08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Hala 200 yapar diyor ya .. hey Allah'ım
fotoğrafını çekip koyarsan görmüş oluruz ama ;
sanmıyorum...
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
maliakg ;
Dostum ne oldu sen 100 KH ile 240 yaptınmı ?
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
ya madem para önemli değil diyorsun turbo için sadece motoru turboya hazırlaman için o kadar ödüyorsun birde üstüne turbo için masraf yapıcaksın ekstra bide o sistemi düzgün bağlamakta çok önemli 120 küsür parça çıkıyor kutusundan senin motorundaki o piston uzun süre çok yüksek ısıya maruz kalıcak kaliteli bi piston krank motor yatağı isteyecek yüksek ısılara ve güçlere dayanabilecek sürekli altında 600 yada 1000lik bi makina yok
senin yapıcağın son hızı ben sana söyliyim aerodinamiği olmayan bir motorda (eşşek cenneti/kmH)...
diyorumki motoruna bu kadar masraf yapabiliyorsan git daha iyi sağlam motorlar bak kendine şasesi kırılabilen bir mondialde yapmaya çalıştığın şeylere bak hayır kusura bakma ama milletide kendine güldürüyorsun bence amacın şaklabanlık yapmaksa başka ama ben sana yapacağın son hızı söyledim
motor bilinçsizce binilmemesi gereken birşey değil böyle ufak motorlarında senin yapmak istediğim modifikasyonlar sonucu çok kötü sonuçları olabileceğini düşünmen gerek motosikletçi olmak önce kendi güvenliğini sonrada başkalarının güvenliğini hayatını riske atmamaktan geçer ama ne yazıkki aklınız başka yerlerde ...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
arkadaşlar ben bu motora çift silindir ve nos taktıracağım ben dün 155 gördüm turboyla ama bi 160 170 kadar da gidebilırdi duz yolda zoksa taktırmayayımmı o dediklerimi belki125lik motor ve yeni karburatorde taktırabi5ısim
arkadaşım sen hız motoru istiyorsun o zaman niye bu kadar iş açıyosun başına git kawasaki 600 rr al en iyisi hemde ağır uçmaz kawasaki istediğin kadar uzun yola git 250 bile vurursun hemde turbo değil roket bile taktırsan o motorla 200 vuırursun ama korkarsın ::::::::
çokkkk zor o dediklerin kardeşimmmmmmmmm
kardes sana fıyecek bseyım yok..bende mobilettle cbr100rr solluyorum..son hızım 480 km/h...
MT ANTALYA
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
bence gereksiz bir düşüncedesin.
orjinal binmeni tavsiye ederim.
sonuçta bu motor 1000rr filan degil
altı üstü 97 cc tek silindir
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)