Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

NC 750 S in aerodinamik mühendislerinin.....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Sevgili arkadaşlar. 2014 model bir nc750 s sahibiyim.
    İzmirden alıp geldiğimde nasıl sıçana döndüğümün konusu da mevcut burada.
    Ancak motosikletin en sevmediğim yanını bueada paylaşıp sizin de sevmediğiniz başka yanları varsa burada tartışalım istedim.

    Motorun torku hızı yakıt tüketimi şekli şemali v.s herşeyi gayet güzel tatmin edici.
    Ancak yolda hasbel kader bir su bardağı kadar bir su birikintisi görse ve üzerinden geçsem itina ile tamamını ayaklarıma ve paçalarıma sıvayıveriyor. Hemde tek damalsını bile ziyan etmeden.
    Alır almaz ön çamurluk uzatma aparatı,arka çamur sıyırıcı,elcik koruma,uzun tur camı v.s v.s taktım takıştırdım.

    Ancak ne ben ne de artçım(onunki de az değil ayakkabılarından omuz başına kadar ..ıçıp sıvıyor namussuz motor) üzerinden geçtiğimiz suyun zerresi bile ziyan edilmeden üzerimizde buluyoruz.
    Dünya kadar motosikletim oldu,hepsinde tabiki ıslandık,tabiki sudan geçerken daha dikkatli olsuk ancak ben böyle bişey görmedim yahu.

    O yüzden bu motosikleti tasarlayan capon müdendisin giydiğı ayakkabıýı imal eden fabrikaya hammedde taşıyan kamyonun şöförünün yemek yediği lokantadaki kasiyerin gözlüğünün camlarını takan ustanın evindeki elektrik tesisatını döşeyen adamın okuldaki öğretmeninin bağlı olduğu müdürün kravatındaki iğnenin kaplamasındaki oranı ayarlayan müdendisin.............

    Gerisi size kalmış,motosiklet ile ilgili hoşlanmadığınız noktaları burada yazabikir,isterseniz .... dan sonrasına devam edebilirsiniz..
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşlar. 2014 model bir nc750 s sahibiyim.
    İzmirden alıp geldiğimde nasıl sıçana döndüğümün konusu da mevcut burada.
    Ancak motosikletin en sevmediğim yanını bueada paylaşıp sizin de sevmediğiniz başka yanları varsa burada tartışalım istedim.

    Motorun torku hızı yakıt tüketimi şekli şemali v.s herşeyi gayet güzel tatmin edici.
    Ancak yolda hasbel kader bir su bardağı kadar bir su birikintisi görse ve üzerinden geçsem itina ile tamamını ayaklarıma ve paçalarıma sıvayıveriyor. Hemde tek damalsını bile ziyan etmeden.
    Alır almaz ön çamurluk uzatma aparatı,arka çamur sıyırıcı,elcik koruma,uzun tur camı v.s v.s taktım takıştırdım.

    Ancak ne ben ne de artçım(onunki de az değil ayakkabılarından omuz başına kadar ..ıçıp sıvıyor namussuz motor) üzerinden geçtiğimiz suyun zerresi bile ziyan edilmeden üzerimizde buluyoruz.
    Dünya kadar motosikletim oldu,hepsinde tabiki ıslandık,tabiki sudan geçerken daha dikkatli olsuk ancak ben böyle bişey görmedim yahu.

    O yüzden bu motosikleti tasarlayan capon müdendisin giydiğı ayakkabıýı imal eden fabrikaya hammedde taşıyan kamyonun şöförünün yemek yediği lokantadaki kasiyerin gözlüğünün camlarını takan ustanın evindeki elektrik tesisatını döşeyen adamın okuldaki öğretmeninin bağlı olduğu müdürün kravatındaki iğnenin kaplamasındaki oranı ayarlayan müdendisin.............

    Gerisi size kalmış,motosiklet ile ilgili hoşlanmadığınız noktaları burada yazabikir,isterseniz .... dan sonrasına devam edebilirsiniz..
    Naked motor da başka türlüsü olmaz ki.
    Nc nin en kötü tarafı ne diye soruyorsun...
    Vallahi benim NC nin kötü tarafı çok km yapması. 🤣🤣🤣🤣
    Neye göre kötü diye sorsan onlarca sıralayın.

    Tabiii tersi de var

    Onun için bindiğin motor iyidir

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    En azından karenaj zırıltısı nedir Nc'de bilmiyor, yaşamıyorsunuzdur. Benim ihtiyar zırıl zırıl. Her yerini söküp izolasyon malzemesiyle eklemeler yaptım, bana mısın demiyor. Ben de çareyi kulak tıkacı kullanmakta buldum. Artık zırıldasa bile kulağıma gelmiyor.
    kryeck ve espresso bunu beğendiler.

  4. #4
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Bu Japonlar garantici adamlar böyle olmasının sebebi kötü koşullardan koruması için gusül abdesti aldırması için böyle bir tasarım yapmışlar, özellikle kuru yer kalmayacak şekilde su atmasını sağlamışlarki garanti olsun . Şaka bir yana bu suyun atma konusunu en çok etkileyen kısım lastiğin su kanalları diye düşünüyorum, farklı su kanallarına sahip lastik kullanıp sorunu dahada aza indirebilirsiniz diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En azından karenaj zırıltısı nedir Nc'de bilmiyor, yaşamıyorsunuzdur. Benim ihtiyar zırıl zırıl. Her yerini söküp izolasyon malzemesiyle eklemeler yaptım, bana mısın demiyor. Ben de çareyi kulak tıkacı kullanmakta buldum. Artık zırıldasa bile kulağıma gelmiyor.
    Benim garibandada aynı durum mevcut bi ara komple grenajları soyup çözsem çok çok iyi olacak. Ama burda en önemli kısımda plastik takozların eksik olmaması veya yan sanayi grenaj kullanılmaması.
    espresso bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    24 Temmuz 2020
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    düldül(z-one)
    arka lastiğin arkasına denk gelecek şekilde üretilen çamurluklar var suyu baya kesiyor ama ön lastik mecbur atıyor.

  6. #6

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bana gayet normal geldi, motosiklete özgü bir durum değil. Benim CB500F'te de aynı durum vardı yani.

  7. #7
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked motor da başka türlüsü olmaz ki.
    Nc nin en kötü tarafı ne diye soruyorsun...
    Vallahi benim NC nin kötü tarafı çok km yapması. ��������
    Neye göre kötü diye sorsan onlarca sıralayın.

    Tabiii tersi de var

    Onun için bindiğin motor iyidir
    Abi bi önceki inazuma.idi. buna göre yüzde 70 az su yiyorduk ;)

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En azından karenaj zırıltısı nedir Nc'de bilmiyor, yaşamıyorsunuzdur. Benim ihtiyar zırıl zırıl. Her yerini söküp izolasyon malzemesiyle eklemeler yaptım, bana mısın demiyor. Ben de çareyi kulak tıkacı kullanmakta buldum. Artık zırıldasa bile kulağıma gelmiyor.
    Zırıldayıp ıslatmaması daha iyi olabilir

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Japonlar garantici adamlar böyle olmasının sebebi kötü koşullardan koruması için gusül abdesti aldırması için böyle bir tasarım yapmışlar, özellikle kuru yer kalmayacak şekilde su atmasını sağlamışlarki garanti olsun . Şaka bir yana bu suyun atma konusunu en çok etkileyen kısım lastiğin su kanalları diye düşünüyorum, farklı su kanallarına sahip lastik kullanıp sorunu dahada aza indirebilirsiniz diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------



    Benim garibandada aynı durum mevcut bi ara komple grenajları soyup çözsem çok çok iyi olacak. Ama burda en önemli kısımda plastik takozların eksik olmaması veya yan sanayi grenaj kullanılmaması.
    Pilot road 4 var yeni takıldı. Lastik kanalı ile ilgili olması çok zor gibime geliyor.

    Alıntı turkerboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastiğin arkasına denk gelecek şekilde üretilen çamurluklar var suyu baya kesiyor ama ön lastik mecbur atıyor.
    Var onlardanda taktım. Bi ...kime yaramıyor. Topcase olmasa ense bile kuru kalmayacak.
    espresso bunu beğendi.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  8. #8
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS TWİN
    4/4.5 ay kadar nc750x sahibi oldum, tam yaz ortası gibi idi.. yağmur görmedim dolayısıyla o sebep ile şikayetim olmadı. Nc ile ilgili bin türlü tenkit kötüleme yerme, aşşagılama okudum sahibi olmadan önce, sahibi olduktan sonrada bunların abartı, yersiz,birçoğunun kulaktan dolma duyumlar ile yazıldığını anladım tecrübe ettim.
    bende amortisörlerinden şikayet ettim ama hakkını yememek suçun tamamını motora atmamak lazım çünkü yaşadığım şehrin yolu yol değil asfaltı asfalt degil motor ne yapsın.. kim ne derse desin nc güzel motor.
    blueway2 ve espresso bunu beğendiler.

  9. #9
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı turkerboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastiğin arkasına denk gelecek şekilde üretilen çamurluklar var suyu baya kesiyor ama ön lastik mecbur atıyor.
    Gp nin falan Ürettiği zincir koruma ve pulsar ın arka çamurluğu ile çözüm. %90
    espresso bunu beğendi.

  10. #10
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    NC sahibi olmadım ama bir iki arkadaşda vardı 3-4 sene içinde temiz 1000 km belki dahada fazla kullanmışımdır , suyu çok fazla sıçratması radyatörün etrafında hiçbir grenaj olmamasından kaynaklanıyor bence , tüm motorlar ön tekerden su kaldırır ama radyatör seviyesindeki grenaj suyun çoğunu yanlara yönlendirir , NC nin X modelinde bile radyatör ilginç şekilde çıplak , sevmediğim taraftarı ise 1. gidon turu çok az , uzun yıllar kullandığım Vstrom ile mukayese edersem aralarında bariz fark var , Nc yi garaj gibi dar yerlerde yada sıkışık trafikte dururken araçların önünden çevirip yan şeride geçmek işkence 2. hem şoför hem yolcu koltuğu aynı sınıftaki tüm motorlardan rahatsız 3. Rüzgar koruması ekstra cam takılsa bile yetersiz 4. NC sınıfındaki en ağır motordur (eski kasa 230 kg yeni kasa 219 kg) (230 kg lık bir motoru başlangıç için tavsiye edenlere şaşırıyorum) 5.vites oranları çok uzun kompresyonla yavaşlamak imkansız ( çat çat çat iki üç vites birden düşürmek lazım , o sürede zaten kompresyon ihtiyacı kalmıyor 6. depo konumu nedeniyle arka selede yük varsa komple çözüp indirmek gerekiyor(biz yükü yukarı esnetip seleyi tam kaldırmadan depo kapağına iki kişi erişebiliyorduk , Allahtan motor az yakıyorda 14 lt ile 400 km gibi gidebiliyor yoksa ciddi eziyet) amortisörler ve 50 beygir canı çekilmiş devir çeviremeyen blok hakkında yazmayacağım tek söylemek istediğim şu : Nc yi iki kişi ve ful çantalı çadırlı kamp sandalyeli yüklü kullanan o motordan tiksinmiyorsa bende bir sıkıntı var demekki

    ön tarafdaki saklama alanını çok sevdim (arkadaki benzin deposunun girişi Bmw F serisindeki gibi basitçe yana alınabilirdi) , uzun yolda 6. vitesde fısır fısır sessiz sakin düşük devirde ilerlemek bazen güzel olabiliyor (Vstrom da en büyük şikayetim 6. vitesin 5 den pekde farklı bir oranı olmaması nedeniyle 160 dan sonra motorun yüksek devir çevirmesiydi) bu arada Nc az tüketmiyor sadece gittiği kadar tüketiyor(birçok gezide beraber sürdüğüm 2017 Nc ile benim 2013 Vstrom arasında yarım litre civarı bir fark oluştu , ben biraz gazlayınca evet yakıyordum ama sonra o tempoya ayak uyduramayan Nc yi gaz kesip bekliyordum , NC750 nin bendeki doneleri bunlar ;)
    Khaira ve espresso bunu beğendiler.

  11. #11
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim CB500F'te de aynı durum vardı yani.
    galiba naked olduğu için cbr500 de sıfır çamur hatta ben ekstradan çamurluk uzatmada taktım ön tarafa manifolda gelen çamurlar kötü koku yapıyolar diye

    bu arada arka taraf için ekstradan cbr250 zincir muhafazasını alırsanız arka taraf dahada bi güzel oluyo

    cbr250 zincir muhafaza (montaj için sadece plastiğe bir delik açıyosunuz orjinal deliği 1 cm kadar solda kalıyor)
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/h...cir-muhafazasi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------

    nc750nin ön çamurluğu çok yukarıda bitirmişler büyük ihtimal ondan kaynaklanıyo başka modellerin çamurluğunu takmayı deniyebilirsiniz orjinali bu kadar yukarda bitiyoken buna uzatma taksan ne olur anca olması gereken yere gelir oda yetmez

  12. #12

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed 2020
    3 yıl 32.000 km’dir kullanıyorum.
    Yüklü yüksüz tek kişi çift kişi her koşulda sürdüm.
    Hiçbir zaman hiçbir sürüşte yav buda yetersizmiş yav bu eziyete döndü gitmiyor,dönmüyor,durmuyormuş demedim.
    Birçok olumlu özelliği olan motorun olumsuz gördüğüm taraflarını ifade edeceğim sadece
    1-Amörtisörleri sert
    2-Kompresyon az.
    Orta sınıfta zaten beklentiyi yüksek tutmamak lazım,tüm rakipleride orta ayarda zaten,bariz afaki farklar yok aralarında.%100 memnuniyet diye birşey yok hiçbirindede.

  13. #13
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Memnuniyetime bakarsak sorun yok. Devir çevirmemeai benim için soryn değil aksine aradığım bişeydi.
    Devir çevirmese de çıktığı hız ,o hıza çıkış süresi benim için gayet yeterli.
    Yeterli değilse thunderace var. 12.ooo devir çeviriyor ama nc yi daha çok sevdim.
    Tek kötü yanı dediğim gibi çok su atması ve sanki ince hesaplarla tam ayakkabı ve 15 cm yukarısını vuracak şekilde özellikle kinumlandırılmış gibi durması.
    Eski kara jawa lardaki gibi neredeyse yere değecek kadar üçgen lastık takıcam hem.ön hem arka çamurlüğa.

  14. #14
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    şubatta alıp martta sattığım nc700x ile bende aynı problemi yaşamıştım sıyırıcı vs yok direk fabrika çıkış motor sadece top case vardı onuda trafikte rahat edemediğim ve ön deposunun bana yeterli gelmesi sebebiyle sökmüştüm şansıma sade 4 gün kadar kuru hava gördüm sonra full yağmur çamur tek binince bayağa sırtıma kadar geliyordu su bot kısmına ve radyatöre girmiyorum bile ilk defa radyatörü yağmurlu havada bu kadar duman yapan ( trafikte kalınca özellikle kask vizörü bile buhar oluyordu ) motorum oldu daha öncede enduro adv sürmüş biri olarak dedim bu ne ama gerçekten kötü su yönlendirme konusunda sonraki kasalarda değiştimi bilmem tabi orasını

  15. #15
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra
    cızme kesın cozum samaet kardesım bırde forte gt yağmurluk aldın mı ısterse fırtıne kopsun kupkuru sekılde yol yaparsın naked tum motorlarda aynı sorun var maalesef ki

  16. #16

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed 2020
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Memnuniyetime bakarsak sorun yok. Devir çevirmemeai benim için soryn değil aksine aradığım bişeydi.
    Devir çevirmese de çıktığı hız ,o hıza çıkış süresi benim için gayet yeterli.
    Yeterli değilse thunderace var. 12.ooo devir çeviriyor ama nc yi daha çok sevdim.
    Tek kötü yanı dediğim gibi çok su atması ve sanki ince hesaplarla tam ayakkabı ve 15 cm yukarısını vuracak şekilde özellikle kinumlandırılmış gibi durması.
    Eski kara jawa lardaki gibi neredeyse yere değecek kadar üçgen lastık takıcam hem.ön hem arka çamurlüğa.
    Nc sahibi olan, binen sever zaten
    Olumsuz yorumlardan dolayı Ön yargıyla yaklaşıp sonrasında alıp binen arkadaşlarımın hepside sevdi.
    Bu forumdada belli bir grup sürekli önyargılı ve sürekli kötüleme peşinde.
    Hepsininde, övülenlerinde dahil,hep daha iyisi var elbette ve olmayada devam edecek.
    Çok övülecekte,linç edilecekte motor değil.(Diğerleri gibi)
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  17. #17

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Çare motor değiştirmek

    CB500F'le her yağmurda başımdan kıçıma, ayağımdan dizime kadar çamur oluyorum. Yağmur 1 yağıyorsa, arka tekerden 3 çamur geliyor. Her sürüş sonrası çanta ve yağmurluk yıkıyorum. Her sene yağmurluklar çöp oluyor. Zincir konusuna hiç girmiyorum.

    İllallah edip scooter aldım. %1 yağmur ihtimali varsa scooter'a biniyorum, kafam rahat.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Honda CB900F Hornet'te çok acaip bir sorun vardı. Malum o motosikletin egzoslar kuyruk altında. Tüm motosiklet ceketlerimin arkası çok pis egzos dumanı ve benzin kokardı. Çünkü belli bir hızda egzos dumanı türbüansa girip olduğu gibi insanın sırtına yapışıyor. Forumunda bayağı bir insan şikayetçiydi. Hatta başka motosikletten çıkma tek yan egzosla değiştirenler bile olduydu. Motosikletin görüntüsünün içine ediyordu ama... Kuyruk boş. Yandan acaip bir şey çıkıyor. Ama en azından motosikletten inince etrafa koku saçmıyorsun.

    Bir de eski kasa CB1000R'ın gösterge paneli kapağı otoyol hızında tüm rüzgarı kask civarına yollayıp insanın rahatının içine ediyordu. Sürekli bir uğultu. Kask ameleyse de titreşim. İğrençti resmen.

    Velhasıl Honda bu akışkanlar dinamiği konusunda biraz eksik anlaşılan...

  19. #19
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....Velhasıl Honda bu akışkanlar dinamiği konusunda biraz eksik anlaşılan...
    Öyle deme öyle deme Honda bu alemin kralı , tüm motorları efsanedir özellikle Africa ve NC :D
    ERROR88 ve espresso bunu beğendiler.

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Adamın teki Nc 700 S'e yuvarlak far takmış, seleyi de değiştirmiş. Motor bambaşka bir görünüme bürünmüş.

    Motoseverrr, Mr.wind ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)