benim 160 kadranım var 140 ı çok rahat yapıyorum o bile fazla fazla yetiyor 160 ı hiç görmedim görme gereğide duymadım
benim 160 kadranım var 140 ı çok rahat yapıyorum o bile fazla fazla yetiyor 160 ı hiç görmedim görme gereğide duymadım
şehir içi 95
çok gereksiz bida allah korusun bi çocuk falan çıksa.......
istemem
mondial 150 zc 110 km yeterli bu motora ama bundan sonraki scooter için rahat 2 kişi 120km yapması lazım bu doğrultuda seçim yapıcam. .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
şehir içi 80 in üstü gereksiz tehlikeli sonu ölümle bitebilicek her türlü kazaya davetiye başka bir şey değil yola çocuk fırlar yaşlı teyze fırlar adam fırlar kadın fırlar kedi fırlar köpek fırlar bunları bir yana bırak benim gibi pazarın önünden geçerken tahta kasa fırlar o yüzden hep diyorum demeyede devam edicem şehir içinde 150 -250 cc lik bir motor ok dir çok çok ideal..
uzun yolda otobanda millet kaç istiyorsa yapsın isterse 300 yapsın ama şehir içinde süratli gitmek çok çok riskli
PopCoRN 90cc 80km gordum ama baya zorladım denemeyın xD
2000 r6 ile 275 gördüm. ibre red line cok yakındı. bide gidon cok titremeye başlamıştı. çektim elimi gazdan. (105 kiloyum)(ist-izmit otobanı)
bmw de "3" burgmanda "1" i gördüm hız felakettir.............
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
Ledow 250cc V ile 125km iki kişi ist-adapazarı arası.
Sözlüm kafama vurmasa biraz daha açıcaktım gazı ama
GV250 ile bir zamanlar 150km/saat tabikide redline
Onun dışında daha fazla deneme yapmadım 650 dragstar çok keyifliydi, 120-130 arası 150 üstüne (motosikletle) .ıkmadım gerek de duymadım.
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
Benımkı RMZ 100 : W. Bora ARABALARININ Ibresıne Gore 135 Normal kendısı 120 Vurdu...
E Tabıkı Soracaksınız Nasıl Olur Diye Motorumda'da Ufak Değişiklikler Var... Performans Bujisi Olsun Hava Filtresi Olsun...
Varsa Markası Ne Olursa Olsun 100 luk 125 lık Anahtırana :D ;)
kontrol edebileceğim kadar basmaya çalışıorum şehir içi işe git gel az yaksın die 4-5 devir eve giderken 1 kmlik bi cadde war orda 80 100 e çıkıorum benzinliğe giderken cytesi deniycem full kaç gidio hava soğuk deneyenmiorum ama 80 100 de yeterli yani motoru bağıra bağıra 130 120 yapıcaksa bi anlamı yok rahat hızlarda gitmeli..
200 km,çok heycanlandıydım =) seymen ışıklardan kalkıp yeniköyün ordaki düzlükte yapıştırdım =)))
asya 19 a maximum 110
cr@zy duffy
yamah virago 250 60 km daha çok acemiyim yavaş yavaş artık
Motorum Hyosung GV 250cc cruiser dır. Hız kadranımda 160 yazıyor. En fazla 130 yaptım. Lakin 120 km den sonra son derece rahatsız oluyorum. Rğzgar çok güçlü. O nedenle motorum 300 yapsa bile en fazla konforlu hız bence 120 dir.. Oda otobanda...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Cruser olan 250 modelinde arkadaşlarım 150Km/h çok rahat görüyordu. Sizin motor iyi açılmamış olabilir. Dediğiniz gibi bu tarz motorlar 80Km/h civarında idealdir. Yüksek hızlar rahatsız eder. 250 R ise tarz olarak raicing dir ve 650R ile aynı şasiye sahiptir. Hyosung 650R 240Km/h kadar çıkabiliyor.
Benim test ettiğim hızlarda da sizinki gibi kasma sözkonusu değil. Gayet dengelidir...
mekan: izmir çeşme otobanı bir yaz gecesi
makine: 2006 yamaha r6 (arkadaşımın motoru)
max hız: 280 km/h (yeterince)
not: indikten sonra dizlerim titriyodu
walla bugun az eğimlide 130 dokundu zaten o kadar ibre war
dönüşte düz yol tam gazdan 3-4 sn sonra hız arttı 125 e kadar geldim bayır oldu yol araba fln
2001 ninja ile 240 okadar ankara çamlıdere otoban
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)