'Falcon' Arka Lastik

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon a arka lastik alacağım.. Ne olması lazım, ne diyeceğim, hiç anlamam ben lastiklerden.. Fark ediyor mu ? Nereden alacağım, sanayiden filan mı?

Offffffffff yardımmmmmmmm :silent: :pr: :pr: :pr: :pr:

Bir de ne kadardır tahmini :silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lastik yanaklarında lastik ebatları yazar,o ebatlara göre istediğin markaların satış yerlerine gidip alabilirsin.Fiyatlar da alacağın markaya göre değişir.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ama sadece arka dedi :silent: Hem ikisi çok tuzlu olur.. Bir de pirelli uzun süre dayanır değil mi? Pirelli alayim..:silent:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
dunloplar daha iyi gibi ama yinede karar senin ön ve arka lastık farklı olduğu zaman haliyle sırt desenleride farklı olucak bencede ön ve arka bir alınsa daha mantıklı gibi...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ama sadece arka dedi :silent: Hem ikisi çok tuzlu olur.. Bir de pirelli uzun süre dayanır değil mi? Pirelli alayim..:silent:

Lastik tek alınmaz + 1

Ön-Arka lastik ölçülerini söylersen daha çok yardımcı olabiliriz.

Önce Metzeler'e bak; Pirelli, Michelin, Dunlop vs. hemen hemen aynı kalite lastiklerdir. Continental de iyidir.

Nerelerde kullanacaksın, asfalt mı yoksa ağır arazi ağırlıklı mı vs. bunlara göre de lastik seçimi değişir.

Mesela şu lastik endurolar'da çok tutuluyor:
http://www.us.metzelermoto.com/en_8...63&product_list=catid=7900002&productid=16163

Ama yok zaten ben asfalt ağırlıklı ve köy yolu gibi yollarda gideceğim dersen, tourance bakabilirsin:
http://www.us.metzelermoto.com/en_8...74&product_list=catid=85DUALP&productid=16174


Türkiye distribütörü LAPAS'tır. www.lapas.com.tr aracılığıyla ulaşabilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ama sadece arka dedi :silent: Hem ikisi çok tuzlu olur.. Bir de pirelli uzun süre dayanır değil mi? Pirelli alayim..:silent:

arkadaşım bende 700 km dir falan yani motoru aldığımdan beri pirelli lastikleri kullanıyorum haliyle , ama ıslak zeminde kayıyo pati falan çekiyo , daha önceki motorumda metzeler kullanıyodum çok memnundum ama bunun üstündeki kendi orjinali ondan bunu kullanıyorum.....:)
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Ölçüleri arka 120-90-17, ön 90-90-21.
Paran yetmiyorsa hiç yoktan tek arkaya almak iyidir.
Pirelli'nin MT-60 serisini aliyorsun.
Yeni aldım, yol tutusu inanılmaz güzelleşti.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
yazık dişiye bi koltuk çıkalımda iki tane lastik alalım:p

dişi nbr:p
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Pirelli MT 60 Falcon'un orijinal lastiği olur ve bundan şaşmamak gerektiği bizzat tecrübemle sabittir. Nedeni ise; Falcon'u MT 60 ile yaklaşık 9.000 km kullandıktan sonra (3800km'de iken 2. el olarak almıştım) lastikleri değiştirmeye karar verdim. Servisimin de önerisiyle adını çokca duyduğum Metzeler'de karar kıldım ve ön-arka birlikte değiştirdim (Mtz Tourance ki Transalp'te sanırım orijinal olarak bu model kullanılıyor) 250-300 km. lastik rodajını önerilere uygun olarak dikkatli kullandıktan sonra(*) 1000 km.yi devirdim ancak hala orijinal Pirelli MT'nin o son hallerini bile arar durumdayım ve bunun nedenini hala anlamaya çalışıyorum. Her iki lastik modelinin profili dikkate alındığında, Pirelli MT, Mtz Tourance'a göre daha derin dişlere sahip ve bu durum enduronun karakterine daha uygun olsa gerek.. Motorumu daha çok asfaltta ve kuru hava/yağmur demeden her türlü yol koşulunda kullanıyorum ve Falcon'da orijinal olarak kullanılan Pirelli modelinin bu klasman için daha uygun bir ürün olduğu sonucuna vardım.

(*) Bu arada sevgili dishy, ön ve arka lastiğin birlikte değiştirilmesi gerektiğini ısrarla vurgulayan arkadaşlara biraz kulak vermek gerek.. Haklısın, ekonomik olması bazen öncelikli gibi görünmekle birlikte, söz konusu olan kendi hayatımız olunca -ki bu özelde canan daha önce gelir :) - gerçek ekonomi bu ısrarı dile getiren gerçek dostların ısrarlı önerileri ile ilgili olandır, bu böyle biline :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Lastik tek alınmaz + 1

Ön-Arka lastik ölçülerini söylersen daha çok yardımcı olabiliriz.

Önce Metzeler'e bak; Pirelli, Michelin, Dunlop vs. hemen hemen aynı kalite lastiklerdir. Continental de iyidir.

Nerelerde kullanacaksın, asfalt mı yoksa ağır arazi ağırlıklı mı vs. bunlara göre de lastik seçimi değişir.

Mesela şu lastik endurolar'da çok tutuluyor:
http://www.us.metzelermoto.com/en_8...63&product_list=catid=7900002&productid=16163

Ama yok zaten ben asfalt ağırlıklı ve köy yolu gibi yollarda gideceğim dersen, tourance bakabilirsin:
http://www.us.metzelermoto.com/en_8...74&product_list=catid=85DUALP&productid=16174


Türkiye distribütörü LAPAS'tır. www.lapas.com.tr aracılığıyla ulaşabilirsin.

Onur cum çok sağol yine çok yardımcı oldun...Arka lastik bitik durumda ön yeni gibi duruyor o yüzden arkayı değiştirceğiz..
Asfalt ağırlıklı gideceğiz, uzun yolda düşünüyoruz (olympos-alanya gibi), o yüzden arkayı değiştiriyoruz...:wiinkk:

doğum gününde arkadaşına lastikmi hediye edeceksin pembiş...

Eee ne demişler, aşk sen nelere kadirsin :) :rendeer:

yazık dişiye bi koltuk çıkalımda iki tane lastik alalım:p

dişi nbr:p

İyiyim, sen :p
Ben bulurum yolunu sen dert etme :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Evet, özellikle manevralarda ve ıslak zeminde Pirelli MT 60'ın yol tutuşu Mtz Tourance'a göre kesinlikle daha iyi, zamanla daha da emin oldum buna. Başka marka ve modelleri bilmiyorum ama orijinal olarak önerilen Falcon için en ideal olanı.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet zaten bizim lastikte Pirelli MT 60,, yine MT 60 alacağız... Teşekkürler herkese... :) :rendeer:

Bu da motorumuz :):

0020gv0.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aldık lastik :) Pembe değil siyah, karizmatik motorum benim :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst