pulsardan sonra 60k butceyle ne alınır? hedef Uzunyol şehiriçi karışık.
pulsardan sonra 60k butceyle ne alınır? hedef Uzunyol şehiriçi karışık.
Gerekli Kuvvet Damarlarındaki ASİL KANDA MEVCUTTUR!
M.Kemal ATATÜRK
Şehir içi için 2.el Cbr600rr olabilir, km yüksek olabilir belki ama işleyen demir pas tutmaz derler. Uzun yol içinde pcx 125 derim.
Bence cf moto 400 lüğü olabilir oktay motorda sarı sitede gördüm
pulsardan sonra r25 mt25 de alabilirsin ciddi fark var.ama bi 400 500cc ister.fiyat olarak tam bilmesemde dominar400 duke 390 bi önceki kasa cbr500 aklıma gelenler.para olarak çok arada bi 80k olaydı baya artardı seçenek
Benelli Trk502 2017 model 15.000 km de üç çantalı 60.000 tl ?
Hocam boşverin motosikleti güzelinden 1.2 doblo alın, şaka bir yana benim gözümde bir kaç motosiklet var.
Benelli Tnt 249-s
Honda Cbr500r
Bajaj Dominar 400
Bunlar bildiğim kadarıyla uzun yolda konforu olan ve en önemlisi abs olan motosikletler, Benellinin Tnt 250si sorunsuz ve uzun yol yapan insanlar vardı 249 la aynı şeyler olucağını düşündüğüm için yazmak istedim, eğer abs kriterlerinizde yoksa ve uzun yolda daha konforlu olsun isterseniz 2005-2010 arası üretim touring motosikletlere göz atabilirsiniz.
2020 ağustos-eylül civarlarına gidebilirsen Tracer 700 alabilirsin. Gidemiyorsan da TRK502 ağır ama iyi, motosiklet için 60 bin bütçem olsa gider alırım düşünmeden.
Maalesef bütçe bir tık aşağı kalsa da, bulabilirsen cb500f derim. Hem şehir içi, hem uzun yol için çok ideal.
Önerilmiş ama, 60bin e var mı CB500F ?
Arkadaşlar bu Ctesi 15,12 TL'den benzin aldım. Bunu şunun için yazıyorum; 1 sene önce bana uzun yol için motor sorsanız rüzgardan en az etkilenen destroyer gibi motorları size önerirdim ama günümüz şartlarında 250 cc tek silindir bir makine de 110-120 km gibi sabit hızlarda uzun yol için ideal olabilir. Tabi ki konfor sele, tur camı gibi ufak bir iki dokunuş yapmak gerekir.
Abi bana kalırsa el biraz yatkınsa motorun bağlantı yerlerine vibrasyon takozu bağlayarak titreşim azaltılıp uzun yolda daha rahat şekilde gidilebilir, şahsen ben uygulamayı 100 cc lik Cg de denemeyi düşünüyorum malum balansörsüz bir sisteme sahip olunca titreşim kaçınılmaz oluyor, ama 250 cc lik motosiklet gayet yeterli olur dişli vites oranları arttırılıp devir düşürülünce çok daha rahat yolculuk edilir kaldıki ben Cg ile 2-3 kez İstanbul-Bursa yaptığımı hatırlıyorum ya Allah Bismillah diyip sabırlı olunca dünya turu bile yapılır .
Eyvallah ama bu işlerde bir handikap da tehlike esnasında gazı açtığında aniden ivmelenme konusu. Yüksek cc motorda düşük devir ve süratle gittiğinde kaçman gerektiğinde gazı açtın mı coşar, kaçarsın. 250 cc'de bu yok. Bu konu aslında çok önemli ama bir şekilde bertaraf edebiliyorsak süper. Çünkü çoğumuz uzun yolda belli bir sabit hızda gitmeyi tercih ediyoruz.
Bu tarz konuların hepsine girip "neden CBF500 bakmıyorsunuz" yazmak istiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)