Tur camı mı yoksa rüzgar saptırıcı mı?
-
Reklamlar
-
Mevcut camın boyu çok kısa; bu haliyle deflektorun çok yardımı olmayacağı gibi estetik de durmayacaktır. Fotoğraflara bakılırsa cam daha doğru bir tercih gibi duruyor.
-
Mevcut camı uzatmak yerine açısını daha dik hale getirirsen daha iyi iş görür , benim motorda ön camın açısı değiştirebiliyor , en dik pozisyonda sıfır rüzgar alıyorum yazın uzun yolda bir kaç kademe indiriyorum serinlemek için , bazı motorlarda cam yukarı aşağı hareket ediyor ama yukarı aldığınızda hem göz hizasına gelip rahatsız ediyor hemde tümsekte , sert frende vs camın çeneye çarpma riski oluşuyor , mevcut cam üzerine takılan aparatlarda iş görür ama göz hizasına denk geldiği için rahatsız edebilir..
-
Gidon ile dönen büyük ön cam otoyol hızında gidon kontrolüne ciddi müdahele ediyor. Hiç tavsiye etmem. Büyük ön cam sabit olmalı, gidon ile dönmemeli.
Eğer küçük cam rüzgarı kask hizasına yollayacaksa o da kötü. Türbülans kaskın sürekli titremesi ve sallanması demek, ki çekilecek eziyet değil.
Her gün zor, ama bir iki günlüğüne rüzgar yemek o kadar da rahatsız bir şey değil, hele hele iyi bir ful face kask varsa.
-
yüksek hızlara çıkmayacaksanız gpnin camına bakabilirsiniz. ama rüzgarı bol ve 100 üzeri hızlarda seyredecekseniz puig givi kappa vs marka olmayan camlara bulaşmayın derim. bakınız nc gruplarında gp kompozit çok sevilsede akrilik malzemeden yapıldığı için camları hepsi vida yerlerinden vs patlatıyor kendini. halbuki marka camlarda poliüretan akrilik tarzı camlar kullanılmıyor ve esneklik kabiliyetleri orjinal marka camlar kadar olmuyor doğal olarak.
-
tur camı almanı tavsıye ederım .
NASIL BAKARSAN OYLE GORURSUN...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler