HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!
Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.
Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili