Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Minimum ses alan hafif Kask Önerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alpine kulaklıklar sesi tamamen kesmez. Fakat o rüzgar uğultusunu gayet katlanabilir seviyeye indirirler. Konforu arttırırlar. Ben çok memnunum. Belki tamamen kesmesini bekliyordunuz ve memnun kalmadınız. 3 M değil kaç M olursa olsun 130 Km den sonra rüzgarı hissettirmeyen kulaklık zor gibi.

    Ayrıca bu denli yalıtım sağlayan kulaklık, trafikte tehlike yaratır düşüncesindeyim. Alpina kulaklık fazla gürültüyü kesiyor ama yine trafiği duyabiliyorsun.

    Tahmin ettiğim kadarıyla kulak çınlaması (tinnitus) seni çok rahatsız ediyor. Kulak çınlaması yol şartlarından kaynaklı değil de normal gün içerisinde de var ise tedavi edilmesi gereken ve hayat kalitesini alt üst eden ciddi bir rahatsızlık. Boyun düzleşmesi bunu yapar mı bilgim yok. Ama mutlaka tedavi edilmesi gereken ciddi bir durum. Geçmiş olsun öncelikle.

    Sadetle tamamen sesi kesen bir kulaklık faydadan çok zarar getirir düşüncesindeyim. Bu konforsuzluğunun asıl sebebinin boyun düzleşmesi kaynaklı olduğu nu düşünüyorum. Tekrardan geçmiş olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    mgokhan57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Honda Forza 250 2022
    Alıntı Jeansque adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yaz motosiklet ile 6500 KM yol yaptım,alpine race modeli resmen hayat kurtardı. 130-135 km hızlarda saatlerce gittim hiç rahatsızlık çekmedim. Ben herkese bayıla bayıla anlatıyorum ürünü.
    Alpine race modelini ben de kullandım uzun zaman. Ancak, bir gün kulağımdan çıkarırken arka kısmı kopup elime geldi. Tıkaç kısmı ise kulağımda kaldı. Yaşadığım korkuyu anlatamam. Cımbız ile çok zor çıkardım. O günden beri yenisi alamadım korkudan. 3M tarzı kulak tıkaçlarından kullanıyorum. Aynı işi görüyor ve kopup kulağımda kalmıyor.
    Bir gün olacak dedim, oldu

  3. #23
    CRF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Kesinlikle tavsiyem marushin 1100 gr güvenliği üst düey tavsiye ederim. Ama bütçenin üstünde kalıyor fakat bu kadar hafif ve günilir en uygun kask kanımca bu

  4. #24
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    hjc c70 aldım geçen. o fiyat bandında, hafif, sharp 5 yıldız ve ses izolasyonu iyi
    mgokhan57 ve Guts bunu beğendiler.

  5. #25

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Motosikleti
    Tenere700
    Bende de kulak çınlaması/boyun düzleşmesi/boyun fıtığı kombinasyonu var. Bazen kask ile yol almak işkence oluyor. Fıtık ve boyun düzleşmesi için egzersiz faydalı oluyor. Kulak çınlaması için bir sürü doktor gezdim bir şey çıkmadı. Şu an ortidondik tedavi sürüyor, diş yamuklukları ve diş sıkma v.s buna sebep olabiliyormuş.

    Başka bir konudada bahsetmiştim, bende alpine kulak tıkacı kullanıyorum, hafifte müzik açıyorum sürüşte keyfim yerine geliyor. Tıkaç olmadan sanıyorum artık yol alamam. Zaten normalde de artık çınlamayı pek duymuyorum, yani hep var ama o kadar alışmışımki eşim ara sıra soruyor çınlama noldu diye o zaman hatırlıyorum.

    Sırasıyla şu 3 kask'a sahip oldum. LS2 ff370(çene açılır), LS2mx436(içinde fırtınala kopuyor), Nexx wed2. En ucuz olmasına rağmen en az rüzgar sesini ff370'de duyuyordum. Belkide diğer 2 kaskım terekli olduğu içindir.

    Şimdiki Nexx wed2 kaskım modüler, uzun yolda kask tereğini çıkartıp ön cam rüzgar deflektörünü yükseltiyorum, rüzgar sesini böyle epey azaltabiliyorum. Şehir içi veya arazi sürüşlerinde zaten sıkıntı olmuyor.

  6. #26
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    ses, uğultu bi şey mutlaka duyulmalı. neden? duymazsanız, benim gibi motor tepesinde uyuklar kaza yaparsınız
    espresso bunu beğendi.

  7. #27
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Ns200 - Honda Cb250R - CfMoto Mt650
    Alıntı Jeansque adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yaz motosiklet ile 6500 KM yol yaptım,alpine race modeli resmen hayat kurtardı. 130-135 km hızlarda saatlerce gittim hiç rahatsızlık çekmedim. Ben herkese bayıla bayıla anlatıyorum ürünü.
    Hocam linkini atar mısınız zahmet olmazsa?

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes kendine göre riskinin hesabını yapar, ama zaten her türlü testi sertifikası olan kaskları arasında güneş vizörü konusu yüzünden çok çok büyük fark olmayacaktır.
    En son baktığımda içten güneş vizörü olan Snell sertifikalı kask yoktu. Onun için Arai dıştan güneş vizörlü vizör, Shoei de güneşte otomatik kararan vizör üretiyor.

    Ben Arai'nin o vizörünü kullanıyorum. "Dışarıdan güneş vizörü nasıl olacak, rüzgar sorun çıkarmaz mı" diye düşünüyor insan ama ARGE'yi iyi yapmışlar belli ki iyi çalışıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ha bu dediğimin düşünüldüğü bir iş güvenliği tıkacı varsa olabilir tabi hepsine hakim değilim.
    Bir siteden yirmi küsür farklı tipte kulak tıkacı örneği alıp denediydim. En son
    "Howard Leight Pilot" modelinde karar kılmıştım. Bunları elde ezmek gerekmiyor. Direk itiyorsunuz. Çıkarması da kolay. Sesi orta miktar kesiyor ama acaip rahat. Sanırım 100 ya da 200 adet ısmarlamıştım. Motosiklette müzik dinlemediğim zamanlar kullanıyorum. Şiddetle tavsiye olunur.

  9. #29

    Üyelik
    25 Kasım 2021
    O fiyata ls2 storm, mt revenge, biraz üstüne nexx sx100 var. Bunların hiçbirini kullanmadım bu arada. Benim kaskimda eskidigi için yenilemeyi düşünüyorum. O yüzden araştırdım. Belki kullanan arkadaşlar yorumda bulunabilir.

  10. #30
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Alıntı voodevil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de kulak çınlaması/boyun düzleşmesi/boyun fıtığı kombinasyonu var. Bazen kask ile yol almak işkence oluyor. Fıtık ve boyun düzleşmesi için egzersiz faydalı oluyor. Kulak çınlaması için bir sürü doktor gezdim bir şey çıkmadı. Şu an ortidondik tedavi sürüyor, diş yamuklukları ve diş sıkma v.s buna sebep olabiliyormuş.

    Başka bir konudada bahsetmiştim, bende alpine kulak tıkacı kullanıyorum, hafifte müzik açıyorum sürüşte keyfim yerine geliyor. Tıkaç olmadan sanıyorum artık yol alamam. Zaten normalde de artık çınlamayı pek duymuyorum, yani hep var ama o kadar alışmışımki eşim ara sıra soruyor çınlama noldu diye o zaman hatırlıyorum.
    Konudan bağımsız olacak ancak görünce tutamadım kendimi Tinnitus için kayropraktik/manuel terapi çok yardımcı oluyor diyorlar hocam. Bir ses mühendisi olarak kulak sağlığı çok önem verdiğim bir durum, zamanında fazlasıyla araştırmıştım. Tamamen yok ediyor diyenler de var, belki araştırabilirsiniz.

    Kulak sağlığı için de forumda yazdığım yazıyı okuyabilirsiniz.

    https://www.motosiklet.net/forum/fay...anmaliyiz.html

    Sessiz kask yoktur, kulak tıkacyla yapılan sağlıklı sürüş vardır

    Bu arada ben de Nexx X.WED 2 kullanıyorum. Terek yapısından dolayı rüzgar sesi 110’un üstünde coşuyor. Uzun yolda rahatsız ederse tereksiz yol alıyorum, fazlasıyla rahat ettiriyor. Boyun fıtığı olan birisi için bu kask biraz ağır kalıyor gibi geldi. Terekli haliyle 1700 küsür gram, kamera interkom vs. dahil olduğunda 2 kiloyu bulabiliyor.
    tommygun, Cyan, voodevil ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #31

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En son baktığımda içten güneş vizörü olan Snell sertifikalı kask yoktu. Onun için Arai dıştan güneş vizörlü vizör, Shoei de güneşte otomatik kararan vizör üretiyor.

    Ben Arai'nin o vizörünü kullanıyorum. "Dışarıdan güneş vizörü nasıl olacak, rüzgar sorun çıkarmaz mı" diye düşünüyor insan ama ARGE'yi iyi yapmışlar belli ki iyi çalışıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------


    Bir siteden yirmi küsür farklı tipte kulak tıkacı örneği alıp denediydim. En son
    "Howard Leight Pilot" modelinde karar kılmıştım. Bunları elde ezmek gerekmiyor. Direk itiyorsunuz. Çıkarması da kolay. Sesi orta miktar kesiyor ama acaip rahat. Sanırım 100 ya da 200 adet ısmarlamıştım. Motosiklette müzik dinlemediğim zamanlar kullanıyorum. Şiddetle tavsiye olunur.
    Bildiğim kadarıyla Snell içten güneş vizörü olan kaskları teste kabul etmiyordu, yanlış ya da eski bilgi de olabilir.

    Ben bir kaç defa 3M işgüvenliği kulaklığı deneyip direkt basınç yüzünden vazgeçmiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Ek:
    Edit: Snell websitesinde üreticiler bunları bize göndermiyor demiş,ama bu resmi yanıt olup Snell üreticilere gönderme diyor da olabilir.
    Buna bakmışken şunu merak ettiğim, Dorna parayı kokladığı için 2 yıldır falan kendi FIM homologasyonunu başlattı. Bunun için Snell, JIS ya da ECE sertifikasyonu olması gerekiyor, öyle FIM'e gönderebiliyorlar kaskları. Olmayacak bir şey ama, acaba bir üretici FIM'e göndermeye kalksa güneş vizörlü kaskı, ne derler?

    KEsinlikle Arai'nin dıştan pro-shade'i harika valla. Özlüyorum, vizör taşıma derdi yok bir şey yok. Rüzgar falan da çekmiyor kafayı. Tek bir tane negatif yan sayacaksam, 150-160 gibi güneş vizörü kapanabiliyor (yani aslında arkaya çekme değil öne rüzgar oluşuyor o parçada)
    Bu da işte akşam eve dönerken falan olabiliyor, o zaman da akşam akşam yavaşla diyor insan kendine. Ama ilk kapandığı an bi korkutucu olabiliyor
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  12. #32

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    KEsinlikle Arai'nin dıştan pro-shade'i harika valla. Özlüyorum, vizör taşıma derdi yok bir şey yok. Rüzgar falan da çekmiyor kafayı. Tek bir tane negatif yan sayacaksam, 150-160 gibi güneş vizörü kapanabiliyor (yani aslında arkaya çekme değil öne rüzgar oluşuyor o parçada)
    Bu da işte akşam eve dönerken falan olabiliyor, o zaman da akşam akşam yavaşla diyor insan kendine. Ama ilk kapandığı an bi korkutucu olabiliyor
    Ben almayayım öyle parçadan, bir kaza anında beni kaskın iç tarafında vizör olmaması kurtaracak(!) ise aynı kazada vücudumun diğer kısımları ne biçim pelteye dönmüştür düşünmek bile istemem...

    İçten vizör iyidir; gözleri ışığa ziyadesiyle hassas olan bendeniz için bir kaskta olmazsa olmazlardan bir tanesi.
    arndiol ve espresso bunu beğendiler.

  13. #33
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Vizör gerçekten çok önemli bence. evet dogru belki puan düşürüyor ama Cyan ın dediği gibi zaten vizörün etkileyeceği noktaya kadar sert bir kaza yaptıysak o en son derdimiz olur.

    Kısa mesafe belki ancak uzun mesafede vizör şart. Gözlük ile kullanmak da son derece tehlikeli. tünellerde vs. hayatınız şaşar.

    1 - 2 saat güneşte motor sürdükten sonra hiç tünele girdiniz mi? vizör / gözlük aktif ise simsiyah hiçbirşey görmüyorsunuz, vizörü kaldırsanız bile görme oranınız bir süre %40 civarı oluyor. gözlük olsa onu da cıkartamayacagınız için muhtemel kaza yapabilirsiniz.
    espresso bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben almayayım öyle parçadan, bir kaza anında beni kaskın iç tarafında vizör olmaması kurtaracak(!) ise aynı kazada vücudumun diğer kısımları ne biçim pelteye dönmüştür düşünmek bile istemem...

    İçten vizör iyidir; gözleri ışığa ziyadesiyle hassas olan bendeniz için bir kaskta olmazsa olmazlardan bir tanesi.
    Böyle bir bağlam kurmak çok doğru değil ama. Dümdüz kafadan bir hasar da alabilirsin sadece.
    Zaten gerçek kaza durumu hiçbir türlü simüle edilemediği için ne doğru düzgün standart oturtulabildi ne de bir kıyaslama sistemi kurulabildi. Mantığın tabii ki çıkış olarak çok mantıklı, ama burada bilemediğimiz kaza durumu ve köpükteki eksiğin ne kadar etkisi olduğu bilinmezliği var. ama ECE alabildiğine göre standartların altına düşecek kadar da değildir heralde.
    Safi merak ettim şimdi, ECE22.06 alan içten vizörlü kask var mı? Vardır muhtemelen.

    İçten vizörle ilgili fikrini değiştirmeye niyetim yok tabi Uzun uzadıya konuşmuştuk bunları zaten. Ben de güneşten inanılmaz rahatsız oluyorum ama içten vizör de beni tedirgin ediyor. Zaten konu tamamen bu, bireysel algı.

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Safi merak ettim şimdi, ECE22.06 alan içten vizörlü kask var mı? Vardır muhtemelen.
    ...
    Zaten konu tamamen bu, bireysel algı.
    Evet benim için görüşüm o ekstra birkaç puan riskten daha önemli. Bana "Daha iyi görebilirsem kaza riskimi de o oranda azaltabilir dolayısıyla total riski de içten vizörsüz kask ile aynı seviyede tutabilirim." gibi geliyor.

    Şurada "...ECE 22.06 also includes fitting various official accessories to helmets, such as sun visors and OEM externally fitted mounts, to ensure they don’t cause damage to the helmet (and rider) during testing..." yazıyor. Yani bu siteye göre "sun visor" spesifikasyon içerisinde kabul ediliyor.

    Biraz daha araştırınca ECE 22.06 sertifikasına sahip yeni ve içten güneş vizörlü kasklar olduğu da çıkıyor. Bir örnek: 2023 üretimi olan AGV K3'ler.
    espresso bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet benim için görüşüm o ekstra birkaç puan riskten daha önemli. Bana "Daha iyi görebilirsem kaza riskimi de o oranda azaltabilir dolayısıyla total riski de içten vizörsüz kask ile aynı seviyede tutabilirim." gibi geliyor.

    Görüş kalitesinin önemime katılıyorum. Önleyicilik sayesinde daha sağlam ama şeffaf vizörlü kaskla sürmekten daha güvenli olur. Ama dıştan güneş vizöründe de görüş kaybı yok ki? Tamamen şeffafla kıyaslıyorsan bence total risk içten güneş vizörlüde daha bile düşük.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  17. #37

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüş kalitesinin önemime katılıyorum. Önleyicilik sayesinde daha sağlam ama şeffaf vizörlü kaskla sürmekten daha güvenli olur. Ama dıştan güneş vizöründe de görüş kaybı yok ki? Tamamen şeffafla kıyaslıyorsan bence total risk içten güneş vizörlüde daha bile düşük.
    Dıştan güneş vizörlü çok kask modeli yok sanırım; bildiğim kadarıyla sadece Arai'nin birkaç high-end modelinde mevcut. Seçenekleri acayip kısıtlıyor, bütçeme uygun olduğunu da söyleyemem. O fiyat farklarını çok başka yerlerde daha verimli değerlendirebilirim.

    Bana biraz marketing gibi geliyor bu tip detaylar.
    espresso ve killingroad bunu beğendiler.

  18. #38

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Motosikleti
    Tenere700
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konudan bağımsız olacak ancak görünce tutamadım kendimi Tinnitus için kayropraktik/manuel terapi çok yardımcı oluyor diyorlar hocam. Bir ses mühendisi olarak kulak sağlığı çok önem verdiğim bir durum, zamanında fazlasıyla araştırmıştım. Tamamen yok ediyor diyenler de var, belki araştırabilirsiniz.
    Kayropraktik/manuel terapi'de aldım, 2 farklı uzmandan. Hatta bir tanesi çok ünlü ve sosyal medyada videoları paylaşılıyor, işte 3 yıldır geçmeyen tinnitus 2 dk'da geçti falan tarzında videolar. Açıkçası bana bir faydası olmadı, üstüne ödediğim tonla para daha çok stress/dolandırılmışlık hissi ile daha çok çınlama olarak geri döndü neyse en azından aklımda kalmadı. Ama faydasını görmüş insanlar olabilir, çenemden boynumdan çeşitli çıtırtılar sesler geldi.

    Ondan önce başka bir yere terapi'ye gitmiştim, kulak çınlamam'a faydası olmamıştı ama o dönem hafif denge problemlerim vardı ona iyi gelmişti.

    Bir dönem düzenli yüzmeye gitmiştim (haftada 3 gün) ve o sıralar hayatımı da düzene sokmuştum, düzenli uyku ve biraz alkolden uzak durmuştum. 2 ay kadar sonra çınlamam tamamen geçmişti ama disiplini sağlayamadım, yurtdışına taşındım falan derken tekrar başladı. Birde stresten uzak dur deniyor ama günümüzde çok mümkün değil.

    Sanıyorum spor ve düzenli uyku çok önemli.
    Khaira bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dıştan güneş vizörlü çok kask modeli yok sanırım; bildiğim kadarıyla sadece Arai'nin birkaç high-end modelinde mevcut. Seçenekleri acayip kısıtlıyor, bütçeme uygun olduğunu da söyleyemem. O fiyat farklarını çok başka yerlerde daha verimli değerlendirebilirim.

    Bana biraz marketing gibi geliyor bu tip detaylar.
    Anladım o spesifik bir çözüm zaten örneklem dışı. Evet kesinlikle sağlam bir kaskla şeffaf vizörle güneşte gitmek, daha az sağlam(?) bir kaskla güneş vizörüyle gitmeye göre çok daha riskli. Kazaya engel olacak bir sistem, pasif güvenlik sisteminin önündedir.

    Bildiğim kadarıyla pro-shade bütün Arai kasklara uygulanabiliyor. Bazı modeller direkt onu içerecek şekilde satılıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

    Nerdlük eklemesi:

    (2019)
    Bell SRT'nin webikeworld'deki incelemesinde Snell'in çene açılır / iç vözürlü kasklara sertifika vermemesinden bahsedilmiş. Bunun üzerine Snell yönetim kurulundan Edward Becker bir tekzip ileterek Snell'in böyle bir "reddetmesi" durumunun olmadğını belirtmiş.

    "Actually, Snell is ready to consider modular helmets, helmets with retractable tinted lenses and even helmets incorporating both these features. In the past, there have even been a few Snell certified modular helmets and at least one Snell certified model with a retractable sun visor. Here at Snell, we like the convenience of these features and won’t immediately turn away any helmet that comes with them. But we’re also not ready to give up any of the protective capability we demand in order to have these features."

    Biz reddediyor değiliz. Geçmişimizde bir kaç tane çene açılır kaska ve en azından bir tane iç vizörlü kaska Snell sertifikası verdik demiş. Çene açılırsa veya içten vizörlü ise şu prosedürü kaldır / değiştir gibi bir düzenleme yapmayız demiş.

    2009'da Zeus ZS 3000 Snell M2005 almış. 2013'te de LS2 FF394 Snell M2010 almış. M2015 ve M2020 alan çene açılır kask bulunmuyor.
    İçten güneş vizörlü Snell'i olan o tek kask hangisi onu bulamadım.
    Cyan bunu beğendi.

  20. #40
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dıştan güneş vizörlü çok kask modeli yok sanırım; bildiğim kadarıyla sadece Arai'nin birkaç high-end modelinde mevcut.
    Değil. Arai pro shade'in kendisi bir vizör. Alıp takınca herhangi normal Arai kaskınız güneş vizörlü hâle geliyor. Optimum çözüm aslında. Keşke diğer üreticiler de çıkarsa benzer ürünler...
    Cyan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)