Forumda dikkat ettiğim kadarıyla, CBR 125R'ı sevmeyenler genelde GT 250R'cılar..
Yani Honda kalitesinin olmadığı, ama 250cc, 29 HP güç üreten makine oldugu için onlarda haklılar..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
türkiyeye gelecekse tabiki ninja
arkadaşlar biraz geçte olsa bu konuya düşüncelerimi yazmak istedim........
herkezin kaçırdığı bi nokta var 250 cc racing motor olmaz ama ama üretici firmalar sırf talep doğrultusunda motorların grenajlarıyla oynayarak race motor havası verdiler.......
buna ilk örneklerden biri cbr 125 ......... bu motor namı diyer motorcular arasında sinek olarak bilinio... her ne kadar honda kalitesini ön plana sürsenizde bu alete 1,70cm boyundan uzun olan arkadaşlar bindiğinde çok kötü bi izlenim sunuo.......
gelelim kawasaki ninja 250 ye sizcede lastikleri çok ince deilmi tmm belki motorun kilo avantajını kullanarak hızını arttırma amacı ile yapılmış ama ybr 125 'e bi grenaj takın aynısı olucaktır............ bence bundada rece havası yetersiz........
son olarak hyosung'a değinmek istiorum..... tabi burdaki bi kaç ön yargılı arkadaşlar hyosung'a ön yargılı baktıkları için ne demk istediğimi anlıyamıyabilirler...... ama ortada ap açık bi gerçek varki hyosung gerk görüntüsü gerekte boyutlarıyla olsun honda ve kawasaki ye bu yarışta bi kafa önde ..........eski cbr 600rr kullanıcısı olarak şunu sölüyebilirimki hyo gt 250r a bindiğimde 600rr ımın ne kadar küçük olduğunu fark ettim yani hyosung un kalıbı gerçekten 250 cclik bi alet için çok hoş..... lastikler de ona uygun biçimde kalın........ hiç hyoya binmiyenleri çin belirteyim cbr125 in arka lastiği huyosung un ön lastiğinde küçük:D fark ortada bence..........
illaki marka hevesi olanlara bişi diyemme ama gerçekten race motora binmek isteyenler hyosun gt 250 r teşekkürler..... ii günler...........
[B][COLOR="Red"] BaYbArS [/COLOR][/B] ::coool::
Marka olarak hyosung la kawasakiyi kıyaslamam bile. Çoğunuzun değindiği gibi hyo çok daha kaslı bi makina. İnsanların zayıf noktasını bulmuş ve ona göre motor yapmış. Kimse altında cılız bi makina istemez. Fakat şunu da düşünmek lazım, bu doğru bişey olsa honda ve kawasaki de böyle yapardı. Bi akıllı hyosung mu yani bu dünyada. Motor 250 cc 29 beygir ama 160 kilo. Japon ların 600cc leri bu kilo da. Çok büyük bi orantısızlık var. Lastiğinin kalın olmasının hiç bi espirisi yok kullanamadıktan sonra. Tabiki de fiyat farkı dediğiniz gibi olursa hyo daha iyi bi seçenek ama arada fark olmazsa kawa çok daha iyi bi seçenek.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
bu karşılaştırma çok saçma
biri dünya markası kawasaki siğeri ,
çok faklı uç noktadalar
ama fiaytından ötürü kawa almayabilinir ama kawasaki herzaman bir numara derim
Merhaba arkadaşlar,
siteye yazacağım ilk mesaj bu. Tanışma kısmında sonra tanışırız ;)
Şimdi gelelim konuya. Bu karşılaştırmayı çok saçma bulan arkadaşlara sesleniyorum öncelikle. 250R bir racing makinadır ve 250cc dir. Aynen Kawa gibi. Karşılaştırabileceğiniz başka makina varsa onu da konuşalım. Bence karşılaştırılabilecek yegane 2 makinadır. Hyosung hakkında okuduğu ve gördüğü kadar bilgiye sahip olan arkadaşlar "aa hyo mu öğğk, o ne, racing mi canım o da" gibi yorumlarda bulunmakta haklılar. Siz gelin bir de kullanan arkadaşlara sorun. Her 2 motorun da artıları ve eksileri vardır. Ben sizlere GT250R'ın kendime göre artılarını ve eksilerini sayayım.
1) 2 silindir V motor (Tork bakımından + , ses bakımından -)
2) Kaslı yapısı (Kesinlikle ++)
3) Kalın arka teker (++)
4) Suzuki'nin kardeşidir ve çin mallarıyla karıştırılmaması gerekir (Kalite ++)
5) Yakıt açısından 2 silindirin avantajı avrdır (Maddi yönden ++)
6) Servis ücretleri full bakımı 200 ytl den azıdır (Yine maddi yönden ++)
7) Ağırlığı 600 lük makineler kadardır (--)
Bunlar şimdilik aklıma gelenler. Lütfen arkadaşlar. Bilmediğiniz veya görmek istemediğiniz yönleri yüzünden bir markayı küçümsemeyiniz. Ben motoru aldığımda 1200 km'de idi. şu anda 8100 km oldu. Daha 1 kere tık demedi. Yaz kış ne çalıştırma ne ısınma problemi yaşadım. Afedersiniz yeri geldi hayvan gibi kullandım. Redline a girdim abandım zorladım yatırdım. Motor banamısın demiyor. Kalite derseniz kalite. İvme derseniz ivme. Üstüne de çok mu çok yakışıklı. Hem az yakıyor hem de servisleri çok ucuz. Neden bu motoru bu kadar aşşağılama hevesindesiniz anlamıyorum. Yolda bazen 600 lük motorlarıyla sataşanlar bile sonradan "yuh 250 lik olamaz bu makine" bile diyorlar. Siz Hyo yu küçük görmeye devam edin. Dileyen varsa gelsin vericem motorumu. Binin görün. Görmezden gelip Kawa Kawa demeyin. Ayrıca Kawa bir dünya markasıdır diyenler Hyosung'un ne kadar yeni, fakat yeni olduğu kadar da hızlı bir çıkış yaptığını bilmiyorlar. Bana sorarsanız da Kawa Hyosung'un yanına bile yaklaşamaz. Alan olursa trafiğe kapalı alanda birlikte test etmek isterim. (Ayrıca GT650R ile de özenle 600 lük kawalarınızın anahtarları alınır :=))) Saygılar.
bu konuya birşey yazmıcaktım polemik olmasın dıye ama PRODREAM arkimız yanlış bişi yazmış sinirle.
Bana sorarsanız da Kawa Hyosung'un yanına bile yaklaşamaz.ne kadarda emin yazmışın vala tebrik ediyorum seni
doğru karşılaştırma yapabilmek için ikisini de kullanıp artılarını eksilerini belirlemek gerekir... ben bir tek hyosung 250 r kullandım ve gayet memnunum... prodream ın yazdıklarına sadece bir ekim olacak üzerindeki lastikler çok sert hamurlu ve değişmesi gerekiyor benim gibi değiştirmeyenlerin de herhangi bir tehlikeye maruz kalmamak için limitlerin çok çok altında kullanması gerekiyor...
Arkadaşlar birazcık objektif olun lütfen ya.Yani kawasaki yılların markası diye daha iyi olacak diye bi kural mı var? Bikere kawasaki racing diye yutturmaya çalışıyor bu makineyi aynı hondanın yaptığı gibi.Siz bu kadar dik oturuşlu bi racing gördünüzmü? Tamam zaten bu motorlar tam racing değil başlangıç sınıfında motorlar ama göz var nizam var madem er6f de racing.bunlar gücü arttırılmış commuter dir benim gözümde(kawasaki 250 ve honda 125) bunlara racing dersek derbiye,mito125 e,gt250r ye haksızlık ederiz.Fiyat konusuna gelince rekabetçi bi fiyata çıkarsa kawasaki tercih sebebi olabilir adı var çünkü ama hiç bir zaman kawasaki diye hyosungdan üstün değildir.Şimdi kilosuna takan arkadaşlar da var mvagusta nın bi kilosuna bakın yada bmw1200 ün bunlardadamı terslik var bunlarda mı kötü marka aprilla ona keza...Lastikler derseniz kalın lastik her zaman iyidir her zaman kullanman gerekmez ama gerektiği zamanda yararını iyi anlarsınız.yani kalın lastik bi artıdır...Kaldıki çoğu insan altındaki makinenin dolgun olmasını ister ve hyosung bunu iyi başarıyor insan onun üstündeyken kendini çok iyi hissediyor...Burdan da bi iddaa da bulunuyorum kawasaki 250 alan arkadaşların hyosung gt250r yanında hiç bir hükmü kalmayacak hatta kafalarından pişmanlık bile geçecek çünkü hyo nun olduğu yerde kawa ya bakan olmayacak.Sahibide iki kelimede bir kawasaki lafını tekrarlıyacakda tekrarlıyacak...tekrarlayacak ki motorunun kawasaki olduğu belli olsun...Çünkü tek tesellisi o olacak...Ama motosikletin her türlüsü de güzeldir arkadaşlar bunuda akıldan çıkarmamakta fayda var.Motor olsunda çamurdan olsun beeaa
Ninja 250R ; Anolog gösterge, ön fren tek disk ve 130'luk arka lastik
Hyosung GT250R
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
vala objektıf bakıyorum 345 de fakat kawayı kötüleyenler neden hyo ? bunu acıklamana gerek yok ama
evet yılların markası kawa artı olmasa bile hyo dan cok daha kalıtelı.ben kesinlıkle hyo kötulemıyorum ama onuda söylıgım hatta tam tersı gt250 r cokta beğenirim fakat böle yazışmalarda hoş değil kanımca
hacı ya ön fren tek dısk olur normalde bunun nesı anormal? artı 600 lük değil bu motor 250 al bendekı ön çift disk cokmu önemlı sankı ?
fıkrımı söylıgım barı o kadar yazdık artık tabıkı kawa ama cüsse dersen kı hyo en azından burdan öle gözüküyor.artı hyo parcaları bır japon kadar pahalı bunu kımse yazmamıs
Tekrar merhaba,
gecce abi walla sinirle yazmadım. Ben sinirlenmem, sinirlensem siteyi çökertirim falan dermişim :D
Yok ben sadece kendi açımdan görüşlerimi bildirdim. Nasıl bir arakdaşımız yanına yaklaşamaz dediyse bende aynı şekilde dedim. Gece abi her türlü teste tabi tuttururum motorumu. kendi kategorisinde tabiiki. Emin ol en yğksek değerlere ulaşacaktır. O kadar eminim
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
bu nınjanın cbr 125 ten görünüş olarak pek farkı yoq gıbı sadece motor gücü farkı var ama hyo nunda tıpını beyenmıom en ıyısı sen motor alma :D
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
japonların 250cc liklerini tercih etmeni önermem japon dediğin koydun mu gazı açar uzarsın sesini duyarsın keyif alırsın rüzgarı hissedersin 4 silindirdir... Fakat honda cbbr125 suzuki 125 bunlar kağıt gibi makine görünüşe göre bu 250 lik ninjada kağıt gibi motora binerken zevk almak istiyorsan kesinlikle hyosung al (STKANUNI olacak diyorlar büyük bir kaos ortamı var eğer gerçekleşirse 2 sinide alma) olmadı fuarı bekle derim ben
kawanın 250 liliğini alsan abi bu çin malı mı derler hyosung un o görüntüsüne performansına rağmen neler dendi neler motordan soğursun
sen en iyisi bekle yok illa alcam dersen derbi 125 R al derim bi tarzı var belli bi kullanıcı kitlesi var 250'lik kawayada 10 basar(her yönüyle ama sadece 250 lik kategorisi lütfen yanlış anlaşılmasın)
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)