harbiden 4 zamanlıymış.
harbiden 4 zamanlıymış.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
şimdi tek anlamadıgım taraf murat abiye de sordum piston ve silindir yazan fotografta silindirin uzerınde sübaplara benzer ıkı tane sarımtrak renkte aparat var eğer onlar sübapsa bujinin tırnağı falan orda gözükmesi lazım genelde benim açılmış motorlarda gordugum kadar ıle 3 ü yani emme , egsoz subabı ile bujinin tırnağı üçgeni andırır konum ıtıbarı ıle neyse konumuza donelım buji tırnajını göremeyince sarsırdım ve onlar subabmıdır nedır hala dusunuyorum eger onlar subabsa murat abimizin dalgınlıgına geldı ve kafa yazacagı yere sılındır yazdı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
abi çıkmadı resim. hislerimizle oynamayın.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
aman abi sen kendini yakma da
yakışıklı detaylı foto cıkmamıs
tamam sozumu gerı aldım sımdı cıktı
murat abi blok bolumunde 2 tane grı renklı boru var egsozun hemen solunda , özellikle harleydavidson çoğu motorunda ince olarak kullanıyor . ne işe yarıyor abi o hep merak etmısımdır
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
vallahı bunu kim çizmişse iyi çizmiş dizel motor görmüş gibi oldum
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
motor çok tatlı bence de önce tamirat yapılsa sonra meraklısına yüksek paralar karşılığı satılabilir
Bu motoru meraklısına yüksek fiyatla satmak için ruhsat ve plakası olması lazım. Eğer motorun ruhsatı plakası yoksa en güzeli parçalayıp parçalarını ebay aracılığıyla yurt dışına satmaktır. Parçaları bizde para etmez ama yurtdışında müşteri bulunabilir. Ruhsat ve plakası varsa motoru iyice kontrol edip çalışır hale getirilip getirilemiyeceğine bakmak lazım. Eğer motor çalışır hale geliyorsa restorasyona girişilebilir.
plaka var da ruhsat kimbilir nerdeee?
gerci dedem bunu ordudan satın aldığına göre kesin ruhsatı vardır ancak arastırmak gerekiyor.
motorun sepeti var da yok gibi cürük vaziyette.gerci sepet iskeleti hala yerinde ama sac ile onarılması gerekir.selesi ve deposu var ancak foto da takılı değil.
gecen gün biraz uğrsatım motorla manyetosu marsa basınca ateslemesi lazım ama ateslemiyor onu anlamadım.manyetoyu cıkardım diğer manyetoyu taktım oda ateslemiyor.manyetoyu cıkarıp elle cevirince akımı hissediyorsun fakat marsa basınca tık yok.zaten motorun icinde problem yok yani parcalar full.egzoza gelince o maalesef yok.bu haliyle elden cıkartabilirmiyim sizce?
altın atesle ,kadın altınla ,erkek te kadınla erir
bu haliyle 100 milyon edebilir. bence elinden geldiği kadar toparlayıp çalıştırabilirsen aleti vole wurmasan bile daha adamakıllı bi rakama satarsın. en iyiside toplayıp muhafaza etmek bence.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
[/IMG]yakın zamanda yakından cekilmiş fotolar koyacağım.şimdilik bunlarla idare edin
altın atesle ,kadın altınla ,erkek te kadınla erir
Sertan Deden eğer hayatta ise ruhsatı kaybettim diyerek yenisini çıkartabilir. Eğer vefat ettiyse ve vefatından sonra veraset ilamında motordan bahsediliyorsa varisleri tarafından başvurularak ruhsat çıkarılabilir. Eğer veraset ilamında motor unutulduysa tekrar çıkartmak için mahekmeye başvurmak gerekir. Veraset ilamı yeniden motorda dahil olarak yapıldıktan sonra varisler motorun ruhsatı için başvurabilirler.
Bunun dışında eğer motoru çalıştırmak istiyosan eski motor ustalarından birini bulman gerekecek. Bunların dilinden şimdikiler anlamıyo maalesef. İnşallah parça ihtiyacın fazla olmaz parça bulmak çok zor. Bende 2 tane klasik BMW var zamanında çok girdiği için memlekete iyi kötü praça bulunuyor. NSU için işin daha zor tabiki. Motorun bir güzel kumlanıp paslardan arındırılmaya ihtiyacı var belli. Ayrıca açılıp silindir, piston kolu, yatakları ve bilyalar değerlendirilmeli. Pas olup olmadığı mutlaka kontorl edilmeli. Motor manyetolu ise ve durumu iyi ise mutlaka çalışır merak etme. Manyeto bozulduysa tamir oluyo ancak önce kablolara bakmak gerekir. Zamanın ve imkanın varsa toplamaya çalış. Hatta arada fotoğraflar alarak arşiv yap. İlşerde çocuklarına bile anlatacağın güzel bir anın olur en azından. Yalnız bu işler çok sıkıntılı ve sorunludur. Restorasyonların çoğu başlayıp bitmez biraz azimli olmak lazım.
aşağıdaki resimler restorasyon konusunda sana ilham verir belki.
evet aslında mahkemeye gidip verasete bakmak gerek.tavsiyen icin tesekkürler yucika.ben motoru kendim toplamayı düsünmüyorum,elden cıkartmayı düsünüyorum.yani gayem o yönde.almak isteyen olursa ben buradayım.
altın atesle ,kadın altınla ,erkek te kadınla erir
O zaman sana tavsiyem motoru parçalayıp www.ebay.de
adresinde satmandır. Parçaları güzelce kumlatıp temizleyip fotoğraflarsan iyi bir fiyattan satman mümkün olabilir. Aşağıda NSU 601 e ait bir parçanın satış linki var. Sanırım sen bu parçanın fiyatına zaten motoru verirsin
NSU 601 parçası
diger soylediklerine katılıyorum ama yukarıda yazılanlar konusunda yeterınce bilgili olmadi anlaşiılıyor
1-Veraset ilamında kalan mallar yazılı olmaz.vardı da ben mi gormedim hic
2-Miras kalan mallar(tereke)veraset beyannamesinde yazılır.
veraset beyannamesi eksik yazıldı ise yeni bir beyannameye motor
da yazılır.(Motoru toplatmadan mevcut hali ile fotografla beyannameye ekle.ayrıca bulundugu yeri bildir,sersemin biri ona antika muamelesi yapıp sizi ugrastırabilir yoksa,hatta bu konuyu sorarlarsa hurdaya cıkaracagız deyin
3-Bundan sonraki ayrıntılar muhasebeci arkadaslarımın işidir cizmeyi aşmamak gerekir.
Kumlamayı parçaları pastan arındırmak için yaptıracaksın. Fiyatı hakkında bir bilgim yok anacak sanayide sorup öğrenebilirsin. O parçanın ne olduğunu bende tam bilmiyorum. Ön çatala benziyor fotoğraflardan gördüğüme göre. Eğer ebey.de üzerinden satacaksan iyi derece almanca bilen bir arkadaşla bu işi yapmaya çalış. O parçaynın linkini vermemin sebebi fiyatın 10 defa arttırılmış olması yani 450€ gibi fiyat verilen parçaları var bu motorun. Mutlaka parçalar temizlenip fotoğraflanmalı.
not: iyice baktım kesinlikle ön çatal.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)