Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

X Adv nin T max i tokat manyaği yapmasi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tmax da vites oranları kademesiz klasik cvt ile aynı sadece kalkışta debriyaj çalışma şekli farklı ve vitesliler gibi yağlı , Bmw nin 650 lik sukuteri , Piaggio ve Kymco nun da büyük hacimli skuterleri benzer şekilde çalışıyor , dur kalk trafikte titreşimsiz ve pürüzsüz bir hareket kabiliyetine sahipler , otomobillerde de bir çok firma çift debriyajlı şanzımandan tork konvertörlüye dönüş yapıyor , tabi bu yeni nesil tork konvertörlerine ciddi arge harcamışlar , geçenlerde izledimde hangi otomobilde kullanıldığını hatırlayamadım , ünlü şanzıman üreticisi ZF hem tork konvertörlü hemde klasik dişli vitese sahip bir şanzıman geliştirmiş , bazı çift debriyajlı sanzımanlar freni bıraktığınız anda gaza basmasanız bile yarım debriyajla taşıtı ilerletmeye başlıyor , bu balata ömrü için iyi olmasada trafikte çok daha konforlu ve pürüzsüz bir kalkış sağlamakta , tabi Honda bunu motosiklette tercih etmemiş..
    CVT veya tork konvertörünün yumuşaklığını başka bir sistem veremez gerçekten de. Arabalarda CVT'nin başarılı bir uygulaması Subaru'da vardı diye hatırlıyorum. Şu pil teknolojisi gelişse de elektrik motorluya dönse her şey keşke. (Şu hali içler acısı bence; enerji yoğunluğu fosil yakıta yakın bir teknolojinin üretilmesi lazım...) Elektriklilerde böyle vites kutusuymuş, DCT imiş, tork konvertörü imiş vs. vs. saçma ihtiyaçlar yok ve harika tork var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Scooter'ların kralı en küçük scooter'lardır. Bana o pratikliği vermeyecekse ne diye öyle bir alet kullanayım.
    Başka trişkalıkları ayrı konu da, Primavera bildiğin terlik gibi.
    Herkes boyuna göre konuşsun Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)

    Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.

    Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CVT veya tork konvertörünün yumuşaklığını başka bir sistem veremez gerçekten de. Arabalarda CVT'nin başarılı bir uygulaması Subaru'da vardı diye hatırlıyorum. Şu pil teknolojisi gelişse de elektrik motorluya dönse her şey keşke. (Şu hali içler acısı bence; enerji yoğunluğu fosil yakıta yakın bir teknolojinin üretilmesi lazım...) Elektriklilerde böyle vites kutusuymuş, DCT imiş, tork konvertörü imiş vs. vs. saçma ihtiyaçlar yok ve harika tork var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



    Herkes boyuna göre konuşsun Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)

    Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.

    Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
    16 inc tekere sahip bir çok sukuter var , sele altları biraz küçük ama konfor ve yol tutuşları gayet tatminkar , benim cüsse Medley de çok sırıtmıyor :D

  3. #23

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Herkes boyuna göre konuşsun Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)

    Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.

    Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
    Ergonomik bir problem olursa bir şey diyemem tabii ama üstünde dev gibi durmak kısmı tırı vırı bence :D
    Beverly büyük olan mıydı, Medley mi küçük olandı? Küçük olana geçme gibi bir niyetim var aslında ama bakalım.

    Lakin bana da kimse xmax veya türevi bir şey aldıramaz kolay kolay. Evet mesafe artınca 100'le gitmek insanı geriyor, motora da yazık, ama kasayı çok büyütmeden bir GTS300'e çevirsem o sıkıntı da kalkar gibi.

    Ama o küçük motor öyle güzel fırlatılıyor ki sağa sola...
    Sürüş bok gibi ona itirazım yok ama zaten o dengesizliği ile müthiş kıvrak hale geliyor.

  4. #24
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 850 Sport
    Her ne kadar bu motorlar hakkında fikrim olmasada 3 yılı aşkın süre Honda Silverwing 600 kullandım. Şahane motordu.
    espresso bunu beğendi.

  5. #25
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    x adv yi t max i vs bilmem de bi insan hayatı boyunca hep mi boş beleş konular açar hep mi boş işlerle uğraşır zeka yaşı 12.

  6. #26

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ergonomik bir problem olursa bir şey diyemem tabii ama üstünde dev gibi durmak kısmı tırı vırı bence :D
    Beverly büyük olan mıydı, Medley mi küçük olandı? Küçük olana geçme gibi bir niyetim var aslında ama bakalım.

    Lakin bana da kimse xmax veya türevi bir şey aldıramaz kolay kolay. Evet mesafe artınca 100'le gitmek insanı geriyor, motora da yazık, ama kasayı çok büyütmeden bir GTS300'e çevirsem o sıkıntı da kalkar gibi.

    Ama o küçük motor öyle güzel fırlatılıyor ki sağa sola...
    Sürüş bok gibi ona itirazım yok ama zaten o dengesizliği ile müthiş kıvrak hale geliyor.
    GTS300 kadar sünepe bir motor olamaz; kardeşimde var ve gitmiyor. Vespa'ları genel olarak sevmiyorum; sırf şekil. Beverly 400 güzeldir. (Benim ilk motosikletim de tasarım olarak Beverly'lerin çakması olan Yamaha X-City idi ondan bir meylim var sanırım...)
    espresso bunu beğendi.

  7. #27
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
    espresso ve F54 bunu beğendiler.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    x adv yi t max i vs bilmem de bi insan hayatı boyunca hep mi boş beleş konular açar hep mi boş işlerle uğraşır zeka yaşı 12.
    Olm sana magara adami dedim diye cok kirilmissin.
    Ne var olm baslikta,mis gibi baslik.


    Bu forumda trafik sigortasi yaptirmayacam diyen biri icin de "inssalah milyonluk arabaya carparsin" demisligin var

    Kabul et, magara adamisin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
    Japonun copu mu..
    Yav sen amator gibi 500.000 e kimko almis adamsin,hala konusabiliyosun vallahi hayret ediyorum.

    Sen cop dedigin honda ile millet 400 500 bin km yapiyor.
    Dct zaten kral.

    Lutfen cahil cahil konusmayalim

  9. #29

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
    tmax ancak böyle savunulabilir zaten. rakamla, performansla falan savunulmaz. çünkü kağıt üstünde ve asfalt üstünde her konuda daha iyi xadv. ancak dersen ki ben tmax'in daha iyi olduğuna inanmak istiyorum o zaman inanabilirsin. ve o parayı da verebilirsin. sonuçta mutlu olmak önemli.
    haluk23 bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    30 Mayıs 2023
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
    4 Japonun çöpü Yamaha'dır,bilmiyorsan öğren öyle gel.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı foreverlight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 Japonun çöpü Yamaha'dır,bilmiyorsan öğren öyle gel.
    Sdsdsdaf yav arkadasim buna gerek yok.tamimsiz in kiskirtmalarina gelmeyelim kardesiz biz.
    Japonun kotusu olmaz zaten.italyan mi bu ?

    Burda sadece cogu kisinin aksine tmax in performans ve atiklik olarak x adv ve forza 750 nin gerisinde kaldigi gercegini vurgulamak istemistim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tmax ancak böyle savunulabilir zaten. rakamla, performansla falan savunulmaz. çünkü kağıt üstünde ve asfalt üstünde her konuda daha iyi xadv. ancak dersen ki ben tmax'in daha iyi olduğuna inanmak istiyorum o zaman inanabilirsin. ve o parayı da verebilirsin. sonuçta mutlu olmak önemli.
    Ne guzel kalin putntolarla isaretlemisin.
    Tanimsiz in duz dunyaci,aya gidilmedigini falan soyleyecek biri oldugunu dusunuyorum

    Evrimi zaten kabul etmez, isterseniz sorun
    freasy ve espresso bunu beğendiler.

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....italyan mi bu ?....

    İtalyan Aprilia'nın 850 cc 80 küsür beygir sukuteri var Xadv yi her türlü öttürür ee Japon tü kakamı şimdi

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyan Aprilia'nın 850 cc 80 küsür beygir sukuteri var Xadv yi her türlü öttürür ee Japon tü kakamı şimdi
    Ya 850 cc koyup 80 hp oldu da ne oldu niki ?
    4 yil yasayabilmis.

    İyi bir skurer olsa 4 yilda uretimden kalkar mi ?
    Zavalli kulanicilar kimbilir neler yasadi :(

    Bi de baktim fuellly de 7.5 ltler havalarda ucusuyor.pehh kim napsin bunu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------



    Allahin kimkocosu gelmis hondaya japonun copu diyor.
    Ucak olm bu ucak...adamlar jet yapiyor.

    Peki bu ne ?



    Formula 1 tarihinde 16 yarisin 15 i kazanan aracin motorunu kim yapmis ?
    Honda tabiki...senna ve prost birbirlerine carpmasalar hepsini kazanacaklardi.

    Peki 2023 yilinda formula1 de su an yapilan 14 yarisin hepsini kazanan aracin motoru ne ?
    Yine honda tabikiiii. Ferrari mi olacskti..

    Moto gp de bir bin tane zaferi olup acik ara en cok sampiyon olan kim ?
    Honda tabikiii.

    Adam kimko alip hondaya bok atmis yaaa.bu insanlara bu ozguven nerden geliyor anlamis degilim.
    espresso bunu beğendi.

  14. #34
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400
    Eldeki 1 kuş, daldaki 2 kuştan iyidir. Bu dünyada benim motorumdan güzeli yok. Tmax ta X adv de bana göre en kötü motor. Niye benim değil. Ulaşamayacağım. O yüzden takarım ikisine de. Ben cebimdeki ruhsata bakarım ağa. Bu arada Kymco kraldır. Gerisi yalandır.
    espresso ve mertowski bunu beğendiler.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  15. #35
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyan Aprilia'nın 850 cc 80 küsür beygir sukuteri var Xadv yi her türlü öttürür ee Japon tü kakamı şimdi
    Tabii ki değil! Çünkü uçak ve yarış arabası yapıyo!

    An itibariyle sahip olduğum tek Honda:



    CB1000R traştı ama bu bayağı iyi. Çok memnunum. Cidden. Dört küsür yıl garajda bekledi. Taşındıktan sonra ipi çektiğim gibi çalıştı namussuz.

    Gerçi hakkını yemeyeyim. CB900F te çok iyi makinaydı.
    killingroad bunu beğendi.

  16. #36
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    tmax zaten hızlı bır motor deılkı sadece kalkısı ıyı nc 750 ıntegra herturlu yıyor zaten onu adv ye gerek yok o parcalar

  17. #37
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter'ların kralı belli "bence"; o da Piaggio Beverly 400. (Ne çok küçük ne çok büyük, ne çok hafif ne çok ağır, tam doğru noktada...)
    Motoru CeHaPe'liymiş. Reyiz sorun çıkarabilir, töröriz sayabilir.

    Cyan, espresso ve mertowski bunu beğendiler.

  18. #38
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hırbonen'e ettiği küfür kıyamet nedeniyle kızıyoruz ama hasmet sen de az değilsin. Sen de bu adamın başlıklarına gelip alakasız, saçma bir şey yazmak konusunda kendini tutamıyorsun.

    Burası özgür bir platform ama geçmişte sürekli küfürleşip aylarca ban yememe sebep olan biri olsa ben onu Allah'a havale eder, başlıklarında dolanmak için senin kadar çok istekli olmazdım.

    Hırbonen'e çift vurup tek sayalım ama hasmet sen de minnak bir tokadı hak ediyorsun.
    espresso, DickName ve mertowski bunu beğendiler.

  19. #39
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbonen'e ettiği küfür kıyamet nedeniyle kızıyoruz ama hasmet sen de az değilsin. Sen de bu adamın başlıklarına gelip alakasız, saçma bir şey yazmak konusunda kendini tutamıyorsun.

    Burası özgür bir platform ama geçmişte sürekli küfürleşip aylarca ban yememe sebep olan biri olsa ben onu Allah'a havale eder, başlıklarında dolanmak için senin kadar çok istekli olmazdım.

    Hırbonen'e çift vurup tek sayalım ama hasmet sen de minnak bir tokadı hak ediyorsun.
    "bu adamın başlıklarına"

    Başlık açınca o başlık bizim mi oluyor?

    Bu arada lafa gelince "Hırbonen'e çift vurup tek sayalım" ama vurduğuna şahit olmadım daha. Vurmak zorunda değilsin tabii ki ama dürüst olalım.

  20. #40
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "bu adamın başlıklarına"

    Başlık açınca o başlık bizim mi oluyor?

    Bu arada lafa gelince "Hırbonen'e çift vurup tek sayalım" ama vurduğuna şahit olmadım daha. Vurmak zorunda değilsin tabii ki ama dürüst olalım.
    Hasmet ben sizin aranızda hakem , ombudsman ya da farklı bir görevde olan biri değilim. İkinize karşı da erdemli, dürüst, objektif olma yükümlülüğüm yok. Tabi ki bir taraf tutmam gerektiğinde yüzyüze görüştüğüm ve telefonla her an ulaşma imkanım olan adamı seçeceğim. Sen de eskisi gibi İzmir'de yaşasan muhtemelen benzer bir samimiyetimiz seninle de olurdu.
    espresso ve Beto87 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)