YAMAHA YZF R1 2007 ve diğerleri
-
Herkese mrb.Ben bu siteye yeni üye oldum..2007 model
hız makinaları hakkında bilgilerimizi paylaşırız diye düşündüm.
Bugüne kadar görülmemiş teknolojilerle donatılan yzf r1(ycc-ı,ycc-t,slipper debriyaj,..ve 189hp etkileyici ..yada cbr 1000rr deli gibi güçlü ama teknik olarak değişiklik yok..renk tonları hariç..152hp...kawasaki 1400 gtr değişken sübap zamanlaması(wt) lastik basıncı sensörü ve tatra-drive,155hp..suzuki gsx r1000 186hp güzel bir güç....son olarak ducati 1098 s 160 hp ..
benden bu kadar ..siz hangisini tercih ederdiniz..?
Reklamlar
-
r1 in teknolojisi gercekten yenilikci onu tercih ederdim, ama gtr 1400 şaftlı touring bi model ss lerden ornek vermisin onu katma kiyaslamaya zx10 olsa eyw. ama
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
selamlar, öncelikle hoş geldin. bu motorlarin ayri ayri ve bazilarinin da kiyaslanarak tartişildigi pek çok başlik var forumda. Menü den arama seçeneğini kullanarak bunlara erişebilirsin.
ben şahsen türkiye şartlarında enduro taraftariyim ama güzel asfaltlarimiz olsa ve sağlıklı bir trafiğimiz, ss
veya sport touring den şaşmazdım. fikrime göre en güzeli cbr 1000 rr çünkü, daha düşük devirde veriyor maks gücünü ve digerlerinden daha dayanikli oldugunu düşünüyorum. yarışa katılınmayacaksa da o kadar yüksek beygirlerde 10 luk 20 lik farklarin çok da önemli olduğunu düşünmüyorum(yol için, yariş için durumlar değişik).
ha bir de 1000 lik ss leri kıyaslıyorsak şunlar var benim bildigim, diger saydıkların ss degil:
kawazaki zx 10 r
suzuki gsx-r 1000
honda cbr 1000 rr
yamaha yzf r1
aprilia rsv 1000 r
ducati desmosedici rr (bi de 1098 ler var ama onlar yüksek cc bu saydiklarimiza göre)
benim bildiklerim bunlar.
-
gsxr1000'in ram-air dahil edildiğinde gücü 195hp
r1'in ise ram air ile 189...
-
MT Site yönetimi uyarı mesajı. |
|
Uyarı Sebebi: Forumda açılan başlıklar ilgili bölümlere açılmalıdır.. Yanlış Bölüme açılan başlıklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır tekrarı halinde silinir!! Motosiklet Modelleri bölümünde açılacak başlıklarda Marka ve modelin(lerin) Tanıtımı teknik bilgileri varsa internet sitesi ve resimleri hakkında bilgi verilmelidir.. |
|
|
-
çok zor bir secim , ben param olsa ducati alırım (1098 ) çok güzel ve sıra dışı olmuş. ikinci el piyasasına düşerse hemen alırım .
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
-
yamaha yzf r1
honda cbr 1000 rr
kawazaki zx 10 r
suzuki gsx-r 1000
sırasını izlerdim muhtemelen
-
22 Ağustos 2007, 22:54
#8
çoookkkk karizma
-
23 Ağustos 2007, 00:51
#9
r1 yada gsxr1000 alırdım yada ikisinide alırdım ama o kadar param yok inşallah 5 sene sora
hayatta ya tozu dumana katarsın yada tozunu dumanı yutarsın:cherry:
-
23 Ağustos 2007, 03:09
#10
hmmm valla ben pek anlamam ama Yamaha kullandığım için ve bi kaç kezde yakından gördüğüm için R1 derim. Gsxr larda baya hoş tibi var.
Yamaha'dan şaşmıcan.
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
-
23 Ağustos 2007, 09:56
#11
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
23 Ağustos 2007, 10:16
#12
-------------------------------
-
23 Ağustos 2007, 12:21
#13
valla benım tercıh sıram ıse soyle olurdu...
r1
ducati 1098
cbr 1000 rr
gsxr1000
zx10r
-
23 Ağustos 2007, 12:58
#14
Ben CBR1000RR FireBlade diyorum ilk tercihim olarak daha sonrada
Yamaha YZF R1
Suzuki GSX-R 1000
Kawasaki ZX-R10
Japondan şaşmıyacaksın!!!
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
23 Ağustos 2007, 13:06
#15
sanırım 07modeline bakarak r1 öne çıkıyor ama k6 göz önüne alındığında kesinlikle k6 diyorum.k7eski modeline göre sanırım biraz daha negatif yönleri var...
Sıralama r1
k7
zx10r
v-motor her yiğidin harcı deil cruiser'cı mıyız biz Ama italyan fanatikleri için tartışmasız bir model...
-
23 Ağustos 2007, 13:11
#16
Ben de $ekil yonunden bakayim duruma:
Number Van: Suzuki GSX-R 1000
Number Tu : Kawasaki ZX-10R
Number Tiri: Honda 1000RR Repsol
Number Forro: Yamaha YZF-R1
-
23 Ağustos 2007, 19:32
#17
yamaha r1 i tercih ederim her ne kadar piyasadaki en çok dolaşan motor olsada. artık insanlar sesine alışmış olsalarda ...
-
23 Ağustos 2007, 19:53
#18
Yine konu hortlatılmış 2007 R-1 i kullandım 1000liklerde çok fazla tecrübem yok ama 2006 kesinlikle daha dengeliydi 2007 nin arkasına sahip olmak çokçok zor geldi konforda da R-6 ya özenilmiş son derece rahatsız bir pozisyonu var.
Ben böyle güç görmedim fakat sahip olan tanıdıklar güç dağılımında bir problem olduğundan bahsettiler.Arkası çok atıyormuş, bence bu yamahanın genelde motorlarını dunlop qualifier gibi sert hamurlu lastiklerle piyasaya sürmesinden kaynaklanıyor,Türkiye de sert hamurlu lastik çok sakat yollar zaten dandik haliyle yüksek beygirli makinelerde ani hızlanmalarda ve devirlerde lastik yolu tutmuyor veya savuruyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler