Joker Batman kılığında ülkemize gelmiş
-
Öncelikle hepimizin derinden sarsıldığı acı dolu günlerden geçmemiz hasebiyle sabır diliyor yakınlarını kaybedenlere baş sağlığı diliyorum.
Yeniden aranıza her ne kadar uzun süre önce tanıtılmış, çokça incelenmiş, yorumlanmış ve artılarıyla eksileriyle kendini ispatlamış olsada yeni motorumu tanıtmaktan mutluluk duyuyorum.
İlk Ducatim olması hasebiyle yabancılık çekmeyi beklerken, markanın sürücü yaklaşımını oldukça kullanıcı dostu buldum.
Ekran arayüzü, gidondaki kontrol tuşları ve diğer tuşların ergonomik yerleşimi takdire şayan.Açıkçası daha önce bir çok premium ligde bulunan markaların modellerini sürmeme rağmen v4S'ler de bulunan elektronik süspansiyonların uçan halı hissi verdiği kanısını yadırgıyor küçük buluyordum. İlk 100 kilometrelik sürüşümün çoğunu İzmir içinde yaptım ve kesinlikle süspansiyonun çok iddialı olduğunu söyleyebilirim. Çukurlar, tümsekler, bu çukur nereden çıktı şimdi bizi hoplatıcak dediğim yerlerde geçtikten sonra bir kaç kere afalladım.
Açıkçası motorda genel anlamda bir endüstri birliği var. Janta bakıldığında marchesiniler, frene bakıldığında merkezine kadar brembo ve çelik fren hortumları, lastikler rosso corsa 2, Öhlins&Ducati iş birliği içinden çıkmış elektronik süspansiyonlar, elektronik gidon amortisörü ve daha nicesi. Eskilerde sahibi olduğum Mv Agusta Rivale modelinde benzer şaşkınlıklar içindeydim. Fakat Mv Agusta özelinde beni memnun etmeyen konular vardı (plastik parçaların kalitesizliği, motor sesi kulağa hitap etmemesi vs). V4 Ducatilerin motor sesi için şahsi görüşüme dayanaraktan kulağa hitap ettiğini düşünmekteyim. Egzoz sistemiyle beraber senfoni olucağından da kuşkum yok.
Şimdi sizi bu güzelliğin bir kaç fotoğrafıyla baş başa bırakıyor ve şimdiden iyi dilekleriniz için şükranlarımı sunuyorum. Sevgiler.
Reklamlar
-
Her gün tartıştığımız Hintli ya da Çinli motosiklet modellerinin ardından açtığınız bu konu ilaç gibi geldi. Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
-
Hayırlı olsun. Keyifle gezin.
-
Bir videoda görmüştüm, eminim güzeldir.
Güle güle kullanın.
-
hayırlı olsun
yolda giderken üzerinde durmakta zorluk çekiyormusunuz?
-
Hayırlı olsun.
Merak ettiğim bir şey var, artık tüm motosiklet üreticileri aynı yerden mi far alıyor? Yoksa biz mi çok klasikçi kaldık?
-
Güle güle kullanın. Model nedir? Radyatör kısmını çok sevdim. Isı üretimi durumu nasıldır?
-
F54 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun
yolda giderken üzerinde durmakta zorluk çekiyormusunuz?
Teşekkür ederim, biraz öne yatık pozisyonda sürüş yapıldığı için motora yek vücut kapanabiliyorsunuz. Bu sebeple super sport kadar olmasada çoğu naked modelden başarılı. Bunu kawasaki Zh2 mt9 mv agusta rivale gibi modellere kıyasla söyleyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Güle güle kullanın. Model nedir? Radyatör kısmını çok sevdim. Isı üretimi durumu nasıldır?
Selamlar, modelin tam ismi Streetfighter V4S black livery. Isı üretimi konusunda trafik ve düşük hızda seyir halinde sıcaklık veriyor. Fakat Mv agustada pizza fırınına bacağımı sokmuş gibi hissederken bunda o hissiyat yok. Bana göre çoğu italyandan daha rahat serinliyor. Bir diğer konu ne kadar sıkışık trafiğe girsemde hararet ortalamanın üstüne yeltenmedi, bu italyanlarda nadir görülen bir beceridir. Scooterına kadar çoğu italyan sıkışık trafiğe girdiği anda agresif şekilde hararet çubuklarını lego gibi ard arda dizer. Ben katolizör iptali ve sistem egzozla hararet konusunun tamamiyle yok olabileceğini düşünüyorum. Bu konuda bu makinede büyük potansiyel var.
-
Hayırlı olsun. Kazasız belasız binersiniz umarım. Bi radyatör koruması filan mı düşünseniz hocam.
Maşallah radyatör 3 + 1 ev gibi daş maş gelmesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
https://evotech-performance.com/prod...t-2020-onwards
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)