2. el cbr 125 mi 2. el r125 mi
-
Aklım CBR yönündeydi lakin abs olmaması birazcık canımı sıktı başlangıç için çok can sıkar mı abs olmaması çünkü yağmurlu zamanlarda da kullanacağım 250liklere yönelemiyorum A1 ehliyet alacağım için r125in görünüşü falan da daha cazip geliyor fakat dediğim gibi asıl önemli olan abs benim için drift l de düşündüm aynı şehilde absden dolayı ve çin malı olmasından dolayı vaz geçmiş gibiyim düşüncelerinizi sorayım dedim.
Reklamlar
-
150.000 km üstü tecrübem var, kapalı alan hakimiyet eğitimlerini ara ara tekrarlarım, bazı zamanlar boş alanda antrenmanlar yaparım. Buna rağmen senede bir mutlaka kaza yaparım. Yaptığım kazaların hemen hemen hepsi Abs'siz motorda düşük süratlerde panik fren nedeniyle oldu. Konumlanma, bakış gibi hatalarımı es geçsek bile motorumda Abs olsa 2-3 kazadan kurtulurdum. Sizin de tercihiniz illa o iki motordan biri olacaksa bence Abs'li olanı tercih edin.
-
Kreqxd adlı üyeden alıntı
Aklım CBR yönündeydi lakin abs olmaması birazcık canımı sıktı başlangıç için çok can sıkar mı abs olmaması çünkü yağmurlu zamanlarda da kullanacağım 250liklere yönelemiyorum A1 ehliyet alacağım için r125in görünüşü falan da daha cazip geliyor fakat dediğim gibi asıl önemli olan abs benim için drift l de düşündüm aynı şehilde absden dolayı ve çin malı olmasından dolayı vaz geçmiş gibiyim düşüncelerinizi sorayım dedim.
cb 125r al r125 oturuşu çok rahatsız bir motor ve çoğu 150lik motor çok rahat bir şekilde geçer onu
-
öte yandan honda servisleri leş diyebilirim ama yamaha öyle değil. ve abs yabana atılmayacak bir özellik.
çinli tavsiye etmem.
-
ABS motosiklet için çok önemli güvenlik gerekliliği. Ben olsam şekil şemale bakmadan önce güvenliğimi önemseyerek ABS li olan bir motosiklet tercih ederim.
-
turkerboss adlı üyeden alıntı
cb 125r al r125 oturuşu çok rahatsız bir motor ve çoğu 150lik motor çok rahat bir şekilde geçer onu
hocam oturuş için çok sorun yok racinge alışmak istiyorum aksine benim için iyi bile olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
jonvolkan adlı üyeden alıntı
ABS motosiklet için çok önemli güvenlik gerekliliği. Ben olsam şekil şemale bakmadan önce güvenliğimi önemseyerek ABS li olan bir motosiklet tercih ederim.
aralarında fiyat farkı da çok ama ondan git gel de kaldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
kryeck adlı üyeden alıntı
öte yandan honda servisleri leş diyebilirim ama yamaha öyle değil. ve abs yabana atılmayacak bir özellik.
çinli tavsiye etmem.
hondanın kroniği çok mudur hocam sorun çıkartır mı?
-
Kreqxd adlı üyeden alıntı
hocam oturuş için çok sorun yok racinge alışmak istiyorum aksine benim için iyi bile olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
aralarında fiyat farkı da çok ama ondan git gel de kaldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
hondanın kroniği çok mudur hocam sorun çıkartır mı?
cbr 125 de araştırdığım/bildiğim kadarıyla bir kronik sıkıntı yok.
parça sıkıntısı olabilir, servisler pek ilgilenmiyor. yetkili servislerinde bildiğin anadolu irfanı anlayışı hakim gördüğüm kadarıyla.
cbr 125 topluyorum henüz kullanmadım alma sebebim uygun bir fırsat çıkmasıydı. bu durum harici alacaksam r125 alırdım şahsen.
-
kryeck adlı üyeden alıntı
cbr 125 de araştırdığım/bildiğim kadarıyla bir kronik sıkıntı yok.
parça sıkıntısı olabilir, servisler pek ilgilenmiyor. yetkili servislerinde bildiğin anadolu irfanı anlayışı hakim gördüğüm kadarıyla.
cbr 125 topluyorum henüz kullanmadım alma sebebim uygun bir fırsat çıkmasıydı. bu durum harici alacaksam r125 alırdım şahsen.
2. el cbr almaktan çok çekiniyorum hocam sıfırı da yok zaten ama bir de cbr olduğu için kafama takıldı
-
Kreqxd adlı üyeden alıntı
2. el cbr almaktan çok çekiniyorum hocam sıfırı da yok zaten ama bir de cbr olduğu için kafama takıldı
ona bakarsan r125 sıfır da yok. en azından ülkemizde.
bütçen ne kadar ve neden bu iki model arasında kaldın?
-
kryeck adlı üyeden alıntı
ona bakarsan r125 sıfır da yok. en azından ülkemizde.
bütçen ne kadar ve neden bu iki model arasında kaldın?
hocam yukarda dediğim gibi az çok racinge alışıp sonrasında yüksek cclere geçmeyi düşünüyorum bu yüzden. Boyum 1.85 olduğu için GSX-R125e de yönelemedim. bütçelik şuanlık sorunum yok gibi duruyor.
-
Kreqxd adlı üyeden alıntı
hocam yukarda dediğim gibi az çok racinge alışıp sonrasında yüksek cclere geçmeyi düşünüyorum bu yüzden. Boyum 1.85 olduğu için GSX-R125e de yönelemedim. bütçelik şuanlık sorunum yok gibi duruyor.
benim boy 178 ve motor üstünde iki ayağım rahat yerde kalıyor.
boy konusunda yardımcı olamam.
ktm 125rc ve aprila rs 125 de var. suziki'den bir model daha var ama biraz tuzlu ve yaygın olmadığından tavsiye etmem.
açıkçası zamanla 125 yetmeyeceğinden yükseltmek isteyeceksiniz, dolayısıyla hangi modeli aldığınız farketmez.
km si az ve bakımlı bir tane alın geçin derim, şu sıralar sezon dolayısıyla rahat bulursunuz düşünüyorum.
-
kryeck adlı üyeden alıntı
benim boy 178 ve motor üstünde iki ayağım rahat yerde kalıyor.
boy konusunda yardımcı olamam.
ktm 125rc ve aprila rs 125 de var. suziki'den bir model daha var ama biraz tuzlu ve yaygın olmadığından tavsiye etmem.
açıkçası zamanla 125 yetmeyeceğinden yükseltmek isteyeceksiniz, dolayısıyla hangi modeli aldığınız farketmez.
km si az ve bakımlı bir tane alın geçin derim, şu sıralar sezon dolayısıyla rahat bulursunuz düşünüyorum.
tamamdır hocam teşekkürler ilgilendiğiniz için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler