250cc Scooter Almayı Düşünüyorum Sizce Hangi Markayı Almalıyım ?
-
27 Haziran 2008, 11:58
#21
amacın ne olduğu bilinse daha iyi olur. şekil yapmak mı ? motor sahibi olmak mı ?
alacağın motoru nerede kullanacaksın ? şehir içi mi ? şehir dışı mı ? karma mı ?
2. elleri de kontrol et. bu alemde herkes kendi kullandığı motoru över. objesktif bakış açısı yakalamak için baya uğraşmak lazım.
Reklamlar
-
27 Haziran 2008, 12:47
#22
kardesım 6 mılyara kadar sahıbınden coma gır bak ne burgmanlar ne hondalar var.ne piagiosu ne kymcosu bocver gerısını .ya sılverwıng ya foresıght yada suzukı ile yamaha ya takıl gerısını bosver.bir kere al servısebıle dogru durust gıtmezsın basarsın gıder kafan rahat olur.
-
27 Haziran 2008, 12:51
#23
deal adlı üyeden alıntı
kardesım 6 mılyara kadar sahıbınden coma gır bak ne burgmanlar ne hondalar var.ne piagiosu ne kymcosu bocver gerısını .ya sılverwıng ya foresıght yada suzukı ile yamaha ya takıl gerısını bosver.bir kere al servısebıle dogru durust gıtmezsın basarsın gıder kafan rahat olur.
Kardeşim benimde onun için kafam dağınık ne alacamı bılemıyorum çok marka var ve her biri birbirinden üstün onun için sizlerden yardım istiyorum.
Japona bağlı kalmayayımda piaggio nun parcası cok pahalı dıyorlar X9 250 nın ben sıkıntı çekmiyeceğim motor arıyorum.
-
27 Haziran 2008, 12:59
#24
piaggio beverly 250 veya aprillia sporcity 250 bu iki motorda gerçekten mükemmel ayrıca servis konusundada diger markalara göre daha az sıkıntılı bende yamaha xmax250 var oda çok güzel motor ama almadan once muhakak servis konusunu araştır,sym hyundai nin tayvanda motosiklet üretmek için satın aldığı bir fabrikada üretilio,senin söylediğin model şuan karbüratörlü ve birçok kişi benzin tüketimin diğerlerine göre daha fazla olduğunu söylüyor,SYM yi izmir çiğli organize de motoran diye bi firma getirio parça ve servis konusunda izmirde en sorunsuz firmalardan diyebilirim,
-
27 Haziran 2008, 13:37
#25
Sym gts 250 , kymco xciting 250 ve burgman 400 un 10000 km altında ikinci ellerini alabilirsin diye düşünüyorum. Şikayet edenini hiç duymadım.
Sıfırla arasındada 2000 ytl karın olur.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
-
27 Haziran 2008, 14:14
#26
racing tarzı ıstersen GP 250 CC derbi var tipi bayagı bır guzel
-
27 Haziran 2008, 15:42
#27
sağolun arkadaşlar 250cc Scooter da kararsızdım hangı marka alacagıma şimdi hepten karamsarım ama dedikleriniz modeller arasında iyi düşünüp karar vereceğim yıne bıldınız markalar varsa paylaşırsanız sevınırım
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Arkadaş,
Böyle bir forum açıldığında ben hep aynı yazıyı yazıyorum, bakalım kaç sene daha yazacağım
Sorunsuz, basit, verimli, performansı iyi, servisi çok iyi (gerçi arıza yapmadığından servisten servise gidersin...), sürüşü rahat ve dengeli bir motor diyorsan, ben Hona Foresight öneririm, hep de önereceğim
Şimdiden hayırlı olsun.
Sağolasın bende honda hayranıyım ama servisten servise konusuna gelınce bıraz tedırgın ettin hondadan damı vaz geçelim
-
27 Haziran 2008, 16:32
#28
xciting 250 benimde çok beğendiğim bir makine ama: ayak koyma yeri çok yukarıda, gidon çok düşük. ergonomisi-oturuşu biraz rahatsız. büyük tekerleri ve çift ön fren çok havalı.
sym gts250, xciting'e göre daha az yakışıklı, ama oturuşu-ergonomisi süper. ön göğüsteki torpido gözleri ve orta kolondaki gözler çok kullanışlı. sele altı da xciting'e göre çok daha geniş. yakıt tüketimi daha az. bu sınıfta kimsede olmayan sis farlarına sahip. silindir içi seramik kaplı ve 4 süpaplı
satelis 250 'de değişik bir makine, göstergelerini beğenmedim. servisi-parçası var mıdır bilmem.
nexsus- derbi GP1 ise şık ve spor makineler, ama sele altları çok dar ve spor oldukları için konforsuzlar.
x9 şık duruyor, ama sele altı dar-kask girmez. üretimi bitti.
x8 şık duruyor, sele altı geniş, oturması rahat. ama göstergeleri eski model, devir saati yok, km göstergeleri digital değil.
benzer durumu ben de yaşıyorum, artısıyla eksisiye en makul seçenek gts250 gibi...
sana tavsiyem almadan önce satıcısına git, motora otur, ayağını öne uzat-yana-yere bas, gidonu döndür-bakalım dizine çarpıyor mu?, sele altını, torpido gözlerini kurcala hangisi hoşuna giderse onu al.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
27 Haziran 2008, 16:55
#29
maxi istiyorsanız piaggio x9 250 ,biraz daha derli toplu bir şey isterseniz beverly 250 alın, fazla da düşünmeyin işin içinden çıkamazsınız...
-
27 Haziran 2008, 17:06
#30
paran varsa burgman 250 (suzuki)piaggio x9
-
27 Haziran 2008, 17:12
#31
bayyaaa bi araştırmış ve bir çoğunuda kullandım.. kymco xciting 250i ve SYM gts 250 arasında kalmıştım. ve son kararımı kymco dan yana verdim. yaz sonu sezon kapandığında xcitingi alacağım. benim tavsiyem kymco
teşekkürler
Arabada VOLVO , Motorda KYMCO... Kalite ve sağlamlıktan vazgeçmeyenler için..
-
27 Haziran 2008, 17:57
#32
Yeni kasa BEVERLY250 den şaşma
Sıfır makina her şeyi yeni çok güzel sağlam ekonomik büyük teker
Azcık pahalı
Piaggio İtalya da netten bakabilirsin
-
27 Haziran 2008, 20:16
#33
vallahba kararımı kymco xciting 250 de verecek gibiyim 500 cc sınıde alabılırım tipi de güzel aslında nıyetımde japon almak vardı ama sizinde tavsıyenızle kymco xciting e dönecem
-
27 Haziran 2008, 20:25
#34
Poturdak
-
27 Haziran 2008, 20:44
#35
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Arkadaş,
Yanlış anlaşılmam mı var
Servis Bakımları 6000 km de birdir. Ve sadece servis zamanı geldiğinde gidersin demek istedim. Şöyle açıklayayım, 92000 km de bir Foresight gördüm serviste. Sahibi bir banka çalışanı, motorcu
12000 de fren balataları değişmiş ve her 12000 de bir değiştirmeyi adet edinmiş. Motor bir kere aşınan debriyaj balatasını değiştirmiş. bunun haricinde rutin dışında hiçbir arızası vs. olmamış. en hoşuma gideni ise: aldığım günden bu yana hiçbir değişiklik olmadı, ne performansı, ne arızası, ne Yakması vs... hep aynı servise gittiğinden neredeyse tüm kayıtları var. Servis de meşhur bir yer, sahibi ile konuştuğumda hep aynı şeyi söyler gülümseyerek: ''Abi sen bu motoru bozaman''
Çok hoşuma gitti, ben daha 15000 deyim, bayaa bir bekleyeceğim demekki
Evet haklısın bu motoru bozamazsın bıraz espırıyle karısıkda dedim çok sade motor Kymco Xciting 250 ona göre gösterişli hatta 250cc lerin bir çoğu ona göre gösterişli çin malını çok andırıyor hondanın bu modeli o kadar para vermişken birazda gösterişli olsun dıyorum motorum.
-
27 Haziran 2008, 20:51
#36
-
27 Haziran 2008, 20:54
#37
kalipso adlı üyeden alıntı
Evet haklısın bu motoru bozamazsın bıraz espırıyle karısıkda dedim çok sade motor Kymco Xciting 250 ona göre gösterişli hatta 250cc lerin bir çoğu ona göre gösterişli çin malını çok andırıyor hondanın bu modeli o kadar para vermişken birazda gösterişli olsun dıyorum motorum.
Gözteriş konusunda haklısın arkadaş.
Çinli üreticiler tarafından taklidi yapılmış bir motor ve bu yüzden bile almak istemeyenler çıkabiliyor Gönlüne, içine ne yatıyor ise onu alırsın işallah
mhyen adlı üyeden alıntı
Muzaffer abinin bahsettiği 4000 ya da 6000 (tam bilmiyorum foresight'ta) km'de servise gittiğin ve yağının suyunun vs. değiştirildiği rutin bakımdır
Hehhh Myhen arkadaş,
ben de tam bunu yazmak istedimdi Motorlarda Normal Olan ve hatta şart olan şey: belli bir Km de kontrol gerekir. Foresight da rutin bakım ve kontrol 6000 (Altıbin) km de birdir. Bu bakımlarda benim sadece yağ değişti, soğutma sıvısı değişmedi, fren balataları bitti onlar değişti, depo kapağını benzinlikte unuttum 60 ytl yenisi. Geçenlerde kazaya karıştım, ön ve en büyük grenajın kenarı kırıldı, tümden değiştirecekler ama vallah tam 480 YTL. Nasıl olsa para sigortadan çıkacak
Amma arkadaşımız görünüm olarak da hoşuna giden, gönlüne yatan bir model almak istiyor ise benim motor Şahane değil Şunu da yazayım o zaman kızıştırmak için Başka 250 lik motor alan arkadaşlarım senin ile aynı itirazlara, şüphelere, vs. lere sahipti. Hak verdim gittiler XYZW gibi süpper motorlar aldılar Ancak muhakkak dönüp bana: '' Yav abiyy, keşki seni dinleseydik, hiç bir sorunda mı yaşamaz be insan'' dediler Samimiyetle yazdım. Amacım kardeşimiz doğru bilgilensin, Foresight çok yakışıklı değil bir çok işnsana göre, ama şuna dikkat, şiddetle düştüğüm zamanda, sadece sinyal lambasının üst tarafı kırıldı. Ben o süratle düştüğümde bu araç dağılır diye düşünürdüm. Öyle değil. Makine de mühendislik var Çok basit bir makine, elektronik zenginliği yok ve anlaşılabilir Üzerinde birilerinin bize Karşı Kullanabileceği büyülü donanımlar yok. Bir arkadaşın motorunda arayıp taradılar, 3 kere servis değiştirdik, biri şu dedi diğeri bu, biri bizi ikna etti, Beyin Dedi. Beyin dedin mi bizde akan sular durur. değiştirdi, ama sorun 2 gün sonra ortaya çıkarak değişmedi.
Ben gördüğüm-yaşadığım şeyleri yazıyorum ki arkadaş bilgilensin
Herkesin gönlünde aslan yatar, sen kardeş içine sinen motoru al. Bu iş çok fazla gönül işidir. Biri seve seve alır bir motoru, başına gelmedik kalmaz ama sorunsuz motor diye söyler. Sever çünki. Ama aynı motorla aynı sorunları yaşayan biri aklını yitirebilir Bir diğeri müthiş bir marka alır, sadece balatası biter ki normaldir, ''Böyle sorunlu motor olmaz'' der.
Bendeniz doğruya doğru derim bilen bilir. 250 CBF Honda herkesin beğenebileceği bir motordur, 24 BHP dir vs. ve biz kardeşimle beraber yola çıktık, Foresight daha performanslı değilmiymiş Ben de şaşırdım kaldım. Hele 130-140 Km/h hızları denedik uzun süreler, yüklü bagaj, 2 kişi, hiç bir sorun çıkmadı. Hee çıktııııı, arkadaşın benzin bitti
Bu motoru silip atma, benim sana tavsiyem. Ben de çok araştırıp aldım ki hikayesini bilen bilir. Sen de araştır
Sevgiler (Amma çok yazmışım ben yaaa)
Poturdak
-
27 Haziran 2008, 21:34
#38
muzaffer abi söylediklerini yabana atmadım honda benimde gönlümde var hayırlısı dıyorum inşallah hangisi hayırlı olursa o olsun detaylı bilgilerin için teşekkür ederim ve yardımcı olan her arkadaşlara teşekkür ediyorum.
-
27 Haziran 2008, 22:04
#39
Bence de foresight'ı düşün derim.Muzaffer abi de sağolsun anlatmış o kadar.Ben foresight kullanmadım ama onun kardeşi olan dylan sahibiyim.Honda'nın kalitesine diyecek yok.İlk başlarda cbr 125 mi, beat mi, runner vxr 200 mü diye araştıradururken bir anda gidip Dylan'ımı aldım.250 cc civarı değil de biraz ufak desen gözün kapalı dylan derdim ama madem ki istediğin o al bir foresight bak keyfine
Bu arada 250'lik foresight'a da dylanınki gibi 140 ibre koymuşlar.En son kaç yaptın sen Muzaffer abi?
-
27 Haziran 2008, 22:25
#40
Birde almak istediğin motorların üzerine muhakkak otur.
Oturuş pozisyonu, boyun kilon, dızlerin kırıklığı, ayakların yere basışı v.s
Bunlarda önemli etken olabilir.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)