Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Lastik Önerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Mayıs 2023
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    CF CLX-250
    Öncelikle merhabalar, geçen arka lastiğim patladı ve tam ortası onarılmayacak şekilde yarıldı. Ben de buna istinaden takım olarak lastik değiştirme kararı aldım.

    Genellikle şehir içinde sürüyorum hafta sonları ise bazen şehir dışına çıkıp viraj yaptığım oluyor, yağmurda sürdüğüm nadirdir. Bu kullanıma göre f/p uzun ömürlü lastik arıyorum, ne önerirsiniz.

    Motor: CF Moto CLX-250 Ebatlar: 110/70-17 150/60-17


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    CLX-250 CaFerin MotoRunun Lastikleri: 110/70-17 150/60-17

    Bir de Pireli Angela Merkel var ama stokta yokmuş.


    Para çoksa ve de sikinti yoksa, Pireli Korsa
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    30 Mayıs 2023
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    CF CLX-250
    Pirelliler bütçeyi aşıyor maalesef, siteden bakıyorum bütçeme uygun üç lastik var;

    1 - Anlas Viento Sport

    2 - Mitas Sport Force

    3 - Michelin Pilot Power

    Anlas oldukça makul geldi kullanıp memnun kalan var mı?

  4. #4

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Alıntı rossocorsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelliler bütçeyi aşıyor maalesef, siteden bakıyorum bütçeme uygun üç lastik var;

    1 - Anlas Viento Sport

    2 - Mitas Sport Force

    3 - Michelin Pilot Power

    Anlas oldukça makul geldi kullanıp memnun kalan var mı?
    Anlas tırt kullanıpta memnun olanı görmedim. Mitas kullanıcı geri dönüşü olarak en iyisi ve en f/p olanı.
    espresso bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    30 Mayıs 2023
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    CF CLX-250
    teşekkürler, o zaman kararımı mitastan yana kılıyorum.

  6. #6
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı rossocorsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler, o zaman kararımı mitastan yana kılıyorum.
    Mitas iyidir. 2. Çifti aldım ben de yeni motor için bekletiyorum.

  7. #7

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    tabiki mitas sport force en ucuzu en iyisi.
    biraz daha fazla verirsen 3 yıl test birincisi bridgestone s22 var ben kullanıyorum tavsiye ederim
    2 set mitas bitirdim şimdi s22 var
    mitas 8/10
    s22 10/10 diyebilirim
    s22 biraz daha sessiz ve konforlu
    pilot power ve anlas olumsuz

  8. #8

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    1 taksit daha yapıp üst segmente yer alın.


    Arkadaşlar da üstte yazmış,

    S22, Pirelli, Michelin ;hafif bütçe iteklenebilir.
    espresso bunu beğendi.

  9. #9
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    s22 al geç gerisini düşünme

  10. #10

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    en son araştırdıgımda şöyleydi. mitas 4k s22 5k diablo ross 3 ve 4 6k ve metzeler m9 7k
    en çok şaşırdıgım m9 un fiyatı olmuştu.
    şuan top 3 lastik diablos rosso 3 ve 4,s22 ve metzeler m9
    tabiki aralarında s22 almak daha mantıklı hem en ucuzu hem test birincisi.
    şunu da söyliyim mitas sport force da çok stabil ve virajlarda çok iyi
    s22 yi bursada motorider satıyor
    metzeler ve pirelli nin ise distributoru var motolastik

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    hala piste girmeden kesin konuşmak istemiyorum,
    ama mitas sport force + ev'de, ağır frende rosso corsa 2'deki stabilliği alamıyor gibiyim. günlük kullanımda ya da hafif gazlamada daha doğrusu sokakta olması gereken gazlamada önemsiz bir detay.

  12. #12

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    ben de şöyle söyliyim mitas sport force 9500 km yaptım,daha işaretli yere gelmemişti hamuru yani daha km yapardı ama ben gene de değiştirdim.
    herkes 5-6bin km yaparken sport lastikte ben 10k yaptım ve yeni gibiydi şaşırdım.
    dediğim gibi normal kullanıcı mitas sp yi limittede kullansa sorun olmaz.ama nedense s22 çok farklı .çok daha üstün geldi.sessiz konforlu ip gibi ve sanki mitas sert idi yolu gidona veriyordu.s22 ise daha tepkisiz o konuda yolu hissetmişyorsun.bazılarına gore iyi bazılarına gore kötü bir durum
    açıkçası bin lira fark olsa iyi lastigi almak lazım.2 yıl kullanıyorsun aylık 50tl ediyor
    espresso bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    30 Mayıs 2023
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    CF CLX-250
    lastiği taktıracağım yerde aradığım ebatlarda mitas yoksa michelin alırım diye düşünüyordum, pilot power'a neden olumsuz dediniz?

  14. #14

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    incelemeler ve yorumlar ortalama lastik oldugu yönünde o yuzden
    rossocorsa bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de şöyle söyliyim mitas sport force 9500 km yaptım,daha işaretli yere gelmemişti hamuru yani daha km yapardı ama ben gene de değiştirdim.
    herkes 5-6bin km yaparken sport lastikte ben 10k yaptım ve yeni gibiydi şaşırdım.
    dediğim gibi normal kullanıcı mitas sp yi limittede kullansa sorun olmaz.ama nedense s22 çok farklı .çok daha üstün geldi.sessiz konforlu ip gibi ve sanki mitas sert idi yolu gidona veriyordu.s22 ise daha tepkisiz o konuda yolu hissetmişyorsun.bazılarına gore iyi bazılarına gore kötü bir durum
    açıkçası bin lira fark olsa iyi lastigi almak lazım.2 yıl kullanıyorsun aylık 50tl ediyor
    Baya iddialı olmuş. Ben XJ6'da dahil 5000km'de ciddi performans düşüşü hissetmeye başlamıştım. 8bin'de bütün wear marklar artık lastik yüzeyine gelmişti.
    Datça seyahati vardı, yeni lastik alıp uzun yolda mundar olmasın diye onunla gittim, yaklaşık 2000 de orada görüp atmıştım sonra. Şimdi 3bin km'ye yaklaştı, Cumartesi günü sanki arka biraz biraz düşüşe başladı gibi diyebilirim ya da Rosso Corsa ile aradaki farkı biraz daha gözlemlemeye başlamış olabilirim. Önümüzdeki 500-600km belirleyici olacak.

    S22 Mitas'a göre oldukça sert karkaslı bir lastik. İletmeme gibi bir durum olacağını sanmıyorum ama Mitas'tan daha "dik" duracağı kesin.
    Şimdi ben Mitas'lar bu yaz bier, M9RR mi alsam RC2 mi bulmaya çalışsam arada kalıcam =)
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  16. #16

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    2 ay önce mitas 4200,s22 5200,rosso 3 6500,m9 8000 civarıydı şimdi hepsi artmış.ben 5200e 110/150 aldım s22...
    rosso corsalar biliyosun yarı pist lastigi o yüzden tam performans için ısınması lazımmış falan.youtubede çok anlatıyorlar.gerek yok diyo lastikciler.

  17. #17
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    110 140 ebat s22yi zorlaya zorlaya 3 ayda bitirdim deli gibi viraj yaptım
    şimdi 1 takım daha aldım
    spor kullanım için cok dayanıklı bir lastik bana göre pistte de denedim yatık şekilde sert frenlemelere karşı da çok sorunsuz istikrarlı hissettiriyor fiyat performans olarak şuan Türkiye de bence rakipsiz

  18. #18

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ay önce mitas 4200,s22 5200,rosso 3 6500,m9 8000 civarıydı şimdi hepsi artmış.ben 5200e 110/150 aldım s22...
    rosso corsalar biliyosun yarı pist lastigi o yüzden tam performans için ısınması lazımmış falan.youtubede çok anlatıyorlar.gerek yok diyo lastikciler.
    Lastikçiler kadar lastikten anlamayan adam mı varmış =)
    Motosiklet lastikçilerini töhmet altında bırakmayayım şimdi çok fazlasıyla haşır neşir olmadım, ama araba lastikçileri için imzamı atabilirim ki Türkiye'de bunlar kadar lastikten anlamayan bir örgüt, topluluk bulamazsın.

    Rosso Corsa da yarı pist lastiği, Supercorsa da. Ama ikisi de farklı lastikler.
    Ama ikisi de satın alabileceğin en çabuk ısınan lastikler. Ki tüm lastiklerin performans vermek için ısınması lazım, bunlar bunu en hızlı yapan lastikler.
    Hadi hakkını yemeyeyim Mitas da çabuk ısınıyor.

    Gerekli mi gereksiz mi elbette konuşulabilir, ama bunun sebebi de ısıtmak lazım falan diye anlatılmamalı.
    espresso bunu beğendi.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Benim bu Mitas'ta yüzüm gülmeyecek..

    Nerede kaptıysam çivisi de muntazam bir kroşe girmiş lastiğe. Tüple de adam edemedik, bakalım lastikçiye nasıl gidicem.
    Bu arada dikkat etmiyordum, şimdi uğraşınca gözüme çarptı, wear mark'lardan bazıları ele gelmeye başlamış bitiyor lastik 3100 3200 falan daha yahu =)

    Rosso Corsa II kalmamış gibi hiç bir yerde. Göreniniz duyanınız olursa yeşillendirsin

  20. #20

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    benim mitas 9500 yaptıydı wear mark gelmemişti orta kısımda.sırf km çok yaptı diye değiştirdim yoksa orta kısım da wear marka çok vardı :D


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler