Honda Cbf Var Bir Tane Km 30,000 De Arkadaşlar Ama Hiçbir Parçasi Değişmemiş Bu Motor Sizce Nasil Bir Bilene Sormadan Almayi Düşünmüyorum Honda Bayii Sine Sordum 30,000 Ne Ki Onu Hurda Motor Bile Yapar Dedi?
Honda Cbf Var Bir Tane Km 30,000 De Arkadaşlar Ama Hiçbir Parçasi Değişmemiş Bu Motor Sizce Nasil Bir Bilene Sormadan Almayi Düşünmüyorum Honda Bayii Sine Sordum 30,000 Ne Ki Onu Hurda Motor Bile Yapar Dedi?
Servis doğru söylemiş , eğer fiyatı uygunsa alınabilir...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
abi cbf için 30.000 km fazla degil.ben kurye iken biz 100000 yaptık...önemli olan motorunu n kuryede kullanılmışmı kullanılmamısmı??....yani bilinçli bir kullanıcı 30000 yapmıssa sorun yok...alabilirsin....
dostum 30.000 km CBF250 için hiçbişeydir...parçaları çok sağlam ve kaliteli...150-160.000 km'lerde twister'lar gördüm ben...eğerki kuryede kullanılmamışsa ve fiyatı uygunsa gönül rahatlığıyla alınabilecek bir motordur...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Sahibi önemli bence motorun. 30 bin km de ufak tefek sorunlar olur.
Mesela racingler dragda kullanılırsa 10 bin km bile görmeyebiliyor. Redline kullanım gibi etkenler motorun ömrünü azaltıyor. Anlayan bir ustaya göster motoru. Temiz kullanan birisiyse 30 bin hiçbirşey.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Arkadaşa katılıyorum ; eğer kurye motoruyse birkez daha düşün ama kullanıcı motoruysa bence al derim. Tabi fiyat da önemli...
Valla alsam söz 200 yapacağım
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
150-160.000 km'lerde twister...
Yanii O km de ybr ler var cbf ler mi dayanamıcak
Kendi motorumdan biliyorum.15ooo de hiç birşey degil bence daha nice km lere gitcez işllh
BY_BAD_BOY sen yine ustaya bi baktır Bu aradafiyatı ne kadar 4 falan mı yoksa
Kaç model ki 2004 falan mı
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Yalnız ybr daha uzun ömürlü bence. Yani cbf daha devirli. 4 sübap olunca daha hızlı kullanıyor sahipleri.
Ayrıca 150 binde motoru çöpe atmazsınız. 200-300 masraf edersiniz orjinal parçalarıyla rektefe edersiniz kullanırsınız. Motor parçaları diğer parçaları gibi pahalı değil.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Model 2005 Renk Mavi Kullanici Motoru 3,300ytl De 3,000ytl Veya 3,250ytl Almayi Düşünüyorum Yaninda 2 Ad Kask Koruma Demiri Ve çanta Veriyorlar Motor Kurye Motoru Değildir?????
Yok Ya Ne Cbf150 Ile Kariştirmasi
Adam 4000ytl Ye Aldi. şimdi De Yurt Dişina çikacaği Için Satiyor.
Peki Sen Kaç Yillik Kullanici Tecrübene Göre Bu Motora Düşük Direksiyon Takilabilirmi?
Yan Grenaj?
Ve Son Olarak Bu Motora Modifiye Olrak Ne Yapabiliris
Ufak Değişiklik Motora Dokundaman?
şu motosiklet sahipleri yurt dışına vizesiz çıkabiliyorlarmı ne oyleyse ben bi italya yapmak istiyorum. satılık motorların yarısının sahibi yurt dışı sebebiyle satıyorlar. Tabi ben 9 aydır çıkacak olanlarda gördüm ya neyse
Kimseye cahil deme, dağ başındaki çobana bile. Hiç birşey bilmiyorsa, koyun gütmesini senden iyi biliyordur.
Düşük direksiyon takarsan direksiyonun manevrası azalır. Ya da direksiyon tipini değiştirerek takılabilir. Sonuçta demir boru gibi birşey. Biraz daha öne doğru eğik ve altta bir direksiyon takılabilir. Mevcut direksiyon da oynanabilir.
Grenaj takılır tabii ki. Fakat iyi bir dökme grenaj ustası bulmak gerekli. Drag motorlarının tamamı dökme grenajlı.
Twisterden grenajlı racing olur mu sorusunun cevabı aşağıdaki fotoğraflarda
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)