250 likten sonrası için motosiklet arıyorum bu fiyatlara ama bulamayacağım galiba domian 400 ug düşünüyordum fakat özellikle stop etme sorunu çok canımı sıktı duke 390da da varmış bu sorun 400nk desek onun da kronik sorunları fazla ne yapacağım
250 likten sonrası için motosiklet arıyorum bu fiyatlara ama bulamayacağım galiba domian 400 ug düşünüyordum fakat özellikle stop etme sorunu çok canımı sıktı duke 390da da varmış bu sorun 400nk desek onun da kronik sorunları fazla ne yapacağım
390 kücük.
cfmoto üzer.
dominarın kronik problemlerini bilmiyorum ancak eski model motor almayacaksan zaten pek de alternatifin yok.
yaz dönemi ayarlayabilirsem bende 400ug e gececeğim ns200den
Bu rakam aralığında saydıklarınız dışında eski motorlar var. Göz karartıp alınabilir.
Dominar 400 den daha iyi bir alternatif göremiyorum.
Dominar 400 kullanıyorum ve stop etme yaşamadım, tek yaşadığım problem yağ kaçırdı o da yağ tapasında ki lastik fabrikasyon hatalıydı gittim 30 liraya temin edip değiştirdim. Ama tavsiye istersen eski kasa da olsa bi Japon al bak keyfine.
hangi model mesela ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
kawasaki z300 olabilir belki biraz bütçeyi aşsa da
Dominar 400 ug modeli bendede var...neden stop ediyormus..ben kontagi kapamadan oyle bir sey gormedim..
Kaldera adam herseyi biliyonsenden benden iyi
Yazmis iste duke ufakmis,cf moto uzermis,dominar istop ediyomus,duke istop ediyomus.cg alin onlarda sorun yok.100 liraya zincir 500 liraya jantinsatiliyo.alt sakali 50 lira
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Kimse yazmadan yaziyim ben,cf moto kaka,dominar kronik,ktm yedek parcasi pahali,benelli alsan satamassin,suzuki tipsiz,kawasaki pahali,hyosung kronik
youtube da şikayetvarda va bu konuda çok şikayet var bi kısmı çalıştırırken stop ettiğini bir kısmı sürüş halindeyken debriyajı bırakınca stop sorunu var diyor hepsinde yoktur tabi de kronik gibi biraz
Çalışınca rölantide stop etme sorunu tps ile alakalı. Garantiden değişiyor ve çözülüyor. Ama onun dışında kronik bir stop etme sorunu var. Düşük hızda debriyaj çekiliyken yapıyor. Bazen 2 hafta yapmıyor, bazen günde 2 kere yapıyor. Çözüm bulamadım henüz. Araştırdığım zaman 390 ktm’lerde de olduğunu gördüm. 390 adventure kullanan arkadaşım benimle aynı sorunu yaşıyor. Ve tek yaşayan da o değil. Blok benzer olduğu için bana bloktan kaynaklı gibi geliyor ama emin de değilim. Bunun yanında disk yamulma durumu da var. Benim motorun diskleri 1000kmden beri yamuk. Rodajı da oldukça sakin yapmama rağmen. Herkesçe bilinen toplamda 4 büyük kronik sıkıntısı mevcut. Bu 4 kroniğin ise 3 tanesi bende mevcut.
Sorun yaşamayanlar çok şanslı olmalı.
bunu göze alarak 400 ug alacağım galiba çünkü daha iyi seçenek yok
Fren diskinden mi bhseyorsunuz.daha kaliteli bir disk takinca duzelmezmi durum
Benelli 249s tercih ederdim. Hem çok donanımlı. Ön tarafta 2adet diski var. Abs kapama açma özelliği var. Güzel bi göstergesi var. Hele sesi var ya sesi. Tek sıkıntısı yürütme maliyeti biraz yüksek.
Aynı soruyu bende kendime soruyorum 130 a ne alınır diye dominar400ugden başka hiç bişey alınmıyor cidden her köşede yanlanmış her düzlükte teker yapılmış mt-25e de binmek istemiyorum açıkcası,duke 250 desen alınır ama piyasası çok yavaş,390 pahalı eskileri geliyor.O yüzden benim içinde tek seçenek 400ug gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
Bide cb250r var o fiyatlara cidden temiz ve nispeten yüksek modelli ama artçılı olduğum için genelde ve oturaklı motosiklet sevdiğim için cezbetmiyor oda
debriyajı çektiğimde bende de stop ediyor.
gittim sordum tps kontrol ettiler sorun yok dedi. arkasından gizlice yanaştım motora bakarken gözümün önünde stop etti. dedim bu ne? dedi stop ediyor.
ee dedim hani yoktu. dedi varmış. eee nasıl çözülecek
dedi daha rodajda ileride parçalar yerine oturur problem düzelir dedi.
ani gaz açıp kapayınca yapabilir normal dedi.
ben biraz gazla ve devirle oynamayı seviyorum sürerken hep de o esnada stop ediyor alakası var mı yok mu bilmiyorum.
ama 2500de gidicem tekrar. baktım sorun var eee hani düzelmedi stop olayı dicem.
siz problemi çözerseniz bir mesaj uzağınızdayım allah aşkına beni unutmayın. pofuduk diyesim geldi size.
130 a cfmoto 250xl var,duke 390 250 var,leoncino 500 var,cb 250r vr,suzuki vanvan 200 var
250'likten başka bir 250'liğe geçmek ne kadar mantıklı olur kişiden kişiye değişir. Bütçe belli, seçenekler belli. Her ne kadar kendi Dominar 250'mle tatsız şeyler yaşamış olsam da Dominar 400 veya NK400 tavsiye ederim.
140'a çıkarsanız 500cc Benelli Leoncino da bulunabiliyor.
Eski model Japon'lardan Kawasaki ER6 var..
Eğer bulabilirseniz Yamaha XT660R düşünülebilir ama sanırım temizlerine yüksek meblağlar istiyorlar.
Oturaklı motosiklet demişsiniz, bütçe birazcık zorlansa NC700X, 650 Transalp bulunabilir belki..
Liste uzar da uzar.. Ben sizin yerinizde olsam ve illa cc büyütmek istiyor olsam, bütçemin elverdiği kadarıyla gönlümde yatanı; en keyif alacağımı ve kendimi onu sürerken hayal edebildiğimi alırdım..
*Oturaklı motosiklet başka üyeden gelmiş, kusura bakmayın.
leoncinoyu bilmiyordum baya hoşuma gitti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)