Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

bacak boyu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Merhaba,
    Ehliyet sınavını geçeli bir-iki ay kadar oluyor. Henüz gidip almış değilim. Zira henüz motor için bütçe ayırabilmiş değilim. Bu zaman zarfında motor ile ilgili, öğrenebildiğim kadar çok şey öğrenmeye çalışıyorum.
    Forumdan anladığım kadarıyla kısa bacak boyu genel bir problem. Benim durumum ise tam tersi 1.87 boyum var ve bu boyun önemli bir yüzdesi bacaklarda. (kollar da uzun, biraz orangutanı andırıyorum) O kadar ki, tepesinden baktığım insanlarla yan yana oturduğumda aynı/kısa kaldığım olabiliyor.
    Ehliyet kursunda da açıkça farkettim ki bu dururken avantaj iken seyir halinde ciddi bir dezavantaja dönüşüyor. Selenin arkasına doğru oturmam veya bacakları iki yana doğru açmam gerekiyor ve haliyle çok rahat bir pozisyon olmuyor.
    Yeni başlayan bu arkadaşınız, ilk motoru için, hangi modelleri/tarzları gözüne kestirebilir? Bir de belirteyim ki racing, scooter, maxi scooter, cruiser, chopper (veya retro tarzlı herhangi bir şey) sınıflarını hiç düşünmüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı laksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Ehliyet sınavını geçeli bir-iki ay kadar oluyor. Henüz gidip almış değilim. Zira henüz motor için bütçe ayırabilmiş değilim. Bu zaman zarfında motor ile ilgili, öğrenebildiğim kadar çok şey öğrenmeye çalışıyorum.
    Forumdan anladığım kadarıyla kısa bacak boyu genel bir problem. Benim durumum ise tam tersi 1.87 boyum var ve bu boyun önemli bir yüzdesi bacaklarda. (kollar da uzun, biraz orangutanı andırıyorum) O kadar ki, tepesinden baktığım insanlarla yan yana oturduğumda aynı/kısa kaldığım olabiliyor.
    Ehliyet kursunda da açıkça farkettim ki bu dururken avantaj iken seyir halinde ciddi bir dezavantaja dönüşüyor. Selenin arkasına doğru oturmam veya bacakları iki yana doğru açmam gerekiyor ve haliyle çok rahat bir pozisyon olmuyor.
    Yeni başlayan bu arkadaşınız, ilk motoru için, hangi modelleri/tarzları gözüne kestirebilir? Bir de belirteyim ki racing, scooter, maxi scooter, cruiser, chopper (veya retro tarzlı herhangi bir şey) sınıflarını hiç düşünmüyorum.
    geriye enduro dan başka bişey kalmamış senin için.ama sana en uygun motor tipi cruiser bence.öyle bi makineyle rahtına bakarsın.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  3. #3

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Sen zaten saymışsın hepsini.Madem cüsselisin,al bi Kle 500. 85 cm sele yüksekliği var,hem güçlü hemde dayanıklı bir makinadır.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  4. #4

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Bu durumda sorularım dallanıyor:
    "Sele yüksekliği" denilen ölçünün büyük olması yeterli midir? Sele yüksekliği nedir tam olarak? Selenin yerden yüksekliği midir? Öyle ise benim durumumda aslında ayaklıklar ile sele arasındaki mesafenin uzunluğu tam olarak önemli oluyor herhalde; yani motorların teknik verilerinde sele yüksekliklerine bakarak bir karar vermem doğru olmayabilir (mi)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler