Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Başlangıç CC si

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Hocam birkere Alıntı:

    istiyorum bunu da senin jinlunla bilmen pek mümkün değil heralde.



    çok yalnış bir ifade.
    aynen katiliyorum.

    Gaffar Arkadasim,
    seni cok iyi anliyorum C.tesi ye kadar bende senin gibi dusunuyordum. Sahsi dusuncem "250cc, 500cc farketmez, gaz benim elimde degilmi" ydi. Hernekadar tecrubeli arkadaslarin yardim etmesini istemissinde bir iki lafda ben edeyim dedim, belki yardimim olur. C.tesi yeni motor almis biri olarak sana tavsiyem kesinilikle 250 cc yi gecme derim. Ben de kararimi forumlardaki tecrubeli arkadaslara uyarak verdim. iyikide 250cc almisim. 99`dan beri araba kullanirim,Motora binip gazi actigimda sunu anladimki ivmelenmesi arabaya hicmi hic benzemiyor, ve hizlandikca hizlanmak istiyor insan. (tecrubeyle sabitdir). 250cc bir motor gercekten tahminimden daha gucluymus.
    Karar senin tabiki.
    Simdiden hayirli olsun, kazasiz belasiz , surusler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tunoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    istanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF 600 ABS

    Düşük CC

    Alıntı gaffar adlı üyeden alıntı
    cathedral önerilerin için teşekkür ederim. Benim yaş sınırım hız yapma sınırını aşmış durumda. Kaskodan yaş haddinden indirim alma durumuna geldik yani. Zaten önce Honda eğitim merkezinden bir eğitim alacağım ve kararımı eğitimden sonra vereceğim. Bu arada twister da gerçekten güzel motor ama sıfırı yok galiba sitede göremedim.. Neyse saol..
    Anladığım kadarıyla yaşıtız bende senin gibi düşünüyordum ama şu meretin üstüne binince yetmiyor. Daha önce yaşamadığın heyacanı yaşıyorsun. Ben CGL 125'i başlangıç motoru yaptım ögrenip büyütmekti maksadım ehliyeti aldım motoru istedigim gibi şehir içinde kullanıyorum (sandım) ama Honda egitiminden sonra hiç birşey bilmedigimi anladım. Şu an egitimli ehliyetli ama CGL 125 li bir rider'ım Fazer 600 veya Bandit 600 en kısa sürede almayı planlıyorum daha fazlası hava atmaktan baska işe yaramıyacak.
    Sevgilerimle

  3. #23

    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ramzey 125 cc scooter
    büyük motorlar serilikleri fazla, ağırlıkları fazla, hataları affetmeleri daha azdır. kontrolleri daha fazla dikkat ve tecrübe ister. bakımları ve ve kaza masrafları daha fazladır. küçük cc li bir motorun bakım masrafları azdır yolda seni ürkütmezler ortalama bir kullanım konforuna sahiptirler. hataları daha fazla tolere ederler. yakıt masrafları azdır doya doya gezersin birde ne tür motor istediğimizi anlamanın en iyi yoludurlar fiyatları düşük olduğu için daha düşük zarar edersiniz. park yeri dertleri yoktur evin girişine bir yere koyabilirsin.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Aralık 2004
    Şehir
    ist/göztepe
    Motosikleti
    transalp
    MERHABA

    BENDE SENİN GİBİ YENİ BAŞLARKEN AYNI ŞEYLERİ DÜŞÜNDÜM.ER-5 Mİ
    TWİSTER MI, DİYE SONRA YENİ BAŞLAYAN BİRİ İÇİN ER-5 PEK HAYIRLI OLMAYABİLİR YANİ SAĞLIĞIN AÇISINDAN.... SONRA TWISTER A GELİNCE ALDIĞIN ZAMAN MAX 4-5 AY İÇİNDE SANA YETMEMEYE BAŞLAR VE SATMAYA KALTIĞINDA BİRAZ ZORLANABİLİRSİN ÇÜNKÜ ÇOK ARA BİR MOTOR... SONUÇ OLARAK BAŞLAMAK İÇİN BEN YBR 125 SEÇTİM ÇOKTA MEMNUNUM HİÇ BİR PROBLEM YAŞAMADIM..EYLÜLDE SATIP ER-5 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.... BU ARADA BUNDAN SONRAKI MOTORUM İNŞALLAH ER-5 OLUCAK.ARKADAŞIMA ER-5 ALDIK ODA ÇOK MEMNUN ŞİMDİYE KADAR BİR PROBLEM ÇIKARTMADI (3000 KM) ONUN MOTORUNUDA KULLANDIM VE DOĞRU BİR KARAR VERDİĞİMİN FARKINA VARDIM BENCE SENDE UFAKTAN BAŞLA...........

  5. #25
    camur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki gs500
    valla gaffar arkadaşım bende gs500 var er5 le aşağı yukarı aynı ama hiç tecrüben yoksa alma derim şöyle bir twister la falan başla 10 numara yani çok güzel inşallah hayırlısı olur kazasız belasız sürüşler dilerim
    MoToR VaZgEçİLMeZ TuTkU Bu...:)

  6. #26

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    "senin jinlunla bilmen pek mümkün değil heralde."
    Arkadaşlar bu konuda açıklama yapmıştım ama çok kişiyi rahatsız ettiği için daha fazla açayım. Burdan takip ettiğm kadarıyla Cenk daha ehliyetini almamış biri, motorunu da yeni almış ve motoru benim bahsettiğim CC den düşük. Burada jinlunu var diye arkadaşı küçümsüyormuşum gibi bir hava estiriliyor ama öyle değil. Çünkü dediğğim gibi kararımı eğitimden sonra netleştireceğim ama şu andaki görüşüm ER-5 alamazsam, ki beni bayağı da bir ikna ettiniz sayılır, JINLUN almayı düşünüyorum. Tipleri çok farklı tabiki ama cruiser tipi bir motorla başlamak daha iyi olacak gibi geldi bana. Hemde nispeten ucuz. Off kafam çok karışışık işte

  7. #27
    stenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    değişik segmentlerde var
    er-5 bende var gaffar ... bir jinlunda var . bir kaç motor daha var 1935 bmw alıp yapmak istiyor canım bu aralar .

    jinlun problemsiz senin için ER 5 i sürmen imkansız boşver uzatma istersen . bir kere eğitim ve öğrenme kurallarına ilk 5000 kuralına uygun değil konuşman .

    birde arkadaşları küçümseme ER 5 i aldın diyelim önemli olan insanlıktır bu forumda . ben o jinlunlu küçümsediğin kardeşimi kaç kere bostancıu serviste gördüm . çok baba bir 250 si var kendisi motorundan çok daha temiz biri .

    işin kötüsü ben bu ara hep jinluna biniyorum bu satırı gaffara yazmadım .

  8. #28

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Anlamak konusunda bir sıkıntınız mı var kardeşim insanı sinirlendiriyorsunuz ya.

    Stenza hemen üstünde yazan yazıyı okumadın mı. Okudunda anlayamadın mı? Sorun cenk'in motorunun jinlun olması değil. sorun cenk'in sorduğum soruyla dalga geçmiş olması. Tecrübeli bir adam olsa yine eyvallah dersin ama adamın ehliyeti yok kullandığı motorda 500 lük değil. Yani soruyla ilgili BİLGİSİ YOK. Benim kimseyi küçümsediğim yok, öyle bir niyetim de yok. Kendisinin çok temiz biri olması ona benimle dalga geçme hakkı verir mi sence. Cenk yapmaması gereken aptalca bir espiri yaptı. Bende ona o şekilde cevap verdim.

    Lütfen bir daha kimse "küçümseme" muhabbeti yapmasın. Beni en iğrendiğim şeyle haksız yere suçlamayın. Üstelik Cenk'e olan sinirimde çoktan geçti. Zaten gelen ilk cevap bu şekilde olmasa bu tepkiyi bile vermezdim ya neyse...

  9. #29
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    Tamam Hocam gerekli açıklamalar yapıldı, bence rahat olalım burada kotu kımse yok herkes ıyı niyetli.
    Ama sanırım yeni arkadaşlara ilk yaklaşımlarda biraz daha dikkatli olmalıyız.
    Yani bu espri bana yapılsaydı hep beraber gülerdik güzelde olurdu.
    cenk@ hocam, gaffar@ hocam umarım bi yalnışım yok.

  10. #30
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    @gaffar hocam bence 2. el ile başla alması ve satması kolay bişey olsun titan ybr tarzı 125cc lerle ve öğrenince kolay bir şekilde satıp er-5 alırsın, ben geçen sene 125cc ile başladım gerçekten doğru daha büyük cc daha büyük tehlike demek
    ve ayrıca gaffar hoca haklı espiri boyutunu aşmış madem yardımcı olmuyacaksın es geç başlığı
    ERASER WİLL COME BACK

  11. #31
    mgmanav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    arkadaşlar merhaba,

    ben cb 900 f hornet ile başladım, yani 900 cc ile başladım, gayet de memnunum, çok kolay öğrendim ve sizin dediğiniz gibi herşey benim elimde, ben istemedikten sonra motor nereye gidiyor... Ben istediğim motoru aldım, ara modellerle vakit ve para kaybetmedim, sizin de imkanlarınız varsa direkt istediğiniz makinayla başlayın.

    Şimdi hepiniz bana karşı çıkacaksınız ama maalesef bu forumda yazılanların hiçbirine katılmıyorum. Ha kişi 250 cc lik bir makina kullanmak ister o ayrı, ama 250 cclik bir makinayı diğer büyük cc li makinalara geçiş olarak görme fikrine katılmıyorum. Hepinize kazasız sürüşler...

  12. #32
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    mgmanav, Hocam var senin gibi istisnalar. Ama "Paramda var kalıbımda hemde yakışıklıyım, motoroda merak sardım ama öyle 250 liyle 150 liyle karizmamı çizdiremem çek en kralından bitane" deyip daha senesini doldurmadan iki tekerden 4 kolluya geçen insanlar çok oluyor. Ne deyim parada sizin, zevkde hayatta.

  13. #33

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    mgmanav, abi ben de aynen senin gibi düşünüyorum aslında bir arkadaş daha vardı böyle düşünen herlade sadece 3 kişiyiz. Ezici bir çoğunluk küçük CC ile başlamak konusunda ısrar ediyor. Tabi ben sıfır tecrübeli olduğum için benim bu konudaki fikrimin hiç bir önemi yok. Yani 2 kişisiniz

    powerbyaydin desteğin ve önerilerin için çok sağol.
    Bunlar bence çok değerli bilgiler arkadaşlar. Gerçekten çok teşekkür ediyorum. Sonuçta yaşayan bilir ..

  14. #34
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Arkadaşlar burada insanlar size değer verdikleri için yorum yapıyor ve küçük cc den başlayın diyorlar, kıskandıkları için değil. Ayrıca değil bu forum motosiklet ile ilgili heryerde aynı cevabı alırsınız, dünyanın heryerinde bu böyledir. Ama son karar sizin, eğer karar verdiyseniz söyleyinde millet zahmet edip birşeyler yazmasın. Saygılar...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  15. #35
    mgmanav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    oduncu takma adlı sevgili arkadaşım,

    elbette hayatın her anı risktir, tehlikedir. Bana bir şey olacaksa motorda da olur, yolda yürürken de olur, ama sen sözlerinde haklısın, genelde bazı gençler yüksek cc ile başlıyor ve kendi kendini gaza getiriyor, hem kendine, hem başkalarına hem de motorcu imajına zarar veriyor.

    Ben onlardan değilim, benim için motorun amacı belli, ha çok şükür yakışıklıyız ve karizmatiğiz, Allah vermiş, biz de kendimize yakıştıramadık, bu işin doğrusu. 1 aydır kullanıyorum, günde 30 km yol yapıyorum, daha 120 yi geçmedim, çünkü gerek yok, hele şehir içinde asla hızlı gitmem, herşeyden önce gaz sağ elimde, ben istersem tehlikeli olur, ben istemediğim sürece de tehlike yoktur.

    Ama tekrar ediyorum sen ve senin gibi düşünen arkadaşlarım çok haklı, kendini bilmek ve hakim olabilmek çok önemli, bunun yanında yetenek ve cesaret de gerekiyor.

  16. #36
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    mgmanav,

    elbette ki katılmayacağız sen bir hata yapmış olabilirsin hatta memnun olduğunu sanabilirsin ama bu yaptığın sadece yetinmektir kullandığın motorun limitlerine asla çıkmayacaksan neden 900 lük bir motor aldınki kendine sahip olabiliyorsan bu senin başarındır peki hiç olmadık bir yerde yere düşmen gerekirse napıcaksın yada sen o pozisyona girdiğinde yere düşmen gerekirken bir tırın altına düşersen ne olacak yada kamyonun otobüsün araba bile yeterli olcaktır hayatının geri kalanını kabus halinde yaşaman için maddi olan kısmına hiç girmiyorum bile

    ARKADAŞLAR HALA FARKINDA OLMAYABİLİRSİNİZ AMA KONUMUZ ÇOK CİDDİ VE AZRAİL HABER VERMEDEN GELİYOR


    LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN
    BU LÜTFENLERİ HİÇ OLMASSA DİKKATE ALINIZ
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  17. #37

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Eyong kararımı Honda eğitim merkezinde eğitim aldıktan sonra vereceğim. Eğitim tarihim bugün kesinleşti 3-9 eylülde. Ayrıca 28-Ağustos ve 25 eylül tarihlerinde A2 ehliyet sınavlarım var. Motor alma işini bunlardan sonra yapacağım. Ne yazıkki motor için bu yazı kaçırıyorum ama inşallah kısmet olursa önümüzdeki ilkbahar, yaz, sonbahar motor etkinliklerine katılıp bu yazın acısını çıkarmayı düşünüyorum.

  18. #38
    mgmanav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    sevgili gaffar arkadaşım,
    tecrübeli arkadaşlar küçük cc li motorlar hatayı daha kolay tolare eder derler, ki doğrudur. Ben az önce bahsettiğim gibi kendimi bildiğimden bir de hocam çok iyi olduğundan istediğim motorla başladım. Küçük motor da kullandım, kullanmadım değil tabi ki, ama inan bana küçük motora para verirsin 1 hafta sonra satmak istersin.

    ben yine de küçük cc ile başlama fikrine karşıyım.

  19. #39
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    Hocam anladıgın için sagol. Ama dedigim gibi senin gibi olabilmek zor, istinasın.
    Ben birkaç senedir binerim fenada degilim, çokta ğüçlü bir iradem vardır. Ama şahsen büyük bir makine için ne kabiliyetimi ne irademi yeterli görmem yani bende olsa 2 aya kalmaz dört kolluya geçerim.

  20. #40
    Peril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2004
    Şehir
    istanbul-pendik
    Alıntı cenkmenderes adlı üyeden alıntı
    hicbisiy olmaz sen bence gsx-r 1300 ile başla... daha güzel yakışır sana..
    abi koptum ya buna valla,oldu olacak bmw falan deseydik

    daha iyi tavsiyelerde bulunmakta fayda vardır...
    son karar her zaman senindir.kendini hangisinde iyi başlıcanı düşünüyorsun onu seç bence de..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler