Honda yaşlı adam işi diyenler, Yamaha varken Honda mı alınır diyenler, Honda gitmiyor abi, diyenler yine beğenmiyorlar
Tasarımını hiç beğenmedim ama canavar gibi motor yapmışlar. Gidiyor da. ADV ise aha ADV.
Honda candır.
Sanırım forumda bisey paylasmıcam artık. Hatta bidaha girmicem.Hatta uyelik silinebiliyorsada admin arkadas silsin lutfen.
İşin tatsız kısmı burada, bir ara hasmet'le bu işi uzun uzadıya yazışmıştık. Honda geçmişte bu işin öncüleri arasındaydı, sürekli yenilikler katıyordu teknoloji geliştiriyordu. Sonra artık uzay-zaman dokusunda bir bozulma mı oldu ne değiştiyse artık, Honda pazarda haklı olarak sahip olduğu payı kullanarak para sayma makinasına dönüşmeyi tercih etti.
90'larda MotoGP'de yarış kazanmak için Honda sürmek gerekiyordu, bu bütün yarışçıların ortak görüşüydü. Yamaha Rossi ile (bugünkü aptal test sınırlarının da olmadığı dönemde) aylarca çalışıp adamlara yaklaşmaya çalıştı sadece. Araları bozulmadan önce Rossi'nin RCV211 ile ilgili söylediklerini okumak lazım, şiir gibiydi motor.
Şimdi ne durumda Honda? Gizli bir ABS sistemi ve ECU'yu kandıran (sonradan Dorna bunu yasaklamak "zorunda kaldı") sistemler ile Marc'a terzi işi motor yapmaya kalktılar ve düştükleri nokta ortada.
Sokağa baksan, 2017'de güç bela biraz elektronik koydular Fireblade'e, koyuş da o koyuş. NC geliştiriyor adamlar. NC sahipleri kızmasın motorlarını boklamıyorum da, olay bu mu yani?
Biraz Japon gelenekselliği de var burada kabul, ama Yamaha da Japon, Yamaha böyle davranmıyor, zaten davranamaz da, Yamaha Formula1'e motor yapan firma, Lexus'a motor yapan firma. Mühendislik çalışmaları açısından Yamaha'nın gömlek gömlek altına düştü, kara düzen çalışıyor işte abi diye motorlar yapmaya başladı.
Alıntılamadığım mesajının sonundaki kısım çok doğru. Motosiklet bu, hepsi zevkli çünkü fizik kuralları gereği iki tekerlekli bütün cihazlar zevkli. Ama oturup çıkardıkları aletlere baktığın zaman da adamların da işi saldığı ortada. Burası kaba etten sallama artık, muhtemelen hissedar yapısının değişmesiyle alakalı. McGuinnes'e o kadar yıl hizmetinden sonra ikinci el motor verip adam emekli olunca geri istediler (bizat McGuinnes yazdı bunu), Pedrosa emekli oldu adama motorundan vermediler..
Japonun TOFAŞ'ı YAMAHA'dır. Ahanda belgesi.
Ferrari'de listede Tofaş çıktı iyimi :D
ahah güzel trollemişler. Hatta senin yaptığına emindim değişikliklere baktım da yanıldım :D
Bir ara bir niyetler vardı bir şeyler yapmak için ama sanırım hisse al ver seviyesinde bir olaya dönüşmedi hiç. En fazla FIAT'ın Abarth damgalı modelleri için Yamaha motor danışmanlığı falan vermiş olabilir.
Bu arada Tofaş dememden ne anlaşıldı orasından emin değilim.
Honda otomobilde de (hatta bilhassa otomobilde) Japonya'nın kolay erişebilir, parçası en bol bulunan, en düz ayakkabı terlik gibi günlük ihtiyaçlar için tercih edilen düz markasıdır. Tofaş da Türkiye için buydu. Bu kadar yani. Ama burası "Japonya Yerel Pazarı" anlamı taşıyan stickerların 1.4 hb civic'lerin ön camına yapıştırıldığı bir memleket :D
senin fikrinin ne önemi var vasat herif
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)