şunu biliyorum
korktuğun başına gelir
ayrıca motor kayacak düşüncesi olduğunda
motosiklet kaymayacak anda olsa bile sırf bu düşünceden ötürü motosikleti kaydırabilirsin
al bunları oku ve teorigi pratiğe dökecek şekilde sevdiğin bir yolda dene
normalde viraj ile alakalı şeyleri anlatmaktan yoruldum ama içim el vermedi
https://i.hizliresim.com/7n07ekl.jpg
https://i.hizliresim.com/j49uwni.jpg
https://i.hizliresim.com/boyxwp9.jpg
https://i.hizliresim.com/eb8abu9.jpg
yapman gereken şey depo ve baldırların ile depoyu güzelce kavramak çok sıkı değil >< gevşeterek değil
motosiklet yatıkken peglere parmak ucu ile basıp gidonu daha rahat tutabilirsin
motosiklet sıkılığı ve gerginliği sevmez
ve sen, bunu yaptığında sürücüyüde sevmez üstünden atmak ister
bunun pratiğini yapman için
motosiklet dik halde gidonu olabildiğince sımsıkı elin ağrıyana kadar sıkı şekilde 30 40 saniye kullan
sonrasında 30 40 saniye gevşek kullan
sonrasında yatık halde bunları tekrarla ve bolca pratik yap
çünkü sıkı tuttuğunda ne kadar saçma şeyler olduğunu anlayacaksın
ve ne kadar gevşek ama kontrollü tuttuğunda herşeyin yolunda gittiğinide anlayacaksın başarılar.
önce hatanın bilincine varman gerekir gerisi çorap söküğü gibi gelir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:25 ----------
edit düzeltme
"baldırların ile depoyu güzelce kavra, fakat çok sıkı değil ama gevşekte değil"
bu forumun düzenleme ve biseyler yazma sistemi cilalı taş devrini yansıtıyor sanki böyle yapmak zorunda kaldım