- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
- Konu Yazar
- #1
MERHABA ARKADAŞLAR.istanbul/avcılar ve çevresinde oturan arkadaşlar bu topic altında buluşursak..
hangi mahallede oturdugunuzu yazarsanız sevinirim
havaların iyi oldugu zamanlardada buluşma yapıp tanışırız:cat:
hangi mahallede oturdugunuzu yazarsanız sevinirim
havaların iyi oldugu zamanlardada buluşma yapıp tanışırız:cat:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.