Peugeot Scooter Yetkili servis şikayet
-
Daha 400 km'de olan Peugeot django scooterımın park halinde çarpılması sonu ön arka kafa grenajı ve farı kırıldı. Maslak oto sanayide yetkili servisi tarafından değişim sağlandı. Değişim yapılırken ön siperlik camı da taktırdım. Eve geldiğimde fark ettim ki grenaj tam oturmuyor, sol ayna contası da yerine takılmıyor ve ön cam için ayak deliği açılırken sol deliğin etrafında ki boyaya ve grenaja zarar verilmiş. Faturası vs. var. 1 hafta sonra boş günleri olduğunu söylediler. Grenajın hatalı olduğu belli. Kendileri de montaj yaparken zarar vermişler. P.tesi gittiğimde kabul etmezlerse nasıl şikayet ederim. Ya da hakkımı nasıl ararım bilgilendirir misiniz? Sinirlenip kavga etmek istemiyorum.
Reklamlar
-
Geçmiş olsun, sorunlarınız umarım en kısa zamanda çözülür.
Eğer servisle sorunu çözemezseniz distribütörle görüşmeyi, o da olmazsa ŞikayetVar gibi sitelere yazmayı deneyebilirsiniz. İnternete düşünce malum sebeplerle biraz daha yakından ilgilenmek durumunda kalabiliyor şirketler. Bu da olmazsa tüketici hakem heyeti seçeneği var. Sanıyorum artık e-Devlet aracılığıyla başvuru yapabiliyorsunuz. Onların bulguları inceleyip alacağı kararlar şirketler için bağlayıcı nitelikte oluyor. Yalnız, hele ki mesele tüketici hakem heyetine gidecekse, motorun öncesini, sonrasını gösteren detaylı fotoğrafların, faturaların elinizde hazır olması önemli. Olur da servis sorumluluğu reddedip "Biz yapmadık" demeyi seçerse, ki seçmezler diye umuyorum, o zaman bunlara ihtiyacınız olacak.
-
Teşekkür ederim. İnşallah p.tesi hallederim.
-
Ben bir kaç yeri yazdım avukatmış aramış tehdit etmişlerdi kargocular estetik merkezleri falan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)