Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motorsiklet kurallarının güncellemeye ihtiyacı var acil..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı XGAMER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yazık ki gelemez o modeller artık 300cc ve üzeri. Ondan en az 400cc olmalı. R3 321cc veya Honda'nın bir çok modeli 300cc üzeri. Honda ADV 350 ülkemizde görmek istediğim bir model.
    O zaman 350cc ye çekmeleri lazım ama bir düzenleme yapılması şart .. keza bu 50cc Karmaşası içinde şart yakında 50cc ye sigorta çıkıcak o zaman ikinci elde yüzbinlerle 50cc ilanı olucak satılıkta …
    50cc nin çoğu kullanıcı için bir esprisi kalmıycak 100cc zaten alan yoktu direk 125 almak varken 100cc gereksizdi benim dediğim düzenleme ile 100cc de anlamlı dolu hale gelir…


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genç kardeşimiz 17 yaşında A1 ehliyetini alsın. 2 sene sonra otomatikman A2,ondan 4 sene sonra da otomatikman A olsun ehliyeti..
    Tekrar tekrar almaya ne gerek var?
    Sen sıfır tecrübe ile sırf yaşın var diye
    direk A alıp hayabusaya binmeye hak kazanıyorsun ama A2 ile 10 sene tecrübesi olan adam A için tekrar ehliyet almak zorunda..
    B sınıfı ehliyet alan çocuğa ferrari lamborgini porche gibileri kullanamazsın deniyor mu? Hayır..
    Al ehliyetini bin lamboya ferrariye git..
    Neden?
    Katılmıyorum, hatta arabada da kesinlikle güç veya güç/kilo oranına göre ehliyetlendirme olması gerekli.
    Sıkıntı bu her yeni ehliyetin kutsal devletimiz tarafından gelir kapısı olarak görülmesinde.

    "Sırf yaşın var diye" kısmına gençken ben de katılırdım muhtemelen. Ama şu an bunun da isabetli olduğunu düşünüyorum. =)

  3. #23
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılmıyorum, hatta arabada da kesinlikle güç veya güç/kilo oranına göre ehliyetlendirme olması gerekli.
    Sıkıntı bu her yeni ehliyetin kutsal devletimiz tarafından gelir kapısı olarak görülmesinde.

    "Sırf yaşın var diye" kısmına gençken ben de katılırdım muhtemelen. Ama şu an bunun da isabetli olduğunu düşünüyorum. =)
    Katılmadığın noktayı anlamadım fakâaaat.. (hükümet kadın filminden bir replik)
    Oldu olacak Her ehliyet sınıfında 5 senede bir tekrar sınav yapılıp yeniden 5 senelik vize alalım.
    Enıştem 1982 de ehliyet almıştı ama araba kullanmayı 1998 de ben öğrettim. Gerekli bişey demekki..

    Motosiklette sınıf tabiki isabetli ancak tecrübe ilerlemeaine rağmen yeniden para harcamak zorunda olup yeniden ehliyet almaya çalışmak..
    Sadece direksiyon sınavına girerek değerli kağıt bedeli ödemeden bir üst sınıfa geçilebilir.
    B sınıfı dediğimiz otomobil sınıfında da olmalı bu iş.
    Oğlum 18 yaşında ve geçen hafta hem A2 hem B sınıfına yazdırdım. Ama B sınıfını alınca ferrariye binmesine razı olamam. Baba olarak olamam,gençtir kanı kaynar olamam,kıymet bilmez tecrü esizdir olamam v.s v.s...
    Demek.istediğim şu..
    Alakasız gelmesin de..
    Petrolden lpg mazot benzin ve diger yan ürünler çıkar ya..
    Ama tarihinde mazot ilk defa benzin fiyatını geçti ya..
    Hani gençliğimizde benzin 5 ise mazot 2.5 lpg 1.5 lira idi ya..
    Hani petrole zam geldiğinde bunlqrın hepsine aynı oranda zam gelmeli iken daha çok talep olana daha fazla geliyor ya...
    Anlamsız geliyor ya..
    İste motosiklet ehliyetinde olanın otomobilde olmaması garip geliyor..
    DickName bunu beğendi.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)