Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

F 650GS & V-storm650 & F6Z fazer

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı sabri7336 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca ilk başta 10 saatlik eğitim aldım.
    Bu eğitimde size 10 yıllık tecrübeler de bir disketle aktarıldı mı? Hayır benim bildiğim öyle bir şey daha mümkün değil ama, hani vardır belki 3.5 Floppy sürücüsü ("what is the matrix" geldi aklıma )
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    Alıntı sabri7336 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BMW ve V-storm arasında kaldım,
    BMW' nin elektronik sorunlarının çok olduğu söyleniyor.

    V-STROM 'da ise şu ana kadar kronik bir sorunu yok sitelerden baktığım kadarı
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    Bornova-İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Atlantic 500 Sprint Scooter'ların Atası
    Şimdi bizler bu arkadaşa ne söylesek hikaye gelecek daha önce hiç 600 cc bir motor kullanmamış,belkide selesine bile oturmamış bence ilk önce bu arkadaşın 600 cc olan bi makinanın üzerine binip şöyle 30 dk kadar gezmesi gerekir( Tabi kendisi kullanmayacak) ondan sonra onu kullanabileceğine inanıyorsa o zaman lafım yok gidip 600 cc de alabilir 900 cc olan Honda Hornet te alabilir ama ilk önce dediğim gibi gücü hissetmesi ve 5 devirden sonra sesini duyması gerekir benim nacizane görüşüm budur.

  4. #24

    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 600SA
    selamlar, oncelikle tarziniza karar vermeniz daha dogru.

    Tecrubenizin az oldugunu dikkate alirsak bu 3'u arasinda en mantikli tercih f650olacaktir. 3'unu de kullanmis bir CBF600 sahibi olarak soyleyebilirim ki Fazer ve f650'nin alakari yok; V-Stromun ise zaten ikisinden de farkli.

    F650'nin kullanimi inanilmaz rahat ve biraz titresimli, hakimiyeti kolay ve yakiti da oldukca dusuk tek silindirden dolayi. Bununla birlikte ABS tecrubesi nisbeten az kullanicilar icin onemli avantaj, bunu da goz onunde bulundur.

    Fazer ise 98 hp, ancak gucunu cok yuksek devirde verebilen bir alet. Bu arada Fazer soyle hizli boyle guclu diye abartmaya gerek yok, alet 7-8 bin devrin altinda yurumuyor arkadaslar. O devirlerin altinda o da gayet uysal.

    V-Strom ile Ist'dan Samsun'a gidip geldim, inanilmaz keyifli, dengeli, yeteri kadar guclu ve tutumlu bir alet. Ancak sehiricinde cok kivrak olmasina ragmen F650'ye gore kullanimi daha fazla dikkat ve tecrube gerektirir diye dusunuyorum.

    Imkanin varsa denemeye calis almadan once. Simdilik F650 en uygunu gibi gozukmekte.

  5. #25
    Terrorizer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Şehir
    Istanbul/ Avrupa
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    125lik cin malı scooterdan sonra 650lik motor... Insan omru zaten kısa daha da kısaltmanın anlamı yok.. Enduro istiyosun sanırım ama bence arada kendine geçiş icin 250de bi naked alalım yada begeneceğin bir cross.
    ★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★

  6. #26
    redlichia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bmw f650gs
    Alıntı Terrorizer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125lik cin malı scooterdan sonra 650lik motor... Insan omru zaten kısa daha da kısaltmanın anlamı yok.. Enduro istiyosun sanırım ama bence arada kendine geçiş icin 250de bi naked alalım yada begeneceğin bir cross.
    ben kesinlikle size katılmıyorum. benim ilk motorum suzuki gs500 dür.

    önce 125, sonra 250 sonra 500cc bu olaya inanmıyorum.

    ama sürücü kendine güvenmiyorsa hiç girmesin tabi benim dediğim olaya.

    anca o zaman sizin dediğinize katılabilirim.

  7. #27
    Terrorizer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Şehir
    Istanbul/ Avrupa
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Alıntı redlichia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kesinlikle size katılmıyorum. benim ilk motorum suzuki gs500 dür.

    önce 125, sonra 250 sonra 500cc bu olaya inanmıyorum.

    ama sürücü kendine güvenmiyorsa hiç girmesin tabi benim dediğim olaya.

    anca o zaman sizin dediğinize katılabilirim.
    Ben de yaşayacak ömrünüz warmış diyorum. İlk motoru gs500 olup benim bi yakınıma çarpmış olacak birini düşündüm de bir an... Ne yapardım acaba..
    ★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★

  8. #28

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Fazerı elediğine göre Bmw ile Vstrom arasında tercih yapacaksın. Madem offroad merakın yok, tek silindirin rahatsızlığına da ihtiyacın yok. Vstrom f650'ye göre daha yol motorudur, ama cüsselidir, ağırlık merkezi yukarıdadır. Benim görüşüm biraz daha tecrübeni arttırıp Vstrom alman. Düşük cc'de ne kadar uzun km yaparsan, üst cc'ye geçtiğinde o kadar kolay alışırsın.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  9. #29
    redlichia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bmw f650gs
    Alıntı Terrorizer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de yaşayacak ömrünüz warmış diyorum. İlk motoru gs500 olup benim bi yakınıma çarpmış olacak birini düşündüm de bir an... Ne yapardım acaba..
    sadece motor için değil , araba içinde aynı şey geçerli,
    şoför var, bir de şoför varrr
    kimisi yıllarca motorlu bir araç kullanır öğrenemez,
    kimisi var çok daha kısa sürede çözer işi...
    tamamen kişilere bağlı. her insanda kendini bilir.

  10. #30
    Terrorizer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Şehir
    Istanbul/ Avrupa
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Konu araç olunca işler biraz daha değişiyor. Tabiki sürücü etmeni her zaman var fakat araba kullanırken arabayı dengelemeniz gerekmiyor. Fren yaptıgınızda aracı kızaklasanız da zarar görmüyorsunuz... Örnekler çok daha fazla arttırılabilir.
    Ben imkansız demiyorum bunu yapmak fakat tecrübelenerek yükselmenin daha mantıklı ve güvenli oldugunu söylüyorum
    ★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★

  11. #31
    bart1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005/yamaha ybr 125 2004(satmaktan şu ar
    arkadaşım acele etme.sen zaten geç başlamışsın(5 ay dediğine göre geçen sezon biter bitmez başlamışsın.) .bırak bir sezon daha geçsin.yani geçirdiğin 5 aylık tecrüğbeni yok sayıver bu seozn sıfırdan başlıyorum say.
    ben ybr 125 ten fazere geçtim.iyi ki de geçtim.ben 10 bin km ye yaklaştığım halde normlde bu bile yetmez bu işlere.
    iyiki geçmişim diyorum:
    çünki yolun orta ve sağında tehlike sol tarafta nispeten azalıyor.solda minibüs yolcu almaz,taksici aniden kenara çekip durmaz,tali yol girişi genelde sağdadır.

    kendim için konuşuyorum çok temkinli bir biniciyim.
    şimdilik hareket halinde sıkıntı yaşamıyorum .ancak 130 kg dan 190 kg a ve yaklaşık yerden bir 5 cm yükseklik farkı ilk etapta yavaş hızlarda ve dur kalklarda problem oluyor.
    üstelik bu merette lambalarda resmen otomobil gibi oluyorsun.ufak motor-daki boşluklara kaçma şansın azalıyor.
    bence bu sezon illa bişey büyütcem,ya da yenilik yapcam diyorsan çinli motordan kurtulup albir ybr 125 bak keyfine.
    inan ben şehirler arası ve şehir dışı gezmesem ybr 125 den ybr 126 cc ye dahi geçmezdim.zaten onda 80-90 yapıyordum bunda 90-110 yapıyorum.
    ha neden fazer deme onu da benim açtığım diğer başlığı aratıp bulabilirsin(ybr den fzr ye diye.)

  12. #32

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mr 250 destro
    FAZERNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  13. #33

    Üyelik
    24 Aralık 2007
    Motosikleti
    Honda Beat
    fazer al bak keyfine,,, nede olsa motor ŞEYTAN İCADİ (H)

  14. #34

    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Superking 125
    Arkadaşlar sağolun değişik yorumlar yazmışsınız. Yazılanlara göre Fazeri eledim sayılır çünkü biraz gözüm korktu. Bir vstorm ile gs650 nin servis ve yedek parça ücretleri hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.

  15. #35

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    ist.bahçeşehir
    Motosikleti
    Mct 250!! (satlık)
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topu topu 2000 km ha.Sabri sen bu motoru büyütme işinden vazgeç.İnan ki bu km çok az bir deneyim.
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeee

  16. #36
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı sabri7336 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sağolun değişik yorumlar yazmışsınız. Yazılanlara göre Fazeri eledim sayılır çünkü biraz gözüm korktu. Bir vstorm ile gs650 nin servis ve yedek parça ücretleri hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
    Motor tecrubene göre bencede en uygunu BMW.Vstorm çünkü daha kalıplı bir motor.Koca kafalı Vstorm Cbf 250 falan düşünmezmisin?
    yada fuarda kawasakinin 250cc race motoru gelicek bir bak istersenFiyatı 9-10bin ytl gibi
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  17. #37

    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Superking 125
    Arkadaşlar fazeri eledim. Şimdi aklıma takılan konu bmw nin asfalt yoldaki vibrasyonlu ile sıkıntı yaşarmıyım? Ben daha çok asfaltta şehirler arası kullanacağım.Şehir içinde V-Storm ile Bmw nin çok fark edeceğini sanmıyorum çünkü burada Manisa da şehir içi çok yoğun olmuyor.

  18. #38
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Hızlı gitmediğin sürece vibrasyon sıkıntı olmaz.

  19. #39

    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Superking 125
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlı gitmediğin sürece vibrasyon sıkıntı olmaz.
    Ne kadar hızlı derken , kaç km/h ve devir?

  20. #40
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar forumu baştan sona okudum. Sürekli BMW nin F650 nin tek silindir olduğunu bunun dezavantal olduğu yazılmış. Bu yanlış bi'şey. F650 GS alacaklarıda yanlış yönlendiriyorsunuz. Burada kronik sorunları varsa bunlar izah edilebilinir. Ancak V strom 2 silindir F650 tek silindir olması avantaj yada dez avantaj değil ki.. Düşünün bir sürücü var sürekli asfalt üzerinde ve bazen 10 yada 15 km lik yol yapım çalışmaları denk geldiğinde artçısı ve yükü ile bu bozuk satıh tan geçmek isityor. Bu sürücü bence 70% asfalt sürücüsü olduğundan çift silindirli Vstrom almalıdır. Oysa bir sürücü düşünün canı sıkıldığı an motorunu sağa çevirip kapalı bir yola yada arazi üzerinde gitmek isteyebiliri. Burada motorda silindir ne kadar fazla olur ise altınızda ki motor hem homurdanacaktır hemde ısınacaktır. Bu tip durumda tek silindirli BMW 650 öne çıkar. Yoksa koskoca BMW firması F650 ye bir silindir daha takamazmıydı. Bence kullanıcı burada karar verecek V Strom asfaltta seyahat ederken bozuk satıh yada karşılaşılabilecek yol yapım çalışmalarından rahat ve konforlu giderken kapalı bir köy yolunda homurdanacaktır. Burada 70% asfalt 30% off road Vstrom BMW F650 ise 60% asfalt 40% off road derim ben..
    Burada olayın tek negatif yönü F650 nin pahalı bakım ve yedek parçalarıdır. Vstorm un 0.5 lt fazla yakıt yakması bence kesinlikle negatif değildir...
    Burada sorun sürücünün neye karar vereceğini benim gibi bilmemesidir.. Off Road ta isterim asfaltta çift silindir konforuda.. İşte imkansız olan bu.. Bu motorların ikiside güzel...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)