arkadaşlar lütfen yazılarımıza biraz çeki düzen verelim imla kurallarına kelimelerin yazılışına dikkat edelim ve noktalı harfleride kullanalım ..
arkadaşlar lütfen yazılarımıza biraz çeki düzen verelim imla kurallarına kelimelerin yazılışına dikkat edelim ve noktalı harfleride kullanalım ..
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
yarı otomatik daha iyi ama illede vitesli...
...............................
hiç be hiç olmuyor...
..............................
o lafı sadece köprüde gişelerde bekleken diyorum kardeşim .. Çok ağırıma gidiyor dur kalk dur kalk araba gibi !!!!
Herkes bir tercih yaptığına göre sorun yok.....
Bugüne kadar scooter olsaydı gibi bir düşünceye kapılmdım sıkışık trafikte...
Manuel vitesli motosikletlerin debriyajları genelde serttir buna yapacak birşey yok ama bundan dolayıda keşke diyen birinin olacağını hiç sanmıyorum.
Kesinlikle katılıyorum sana
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
bence hem vitesli motor olmalı hemde otomatik vitesli
en mantıklısı bu aslında Allah cümlemize bol kazanç versin de ikisinden de alalım ayrı ayrı...
Şehir içinde automatic,trafiğin seyrek olduğu yerlerde manuel.Doğru seçim budur bana göre.
Scooter aradığım hiç olmuyor çünkü scootera alışık değilim. Sevmiyorum nedense.
Benim evim şehrin baya dışında olduğu için sıkışık trafik çekmek eziyet oluyor. Hele de tek şerit iptali veya yol çalışması nedeniyle şeritler daralmış, araçlar arasında motorumun geçebileceği kadar yer yoksa iyice bunalıyorum. Sol elim yoruluyor. Birde makinanın ısısı yükseldikçe benim de içim yanıyor Sonra fan açıyor ben iyice daralıyorum. Ondan sonrada sıkışık trafikten kurtulunca 'hadiiii ben biraz makinayı soğutayım'
İstanbul'dayken bir Fazer'a misafir artçı olmuştum(sonradan tapusunu da aldım). Bi baktım aynalar arabaların aynalarından yukarıda kalıyor. Benim aynalar nedeniyle sığmadığım araların hepsine giriyor. Kıskanmadım desem yalan olur ama sonra bnm motorumun daha güzel olduğunu hatırladım, kıskançlığım geçti
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
şuna bakın yeter
Hayır olmuyor =) Çünkü öyle düşündüğün gibi şimdi debriyajı mı tutacaktım acaba gibi bir fikir olmuyor.
"Yürürken acaba sağ ayağımı mı öne atacaktım solu mu" gibi düşünmemen gibi herşey reflex haline geliyor zamanla... Hatta bunu ben söyleyebiliyorsam kısa bir zamanda demektir
+++++++11111
Her iki tip motora da sahibim.
Buradaki başlık biraz kışkırtıcı olsa da sonrasındaki tartışmayı anlayabilmem mümkün değil.
Trafikte scooterların rahatlığını diğerleri ile kıyaslamak bile yanlış.
Sadece debriyaj meselesi değil, arka frenin sol elde olması ile istediğin ayağını yere koyabilmek ve yokuşlardaki rahatlık da var. "Benim için sorun değil" demek başka bir şey, bu gerçeği yadsımak başka bir şey.
Diğer yandan açık yolda da vitesli motorun keyfi daha fazla tabii ki.
Ama ben bir İstanbullu olarak, sadece bir motorum olacak olsa scooter tercih ederdim. Bu tercihi yaparken beynim, kalbime ağır basardı...
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
ledo sağol arkadaşım...................................
HIZ'SIZ VE ÖFKE'SİZ
Valla ben tam şuan bu ikilemdeyim ve istanbul da trafiğin epey yoğun olduğu bi bölgede oturuyorum ama ben hayatımda hiç vitesli motor kullanmadığım için ve cok merak ettiğim için Allah nasip ederse vitesli motor almayı düşünüyorum ve kullanınca bu topikte yazılanları daha iyi anlayacağım muhakkak
bazen cok yoruldugum zamanlarda bırde asırı trafıkde otomatık kullanmak ıstemısımdır,ama vıteslı bambaska.
ben titanla hergün 150 km yapıyorum ve tamamı kadıköyde.. ilçenin tamamında.. yani kadıköy merkez filan değil, ilçenin tamamı ve bağdat caddesini ise bostancıdan-stadyuma kadar komple geçiyorum hergün. eğer bende scooter olsaydı sadece ayaklarım rahat ederdi diye düşünüyorum, hiç scooter kullanmadım. vitesli motorda kontrol debriyaj levyesinde oluyor, scooterda ani duruş yapmak istersen en az 90 derece dönüp yere çakılırsın, ama ben bir çok kez ani frene maruz kaldım ve hepsinde tehlikeyi atlattım, hem lastik ebadından dolayı hemde vitesin otomatik küçülmeyişi ve debriyajın gerektiğinde çekilebiliyor olması güven veriyor. ayrıca ben cg titanı rahatlıkla 40 metre -kızaklayarak- kaydırıyorum ve düşürmüyorum en fazla 10 santim sağa-sola çekiyor. bunu istediğim zaman yapabiliyorum. scooter da bu imkansız çünkü vites otomatik küçülür.
arkadaşım hata sende ki bekliyon arabaları.
motosikletle ben en öne geçip sırasına gireceim araca bi korna çalıyom geçebilirmiyim anlamında ve geçiyom bu güne kadar hiç kimse geçemessin demedi.yani sen boşuna bekliyon gişelerde.
arkadaşım skutar kullanmadığın belli ben skutarlada kuryelik yaptım ve şu anda cbf150 ile devam ediyom o senin bahsetiğin fren konusuna gelince onu herkez yapar sorun deil ayrıca skutarlada rahatlıkla yaparsın ama sorun başka yerde.
sorun o uzun fren mesafesini yapmadan her iki frenide kulanarak mümkün oldukça çabuk durmak bence sen bu konu üstünde çalış daha iyi olur.
konuya gelince skutar trafikte rahat ama bence vitesli daha rahat ben 6 ay istanbulda skutarla kuryelik yaptım ama hep vitesliyi aradım zaten skutarda anca 6 ay dayandı ve sizlere ömür oldu.istanbul trafine skutar rahat gibi görünüyo ama en büyük dezavantajı küçük lastikleri onlardan dolayı bizim bozuk yolarda hem kendisi çabuk yıpranıyo hemde sürücüyü gereksiz yere fazladan yoruyo.
lafın kısası skutar trafikte rahat ama uzun süre kulanmicaksan yoksam vitesliden şaşmamak gerekiyo.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)