Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yuki Gusto ile ilgili deneyimlerim ( 5 yıl sonra)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Ekim 2023
    Merhaba,

    Sayılı scooter/motosiklet kullandım ve bu motorla yaşadığım sorunları paylaşmak istedim.

    1. benzin besleme hortumu uçları çatlayıp benzin kaçırıyor. En iyisi komple hortumları değiştirmek.
    2. Ayaklığı tutan 4 adet vida gevşeyip düşüyor. Ara sıra sıkıştırmak gerekiyor.
    3. Kilolu biriyim ve ideal lastik hava basıncı Ön 29 ve Arka için 33 olarak gördüm. Hava değişimlerinde ve en fazla Ayda bir kontrol etmek gerekiyor çünkü tümsek ve küçük çukurlarda her türlü kaçıriyor.
    4. Motorla gelen akü suyunu 6 ayda bir kontrol etmekte fayda var. Ona rağmen 4 yıl sonra ömrünü yetirdi.
    5. Uzaktan çalıştırma (Alarm) sistemi takılamadı. Bilen varsa şema paylaşsın lütfen.
    6. Diğer çin malı motorlarla mukayese edince bunun plastik aksamı daha kaliteli olduğunu gördüm fakat aydınlatma plastikleri güneşten zarar görüyor. (Ege güneşine araba boyası bile dayanamıyor)
    7. Arka teker zincir gergi metali iki defa koptuğunu gördüm. Yedek tutmakta fayda var.

    Umarım bu bilgiler faydalı olur.

    Selamlar
    mertowski bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    -Gevşeyen civatalara kullanım alanı uygun olan civata sabitleyici sıkarak bu problemin önüne geçebilirsiniz.
    -Benzin hortumu değişirken eğer filtre mevcut değilse küçük benzin filtresi alınıp takılırsa karbüratör temizliği açısından çok sağlıklı olur.
    -Arka zinciri geren parçalarda ucuz parçalar ama onları fazla sıkılmadığı sürece kolay kolay kırılmazlar.

    Benimde eklemek istediklerim bunlar.

  3. #3
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Merhabalar, klasik çin malı motosikletlerde olan sorunlar. Hep vardı var olmaya da devam edecektir. Daha önceden düşük cc sıfır ve sıfıra yakın motorlarım oldu. Bahsettiğiniz Karbüratörün çevresindeki hortumlar değiştirilmeli, civara sabitleyici alıp 1000 km rodajdan sonra tüm vidalar sökülüp orta muhavemetle sabitlenmeli. Lastikler adeta altında sabun varmışçasına kayıyorlar. Kesinlikle kaliteli iyi bir lastik ile değiştirilmeli. Önemli bir hususta şase boyasının kaliteli olmamasından dolayı kesinlikle motorun üstünü branda gibi malzemelerle kapalıtmamalı. En ufak nemde kaynak noktaları paslanıyor !

  4. #4

    Üyelik
    01 Kasım 2023
    İkide bir kopan gevşeyen ikide bir kontrol edeceğim bir şeyi niye alayım yürürüm yada toplu taşımaya devam ederim çin malı alacağıma kaliteli alırım yada hiç almam hangi marka olursa olsun 2.elede karşıyım

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    2 yıl kullandım bu motoru en dandik çin malı daha önce salcano küba mondial de kullanmıştım bu berbattı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler