Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tur camı mı yoksa rüzgar saptırıcı mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Aralık 2013
    Merhaba,

    Hero x pulse 200 motor kullanmaktayım. Bir kaç haftada bir gidiş geliş 500-1000km arası yola gidiyorum.




    Önden aldığım rüzgarı bir nebze önlemek için kafamda iki seçenek var bilgi sahibi olan kişilerden tavsiye alabilirsem çok memnun olurum.

    1. motorun orjinal camı üzerine 15cm rüzgar saptırıcı (deflektör) takmak. Motorun orjinal camı ile 25-30cm yüksekliğe erişiyor.

    https://www.**********.com/urun/gp-k...ffaf-universal



    şehir içi kullanımlarda istersem deflektörü sökebilirim.

    2. motorun orjinal camını sökerek 50cm tur camı taktırmak.


    https://www.**********.com/urun/gp-k...-tur-cami-2020



    Yardımınız için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Mevcut camın boyu çok kısa; bu haliyle deflektorun çok yardımı olmayacağı gibi estetik de durmayacaktır. Fotoğraflara bakılırsa cam daha doğru bir tercih gibi duruyor.

  3. #3
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Mevcut camı uzatmak yerine açısını daha dik hale getirirsen daha iyi iş görür , benim motorda ön camın açısı değiştirebiliyor , en dik pozisyonda sıfır rüzgar alıyorum yazın uzun yolda bir kaç kademe indiriyorum serinlemek için , bazı motorlarda cam yukarı aşağı hareket ediyor ama yukarı aldığınızda hem göz hizasına gelip rahatsız ediyor hemde tümsekte , sert frende vs camın çeneye çarpma riski oluşuyor , mevcut cam üzerine takılan aparatlarda iş görür ama göz hizasına denk geldiği için rahatsız edebilir..

  4. #4
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gidon ile dönen büyük ön cam otoyol hızında gidon kontrolüne ciddi müdahele ediyor. Hiç tavsiye etmem. Büyük ön cam sabit olmalı, gidon ile dönmemeli.

    Eğer küçük cam rüzgarı kask hizasına yollayacaksa o da kötü. Türbülans kaskın sürekli titremesi ve sallanması demek, ki çekilecek eziyet değil.

    Her gün zor, ama bir iki günlüğüne rüzgar yemek o kadar da rahatsız bir şey değil, hele hele iyi bir ful face kask varsa.

  5. #5
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    yüksek hızlara çıkmayacaksanız gpnin camına bakabilirsiniz. ama rüzgarı bol ve 100 üzeri hızlarda seyredecekseniz puig givi kappa vs marka olmayan camlara bulaşmayın derim. bakınız nc gruplarında gp kompozit çok sevilsede akrilik malzemeden yapıldığı için camları hepsi vida yerlerinden vs patlatıyor kendini. halbuki marka camlarda poliüretan akrilik tarzı camlar kullanılmıyor ve esneklik kabiliyetleri orjinal marka camlar kadar olmuyor doğal olarak.

  6. #6
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    tur camı almanı tavsıye ederım .
    NASIL BAKARSAN OYLE GORURSUN...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler