selam ben cup motorlardan hoşlanıyorum arkadaşlar ramzey kalipsoyu beğendim ama birde sizin önerilerinizi almak istiyorum hangisi daha iyi daha güzel şimdiden teşekkürlerimi sunarım
selam ben cup motorlardan hoşlanıyorum arkadaşlar ramzey kalipsoyu beğendim ama birde sizin önerilerinizi almak istiyorum hangisi daha iyi daha güzel şimdiden teşekkürlerimi sunarım
Bütçeniz ne kadar ?? Sıfır mı 2.el Mi düşünüyorsunuz ?? Ona gore cevap verelım daha yararlı olur..çünkü birazdan kopacak burası Honda İnnova Al Yamaha Crypton al Razmey Alma uzak dur diye
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
paranla alabileceğin 2. el veya sıfır en iyi cup innova
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
sıfır alacağım elimde 3m bin 500 lira var bana birde modenasla yamaha cyrpton dediler bunlar en kalitelileri dediler sizinde önerilerinizi bekliyorum bu motorlar en çok nerelerden sorun çıkarırlar çıkardığında tamire cevap verirlermi bunları bana yazarsanız sevinirim
ramzey kapından içeri sokma berbat motor 3.500 ytl varsa az daha ekle para üstüne honda cbf 150 al on numara motor hiç arkana bakmazsın gör motoru
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
Honda cbf 150 zaten 3.640 ytl ne ekliyecenki bencede al bi honda arkana bakmazsın bırak cup falan motorsiklet eğitimcileri bile motorsiklet sürmeyi düşünen insanlar ilk olarak 5 vitesli 125 yada 150 cc bir motorsiklet ile başlamanın en doğru bir tercih olacağını söylüyor tabi karar senin
kanuni elite 2bin lira,1500 liran cebine kalsın
bence sen bakma abi bunların dediklerine ramzey de alsan hondada alsan adamın kullanmasına vve yaşadığı yerdeki servisine bağlı sen ramzey al 1500 tl ye qeri kalnınlada kormua al takıl kafana qöRE ;)
Bencede o kadar paran varsa git al Cbf 150 hatta 3.000peşin ver 500 taksit yap kalan 500'le korumalık al.
Ne Alırsan Al Kaliteden şaşma Derim.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
ѕℓм αякα∂αѕℓαя вєη уαкυρ уєηı υуєуıм
İnnova iyidir tavsiye edenlere kulak ver derim
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
hocam eğer edebinle sürüceksen cuplar hem ekonomik hem vergi sorunu yok bunu göz önünde bulundur toplumda keko abeci diye tabir ettiğimiz hıyar ağaları artık sinek sesi cıkartan mobiletten vazgeçip cup almaya başladılar eğer sen cup alıp üzerine canısı hayalımsin gibi şeyler yazarsan kimseden saygı görmessin trafikte bence mondial 100 ukh al 1637 lira sanırım vergiler dahil sana birtek plaka almak kalıcak dediğim gibi hıyar ağalarının modifiye dediği şeyi yapmıcaksan ey ekonimik aletlerdir ben fiyat performansına cupların genel olarak 8-9 arası veriririm fiyatına göre cok iyi bir performansı var birde birkaç kişi devir saatı olduğu için bisanda öneriyor fakat o konuda bir bilgim yok bende bu yaz bir cup almayı düşünüyorum hiçbir araçta vites tecrübem yok vites konusunu anlatan olursa sevinirim
saygılar
Arkadaş vites olayı kolay,sol ayakta vites.
Motosikletlerin yüzde 90 ından fazlasında aynıdır.(1 aşağı,hafif yukarı boş,sonra iki,üç dört hep yukarı)
Yanlız dairesel şanzıman diye bir olay var.
onda da 0-1-2-3-4-5 gidiyo son vitesten sonra yine sıfıra (boşa düşüyo)
Cup alırsan debriyaj olayı olmayacak ve alet kafasına göre kavrama yapıcak.
Bir sefer kullandım,sinir bozucu bir olay.
Sol elcikteki fren görünümlü şey debriyajdır.Sağ elcikte ön fren,sağ ayakta da arka fren vardır.
Aynı arabadaki gibi debriyajı sona kadar ayırır vites değiştirir,kalkış yaparsın.
İlk zamanlar panik yaptırabilir ama çok güzeldir,zevklidir.
Çabucak alışırsın.
Saygılar.
Kusura bakma hiçbir araçta vites tecrübem yok demişsin görmemiştim.
Motor çalışırken hareket üretir,rolantide gösterdiği devir sayısını bir dakikada tamamlar.
Devir yükseldikçe güç yükselir.
Dönen bir dişliye,hareket ettiremeyeceği ağırlığı aktarırsan durur.
Bu meşhur "stop etme" olayıdır.
İstop etme de denir.
Şimdi debriyaj,hareketin dişlilere aktarımını engellediği için senin motorunla tekerleğin arasında bir bağ kalmamış olur,o yüzden stop etmez...
makinayı hareket ettirebilecek kadar gücü sağlarsın,alete gaz verirsin.
Ve debriyajı bırakırsın.
Bu kadardır bu olay.
Debriyajı ne kadar sert bırakırsan hareketi o kadar ani iletmiş olursun ve o güç o ağırlığı hareket ettirmeye yetmez ise stop ettirmiş olursun aleti...
Çabuk öğrenirsin bi kaç denemeden sonra.
Vites değiştirirken de debriyaja basarsın,vitesi değiştirir debriyajı geri bırakırsın.bu sayede şanzıman dişlilerine zarar vermemiş olursun.
İlk heyecan bambaşkadır,ayağın arka frende olsun,fazla gaz verme gerisi gelir.
Kolay gelsin.
cup motorlar biraz hafif modifiye ile benimde çok huşuma gidiyor ama motorlarun genel görünüşü çok ince oldugu ve 4 vites oldugu için beni tatmin etmiyor en azından 5 vites olsalardı...
ama yakıtta çok cimriler kokluyorlar hoşuna gidiyorsa bencede innova al derim..
Bende başlangıç için cup aldım, 110 ft mondial, şimdiye kadar sorun çıkarmadı çok şükür, ama malesef vibrasyon sorunu var, honda innova alırsan böyle bir sorunla karşılaşmazsın, ama şimdi ilk motorum olacak sonra değiştirebilirim dersen innova alma...
110 ft çok az benzin yakıyor, 100 km\h hıza rahat çıkıyor, ama yakıt deposu çok küçük. Ben aldığım motora uzun süre binerim dersen, temiz bir 2. el innova al derim, ama 1 sene sonra büyütücem dersen, al bi mondial, bak keyfine... 100 ukh ve ramzey biraz daha ince duruyor...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)