Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tenere 2014 & 2015

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Yeni tenere'lere göre ağırlıkta ciddi bir değişim var mı?

    İçimizde deneyimleyen olduysa ne söyleyebilir? Özellikle xt660 olan için.

    250 cc'den ve nc750 eğitiminden sonra ne söyleyebilirsiniz? Şimdiden Teşekkürler, tekeriniz düz bassın.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    XT660 efsaneleşmiş bir model, internette özellikle YouTube’da tonla incelemesi ve yorumu bulunuyor. ABS’li versiyonuyla 5 dakika turlamıştım, yüksekliği ve kocaman lastikleri bana hitap etmemişti pek. Şahsen 660 Tenere kullanıyor olsam, boyum da elveriyorsa araziden çıkmam herhalde. Asfaltta çok garip hissettirmişti

    Güç ve gaz konusunda bir problem yaşanmaz diye düşünüyorum, NK’dan sonra motorun ebatları ve sele yüksekliği hayvani düzeyde olabilir. Ben Dominar’la +20 bin km, XPulse’la 7 bin civarı yapmama rağmen Tracer’la hala ufak tefek sıkıntılar yaşıyorum Mesela geçen artçılıyken ani fren sonrası tutamadım yine sola devrildim, bu sefer soldaki araba tuttu Boy problemi yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Tek silindire göre kuvvetli bir makine olduğunu hepimiz biliyoruz. Belli bir devirden sonra titreşimin artacağını ve de üst devirlerde motorun benzini lık lık lık içeceğini tahmin ediyorum.

  4. #4
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XT660 efsaneleşmiş bir model, internette özellikle YouTube’da tonla incelemesi ve yorumu bulunuyor. ABS’li versiyonuyla 5 dakika turlamıştım, yüksekliği ve kocaman lastikleri bana hitap etmemişti pek. Şahsen 660 Tenere kullanıyor olsam, boyum da elveriyorsa araziden çıkmam herhalde. Asfaltta çok garip hissettirmişti

    Güç ve gaz konusunda bir problem yaşanmaz diye düşünüyorum, NK’dan sonra motorun ebatları ve sele yüksekliği hayvani düzeyde olabilir. Ben Dominar’la +20 bin km, XPulse’la 7 bin civarı yapmama rağmen Tracer’la hala ufak tefek sıkıntılar yaşıyorum Mesela geçen artçılıyken ani fren sonrası tutamadım yine sola devrildim, bu sefer soldaki araba tuttu Boy problemi yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum.
    'Hayvani düzey' heyecanım artıyor :d

  5. #5
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni tenere'lere göre ağırlıkta ciddi bir değişim var mı?

    İçimizde deneyimleyen olduysa ne söyleyebilir? Özellikle xt660 olan için.

    250 cc'den ve nc750 eğitiminden sonra ne söyleyebilirsiniz? Şimdiden Teşekkürler, tekeriniz düz bassın.
    4 farklı tenere 660 kullanan biri olarak başlıyorum.

    Motor güç ve tork olarak tek kişi için gayet yeterli
    her ne kadar saf kan bir kross olmasa da asfalt dışına gözü kapalı çıkıyorsunuz
    altı yerden yüksek olduğu için hiç bir korku yaşamadan tüm yollarda sürebiliyorsunuz
    Ki ben genelde karlı dağlarda fink atıyordum
    Abs li modellerinin dağda abs sini iptal etmeniz gerek yoksa hop diye uçurumdan aşağı
    özellikle düşük devirlerde ve düşük viteste size istediğiniz torku veriyor
    bu özelliği benim gibi dağda kullanan kullanıcılar için bulunmaz nimet

    şimdi gelelim kötü yönlerine
    TİTRİYOR ABİ ÇOK TİTRİYOR
    Öyle böyle değil 2 saat sonra motordan indiğinizde olduğunuz yerde titremeye devam ediyorsunuz
    titreşimden dolayı göstergenin iç vidaları bile düşüyor o kadar titriyor ki göstergenin plastikleri titreşimden ufalanıp camın içinde yapışıp kalıyor

    Sol bacak yanması
    egzostu sol bacağınızın tam yanından geçirmişler yanıyorsunuz
    sol bacağınız açık geziyorsunuz ya da çok iyi bir ayakkabınız olacak
    gerçi bu özelliği kışın çok işe yarıyor ama şehir içi trafikte perişan ediyor

    hız yapamama ki bunun nedeni titreşim 110 km/h den sonra aynalar iptal zaten 120 üzerri hızla yarım saat gittikten sonra inip tüm civataları tekrar sıkmak gerekiyor

    Yakıt
    şehir içi asla 100 km de 6 litrenin altına düşmüyor
    şehirler arası 90 km/h sabit hızla 4-4.5 yakıyor

    not: bu yazdıklarıma abartıyor diyenlerin tamamı kendi motorunu satmak için numara geçenlerdir

    aklına takılan soru varsa sor cevaplayayım
    tommygun, espresso ve Khaira bunu beğendiler.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    nc 700 den 660 tenere geçtim ne istediğine bağlı bu konu titreşim var gücü kuvveti yerinde ustası parçası her yerde yakıtı normal her yolda kullanılması bence süper sıfır km almadığıma pişman olduğum bir motosiklet piyasa da sıfır km leri vardı cebimde param da vardı gidip 2.el abs siz aldım keşke sıfır km abs li alsaydım 4 yıl kullandım en beğendiğim yönü gerçekten çok sağlam bir motosiklet
    hız merakım yok kampa gitmeyi sevdiğim için bana uygun bir motor du kampa git dağda atla zıpla uç odun çek ne yaparsan yap
    egzozdan sıcak gelmesi kıpraşması vs dert etmedim kullanırken keyif aldığım bir motosikletti
    2014 2015 arasında fark yok aynı motorlar

  7. #7

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Valla başıma bir şey gelmeyecekse.. neyse =)

    Titreme konusu konuşulmuş zaten. Asfaltta ilerlemeyi hiç sevmeyen bir arkadaş, biraz performans beklendiği zaman durmuyor dönmüyor, ama usul usul makul gidilirse de sıkıntı yok tabii ki. Lakin hissiyatı çok kamyon ötesinde olduğu için ciddi bir tecrübe yoksa süren kişiyi acayip rahatsız edebilir veya çok yavaş sürmeye yöneltir diye düşünüyorum. Arkadaşım da bu yüzden ciddi yavaş sürüyordu, ben sürdükten sonra ulan düşeceksin ne gerek var diyip duruyordu.

    Gerçekten çok yüksek ve aynı zamanda "top heavy" bir arkadaş, ağırlığı da yukarıda yani. Ayak yere değmiyor değmediği gibi çok kolay devrilebilecekmiş gibi hissettiriyor. ABS'si olsa alırdım gezmeye - onda da akü problemi var ama kablo falan çekip çözülür, ama bunu da 7-8 yıldır 600cc süren biri olarak söylüyorum. Bir arkadaşım 250cc'den xt660'a geçmeye kalksa geçme derdim, bana 2020'de gelse ben de uzak durabilirdim.

    Belirli bir tecrübe oluştuktan sonra sürülebilecek bir motor bence eski Tenere.
    Khaira ve otopsici bunu beğendiler.

  8. #8
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Yazılanlar tecrübe dolu. Okuduğumdan beridir titriyorum. Kafayı kırabilirsem biraz, yine yazacağım. Çok teşekkür ediyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler