Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

350.000 civarında motor tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Benim tercih ettiğim ya da merak ettiğim motorlarda geçmiş kullanıcı kitlesi ve bilgi birikimi olmazsa olmazlarımdandır. Bir sıkıntı olduğu zaman soracak birilerinin olması müthiş bir konfor hele muadil ürün listesi zaman içinde oluşturulmuşsa dünyanın en büyük hazinesidir. Bu nedenle henüz tanınmayan, bilinmeyen motor bana korkutucu geliyor çünkü deneme yanılmalar ve muadil ürün araştırma süreci çok sancılı. Türkiye'de Yamaha ve Honda da eskisi gibi değil, onlarda da eskisi gibi bol bulamaç stok tutmuyor.

    Buarada demin Vstrom 650 ilanlarına baktım da en az 20-30 tane 100.000 km geçmiş motor ilanı var. Bloğun dayanıklılığı ve motorun basitliği çok önemli aslında. Bir de motor dediğin bir bütün ve tüm parçalar birbiriyle uyumlu çalışmalı, yani tek başına Bosch enjeksiyon sistemi ya da Brembo frenler, bilmem ne sensörleri bir işe yaramıyor. Tüm bu sistemler birarada uyumu çalışıyorsa ve zart zurt arıza vermiyorsa bence tercih edilmeli, Japonların başardığı bu aslında.
    fancydriver bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    İstanbuldaysanız Royal Enfield Himalayan düşünebilirsiniz. Şimdilik tek servis İstanbulda var çünkü.

  3. #23

    Üyelik
    27 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    HONDA ADV 350 işini görür.

    Ucuz olsun istiyorsan 2. el, max 6-7k km de 2023 model Dominar D400 olabilir, 160.000 TL civarı.
    Bence konforu yeterli ama arazi ve uzun sürüşler için konfor sele düşünülebilir.

    Kesinlikle tekerleri değiştirmelisin, bendeki % 70 asfalt % 30 toprak Pirelli MT60 RS 110/70R17 54H ve 150/60R17 66H lastikli.
    Şehir ve hafif araziye uygun. Tam arazi modu için Pirelli Scorpion Rally STR 110/70R17 54H M+S ve 150/60R17 66H M+S veya muadilleri düşünülmeli.

  4. #24

    Üyelik
    02 Nisan 2024
    F54 ün dediği gibi birde motorun ikinci el piyasasını düşünmem lazım çinlilerde ki değer kaybını herkes biliyor o yüzden zaten çinlilere iyi bakmıyorum.Himalayan çekiyor ama oda daha ankarada servis felan yok satış var mı onu bile bilmiyorum gidip bakmadim motora.En mantıklısı ikinci el 5-10 yaşında bir japon galina.Suzukilerde ama anlayamadığım şekilde 650ler le 800 lerin fiyatı yakın bunun sebebi nedir acaba?

  5. #25
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Orophian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F54 ün dediği gibi birde motorun ikinci el piyasasını düşünmem lazım çinlilerde ki değer kaybını herkes biliyor o yüzden zaten çinlilere iyi bakmıyorum.Himalayan çekiyor ama oda daha ankarada servis felan yok satış var mı onu bile bilmiyorum gidip bakmadim motora.En mantıklısı ikinci el 5-10 yaşında bir japon galina.Suzukilerde ama anlayamadığım şekilde 650ler le 800 lerin fiyatı yakın bunun sebebi nedir acaba?
    800 ler daha yeni vatandaş tarafından biraz kullanılıp tecrübe edilsin onunda piyasası oluşur kötü demiyorum fakat bilinirliği az o yüzden uzak duruyoruz
    benim 800 lük suzuki almaya niyetlenen arkadaşım vardı ben olsam yeni transalp 750 alırım dedim honda tr de servis ağı en yaygın marka her yerde servisi ustası var 2. eli daha çabuk oluşuyor artı beygir olarak daha iyi kullandım mermi gibi gidiyor boyutlar tam 1.65 1.80 arası vatandaşlar için süper ben 1.82 olduğum ve afrika twin kullandığım için bana cbf 150 gibi geldi ama çok seri rüzgar işi acayip rüzgar almıyor titreşim sıfıra yakın sağından solunda sıcaklık gelmiyor suzuki 800 deki gibi sağından solundan sıcak gelmiyor titreşim yok ve yakıtı o beygire göre muazzam az afrika twin olmasa kesin alırdım t7 den iyi gidiyor
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #26

    Üyelik
    25 Kasım 2021
    İyi akşamlar, ben de sizinle aynı süreci yaşıyorum. 2019 yilindan beri cb250r kullanıyorum. Yaklasik 48bin km oldu. Şahsen memnunum ancak yeni 2024 model husqarna 401 vitplen hoşuma gitti. Tanıtım videolarinda viraj kabileyeti çok beğenilmiş. Yakıt olarak 4.2 ortalama göstermiş. İncelemenizi tavsiye ederim. Degistirirsem yorumlarımı yazarım.

  7. #27

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı Orophian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben cb250r kullanıyordum aslında onu satmış bulunmaktayım cc yükseltmeyi düşünüyordum.Uzun sürüşlerde pek rahat olmuyordu açıkcası titreşimi az olsada yoruyordu belli bir yerden sonra.Cl250 de durum nasıldır cb250r ye kıyasla?



    Viraj konusu çok sıkıntı değil zaten hızlı girip fazla yatırmıyorum.Hornet benimde aklımda açıkcası güzel motor ama uzun yolda nasıl ondan emin değilim 200-300 km yol yapsam ne kadar yorar mesela?
    Cl250 daha titreşimli ve son hız daha düşük, tork hissiyatı daha iyi cb250ra göre. Yine de cb250rdan cl250ye geçişi çok önermem, elde edeceğiniz bi artı yok çünkü.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)