yamaha virago 250 çok mu hantal
-
02 Ağustos 2008, 18:23
#1
bu gün ilk bakım ve kontrol için antalya azimcan yamaha euro servisine gittim ve orda yamaha virago 250 kullanma şansım oldu kısa mesafe de olsa. her zaman adından bahsettiğim ve bi dahaki motorum bu olcak dediğim motor beni gerçekten çok hayal kırıklığına uğrattı. öncelikle ben bir ybr kullanıcısıyım acaba ondan mı motor hantal geldi. yavaş seyirde motor dengesini sağlayamıyo ve heran devrilecekmiş hissi veriyo. ikincisi motoru kaldırmak çok güç çok ama çok ağır ayaklığından doğrulturken bile çok emek sarferrim. diğer bi konuysa gidonu bedenime çok yakın buldum uzun ve hızlı yolculuklarda sorun yok ancak kısa mesafeli şehir içi yolculuklarda sanki pazularım daha da güçlenecekmiş gibi geldi. debriyaj ve fren kolları da elin ulaşabileceğinden daha uzaktaymış gibime geldi. nolur kullanan arkadaşlar varsa bana tekrar sevdirsin bu motoru. çünkü tipi çok ama çok hoşuma gidiyo
Reklamlar
-
03 Ağustos 2008, 00:40
#2
atos0707 adlı üyeden alıntı
bu gün ilk bakım ve kontrol için antalya azimcan yamaha euro servisine gittim ve orda yamaha virago 250 kullanma şansım oldu kısa mesafe de olsa. her zaman adından bahsettiğim ve bi dahaki motorum bu olcak dediğim motor beni gerçekten çok hayal kırıklığına uğrattı. öncelikle ben bir ybr kullanıcısıyım acaba ondan mı motor hantal geldi. yavaş seyirde motor dengesini sağlayamıyo ve heran devrilecekmiş hissi veriyo. ikincisi motoru kaldırmak çok güç çok ama çok ağır ayaklığından doğrulturken bile çok emek sarferrim. diğer bi konuysa gidonu bedenime çok yakın buldum uzun ve hızlı yolculuklarda sorun yok ancak kısa mesafeli şehir içi yolculuklarda sanki pazularım daha da güçlenecekmiş gibi geldi. debriyaj ve fren kolları da elin ulaşabileceğinden daha uzaktaymış gibime geldi. nolur kullanan arkadaşlar varsa bana tekrar sevdirsin bu motoru. çünkü tipi çok ama çok hoşuma gidiyo
Benim motorum virago klonu,yaptığım gezilere bak,anla hantal olup olmadığını
-
03 Ağustos 2008, 16:06
#3
ben kısa mesafeli yolculuklar için sorun olabileceğini yavaş seyirlerde devrilecekmiş hissi verdiğini söylemiştim. klon olsa bile motor için yavaş seyirde hantallığı söz konusu mu, devrilecekmiş hissi uyandırıyo mu sizce ?
-
03 Ağustos 2008, 16:18
#4
atos0707 adlı üyeden alıntı
ben kısa mesafeli yolculuklar için sorun olabileceğini yavaş seyirlerde devrilecekmiş hissi verdiğini söylemiştim. klon olsa bile motor için yavaş seyirde hantallığı söz konusu mu, devrilecekmiş hissi uyandırıyo mu sizce ?
Sehiricinde ybr'nin verdigi rahatligi bulamassin bu motorlarda. Fakat orta ve uzun mesafeli gezilerde tadindan yenmez
-
03 Ağustos 2008, 16:19
#5
atos0707 adlı üyeden alıntı
ben kısa mesafeli yolculuklar için sorun olabileceğini yavaş seyirlerde devrilecekmiş hissi verdiğini söylemiştim. klon olsa bile motor için yavaş seyirde hantallığı söz konusu mu, devrilecekmiş hissi uyandırıyo mu sizce ?
bir kere oturma konumu oldukça alçak ve yavaş seyirlerde devrilmesi zor.
yavaş seyirlerde motoru yere basmadan ayakta tutabilmek ise motorun kendisi ile değil motorcunun tecrübesiyle ilgili daha çok.
Motorumu sadece 3500 km kullanmış olmama rağmen şunu söyleyebilirim:
kesinlikle hantal değil.
Aksine beklentilerin çok üzerinde kıvraklığa sahip.
aşağıda link verdiğim son gezimize bakarsan motorun olumlu yanlarını daha çabuk kavrarsın.:
1-Dağ iniş ve çıkışları yaklaşık 40 km idi.çıkış ve inişlerde 20 km/h, nin üzerine nadiren çıkabildik,hatta ilk 20 km lik çıkışı 3 saatte filan aldık
2-Yol stabilize bile değil,müthiş kötü,çoğu yerde 2.vitese takamadık.
3-"Bu yolu yürüyebilecek başka cruiser motor var mıdır?" dersen "% 90 ı için imkansız" derim.
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...ruise-var.html
-
03 Ağustos 2008, 16:28
#6
fotoğrafları inceledim. verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. virago 250 yi tekrar değerlendireceğimden emin olabilirsiniz arkadaşlar. saygılar
-
03 Ağustos 2008, 16:57
#7
virago 250 ye hantal mı diyosun bende cakması var o bile kaymak gibi gidiyo ama ben ya 535 lik yamaha alicam yada 600 lük intruder ilerde tavsiye ederim
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
-
Ben yaklaşık 3 aydır virago 250 kullanıyorum!!hiçte hantal değil motorumun 50000'km'yi devirmiş olmasına rağmen 130'km süratı rahat bir şekilde yaptı..denge yönündende süper..tabi sizin bindiğiniz virago nasıldı orasını bilemem belki biraz hor kullanılmış olabilir,bakımsız olabilir!!!bunlar büyük bir etken...
-
130 kg civarı ve 21 beygir gücünde dolayısıyla gayet kıvrak bence.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
Bence iyi bi motor ama tabi tercih meselesi
Ölüm, ölü için bir çözüm değildir.!
-
Öle diosan senin türün cruiser deil derim... Virago tam bi cruiserdir
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
-
17 Aralık 2008, 19:39
#12
virago 250 için hantal denemez ama ybr ile kıyaslamak da yanlış olur dostum.direksiyona adepte olmalısın bu da yaklaşık 1 2 saatini alır oturuş pozisyonu diğer motorlara benzemez ama çok rahattır.arıza vermez konjektörü zayıftır. başka da bir zayıf yanı yoktur.parçası boldur ben de kullanmaktayım tavsiye ederim
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
17 Aralık 2008, 21:32
#13
Konu tekrar güncellenmiş.
Tartışılacak nokta metal yorgunluğu olmalıydı bence
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
17 Aralık 2008, 21:50
#14
vıceroy adlı üyeden alıntı
Konu tekrar güncellenmiş.
Tartışılacak nokta metal yorgunluğu olmalıydı bence
ağzımdan almışsın abi..
budur beyler! metal yorgunluğu!!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
17 Aralık 2008, 22:13
#15
Motosiklet kullanım kitaplarında 2 yıl garantisi olduğu ve 10 yıl ömrü olduğu yazar.
Metal yorulması, makinelerde, taşıtlarda ya da yapılardaki metal parçaların yinelenen gerilimlerin ya da yüklerin altında giderek dayanımını yitirmesi ve aslında dayanabileceğinden çok daha zayıf son bir gerilimin etkisiyle çatlayabilecek ya da kırılacak duruma gelmesi.
Metal yorulması daha 19. yüzyılın başlarından beri bilinmekle birlikte bu olguya ilişkin ilk ciddi araştırmalar 20 yüzyılın ortalarına doğru başladı ve özellikle 1954'te İngiliz 'Comet' jet yolcu uçağının basınç kabinlerinin yarılması üzerine hızlandı. 1970'lerde, olayın nasıl geliştiği henüz tam olarak anlaşılamamışsa da, deneysel yollarla yorulmanın üstesinden gelecek teknikler geliştirildi. Yorulmaya dayanıklı metaller bulundu ve çeşitli yeni yüzey işlemleriyle bunların dayanımı daha da artırıldı.Yetkili servis motosikletin bakımlı ve sorun çıkartmayacağına dair size teminat verebiliyorsa sakınca yok derim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)