Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ss dikiz ayna ayarı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Motorumla düşük hızda giderken aynalarım arkayı görebileceğim şekilde ayarlıdır, ancak sürat yapacağım zaman depo üzerine yatığım için açı değişdiğinden arka tarafı göremiyorum onun için yatmadan önce sol aynamı sürekli ayarlamak zorunda kalıyorum. Siz bu olayı nasıl çözüyorsunuz , yada hiç ayna ayarıyla oynamayıp nasılolsa bana kimse yetişemez deyip arka tarafı boşvermi diyorsunuz
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Wallace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    keeway superlight, ybr125, kawasaki er5
    bir kaç arkadaşta ufak balık gözleri görmüştüm aynalarına monte etmişler. sanırım açıyı genişletmek için.

  3. #3
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    hehe ilginç bi durum ..

  4. #4
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    aynalar kişinin belli kulanım acısına göre ayarlanır.. genelde tafikte seyir halinde oldugumuzdan aynalar depoya yattıgımızda göstermez..

    buda kullanıcının kendini geliştirmesine on ayak olur .. araç sollam ayaparken kafayı geri çeviririm .. arkanı kolamanın en iyi yolu budur . ve içgüdüseldir .. ayna kulanmam demiyorum .. gerktiginde kullanırım
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  5. #5
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    güzel soru aslında sadece ss için de daraltmamak lazım.
    ben de yüksek süratte rüzgardan korunmak için depo üstüne yatmasam da biraz kapanıyorum ve göz ucuyla dahi arkamı görme şansım ortadan kalkıyo. o yüzden şerit değiştireceğim zaman biraz doğrulup aynaları kontrol ediyorum.
    tabi bu dediğim 150-160 km/h süratleri için geçerli. herhalde +200 lerde giden bi ss sürücüsü bu kadar rahat doğrulamaz motor üzerinde yeterince yavaşlamadan.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  6. #6
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel soru aslında sadece ss için de daraltmamak lazım.
    ben de yüksek süratte rüzgardan korunmak için depo üstüne yatmasam da biraz kapanıyorum ve göz ucuyla dahi arkamı görme şansım ortadan kalkıyo. o yüzden şerit değiştireceğim zaman biraz doğrulup aynaları kontrol ediyorum.
    tabi bu dediğim 150-160 km/h süratleri için geçerli. herhalde +200 lerde giden bi ss sürücüsü bu kadar rahat doğrulamaz motor üzerinde yeterince yavaşlamadan.
    250 260 a kadar aynalarıma baka biliyorum
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  7. #7
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    bende 150 den sonra kullanmıyorum diyebilirim.
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  8. #8
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 260 a kadar aynalarıma baka biliyorum
    üstad o süratten sonrasında bakma zaten aynaya. kim gelecek artık arkadan
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  9. #9
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 150 den sonra kullanmıyorum diyebilirim.
    sence sakıncalı değilmi bu, her an dört tekerlekli biri gelip yol isteyebilir yada sen sollamaya kalkdığında çarpabilir
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  10. #10
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Açıyı güzel ayarlarsan sorun yok, düşük süratlerde başın sadece sağ sol aynaya dönmeyecek hindi gibi aşağı yukarı da inip kalkacak, gerektiğinde kafayı çeviripte bakabilirsinde zaten düşük sürattesin.

    Ama yattığında(200'ün üzerinde) iki aynan da arkayı çok güzel şekilde gösteriyor olmalı, ya da ölümüne basacaksın, böylelikle arkana bakman gerekmez, bu durumda arkadan gelen bir şey varsa zaten o da ölümüne basıyordur, ve en az senin kadar iyidir, birbirinize patlarsanız ikinizin ortak hatası olur ama sorun değil, çünkü o noktadan sonra hatanın kimde olduğu önemli değil.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  11. #11
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Wallace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir kaç arkadaşta ufak balık gözleri görmüştüm aynalarına monte etmişler. sanırım açıyı genişletmek için.
    iyi fikir denemem lazım

    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıyı güzel ayarlarsan sorun yok, düşük süratlerde başın sadece sağ sol aynaya dönmeyecek hindi gibi aşağı yukarı da inip kalkacak, gerektiğinde kafayı çeviripte bakabilirsinde zaten düşük sürattesin.

    Ama yattığında(200'ün üzerinde) iki aynan da arkayı çok güzel şekilde gösteriyor olmalı, ya da ölümüne basacaksın, böylelikle arkana bakman gerekmez, bu durumda arkadan gelen bir şey varsa zaten o da ölümüne basıyordur, ve en az senin kadar iyidir, birbirinize patlarsanız ikinizin ortak hatası olur ama sorun değil, çünkü o noktadan sonra hatanın kimde olduğu önemli değil.
    yokyaw ölümüne niye basim aynayı ayarlarım daha iyi
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  12. #12
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    muzafferciğim benim motorda var pazar günü bakarsın kardeş.

  13. #13
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muzafferciğim benim motorda var pazar günü bakarsın kardeş.
    Sağol bora, sende olmasan ne yapardım
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  14. #14
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muzafferciğim benim motorda var pazar günü bakarsın kardeş.
    eeeeeeeee ben nasıl görecem bora abi
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  15. #15

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    Ben ayları orta hizada kullanıyordum.. Yatsamda kalksamda yarı yarıya.. Kişisel düşüncem ise, +200 sürat icin ayna gereksiz..

  16. #16
    maGma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Kartal-Istanbul
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 260 a kadar aynalarıma baka biliyorum
    En doğrusunu yapıyorsun.

    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad o süratten sonrasında bakma zaten aynaya. kim gelecek artık arkadan
    Kesinlikle katılmıyorum. Sıradan bir gün ofisden çıktım eve dönerken TEM otoyolunda gişelerden çıktıktan sonra normal bir şekilde hızlanıyordum ve bir ara trafik yoğunlaştı bende 150-160 gibi yavaşladım tam o sırada siyah bir Porsche ile yanyana geldik ve gene SS motorlara göre normal bir şekilde hızlanırken bir ara aynaya baktım sanki Porsche yi çekiyormuşum gibi bana yakındı ve o an hızım yaklaşık 250-260 civarıydı yusuf yusufun etkisiyle biraz daha gaz açtım sanırım 270 in üzerindeydim ve aynaya baktığımda araba arkamda yoktu ki rahat nefes alabildim.

    Bence SS motorlarda aynalar her zaman tam kapanma dediğimiz hani ön cam seviyesine eğildiğimiz pozisyon değilde biraz daha dik depoya yaslanma seviyesindeyken her iki aynadan da rahatlıkla arkayı görebileceğimiz şekilde ayarlı olmalı.

    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıyı güzel ayarlarsan sorun yok, düşük süratlerde başın sadece sağ sol aynaya dönmeyecek hindi gibi aşağı yukarı da inip kalkacak, gerektiğinde kafayı çeviripte bakabilirsinde zaten düşük sürattesin.

    Ama yattığında(200'ün üzerinde) iki aynan da arkayı çok güzel şekilde gösteriyor olmalı, ya da ölümüne basacaksın, böylelikle arkana bakman gerekmez, bu durumda arkadan gelen bir şey varsa zaten o da ölümüne basıyordur, ve en az senin kadar iyidir, birbirinize patlarsanız ikinizin ortak hatası olur ama sorun değil, çünkü o noktadan sonra hatanın kimde olduğu önemli değil.
    Kanka be ne şiş yansın ne kebap gel anlaşalım kimse patlamasın SS motorsikletliler çok yaşasın.

  17. #17
    muhahha306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN-NAZILLI
    Motosikleti
    FAZER 800
    ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
    ne diyorsunuz siz ya?
    ne 250 si bilmem ne si.
    canınıza kastınız mı var?
    siz vurmazsınız biri gelir size vurur yapmayın etmeyin.
    2-3 hafta önce izmir selçuk ta 200 km ile seyreden bir ss ci arkadaş yola aniden çıkan traktöre çarparak kendisi ve artçısının hayatına mal olmuştur.
    ss almayın binmeyin demiyorum.
    hız yapacaksanız full + full korumayla pistlerde yarışınız.
    kimsenin hayatı değersiz değildir.
    inanın ki böyle ölümlü kaza haberleri duymak içimi parçalıyor.
    siz de bilirsiniz ki 90-100 km den sonra araba bile yola tutunmuyor kontrol sizden çıkıyor.
    lütfen bırakın artık yok 150 yok 200 yok 250 demeyi.
    motosiklet bir yaşam felsefesidir.
    yaşanmalı, yaşatmalı ama öldürmemelidir.
    !!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)