Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150 Ebat Lastiğe 160 Takmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Ekim 2023
    Duke 250 sahibiyim arka lastik arıyorum 150/60/17 bulamadığım için 160/60/17 taksam sorun olurmu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    lastiği değiştireceğin yer bilgili bir yer ise jantın destekleyip desteklemediğini sorarsın. Yumurta gibi olursa sıkıntı olur. Ama çoğu jantta 1 cm sıkıntı çıkarmaz. Bazı kişiler 130'luk rs200 gibi motoroa 150 ve üzeri takıyor böyle olduğunda tehlikeli olur ve lastik erken ölür. Ama 1 cm'den birşey olacağını düşünmüyorum.

  3. #3

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Lastiğin sadece taban genişliği değişmez söylediğin şekilde yaparsan, tekerin çapı da artar yani motor yerden yükselir, tork düşer, son hız artar, 1 km de yeni lastikle teker; eski lastiğe göre 10 tur daha az döner vs vs. hız ve kilometre sayacın tam olarak gerçeği yansıtmaz.
    freasy bunu beğendi.

  4. #4
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Bahsettiğiniz ölçüde lastikler her markada var aslında mitas,anlas hatta yanlış hatırlamıyorsam pirelli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Bende aynı ebatlarda daha yeni aldım mitas sport force

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    arama butonunu kullanmayan 1.000.000 cu üyemizi tebrik ediyor hemen cevap veriyoruz tak geç ruhun duymaz aradaki farkı ,konu kapanmıştır
    Khaira bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    160 da düz yol stabiliten artar,viraj performansı azalır.duke 250ye gerek yok 150 devam.
    burdan sipariş verebilirsin bursa rider moto
    0546 223 16 16

    bridgestone s22 sor test birincisi.yoksa mitas sport force al

  7. #7
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    Duke jant genişliğine 140 ve 150mm genişliğinde lastikler uygun. Yeni lastik alırken orjinal lastik yerine jant genişliğine bakmak daha mantıklı. İnternette birsürü çizelge var karşılaştırabileceğiniz.

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    150/60 yerine 160/60 takarsan lastiğin çapı ciddi artacak akselerasyon çok kötüleşir , yokuş tırmanırken üst vitesleri hiç kullanamayabilirsin bu sebeple devirli kullanman gerekecek yakıt tüketimin artacaktır , otoyolda ise eskisi gibi son hıza çıkamazsın , varsa 160/50 olabilir ama 250 cc 180 kg bir motor için 150 taban gayet ideal , sonuç : orjinal lastiği aramaya devam ;)
    espresso bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    tak başkan 180 tak etli dursun
    Khaira ve DickName bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız ve kilometre sayacın tam olarak gerçeği yansıtmaz.
    Arkadaş arka lastiği farklı ölçüde takmak istiyor.

    Bildiğimden sormuyorum. Hız ve kilometre sayacı ön tekerleğe bağlı değil mi ?

  11. #11
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş arka lastiği farklı ölçüde takmak istiyor.

    Bildiğimden sormuyorum. Hız ve kilometre sayacı ön tekerleğe bağlı değil mi ?
    Sodurlu tam olarak yansıtmaz demiş ama esasen arka lastik çapı büyüyünce gerçek GPS hızımıza geri döneriz , normalde bütün taşıtların sayaç %10 gibi fazla gösterir biz çekiş tekerinin çapını büyütürsek o fazlalık kaybolur..sizin bahsettiğiniz şekilde km sayacı ön tekerde ise ve çapı büyürse göstergede aynısı olur ama motorun hızı değişmez , bazı abs li motorlarda hızı arka tekerden veya ön dişli üstündende okuyabiliyor..

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Üreticinin canının ne çektiğine bağlı. KTM'lerde genelde ön tekerden ölçüyor, benim motorda arka tekerden ölçüyor mesela.
    Kadranların hatalı gösterme payları da çok değişkenlik göstermeye başladı kabaca son 10 yılda.

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üreticinin canının ne çektiğine bağlı. KTM'lerde genelde ön tekerden ölçüyor, benim motorda arka tekerden ölçüyor mesela.
    Kadranların hatalı gösterme payları da çok değişkenlik göstermeye başladı kabaca son 10 yılda.
    Bende 2004 Vstrom vardı ön tekerde redüktör vardı , 2013 modelini aldım onda ön dişlideydi redüktör , R25 Mt25 lerde arka tekerden veriyor sinyali , çok teker yapacak apaçi motorlarında arka tekere mi bağlıyorlar acaba :D
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler