Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

hyosung gt 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Arkadaşlar bu mikrobu yeni kapmış bulunuyorum,250 lik yamaha ile 7 özel ders aldım,şimdi sıra geldi uslu bir makine almaya,Hyosung gt 250 naked'a bugün baktım 0 km fiyat 7000 lira,Honda ya gittim Transalp e oturdum gönlüm onda kaldı,gelgelelim ilk etapta hem çok para yatırmayayım hem kafayı gözü kırmayayım diyorum,0 km bir 250 lik mi,yoksa ikinci el ucuz bir 500 veye 600 lük makinamı uyar? Yardımlarınızı bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    talkie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    YBR125 CITY
    Elbette 250 cc başlangıç için 500-600cc"ye göre daha uygun olur.
    Satılık Asya125t-Spidi mont

  3. #3
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    abicim 7 özel ders 600 cc kullanırken sana tecrübe olarak yetmeye bilir seni ciddi sıkıntılara sokabilir o yüzden şimdilik 250cc ile başlaman daha uygundur örnek 250 cc yolda girdiğin herhangi bi çukur yada tümsekteki istemsiz yapacağın küçük gaz hareketlerini sineye çeker ama 600 cc affetmez atar üstünden bu basit bi örnek sadece
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  4. #4

    Üyelik
    27 Eylül 2007
    efendy_iso kardeş,

    gt 250 R den memnunmusun,yedek parça ve servis sorunları yaşanabilirmi?
    Honda cbf 250 ile aralarında çok az fiyat farkı var,önerin nedir?

  5. #5
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    öncelikle önerim şudur hyosung kullanıcısı olmayan kişilerin hyosungla ilgili kötü eleştrilerine inanma ilk önerim bu

    ondan sonra hyosung 'u adanada kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamdım ne yedek parça nede teknik bi problem sıkıntısı yaşamadım zaten yolda yanına yaklaşabilecek türkiye şartlarında 250 cc yok tüm markalar dahil rs 250 hariç o yüzden benim önerim kesinlikle hyodur SAYGILAR
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  6. #6

    Üyelik
    27 Eylül 2007
    kaç yıldır motor biniyorsun,ilk motorun Hyosung'mu?

  7. #7
    marten1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ 6 Diversion F
    HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!


    Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
    Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
    Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
    Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
    Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
    Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
    Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
    Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
    1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
    Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
    Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
    Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
    Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.

    Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili

  8. #8

    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Kawasaki KLE 500 var uygun fiyata,asvalttta nasıl? Şık görünüşü olan bir Enduro aslında,başlangıç için uygun olabilirmi?

  9. #9
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    askerden önce 600rr'ım vardı sattım askere gittim parayıda yedim geriye kalanlada gelir gelmez hyoyu aldım hyo ile 9000 km 'yi geçtimm şimdiye kadar herhangi bi olumsuzlukla karşılaşmadım SAYGILAR
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  10. #10
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı marten1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!


    Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
    Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
    Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
    Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
    Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
    Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
    Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
    Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
    1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
    Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
    Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
    Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
    Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.

    Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili
    "marten1907" arkadaşım,bilgiler için teşekkürler ama global motor'la ilgili bildiklerini ben merak ettim.Hyosung'a ılımlı bakan ve potansiyel bir müşteri olarak bilmek isterim.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  11. #11

    Üyelik
    27 Eylül 2007
    teşekkürler,pahalı bir motorpiyasa var gerçekten,o halde biraz daha paraya kıyıp ispatlı bir makine almak gerekiyor, ''ucuz etin yahnisi yenmez'' gibi.

  12. #12

    Üyelik
    27 Eylül 2007

    aynen kararsız:(

    bende hys düşünüorum 250 ama diolarki zevk almazsın 125lik honda dediler oda benm altında bisiklet gibi kalıo :D aslında 600rr almak isterim ama çok pahalı bu arada yeniyim

  13. #13
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı wolfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki KLE 500 var uygun fiyata,asvalttta nasıl? Şık görünüşü olan bir Enduro aslında,başlangıç için uygun olabilirmi?
    7 ders almışsın ve ucundan yakalamışsın,eğer 7 ders daha alıp biraz daha pekiştirirsen ve üzerindeki tereddütü biraz daha atarsan KLE500 niye olmasın.Hatta dersleri alıştırmaları kendi motorunla yaparsan dahada güzel olur.Ben bilinçli bir kullanıcı olduğun kanaatindeyim.Kendini tehlikeye atacak kullanım tarzın yoksa KLE500'ü tavsiye ederim.Hem enduro makinayla daha kolay alışabilirsin diye düşünüyorum.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  14. #14

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    hyosung un stabil hızı 120-140 arası.. (redline da 170 basiyor(muş))
    yarın seni bu hız kesmez ise sattıgın zaman edeceğin zarar düşündürüyor beni.
    Bana bu hız yeter diyorsan 250 lik alabilirsin.
    Ama %50 si memnun %50 si sorun yaşıyor olasılıgını dusununce,
    Sıfır hyosung yerine
    ikinci el Honda CBF250 daha mantıklı geliyor (şahsi fikrim)

    Japon heryerde japondur derim.
    Şimdi diyebilirsiniz kullandın da mı biliyorsun..
    Ama 2 yıldır forumlarda takip ettiğimce (mt olsun hfc olsun)
    Yaşanılan olası problemler üst topicde belirtilmiş zaten

  15. #15
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı hooondaaa600rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende hys düşünüorum 250 ama diolarki zevk almazsın 125lik honda dediler oda benm altında bisiklet gibi kalıo :D aslında 600rr almak isterim ama çok pahalı bu arada yeniyim
    250 cc 2 silindir 29 bg ve oldukça kalıplı hyosung zevk vermez ama 125 lik honda alırsan zevk alırsın mı dediler tam olarak?

    wolfs özel derslerin seni ne seviyeye getirdiğini bilemiyorum ama trafik tecrübesi ayrı bir olay, bunuda göz önünde bulundurmanı öneririm.

  16. #16
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc 2 silindir 29 bg ve oldukça kalıplı hyosung zevk vermez ama 125 lik honda alırsan zevk alırsın mı dediler tam olarak?
    aynen öyle demişler abii ne olcak işte ağzı olan konuşuyo her zamanki gibi
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  17. #17

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Beyoğlu
    Motosikleti
    tabanvay
    Alıntı wolfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu mikrobu yeni kapmış bulunuyorum,250 lik yamaha ile 7 özel ders aldım,şimdi sıra geldi uslu bir makine almaya,Hyosung gt 250 naked'a bugün baktım 0 km fiyat 7000 lira,Honda ya gittim Transalp e oturdum gönlüm onda kaldı,gelgelelim ilk etapta hem çok para yatırmayayım hem kafayı gözü kırmayayım diyorum,0 km bir 250 lik mi,yoksa ikinci el ucuz bir 500 veye 600 lük makinamı uyar? Yardımlarınızı bekliyorum.
    ikinci el 500 lük yada 600 lük bi naked bence daha uygun olur hem agresif motorlar hemde çok yüksek sürat yapmazlar... yani 140 ile otobanda seyrederken ufak bi kazadan bi anda gaza açarak kurtulmak için ideal.. genelde 4,5 -5 saniyede 100 km/h hızı gören makineler... eğer imkanın varsa böyle bişi almanı tavsiye ederim ... çünkü 250 lilik alırsan hep sınırda gidiceksin ve motorun hasar görecek ömrü kısa olacak...

    ayrıca naked lar daha hafif makinelerdir...


    kawasaki er-5
    suzuki gs 500
    suzuki gsr 600 dü sanırım.

    bunlar fena değiller

  18. #18
    gucci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    ist-bahcelievler
    Motosikleti
    mondial mc 150
    metalgod a katılıyorum serilik çok önemli .. saydığı motorlarda kendini kanıtlamıs ancak gs 500 ve er-5 cok kral makineer olmalarına rağmen artık model ve tasarım olarak eskide kaldılar... ama güç serilik dersen ve naked dan hoşlanıyorsan bu motorlar düşünülebilir... ancak genede 250 cc de bakıcam dersen hiç düşünme hyo gt 250 al ve mümkünse 2. el olsun zarar etmessin en azından... cbf 250 cok sağlam atk bir motor ancak oturuş pozisyonu olarak berbat bir makina bence ... motorla 135 km hızla giderken dik oturmak zorunda kalıyorsun fakat hyoda depoyu kullanabilirsin .... oturusu daha iyi

  19. #19

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    ben ce de 250 lik almaya karar verirsen hyosung gt250 den şaşma
    ben 4000 km lik honda cbf150 kullanımından sonra aldım hyo yu
    5 ay da 9000 km yaptım tek bi sorun bile yaşamadım.
    fakat şimdi biraz hız konusun da kesmeme durumu yaşıyorum
    ben en fazla 150 yaptım
    bu hız bana yeter dersen hyo al

  20. #20

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Beyoğlu
    Motosikleti
    tabanvay
    race kasa istiyosan uzun yolda seni 250 cclik bi makine çok yoracaktır... belin ağricak basıyım yol bitsin diyeceksin basıcaksın motor gitmicek

    ama büyük cc olursa bastığında yol bitecek..

    tavsiyem hala bi naked...

    özellikle gs500 ben alamadım sen al

    evet er5 ve gs500 ün kasası çok eskide kaldı ama bi xenon far birde yoshimura egzosla hayata dönüyo makineler


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)