Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Cbr 600f Mi? Gsr 600 Mü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    güzel seçim, hayırlı olsun
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sonic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2005
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Selamlar !
    Ben de karar aşamasında bu iki motor üzerinde yoğunlaşmıştım. Ancak uzun yolda çok rüzgar almasından ve sürücüyü hırpalamasından dolayı GSR yi tercih etmedim. 600 F in daha hafif oluşu, rüzgar korumaları ,motor performansı ve dünyada en çok satılan ve sevilen modellerden biri olması nedeniyle 600F i tercih ettim.

    Yolunuz açık olsun
    KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!

  3. #23
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    MMG nerdeyse aynı cüssedeyiz. Senin önerdiğin motorlarda ufak kalacak. Özellikle GSR600 de bol rüzgar yersin. Enduro tarzı daha kalıplı bir motor düşün. Alışma dönemi içinde büyükçe ama gücü biraz daha kontrol edilebilir birşeylere bak. Motosiklet şakaya gelmez. Kontrolsüz güç kullanımı kötü sonuçlar doğurabiliyor. Eğer bu iki modelden biri diyorsan rüzgardan korunma açısından 600F derim.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  4. #24
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    sevgili MMG,boy ve kilomuz motosiklete seçiminde ve hatta 90-100 beygir gücünde motosiklet seçimi yapmak için bir bahane değil lütfen ailenden hiç kimseyi üzmemek ve tecrübe kazanacağın ilk 5000km. içinde yapacağın hatalardan çok yara almamak için limitlerinde bir seçim yap.bende kilolu ve cüsseli biriyim ama başlangıç motosikletim sadece 150lik 13 beygir gücünde bir cruiserdi,ilk 7000 km tecrübemi yaz-kış o makinede atlattım ve istanbul trafiğinde birçok olumsuzlukla karşılaştım fakat hatalarımı kontrolde tutabildim bu güçte bir motosiklette.uzun lafın kısası senin için en iyi olanı yine sen bilirsin tabiki.ama burada sana seslenen tecrübe sahibi kardeş,ağabey ve ablalarının dedikleri de kulağına küpe olsun.....şimdiden hayırlı olsun aramıza hoşgeldin !!!
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  5. #25
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    arkadaşım ilk önce şu yazıyı okumanı tavisye ederim ...
    Duyarlı Olmak,
    Tarih: 14.12.2003 Saat: 19:20
    Konu: Her Turlu Duyurular


    Sevgili Arkadaşlar,

    Daha önceden de bu konu ile ilgili bir yazım olmuştu. Rahmetli Raif Ağabeyin vefaatinde içinde bulunduğum duyguların etkisiyle oldukça saldırgan bir yazı yazmıştım. O günden bugüne fikirlerim halen değişti mi, hayır.

    Motosiklet, hepimizin hayatında oldukça önemli bir yere sahip ve hatta birçoğumuzun hayatının çoğunluğunu kapsayan bir hobby. Kimimiz için artık hobby den çok bir ulaşım aracı. Ancak gördüğüm o ki, genç yaşlı demeden bir çoğumuzu da aramızdan alıp götüren ve bizlere büyük acılar bırakan bir hobby olmaya başladı. Bunda suçlu, acaba motosiklet denilen araç mı, yoksa bizler mi? Evet motosiklet tehlikeli bir araç. Ancak içinde bulunduğumuz şu ortamda yürümek de, alışveriş mağazasından alışveriş yapmakta, bankaya gitmek de tehlikeli. Diğer seçenekler de alternatifler yaratabiliyoruz. Suçu, kana susamış canilere atabiliyoruz. Ölenlere rahmet ediyor, kalanlara başsağlığı diliyoruz. Aynı motosiklette olduğu gibi. Ama motosiklet kazalarında ne hikmetse hiç motosikletlere suç bulmuyoruz. Bu aletlerin suçu yok mu? Bence var. Ama onların suç teşkil ettiği konuyu aslında bizler yaratıyoruz. Nasıl mı?

    Yeni bir motosiklet modeli çıkıyor. Çok hoş, çok güzel.

    "İşte hayatımın motosikleti, bundan mutlaka edinmem lazım. Bu sayede hem kendi egomu tatmin eder, hemde çevreme bol bol hava atarım.."

    Yada,

    "İşte benim almam gereken, bana yakışan motor bu. Bundan başkasını alırsam, çevremdekiler ne der sonra? Klasıma yakışmaz diğerleri!"

    Yada,

    "Hayat tehlikelerle dolu zaten. Olacağı varsa olacak. O yüzden alayım anasını sattığımın motorunu. Hem bana birşey olmaz. Koca camiada beni mi bulacak kaza?"

    Gibi birçok sebepler üretiyoruz kendi kendimize. Henüz yeni motorcular (lütfen kimse alınmasın yeni motorcu dediğim için ama biraz çuvaldızı kendimize batırmanın zamanı geldi.) ki bunlardan kastım sene itibarıyla değil, km itibarıyla söylüyorum, motosikletini hemen büyütmenin yollarını arar oldular. Soruyorsun,

    - 10000 km yol yaptım. Artık motorumu büyütmenin zamanı geldi, hem diğerlerinde büyük motosikletler varken benim ki onların yanında oyuncak kaldı, diyerek savunmalarını baştan hazırlıyorlar.

    Yada,

    - 16000 km oldu, biliyorum daha erken motorumu büyütmek için ama aklım o motorda işte. Aklımda kalacağına altımda yol alsın. Hem ben hız yapmam.

    Arkadaşlar, kabullenmesek de motosikletini büyütmenin en büyük sebeplerinden biri, çevremize atacağımız "HAVA" dır. Altımızdaki motosikleti de aynı otomobilimiz gibi gösterişlisinden, en pahalı olanından, en güçlü olanından seçiyoruz. Hadi otomobilde bir şansımız var. Peki motosiklette var mı?

    Henüz yeni motosiklet sahibi olan arkadaşlarla tanışma fırsatım oluyorlar. İlk motosikletleri büyük hacime sahip motorlar oluyor.

    - 600 cc lik aldım ama gidip 1000 cc lik almadım. Biraz tecrübelenince onlardan alacağım.

    Savunmaya bak!!!! Size kısaca bir teknik açıklama yapayım.

    600 cc lik bir Racing, Motor Gücü 100-125 hp arasında. Bu gücü 11500 rpm ile 13000 rpm (Rpm = Devir/dk.) da sağlıyor. Yani, krank dakikada 11500 rpm dönüyor. Saniyede 191 defa dönüyor. Biraz düşündürücü dimi? Ve bu motorların 0-100 km/h hızlanma değerleri ise 2,4 - 2,9 saniye gibi oluyor. Şimdi bu gücü kontrol etmek sizce kolay mı?

    Peki Racing değil de Enduro'dan bahsedelim. Aşağı kalır yanı mı var? Hayır.

    650 cc lik bir Enduro, Motor gücü 45-55 hp arasında. Bu gücü 7500 rpm - 8500 rpm de sağlıyor. Yani krank dakikada 7500 devir dönüyor. Saniyede 125 kez dönüyor. Ağırlıkları ise 180 kg civarında oynuyor. Bunlarında 0-100 km hızlanma değerleri 4,5 - 6 saniyeler arasında değişiyor. Yani yukarıdakilerden çok da aşağı kalır değil. Evet bu gücü kontrol etmek, yukarıdaki bir racing ten daha kolay. Ama yeni başlayan biri için mi? Değil... Yada henüz birkaç bin km yapmış insan için mi? Yine hayır. 1000 cc likleri söylemeye gerek görmüyorum bile.

    Avrupa'da yeni başlayan bir motosiklet sürücüsü, ilk olarak 50 - 200 cc arasındaki motosikletleri en az 2 sene kullanmak zorunda. Ondan sonra yeniden sınava girip, yeterlilik sağladığı takdirde 2 sene de 200 - 400 cc arasındaki hacimli motosikletleri kullanıyorlar. Ondan sonra seneye göre motosikletlerini büyütüyorlar. Ancak her seferinde yeterlilik sınavına tabi tutuluyorlar. Eğer bu sınavlardan başarısız olurlarsa, küçük cc li motosikletleri kullanmaya devam ediyorlar. Taa ki eğitmenlerini ikna edene kadar. Ancak maalesef ki ülkemizde bizler kendi kendimize yeterlilik veriyor ve en kısa zamanda daha büyük motosikletleri almaya çalışıyoruz. Sonuç "GERİDE ACILI BİR AİLE, ARKADAŞLAR, TEHLİKELİ İMAJ"

    Sevgili arkadaşlar, 10000 -15000 - 20000 km ler tecrübe kazandırmaz. Bu km'lerle sadece kullanmış olduğunuz motosiklete adapte olursunuz. Onunla bütünleşirsiniz. Ancak yeni bir motosiklete geçtiğinizde ki bu büyük bir motosikletse, siz çok acemisinizdir. Ne motorun özelliklerini, ne karakterini bilmiyorsunuzdur. O motosiklet, sizin için POTANSİYEL BİR TEHLİKE 'dir. Şunu sakın aklınızdan çıkarmayın, ister 4 teker, ister 2 teker olsun her aracın bir karakteristik sürüş tarzı vardır. Bu aynı marka, model olsun farketmez. Şöyle deneyin, aynı model, aynı km.lerde, aynı marka bir başka arkadaşınızın motosikletini kullanın, farklı gelecektir size. Yabancılık çekeceksiniz. Hareket ederken, viraja girerken, fren yaparken çok büyük farklılıklar hissedeceksiniz. İşte o size yabancı bir motosiklet. Ve siz ona alışıncaya kadar sizin katiliniz olmaya aday. O ana kadar yapmış olduğunuz km'ler, o an için tamamen resetlenmiş olacaktır. Siz artık acemi durumunda olacaksınız. Ne zaman ki yeni motosikletinizle birkaç bin km yaparsınız, o zaman alışacaksınız. Ha burda eğer sizin yapmış olduğunuz km, eğer 10 -15000 km değil de 25-30000 km olsaydı, alışma süreciniz daha kısa olurdu. Daha fazlası olsa çok daha kısa süreler olurdu. Dikkat edin, tehlikede olduğunuz süreden bahsediyorum.

    Geçtiğimiz sene Yunanistan'dan gelen motosikletli dostlarımızla yapmış olduğumuz konuşmalarda, aynı motosikletle 100000 km ler yapanlar, bunu aşanlar vardı. Onlar bu işi gerçekten hobby amaçlı yaptıklarından altlarındaki motosikletlerin büyük yada küçük olması, onlar için birşey ifade etmiyordu. Sonuçta yine iki teker üstünde hareket ediyorlar ve hobby lerini gerçekleştiriyorlardı. Onlar bizden daha mı az tecrübelilerdi peki? Tabii ki hayır. Ama onlar bilinçli kullanıcılardı ve motosikletin onlar için tehlikelerini bertaraf etmenin yolunu biliyorlardı.

    Şimdi büyük bir motosikletin tehlikesinden biraz bahsedelim.

    Her insanın içinde adrenalin duygusunu yaşamak vardır. Bunun çeşitli yollarını arar. Elimin altında güç olsun ama ben bunu kullanmam diyen yalan söyler. Mutlaka o gücü kullanır.

    - Ya, uzun yolda araç sollarken, düşük gücü olan bir motor beni tehlikeye sokuyor. Bastım mı geçmem lazım ki tehlikeden kaçayım.

    Geçme o zaman kardeşim. Yol boşalınca geç sende. Niye riske atıyorsun ki kendini? Güç olduğu sürece risklerini de artırıyorsun. Nasıl olsa geçerim düşüncesi ile ona göre yol almaya başlıyorsun. Bunu bilinç altından yapıyorsun. Oysa gücünü bildiğin bir motosiklet olsa altında, risklerini en aza indirmeye çalışıyorsun. Yol boşsa geçiyorsun, daha düşük limitlerde gidiyorsun, daha yavaş virajlara giriyorsun. Yani tehlikeleri otomatikman minimuma indirgiyorsun. Gideceğin yere daha rahat gidiyorsun, yorulmuyorsun, etrafını görme fırsatlarını kaçırmıyorsun. Süre olarakta hızlı gidenden çok az bir farkla ulaşıyorsun gideceğin yere.

    Bir diğer nokta ise tehlike anında, tehlikeden mi kaçayım, motorun gücünü mü kontrol edeyim derken kaza zaten oluşuyor. Sadece büyük hacimli motosiklet değil sorun, ebatsal olarak daha büyük, ağırlığı daha fazla motosikletler de tecrübesiz insanlar için büyük tehlike oluşturuyor. Altınızdaki kütle ne kadar büyük olursa, kontrol etmeniz de o kadar zorlaşıyor. Bunu en kolay kaygan bir yolda hissediyorsunuz. Kendi cüsseniz ile altınızdaki kütleyi kontrol etmenin ne denli zor olduğunu daha iyi anlıyorsunuz. Yarış amaçlı üretilen motosikletlere dikkat edelim. Genelde çok hafif olurlar. Bunun sebebi sadece daha az ağırlık, birim kütleye düşen daha yüksek beygir gücü değil, kontrolü daha kolay bir kütle, daha az harcanan enerji, daha az yorgunluk vs. vs... Görüyorum ki 50 kg. olan bir bayan, 180 kg lık kütleyi kontrol etmeye çalışıyor. Sizce ne derece başarılı olabilir? Yada 70 kg olan bir adam, 240 kg lık bir kütleyi kontrol etmeye çalışıyor. Şöyle bir hesap vardı yanlış hatırlamıyorsam, bir insan, ancak kendi ağırlığı kadar olan bir kütleyi zorlanmadan kaldırabilir. Bunun üstündeki ağırlıkları, insan üstü bir çaba ile yapar. Ancak limitlerdir ve çok çabuk yorulur. (Halterciler hariç)

    Bir de diğer bir konu sele yükseklikleri. Bacak boyu 75 cm olan bir kişi, 85 cm sele yüksekliği olan motosiklet kullanıyor. Tecrübesi ise zayıf. Ayaklarını yere koyma isteği sürekli var. Yavaşlamalarda hemen ayaklar yere iniyor. Yere değecek mi? Belki parmak uçlarında. Peki o kütleyi parmak uçlarında nasıl taşıyacak? Hasbelkader taşıyor. Ama en ufacık zorlanmada motosiklet yerde. Şanslı ise ayakları altında kalmaktan kurtuluyor. Diyeceksiniz ki Cross motosikletlerinde adamların ayakları bile yere değmiyor ama bu adamlar yarışıyor. Sizde de o tecrübe olsa, sizde binin. Adamların işleri. Yada uzun yıllardır artık motosikletin üstünde olduklarından, ayaklarını yere indirme gereğini pek duymuyorlar.

    İşte arkadaşlar, yukarıda saymış olduğum bir çok sebep, motosikletleri kana susamış katillerden farklı kılmıyor. Ama bu cansız kütleler mi suçlu? Hayır. Buna sebep veren insanlar, yani yine bizler suçluyuz. Bu masum hobby amaçlı araçlarımızı, kana susamış cani yapan bizleriz, onlar değil. 1992 yılından beri bu motosiklet kullanıyorum. Toplam yapmış olduğum km, 300.000'e merdiven dayadı. Ama halen 650 cc bir motosiklet kullanıyorum. Bundan sonra alacağım da 650 cc olacak. Lütfen bu duyarlılığı sizlerde gösterin. Gösterin ki, artık bu mail guruplarında kaza haberleri, kaza sonucu ölüm haberleri olmasın.

    Biliyorum yazı çok uzun oldu. Belki çok ukalaca bir yazı oldu. Ama eminim ki bir çoğunuz okuduğunda bana hak verecektir.

    KONTROL EDEBİLDİĞİN GÜÇ HER ZAMAN GÜLDÜRÜR, KONTROL EDEMEDİĞİN GÜÇ İSE BİRGÜN ÖLDÜRÜR.

    ÖLMEK İÇİN DEĞİL, ÖLENE KADAR MOTOSİKLETE BİNMEYİ DENEYİN.

    Vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.

    Sevgiler

    Zafer Yangın
    Suzuki XF650 Freewind
    İstanbul

  6. #26

    Üyelik
    10 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HENÜZ YOK

    Teşekkürler

    arkadaşlar gerçekten yararlı ve değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim..bu kadar uzun zaman motor kullanan sizlerin söylediklerine saygım ver ondan dolayı sanırım cruiser ve 250 cc lik motorlara bakıcam..gerçekten çok teşekkürler..seviyeli ve bilgilendirci bir foruma katılmaktanda memnuniyet duydum..herkese selamlar

    görünüş olarakda güzel duruyorlar..teknik olarak bilgin varmı bunlar hakkında ..bilglendirisen sevinirim

  7. #27

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    valla ben bile bi racing alacam dedim o kadar tepki geldiki bnmki şöyle motorum 125 honda titan ama daha bir çok 250 lik 350 lik motor kullandım.ama hiç zorlanmadım zaten motorum 50000 km de ondan 2 sene öncede scooterlerle ön show yapardım yani. şimdi bu cclerde bu kasadaki motorlarda bacak bacak üstüne yana atıyom ayakları.motoru şaha kaldırıp gidiyom ama.tecrübe tecrübe tecrübe arkadaşım.artık mesela bana bisiklet gibi geliyo titan neden ama fizik açısından fazla bişey deil 190 boy 93 kilo kaslı bir vucudum var.ama vucut bu haldeyken beni 125 titan acayip şekilde tatmin ediyordu.şimdi 600 lük bi makina bakacam.bi topic açtım tepki aldım . ben işin prosuyum kardeş sende prosu olda al bence.ben dediğim gibi bacak bacak üstüne atıp ön verip gidiyom ama 10 hp 15 hp makinalar artık beni tatmin etmiyo.en fazla tatmin eden 55 hp bi makina idi.şimdi 130 hp bi makina alacam kısmetse.

  8. #28
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı paylasimciturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben bile bi racing alacam dedim o kadar tepki geldiki bnmki şöyle motorum 125 honda titan ama daha bir çok 250 lik 350 lik motor kullandım.ama hiç zorlanmadım zaten motorum 50000 km de ondan 2 sene öncede scooterlerle ön show yapardım yani. şimdi bu cclerde bu kasadaki motorlarda bacak bacak üstüne yana atıyom ayakları.motoru şaha kaldırıp gidiyom ama.tecrübe tecrübe tecrübe arkadaşım.artık mesela bana bisiklet gibi geliyo titan neden ama fizik açısından fazla bişey deil 190 boy 93 kilo kaslı bir vucudum var.ama vucut bu haldeyken beni 125 titan acayip şekilde tatmin ediyordu.şimdi 600 lük bi makina bakacam.bi topic açtım tepki aldım . ben işin prosuyum kardeş sende prosu olda al bence.ben dediğim gibi bacak bacak üstüne atıp ön verip gidiyom ama 10 hp 15 hp makinalar artık beni tatmin etmiyo.en fazla tatmin eden 55 hp bi makina idi.şimdi 130 hp bi makina alacam kısmetse.
    Sevgili kardeşim sağlıklı kararlar vermen dileğiyle iyi akşamlar.

    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...zucu-kaza.html



    Alıntı Makine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Bu sabah saat 07:50 civarlarında Mustafa Kemal Çelikkol (mkcelikkol) adlı arkadaşımız kaza yaptı. Kendisini yaptığı gezilerden de hatırlarsınız. Yüksek süratle giderken şerit değiştiren bir araca sağ arka taraftan çarpmış. Hayati tehlikesinin olmadığı belirtildi. Ancak ortopedik olarak ayak kısımlarında ciddi yaralanma söz konusu. Şu an Balcalı hastanesinde yatmakta.

    Son Gelişmeler: Arkadaşımız sağ ayağını kaybetti. Sol diz kapağından ameliyatta girmişti. Ameliyattan çıktı ancak çok fazla bir değişiklik yok. Sanırım bir dizi operasyondan geçicek. Bu arada iki kolunun kırık olduğunu öğrendik. Ayrıca ellerinden de ciddi oranda yaralanma var. El tendonlarında hasar olduğu ve elini kullanamama durumununda söz konusu olduğunu öğrendim.


    Umarım iyileşir ve sadece bir ayak hasarı ile bu olayı atlatır.

    Arkadaşımıza geçmiş olsun diliyorum. Allah cümlemizi kazadan beladan korusun. Gelişmeleri burdan takip edebilirsiniz.

    Kemal arkadaşımız motoruyla.





    Kazaya karışan araç.



    Kemal'in motorundan geriye kalanlar.









    Görüşmek üzere.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  9. #29

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    vay be usta ağlıyacam ya nolmuş çoca ya bacağı gitmiş ağlıyorum nerdeyse ya gencecik adam.işe gidiyormuş dediklerine göre kaskı varmış.bilinç kaybı yaşamamış ama altında kot varmış ve normal ayakkabı.

  10. #30
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    ihtiyar gösterdiklerin ve yazdıkların çok ibret ve korku verici. ben etkilendim doğrusu, kim etkilenmez ki.

    böyle bir haberi görüpte motoru baırakan birisini tanıyorum.

  11. #31
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Çok şükür birine doğru yolu gösterebildik
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  12. #32

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    arkadaşlar sadece racing i suçlamamız anlamsız olur.motor 280 e basıyo sa adamlar 7 metre duruş vermişler ama . birde naketleri göz önüne alalım 600 lük 650 lik naked var demi oda basıyo 200 e doğru ama racing kadar iyi durabilinirmi sizce bunu bir düşüjnün.naked 125 250 cc ye kadar güzeldir bu benm düşüncem gerisi tehlike racing den daha tehlike diye düşünüyorum çünkü.ikisine baksanız anlarsınız racing in arka tekerine baksanız kalın demi durma kabiliyetide haliyle büyük oluyor.ama bir nakedde ince bir teker 200 e basan bi motor sizce dururmu bu ince teker durmuıyo arkadaşlar sadece motor arkasını savuruyo ve takla atıyonuz.bu benm düşüncem .

  13. #33

    Üyelik
    04 Nisan 2007
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    Şuanki motoru Honda cbr125R hayali cbr 1000RR
    bence arkadaşların sözünü dinle cbr 125 veya cbf 250 ile başla senin gazete köşelerinde görmek istemiyoruz herkes senin iyiliğin için diyor ama son karar gene senin tabi şimdiden hayırlı olsun alacağın makine

  14. #34

    Üyelik
    21 Aralık 2006
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Mondial 151Rs
    arkadasımıza gecmiş olsun ...


    bu yazıyı gordukten sonra bende motoru bırakacam direk araba alacam altımda scooter vardı 150cc suan bınmeye bıle korkar oldum en ıyısı araba almak motor almayı dusunuyordum paramla ama hayatım daha onemlı sevdiklerimiz icin.

  15. #35

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Altınızdaki motor ister 150 cc olsun isterse 1000. Bunların tehlikesi yok. Tehlikeyi yaratan bizleriz, gazı açan elleriniz, dinlemediğimiz iç sesimiz, korkumuz. Ben buraya çeşitli araba, otobüs kazaları örnekleri koysam arabanıza mı binmeyceksiniz, otobüse mi ? Elbette bineceksiniz, çünkü çoğu kişiye göre sadece motor tehlikeli. Kimse kendi kullanımını, hatalarını anlatmaz çünkü, gözardı eder.

    Arkadaşlar, herkes kendinden sorumludur. Gereksiz yerlerde hız yapan kişide bu sorumluluğu almış demektir. Eminim aynı yolda normal seyirlerde giden motorlarda vardı, onların neden fotoğrafları yok? Çünkü bilinçliler. Racing kullanma nedeni olarak, frenlerinin daha iyi olmasını gösteren kişiler, yüksek hızda giderken kendisini görmeyen bir arabanın önüne kırmasıyla sadece 10 m'de durabilecek mi acaba, çok merak ediyorum. Selamlar,
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  16. #36

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    BURSA/Bademli
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250r "Siyah"
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla motosiklette öyle bi şansın yok maalesef Cbf 250 ile pişip büyütmen lazım..
    Veya başka tercihlerin olabilir, aklıma gelen Cbf
    alslında arkadaşın şansı hyosung gt250r ile donebilir, 600cc kasasında ve sıkmayacak bir 250cc motoru var. bence uygun
    [MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay

  17. #37
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Bence honda al kafan rahat olsun kardesım :D

  18. #38
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    GSR 600 ve 600 F ikiside sana göre değil, bu motorlar senin şu anki tecrübenle mutlu etmez hatta seni motorlardan soğutabilir sana maddi ve manevi zararlar verebilir benden uyarması tabi zevk senin seçim senin.
    THRACE


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)