hyo sağlam makinadır
gücünün ve amacının dışına çıkmazsanız sizi üzmez
27 bin km oldu benim motor (gt 250 comet) hiç te sorun olmadı şimdiye kadar
hyo sağlam makinadır
gücünün ve amacının dışına çıkmazsanız sizi üzmez
27 bin km oldu benim motor (gt 250 comet) hiç te sorun olmadı şimdiye kadar
her zaman
her yere
devir kesici varmı yokmu muhabeti için biraz daha zorlasaydın mesut 13000 devir var zaten 12500 yapsaydın belki ozman girerdi.kanuniye bi mail atarsanız teknikverilerle ilgili bilgiler vericeklerdir.motorları değilde bilgi verme konusunda hızlılar baya şahit oldu bizzat.sor bakalım kac binde devirkesiyor bu melet.
abi boşta gazı kökleyincede girmiyormu denedın mı
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Biz de safız ya Comet ile arasındaki farkı anlayamadan fazladan para vererek GT250R aldık.!
GT250R GV250'nin motorunu kullanmıyor. Aynı motor bloklarına sahipler (hani Fazer'ın R6 motorunu kullanması gibi). Farklı ayarlar ile farklı güçlerde çalışıyorlar.
Sizle polemiğe falan girmeyeceğim. Bindiği motordan gayrısını tanımayan arkadaşlara benziyorsunuz. Ne desek nafile onun için.
Comet ile R arasında şanzıman oranları olarak bir fark olduğunu söylüyor Hyo'cu arkadaşlar.. Aerodinamik yapısı itibari ile de R top speed'te biraz önde.
Şanzıman oranları vs. ile Comet arasında hiçbir fark olmasa bile kullandığı motor 250 sınıfı içinde en perf. motor ve V-Twin motor ile performans ve yakıt ekonomisini bir arada sunuyor.
Benim GT250R'ın tek eleştirdiğim yanı biraz ağır olması. Bu da onu Doğan görünümlü Şahin falan yapmaz. 2. el değeri,tutulması yönü ile GPR 125 ile kıyaslarsanız bu açıkça görülür (he he!)
Krank mrank diye ağzına sakız yapan arkadaşlara bu motorun nasıl sağlıklı devirler çevirdiğimi gösterebilirim (3-5 tane motorun canını almak için son hız denemesi yapan arkadaşı referans almak ile markaya pislik atmak en kolayı)
Derbi GPR125'i yakından gördüm. İtalyan dizaynı beni ilgilendirmiyor.
İsterse üstünde 600'lük bir makinanın motoru olsun. Yapı olarak ince duruyor.
GT250R'a göre oturuş pozisyonu da daha dik. Bu mu safkan racing oluyor peki ? (Ona bakarsanız Yamaha DT125'in motorunu kullanıyor GPR. Hani GT250R Comet'in motorunu kullanıyor ya !...)
Neyse GPR'nin bilmem nesini tartışacak değilim. (büyük SS'lere başlangıç dedin mi aklıma gelen bir model de değil)
Siz başka bir konuda GPR125, GT250R'a falan toz yutturur demiştiniz de bende teknik bilgi istemiştim. Cevap gelmemişti tabi.
125 kg olan bir motor ile yaklaşık 170 kg bir motor arasında illaki perf. farkı
olacaktır. 2 zamanlı bir motorunu kullanması ayrı bir konu. (yağ yakması,belli bir km'den sonra GPR125'in motorunun rektefiyeye ihtiyaç duyması,4 zamanlılara göre çok benzin tüketmesi de cabası)
Siz bana GPR125'in 0-100 km/h hızlanmasını ve maksimum hızını söyler misiniz?
Hatta esnekliğini falanda biliyorsanız belirtin.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
cihantavuz
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz 250 serisinde scoter hariç HYO hep aynı motoru kullanır .. Bunu hemen hemen bu forumun %80 i bilir . Senin %20 nmin arasında kalıpta sanki amerikayı keşfetmiş edasında olman bu yüzden bize garip geldi .
bu arada 2000-2004 yılları arasında (tam emin değilim) bmw 650gs ve aprilla pegaso da aynı rotax motoru kullandılar.
Güncel haberlerde başlık olacak aramadım merak eden arar .. amerika bir SS yapmayı düşünüyo motoru Hyo yapacak .. nedeni adamların işinde uzman olmaları .
Kuralkan yetkilileri değilde sanki bir bayisölediydi hız kesici olayını diye hatırlıyorum ..
Belki ilk parti motorlara yetiştiremediler kesin bir yargıya varmak manasız olur .
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Eyer devir kesici yoksa bu kötü olmuş, krank'a binen aşırı yük eninde sonunda ciddi bir arızaya neden olur devir kesicinin amacını hepimiz biliriz motor son devrine ulaşmadan sınırda motorun zarar görecek devire ulaşmasını engeller, bunu iptal edenlerde mutlaka ya krank yada ateşleme sistemi arızalarıyla karşılaşır....ancak motordan anlayan bi kişi için pekde önemi yok uzman bi sürücü hiçbirzaman motorun bitarafını çıkartasıya kadar vites aralarında gazı köklemez...
Yahu güzel kardeşim herkesin dilinde bi devir kesici nedir abi bu devir
kesici (motoru üreten firmanın motoru koruma amaçlı her marka modele göre RPM i ayarlanmış ateşlemeyi yani elektrik kesintisi yapan bi korucu bi sistem)
Arkadaşlar ben söylüyorum hep yine söylüyorum ben elimin ayarını biliyorum ve redline da neler olabileceğini de biliyorum..
Çünkü ona bişey olursa ben yaptırıcam sesinden elimin şeklinden bakmadan nerde olduğunu anlıyorum onun için devir kesici bana göre lazım deil...
hee olsaymış iyiymiş en azından bu tartışmalar olmazdı, olmamış ne olmuş makinenin çiğerini sökersen görürsünn ne olucağını...
Yahu şu derbiyi bize savunan güzel kardeşim zargana gibi bi makina,125cc,sesi kötü,çok yakıyor,motor ömrü kısa...
He italyan ona lafım yok başımızın üstünde yeri var ama yetmez...nacizane düşüncem...
Hasan..
Bisiklet sürücülerinin çıkıp GT250 ve GT250R'a laf yapmaları ne kadar ironik!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
arkadaşlar burdaki tartışma "gt250 mi döver yoksa derbi mi döver" tartışması değil. Derbi'nin kulvarı farklı. Buradaki konu "devir kesici niçin yok?" devir kesici yok çünkü motor SS amaçlı üretilmiş bir motor değil. cruiser, comet gibi modellerde kullanılsın diye üretilmiş bir motor. bu nedenle devir kesiciye ihtiyaç duymamışlar. Bunu çok deşmeye gerek yok. bu motoru zorlarsanız elinize alırsınız.
gt250R bence SS kasa motora binmek isteyip de 600'lük makinelere parası/tecrübesi yetmeyen arkadaşlar için oldukça iyi bir makine. ben de zamanında sırf bu makine için airbrush çalışması yapmıştım. almayı da ciddi ciddi düşünüyodum. kasası gerçekten tam bir SS. yine de bu SS görünüme aldanıp redline'da fazla gitmemek lazım. kanuni'lerde de devir kesici yoksa onlarla da fazla basmayın krankı elinize almayın.
Ayrıca burada fanatiklik şeklinde Derbi'yi kötüleyen arkadaşlar da iki kere düşünsünler. Bindiğimiz motorlar MotoGP'de Aprilia'nın hemen arkasından geliyorlar. en yakın rakiplerinin puan olarak iki misli önündeler.
CihanTavuz da bilmeden sallayan, kendi motorunu övmek için lise talebesi gibi burada kavga çıkaracak birisi değil.. Ama bizi de çok dolduruyorlar.. Kim görse 2t 4t farkını bile bilmeden "aa niye Hyo almadın? o bundan ucuz, hem 250lik." diyor. Derbi kullanıcıları, GPR gibi ülkemizde az satılan bir makineyi alırken sizce ne düşünüyordu? motordan biraz anlamasak gidip de bilirbilmez herkesin tavsiye ettiği gt250R'ı alırdık biz de. Ama daha fazla para verip bu makineyi aldık niçin sizce? "çünkü enayisiniz" dediğinizi duyar gibiyim.. varsın olsun. biz gazı kökler, exup'ımızı açar mermi gibi uzarız... size de aynısını tavsiye ederim. en iyi motor sürücüsünü mutlu eden motordur.
gt250R bence iyi bir motosiklet. Binin ve hem SS kasasıyla gösterişinizi yapın hem de motosiklet keyfini yaşayın. fakat SS zannedip de fazla redline gitmeyin.
gerçekten de gpr bisiklet kadar hafif bir motor. alüminyum şasesi ve hafif alaşımlı malzemeleriyle tam bir pist makinesi. Siz de kullanın, 120 kiloluk hafif gövdenin nasıl tınnnn diye arı gibi fırladığına şaşıracaksınız.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Hocam tebrik ederim. Mantıklı yaklaşıyorsun gene.
Ama diğer arkadaş "Doğan görünümlü Şahin" tarzı yaklaşımı ile eleştirel yaklaşmıyor;kendince direkt karalıyor motoru.
GPR125 ile GT250R'ı piste çıkarsak muhtemelen atak yapısı ile GPR125 daha iyi yol alacaktır(hele ki virajlarda)
İkisininde kendine göre avantajları var.
GT250R ağır olmasına rağmen GPR'den daha az yakıyor mesela.
Motor ömrü GPR'den daha uzun. (600'lük muamelesi yapan arkadaşlar hariç)
Bu ağırlığa rağmen performansı fena sayılmaz.
GPR'da daha atak bir motor GT250R'a göre.
Mantıklı şeyler ile bir motor eleştirilebilir ama bu saldırıya dönüşünce altında farklı şeyler oluşuyor. (sözüm meclisten dışarı ama bazı arkadaşlar istediğinden daha iyi bir motor aldığı zaman veya daha farklı bir motora yöneldiği zaman bir zamanlar istediği bir motoru rahatlıkla karalıyor;kendine göre o motoru almama sebepleri zihninde epey yer ediyor herhalde. )
Hyosung benim babamın ürettiği bir motor değil sonuçta. Kendimce keyifli bulduğum motora o kadar para vermeme rağmen böyle yaklaşımları da kabullenemem!
Önemli olan senin dediğin gibi binilen motordan keyif almak. Bazı meseleleri tartışırken de kırıcı olmamak. (bir teneke parçası için gönül kırmaya da değmez)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Derbi'de Hyosung'da Güzel motor.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
sen çoook GTR plakası okursun derbiyle kalkış dışında hiçbir kulvarda yarışamazsın o makineyle bisiklet tekeri gibi bi lastikle cbr125 edasıyla cadde de dolaşırsın ancak şöyle motordan anlamayan tipler gelip konuşuyo ya hayret ediyorum ya derbicilere sözüm yok güzel alet gerek ses olsun gerke dizayn olarak ama devede de boy var işte öle dizayanla bitmiyo işler...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Ona buna laf atarken sende bilmediğin şeyleri katma araya
Kalkış değil top speedtede geçer derbi Plakayıda okumaz
Ayrıca lastikleri ince değil bildiğim kadarı ile 160 yanak çapı olması gerekir en azından gilerada öyle
En azda 150 dir bu da bisiklet lastiği olmuyor ölçersen 1 karış çıkar
Ya onu bunu bırakında gtr güzel motor başlangıç için ideal fiyat aralıkları belli piyasası var
Ama 2 zamanlı racingler daha çok performans için arkadaşlar birnevi zevk için yapılmış.
Altında başka motorun olur birde 2 zamanlı racing alırsın arada binersin zevkini alırsın çekersin kenara herzaman gezilmez bunlarla
Ama şunu söyliyim benim Gilera GFR 125 hepsini geçer
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
ben de benzin istasyonu sahibi veya italyan sevdalısı değilim. motorum da italyan değil ispanyol. kimse de kafama sopayla 5-6 kere vurmadı. istediğin motoru kullan.. 2t kullanasın diye can atmıyorum. ama lafı "iki zamanlı kullanmak için aptal olmak gerek" kıvamına getirirsen bütün bws, runner, gpr, rs, sr, mz, vs kullanıcılarına hakaret etmiş olursun. sen gpr gibi bir makineye bisiklet dedikten sonra zaten seni kaale almam. ne ayarda birisi olduğunu anladım. dilediğin motoru kullan. tekrar ediyorum, gt250r bence fiyatına göre güzel bir makine. ekonomik ve kocaman bir kasası var. 250cc için hızlı da gidiyor. fakat super sport değil. 600RR kullanır gibi kullanırsanız krank kırıyor. ben de bir yıldan uzun zamandır HFC üyesiyim. Motordan az-çok anlarım (Derbi'nin bisiklet değil pist makinesi olduğunu ve italyan değil ispanyol olduğunu bilecek kadar) Aklımdan hep Gt250R almayı geçiriyordum fakat çok araştırdım ve GPR aldım. Bana göre en doğrusu bu. Senin gibisine laf anlatmak zor. Evet kafama sopayla 5-6 kere vurdular ondan gpr kullanıyorum, italyan(!) sevdalısıyım ve bisiklete biniyorum. Olsun inanılmaz eğleniyorum.. Sana da kaykayınla mutluluklar dilerim.
Başlığı açan arkadaştan da özür diliyorum konu kranktı, birden 2t-4t tartışmasına döndü.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
ah be dervir kesiciden nereye geldi muhabbet ben dervir kesiciye takılmadım ama ne yalan söyliyim s&t kanuni nin kanuni kısmı beni acayip soğuttu gt250r almayı çok isterdim ama vaz geçtim galiba.
Bu arada, GPR'nin arka lastik genişliği yanlış hatırlamıyorsam 140'tı extrema
ketchup,konuyu açan arkadaşta Hyo'cu olduğu için pekte yadırgayacağını sanmam.
Bu arada,ben teknik veri istemiştim GPR hakkında ama arkadaş siteye girmedi galiba.
GPR'ın 0-100 hızlanması ve son hızı nedir ketchup biliyor musun ?
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
malesef bilmiyorum. ara sıra 0-100 deniyorum ama akıldan süre tutmak zor tabi =) kibrit kutusu kadar bir kameram var.. onu kaskın içine sokup vidyo almaya niyetliyim. hep beraber görürüz. son hızı düz yolda 140'a dayanıyor. denize paralel, gerçek bir düz yoldan bahsediyorum. 125cc 4t scooterların 140 vurduğu düz(!) yollardan bahsetmiyorum. meyilde kapanırsanız daha da uzuyor tabi..
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
kamerayı kaska mote etmek için aparatlar var ebay hemde 10-20 dolar gibi eziyet çekmeyin bu yaz sıcağında kamerayı kaska sokacam diye ;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)