmazsınız. daha devirli bir motora sahiptir. vibrasyon yoktur.
bir arkadaşım istanbulda konşuk motora gitmiş benim 16 bin deki cg yi satıp cbf alayım mı diye danışmış konşuk motor daki usta masa nın üzerindeki motoru göstererek bak 2 vites dişlisini degiştiriyoruz. ama cg nin dişlileri nasıldır daha hala göremediginden bahsederek senin motorunun sfır cbf den üstündür diyerek yollamış cg başkadır.kendim 22 bin km kullandım ne cbf deki gibi yag eksilme nede ybr deki gibi motor içindeki bilyalarla ugraştım bir buji bile takamadan sattım 600 lük aldım şimdi sıfır cg çıksa hiç düşünmeden alırım ama bana göre şimdiki vaziyete göre 125 lik alınacak motor yok.
motoru eşşek yerine kullanıp, küçük cc deyip ön teker deneyip enduro gibi kullanlırsa her motor bilya dağıtır. ne malum uslu kullanmadığı? teker denemelerini zaten arka dişliyi de büyütüp 2 vitesde deniyorlar çoğu kez. 2 dişlinin değişmesi bu sebebtendir.
bende 26957 kmde ybr var. sadece yağ değiştiriyoruz bi de sezonluk yakıt-hava ayarı yaptırıyorum bir de lastiği eskidi. mmetzeller düşünüyorum
başlığı açan arkadaş !!!
bak bakalım bu başlıktan kaç ttane var ? arama yapmadan başlık açıyosunuz. eski başlıkların yorumlarını okumadan balıklama dalıyosunuz. 2005 model ybrye sahipiz ikimiz de. niye başkalarıyla muhattap ediyosun beni? ekle msnden ya da ybr başlığından irtibata geçelim. keyfine bak sen boşver o mu şu mu bu mu diye
bısan lıfan sahalter dıorum 125 cc canavar masallah
Bahsedilen ve kıyaslanan motorlar, fi tarihinden beri birbirleri ile kıyaslanmış ve bir çok forum başlığı açılmıştır. Bu modellerin hepsi, sert kullanılmadığı, bakımları düzenli yapıldığı, uzun vadede 80-90 km/h ı geçilmediği, redline girilmediği, limitlerinin zorlanmadığı taktirde senelerce problemsiz kullanılmış, kullanılabilen modellerdir. Aralarındaki ufak tefek (+-) durumları kesinlikle bir diğerini karalamaya, kötülemeye yetmez. Bu ufak tefek artı ve eksileri ile hangisi gönlüne yatarsa onu alabilirsin. Sözü edilen motorların hiç biri pişman etmez.
titan s yada cg modelini hangi hayvani şartlarda kullanırsan kullan20bin km boyunca eskidemezsin bizzat denedim ne tek tekeri kaldı nede uzun yolda üzerine yatarak tapa gaz saatlerce gittim ve sfır çıksa 4,5 milyara yine alırım zorlanmadan 90 la falan kullanılsa bir ömür yeter
kuryeler bile 2 elde hala temiz cg arıyor buna inan
Ne soruyosun ben hiçbirşey anlamadım, kriter yok
bir kere ybr ile cg yi kıyaslayalım.
ben diyorum ki ybr cg ye göre zayıf parça ve malzeme konusundan başlayalım.ybr lerin sinyal lambalarından başlayalım ybr ile cg sinyal lambası arasında ki fark ybr ye yanlışlıkla dokunsan kırılır nerden tambaglantı yerinden peki cg ise düşsen yerde sürtülsen bile kırılmaz hatta kırmak için kıvırsan yinede kıramazsın
km re saatlerine gelirsek cg nin saati asla sallama yapmaz bir 10 u bir 20 yi göstermez ybr ler gibi
bu arada ybr yi almak iyidir çok kullanmayacaksan geçiş motoru ögrenme motoru olarak alınır bütün çinlilerden iyidir. ama uzun süre kullanacaksan cg yi alacaksın zamanında baktım internete herkes tuttırmuş ybr üzüm birbirini göre göre kararır misali herkes ybr diyor. birazda ucuz cg ye göre ama adamlar gaz kolunun ordan su gitmesin tele diye oraya kadar conta koymuşlar uzun kullanacaksan cg tam kalitedir.
Şu cg'lerin 0'ı çıksa yine çok satar bence çok sağlam motorlar.
3 motorunda eksısı artısı var arkadasım senelerce bınıcem dıyorsan elbette arastır ama arastırma bır sebeple olmaz bırkac sebeple olur para durumuna, saglamlıgına, kullanım rahatlıgına, seri olmasına ,ve sehır ıcı kullanıma anı hareketlere durması yatması, hızlanması ve parca fıyatlarının uygun olup kolay bulunabılır veya yan sanayı parcalarının bolluguna bakıcaksın .bunlar temel konular bana sorarsan ybr kullanıyorum 50 bın km yı gectım motorda zıncır ve bılye sorunları oldugunu dusunuyorum sesler gelmeye basladı ben normal kullanıcıyım yerıne gore hızda yaparım yavasda gıderım genel olarak ybr de fena degıl tıtan da cok kullandım ama gercekten 10 yıl dan fazla pas ıcınde kalmıs tıtan var arkadasta hala bınıyor cbf 150 alan arkadaslarda var rahat dıyor ama bırkacında baya yag eksıltme olayı var duydum yaptırdılar ben eskı 2005 .2006 yılı motorlardan modellerden bahsedıyorum 2008.2009 nasıl yaptılar bılemem ama fark yok herhalde not verırsek benım notum
3 motor ıcın
10 ustunden 8 tıtan
10 ustunden 7 cbr ve cbf ( yalnız cbf tip olarak daha hoş hepsinden)
tip olarak 1 cbf 2ybr 3 tıtan derım en yakısıklısı cbf bence kolay gelsın
cg nin tipini hızını beğeniyorsan yeter diyorsan cg al ama tereddütün varsa CBFFFFFF şahsen kısmet olursa yazın alıcam sihayından bitane :D
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
paylaşımlarınız için sağolu arkadaşlar zaten bu konu birçok defa tartışılmış.Sonradan öğrendim.Benim ybr125 2005 model 12 bg. yanlız kuryeden almıştım biraz duman attırıyo.Sekman istiyo herhalde.Silindirine baktım hala sıfır gibi.Bilyaları değiştirdim.2 kişiyle 110 görüyo.4.vitestede 100 yapıyo. 5.vitese takınca biraz yumuyo kendini.Bu modeller düzde 130 yapıyomuş birçok yerden duydum.geri dönüşümsüz benimki.Neyse cgl 125 e de bindim.Kompresyonu en fazla bu klasmanda onda.vites düşürmelerinde çok yumuyo.şehir içinde iyi değil.hareket kabiliyeti düşük.Ama şanzumanı çok güçlü.5 den 1 e yanlışlıkla arkadaş attı hiç bişey olmadı.Cg125 e de bindim oda ybr ye benziyo.cbf ninde anlattıkları gibi 150 cc aşırı bi fark yok.2 kişi olunca ikimotorda kalkışta 3 mt. daha önde götürüyo.
herkesin motoru kendine iyi marka takıntısına gerek yok bence.Görüntü, daha ekonomik, pratik,seri olsun istiyorsan YBR125.Birazcık daha sağlam ama sert, ergonomikliği biraz daha az istiyorsan cg125.
Cbf150 ye gelince performans ve konfor yönünden az bişey üstün olabilir ama ayak marşı yok,devir saati yok,far motorun kafasında, gidona bakınca ön çamurluk görülüyo.Kötülemek için demiyorum sıfırını alcak olsam genede tam kesin karar veremiyorum sonuçta 150cc ve biraz daha büyük duruyo.Ben genede ybr125 KIRMIZI diyorum...
tabiki cg 125
ybr 125 sorun : debriyaj balatası yakıo çünkü tas problemli,
cbf 150 sorun : balansör bozuo ve aşırı yağ yakma problemli,
cg 125 in kesinlikle hiç bir sorunu yok
VİZYONA GİRDİK İYİ SEYİRLER
bende ybr diyorummm
ARKADAŞIM BEN 2008 YILINDA SIFIR CBF 150 ALDIM VE KULLANIYORUM HİÇ BIR SORUN VERMEDI VE 2008 CBF 150 SATTIM TEKRAR2011 MODEL CBF 150 ALDIM ÇÜNKÜ ÇOK RAHAT GÜÇLÜ EKONOMIK YAKIYOR VE YBR 125 HER HALUKARDA GECEBILEN MOTORDUR KONFORUYLA GÜCÜYLE GÖRÜNÜŞÜYLE YOL TUTUŞUYLA VE FRENLER GERCEKTEN ÇOK GÜZEL DEVIR SAATI ÇOK ÖNEMLI DEGIL AYAK MARŞIDA ÇÜNKÜ 2YIL BINDIM AYAKMARSINA HIÇBIR ZAMAN IHTIYAC DUYMADIM HA AKÜ BITERSE NE YAPCAN DIYORSANDA ZATEN BU MOTORA AKÜYÜ BITIRINCEYE KADAR BINEMEN ELEKTRONIK BAZI BÖLGELERI VAR ZARAR VERRIRSIN BENIM 3 ARKADASIMDA YBR 125 VAR 2006 MODEL YEKIT YÖNÜNDEN OLSUN RAMPALARDAKI PERFORMASI YETIYOR YBR TOZ YUTMAK ZORUNDA KALIYOR BENCE CBF 150 AL DERIM BAK BEN 2.CBF 150 MI ALDIM
cg 125 titan s değil titan kaya gibi motor al bin hiç düşünme.
topic hortlamış hoooooo
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)