Yararı olcek bize sanırım... Nice 1000leri yazman dileğiyle...
Yararı olcek bize sanırım... Nice 1000leri yazman dileğiyle...
allah nice nice güzel kilometreler yapmak nasip etsin... iyi günlerde kullan...
[B][COLOR="DarkRed"]Tecrübeler en iyi öğretmenlerdir. Yalnız masrafları biraz çoktur.[/COLOR][/B] :) :)
Kazasız nice bin kilometreler.
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
benım gıbı yenı baslayacak arkadaslar ıcın cok guzel bı baslık olmus
Tam koruma binmen çok hoşuma gitti,benim tecrübem 0 bu sitede korumanın önemini öğrendim ki sen de yazmışsın zaten.Her 1.000km'de yaz bence,benim gibi tecrübesi olmayan yeni başlayacak olanlara kaynak oluşturur.
Kazasız nice km.lere,keyfli sürüşler
çok faydalı bılgiler kutuk inşallah devam eder çok teşekkürler
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
İzlenimlerini paylaştığın için teşekkürler ama en büyük teşekkür, düştüğünü açık yüreklilikle itiraf ettiğin için bu arada ufak kazan için geçmiş olsun
Sanırım hayatımızı emanet ettiğimiz en büyük pay motosikletlerimizin fren sistemi'dir!
Onları gerektiği dozajda kullanma yeteneğimizde zamanla, motosikletimizin karekteristik yapısı ile asfalt yada her hangi başka bir zeminle kurduğu ilişkiye bağlayabiliriz!
Bence motosikletinle trafikten uzak bir alanda frenleme antremanları yap!
yani, düşük hızlarda ( 30-40 Km/s ) ile başlayarak frenlerinin blokaj noktasını belirleme antremanları! daha sonralarda motosikletini tanıdıkça süratin otomatik olarak artacak ve motosikletin üzerindeki hakimiyetinde tabi olarak.
Yalnız bir husu var o daha da önemli!
Düz yol ve dik sürüşle viraj sürüşleriyle virajda fren yapmak ÇOK farklı!
Kendine güvenin arttıkça, virajlarda benzer antremanları yapmaya çalış ama
çok DİKKAT ederek.
Unutmadan eklemek istiyorum: Antremalarda mutlaka korumalarını kullan!
10.000km de yeni izlenimlerini okumak ümidiyle kazasız belasız diyorum
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Kazasız belasız nıce kılometrelere ınşallah
''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''
Nice km'lere kazasız sürüşler dileğiyle.
bugün arkadaşın kuba 125 motorun yağını değiştirdik(1000km de)2 kişi 120 gören motor 100 ü zor vurdu
hayırlı olsun khutuck
seni nihayet motor üstünde görmek bile ayrı bir keyif...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
vaybe 0 kilometre motor hayırlı olsun nice 1000 lere
[COLOR="DarkRed"][B]Yaşadığın Her An Kendi Hayatındır...[/B][/COLOR]
Hayirli ugurlu olsun arkadasim. Insan kullandikca daha da fazla tecrube sahibi oluyor tabii. Nice kazasiz belasiz km'lere
donerken gidonu dondugun istikametin tersine guc uygulayip donmeye kontre teknigi deniyor
insana ilk basta cok sacma geliyor, banada ilk oyle gelmisti, ama uygulamada gercekten cok faydali.
Ben de 2bin kmye geldim sayılır. Rodaj bitiminde yağ değişecek, zincir yağlanacak falan çok ciddi bir bakıma girmiyor. Pazarbaşı motorda yağ için 12 lira verdim diye hatırlıyorum. İlk bin bakımı ücretsiz oldugu için sadece o yağı ödedim.
2500'e gelince tekrar yağı değiştirmek istiyorum.
Frenleme olayına gelince, boş bir alanda birilerini beklerken falan ani frenleme çalış kendini riske sokmayacak kadar sertlikte.
Geçen gün ben de bir kavşaktan geçerken mecburen öndekine çok yakın gidiyordum. Adam kızaklayınca frenleri ben de yatıp dokundum arkadan.
Artcı ayaklıklarının açık olması ve koruma demiri hasarsız atlatmaya yarıyor böyle ufak tefek şeyleri.
Taze motorcu topici olduğuna göre başka ufak tefek şeyleri de paylaşayım.
Mesela ilk 500 km boyunca motor sürdüğüm her günün ertesi sabahı hafif üst vücut ağrıları ile uyanırdım. Bu gitgide azaldı ve şuan hiç yok. Sebebi sanırım motor kullanırken en aktif olarak kullanılan kaslara binen yük ve bu kasların gelişim süreci. Daha ağır ve daha güçlü bir motora geçersem tekrar böyle bir süreç yaşarım gibi geliyor.
Cbf hakikaten daha cüsseli motorların portatip versionu gibi =) Şimdiye kadar acemi de oluşum sebebi ile kimsenin motoruna emanet de olsa binmemeye çalıştım. Geçenlerde 2008 er-6f ile biraz turlama şansı buldum. Hakikaten ayrı dünyaların motorları
Şimdiye kadar cbf ile görebildiğim en yüksek hız yokuş aşağı e-5 üzerinde 120 oldu. Daha fazla hız yapacağını da hiç mi hiç sanmıyorum standart dişliler ile.
Şimdilik benim izlenimlerim de bu kadar. Aklıma geldikce ve konusu açıldıkca paylaşırım
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)