bir aksilik çıkmazsa öyle olacak zaten.dediğim gibi.. vidasına kadar türk... aslında şimdiye kadarki araştırmaların sonucuyla bile, çin menşeli motorlardan çok daha iyi motorları üretebilecek alt yapı var. piston krank üç tane valf yapıp senkronize çalıştırmak sadece zaman alan bir iş sayılır. inanılmaz bir araştırma gerekmiyor çin üretimi motorları geçmek için. ama sadece türk yapımı olsun çamurdan olsun diye yapmanın da manası yok. en güzeli güzel güzel araştırıp güzel güzel geliştirip insanlara +1 ile gidebilmek
ona uğraşıyoruz.
türk insanına parasızlık ve paranın gücü mükemmel öğretilmiş. herkes sadece daha fazla gelir sağlamanın peşinde.
çok para ancak daha fazla müşteri kazanmakla olur. daha fazla müşterinin parasını almakla değil. o yüzden markamız yada kalitemiz yok. aslında bindiğiniz volkswagen'in audinin motoru vitesleri hemen arka sokağınızda yada alt katınızdaki ses seda çıkmayan bodrumda üretiliyor. parça parça. bir tek araştırma ve geliştirme eksik. yani dişli üretmek birşey değil. iki dişli yan yana dönünce güç ne kadar dönüşüyor. bunu hesaplamak da iş değil. tek sorun bu güne kadar atılım yapması gereken insanlar dışardakini kopyalayıp kullanmanın rahatlığı varken araştırmak ve geliştirmek gibi bir angarya ile uğraşmamışlar ( yada araştırıp geliştirip kaymağı götürenler böyle empoze etmiş )
manevi desteğiniz için teşekkür ederim
gelişme oldukça buradan paylaşacağım. özellikle motorların artık işleme hassasiyetinin seviyesinden emin olduğumdan bundan sonraki motor denemelerimi yeterli dayanıklılıkta malzeme ve yağlama sistemi ile yapacağım için inş. yakında çalışan motorların videolarını da paylaşırım