Başlangıç Motoru olarak Chopper Tavsiyesi ?
-
01 Ağustos 2021, 10:30
#1
Arkadaşlar selamlar. Çocukluğumdan beri chopper motosiklet sevdalısı olarak nihayet artık A sınıfı ehliyetimi aldım ve ilk motosikletimi almak istiyorum. Siz tecrübeli abilerimden kardeşlerimden fikir almak istiyorum. Başlangıç olarak hangi chopper'ı seçebilirim ya da seçmeli miyim ?
Kursta kullandığım motor MT07'ydi. Sıfır hata ile kullanıp sınavdan 100 ile geçtim. Harika bir canavardı ama benim tarzıma çok hitap etmiyor ve çok hızlı bir motosikletti. Ben daha çok yavaş ve benim tarzıma daha çok hitap eden chopper kullanıcısı olmak istiyorum. Aklımda bir kaç model var bunlar LİFAN 250b ve HYOSUNG GV250. Bu modelleri seçmemin sebebi tek blok değil çift motor motor kullanıyor olmaları. Yoksa daha uygun tek bloklu bir çok motosiklet var. Lütfen bana yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım ?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2021, 10:38
#2
V twin motor bloğa sahip bir crusier arayışına girmişsiniz sanırım, lifan-keeway-rks gibi v twin bloğa sahip motosikletler yamaha virago 250 nin motor bloğunun kopyasına sahiptirler çoğu parçası yamaha ile uyumlu olması lazım. Hyosung gv250 diğer 250cc lik crusierlere göre daha performanslıdır sebebi ise aynı motorun gt serisi yani süper sport serisinde kullanmalarıdır. Hyosung gv250 de parça problemi var diye biliyorum. Eğer bütçenizi bizimle paylaşırsanız daha iyi modeller tavsiye edebiliriz. Şimdiden hayırlı olsun.
-
01 Ağustos 2021, 10:40
#3
25-30k arası bir bütçem olacak ve evet V Twin motora sahip modellere bakıyorum
-
01 Ağustos 2021, 11:46
#4
ozank90 adlı üyeden alıntı
25-30k arası bir bütçem olacak ve evet V Twin motora sahip modellere bakıyorum
Genel olarak bütçeniz civarında bakıcak olursam bahsettiğiniz bütçede en alınabilcek gv250 olarak geliyor bana. Japon alıcak olursanız 2000 model yamahaya o kadar para verilmez birde eski olduğu için bakım maliyeti vb. Alıcak olursanız enjeksiyonlu modellere bakmanızı öneririm, karbüratörlü ile uğraşmanızı önermem. Malesefki ülkemizde orta sınıf crusier açığı var.
-
01 Ağustos 2021, 12:54
#5
Hyosung pişman eder. Parçasını bulamazsınız.
-
01 Ağustos 2021, 13:16
#6
Daelim Daystar 250 iyi bir alternatif olabilir, AEA'nın incelenmesi de mevcut, ayrıca enjeksiyonlu yeni nesil bir sisteme sahip, bir de beni yanlış anlama ama "chopper" kesip biçince, fabrika üretimi motosikleti kişiselleştirip "sana özel" yapınca oluyor sen "cruiser" yani gezi motosikleti arıyorsun, ortamlarda bu bilgi ile sana üstten bakmak isteyenler olacaktır, şimdiden uyarmış olayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
+ Kymco Venox 250'de değerlendirilebilir ..
-
01 Ağustos 2021, 14:39
#7
Ülkede başlangıcı da geçtim genel bir cruiser kıtlığı var orta segmentte çok az model kaldı başlangıç için de Mondial Nevada dışında sıfır km motosiklet yok diye biliyorum. Bütçe kısıtlıysa Çinli v-twin makineler aşağı yukarı aynı sayılır daha modelli olmaları nedeniyle Rks Blackster veya Lifan 250b en iyi alternatifler diye düşünüyorum. Boyun 1.75'ten uzunsa Virago 250 klonu Lifan büyük ihtimal altında küçük kalacaktır
-
01 Ağustos 2021, 18:26
#8
Mersin İl Temsilcisi
dostum, madem yeni başlıyorsunuz,
iyi bir usta tanıyana, motoru tanıyana ve tecrübe edinene kadar ramzey 250-rks 250-mct 250 öneririm. parçaları daha bol ve ucuz. ustalardan ve parça sıkıntısında bıkıp usanırsınız farklı modellerde.
-
01 Ağustos 2021, 18:45
#9
Farklı olmak amacıyla bende cruiser bir motor arıyordum, Türkiye'de 15-30 bandında cruiser açığı var gerçekten. Çoğu modele baktım incelemelerini izledim. Beğenip ama o paraları verip alamadım. 10 yaşında motor 20k? 5 yaşında motor 30k? Ama incelediğim kadarıyla mct250 ve bisan roadstar işletme maliyeti olarak daha uygun. Diğer markalarda parça problemleri usta problemleri yaşanıyor. Çıkardığım izlem bu yöndeydi, ki ustamda aynı şeyi söylemişti. Yamaha honda artık kime duyar görürse şu açığa uygun fiyatlı 200-400cc bi cruiser getirin yok satarsınız emin olun.
-
01 Ağustos 2021, 19:45
#10
f0cus adlı üyeden alıntı
Farklı olmak amacıyla bende cruiser bir motor arıyordum, Türkiye'de 15-30 bandında cruiser açığı var gerçekten. Çoğu modele baktım incelemelerini izledim. Beğenip ama o paraları verip alamadım. 10 yaşında motor 20k? 5 yaşında motor 30k? Ama incelediğim kadarıyla mct250 ve bisan roadstar işletme maliyeti olarak daha uygun. Diğer markalarda parça problemleri usta problemleri yaşanıyor. Çıkardığım izlem bu yöndeydi, ki ustamda aynı şeyi söylemişti. Yamaha honda artık kime duyar görürse şu açığa uygun fiyatlı 200-400cc bi cruiser getirin yok satarsınız emin olun.
Honda rebel 300'ü 250, rebel 500'ü 600 cc yapıp getirirse yok satar burada. Niye getirmiyorlar çözemiyorum, göründüğünden daha çok seveni var cruiserların.
-
01 Ağustos 2021, 21:29
#11
Mersin İl Temsilcisi
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Honda rebel 300'ü 250, rebel 500'ü 600 cc yapıp getirirse yok satar burada. Niye getirmiyorlar çözemiyorum, göründüğünden daha çok seveni var cruiserların.
Virago 5.35
İntruder ya da savage 650
Kawasaki En500
Efsaneler, efsaneler..
-
02 Ağustos 2021, 08:34
#12
-
02 Ağustos 2021, 19:46
#13
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Honda rebel 300'ü 250, rebel 500'ü 600 cc yapıp getirirse yok satar burada. Niye getirmiyorlar çözemiyorum, göründüğünden daha çok seveni var cruiserların.
satmayacağını düşünüyorlar galiba. daha doğrusu ss modellerden fazla satmayacağını düşünüyorlardır. r25 peynir ekmekle kapışıyor, belki peynir ekmekten bile fazla satıyor olabilir
-
02 Ağustos 2021, 21:35
#14
f0cus adlı üyeden alıntı
satmayacağını düşünüyorlar galiba. daha doğrusu ss modellerden fazla satmayacağını düşünüyorlardır. r25 peynir ekmekle kapışıyor, belki peynir ekmekten bile fazla satıyor olabilir
Şu R25 gibi motorlar nasıl oluyor da peynir ekmek gibi satılıyor anlamış değilim. Hem diğer türlere göre daha tehlikeli gibi görünüyor, hem oturuşu rahatsız, arkana birini bindirsen o daha da rahatsız olacak, nedir ki anlamış değilim. Gençlerin sürekli piste gitme imkanları olan gelişmiş bir ülkede olsaydık belki anlardım ama bunlarla otoban dışında gazlayacak yol da yok, diğer yollarda ne zaman nereden çukur tümsek çıkacağı belli de değil.
Neyse, zevk işte, seveni var ki satıyor. Onlar da bizim skuterlara diyordur öyle.
-
02 Ağustos 2021, 21:59
#15
espresso adlı üyeden alıntı
Şu R25 gibi motorlar nasıl oluyor da peynir ekmek gibi satılıyor anlamış değilim. Hem diğer türlere göre daha tehlikeli gibi görünüyor, hem oturuşu rahatsız, arkana birini bindirsen o daha da rahatsız olacak, nedir ki anlamış değilim. Gençlerin sürekli piste gitme imkanları olan gelişmiş bir ülkede olsaydık belki anlardım ama bunlarla otoban dışında gazlayacak yol da yok, diğer yollarda ne zaman nereden çukur tümsek çıkacağı belli de değil.
Neyse, zevk işte, seveni var ki satıyor. Onlar da bizim skuterlara diyordur öyle.
Sözüm birazcık sakıncalı emma :DD genelde kız tavlamak, hava atmak için alıyor gençler. Starbucks tayfa aklıma geliyor R25 denince :DDDD. Motosikletin 250cc olduğu bilinci ile kullananlara lafım yok düzgün süren başımın tacıdır.
-
02 Ağustos 2021, 22:02
#16
espresso adlı üyeden alıntı
Şu R25 gibi motorlar nasıl oluyor da peynir ekmek gibi satılıyor anlamış değilim. Hem diğer türlere göre daha tehlikeli gibi görünüyor, hem oturuşu rahatsız, arkana birini bindirsen o daha da rahatsız olacak, nedir ki anlamış değilim. Gençlerin sürekli piste gitme imkanları olan gelişmiş bir ülkede olsaydık belki anlardım ama bunlarla otoban dışında gazlayacak yol da yok, diğer yollarda ne zaman nereden çukur tümsek çıkacağı belli de değil.
Neyse, zevk işte, seveni var ki satıyor. Onlar da bizim skuterlara diyordur öyle.
Genel anlamıyla kız tavlamak ve zibidilik yapmak için alıyorlar r25i . Biraz bizim millette de var, bir önceki ve ilk motorum vulture idi, kimse dönüp bakmıyordu bile. Şimdi xtreme max var, durakta bekleyenlerin "o ney la öyle" diye baktıklarını görebiliyorum. Işıklarda millet kaçlık bu diye soruyor. Farklı şeyleri seviyoruz. Özellikle hız tutkusu olupta şahine doğana binmek zorunda kalan kesim ss motosikletleri ayrı bi seviyor diye düşünüyorum.
-
02 Ağustos 2021, 23:27
#17
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Sözüm birazcık sakıncalı emma :DD genelde kız tavlamak, hava atmak için alıyor gençler. Starbucks tayfa aklıma geliyor R25 denince :DDDD. Motosikletin 250cc olduğu bilinci ile kullananlara lafım yok düzgün süren başımın tacıdır.
Demek şimdiki gençlerin işi zor. Benim gençliğimde bana bisiklet yetiyordu.
-
02 Ağustos 2021, 23:46
#18
espresso adlı üyeden alıntı
Demek şimdiki gençlerin işi zor. Benim gençliğimde bana bisiklet yetiyordu.
Abi o bahsettiğimiz gençlerin yaşlarındayım. Ne tavlayacak tip vaar nede motosikletim vaar benim işim çook daha zor :DD. Ama alıştım artık yalnızlığa kafamın aldığı kadar işte motosiklet ve araba üzerine teknik bilgi öğrenmeye çalışıyorum. Bide ne kızlarla muhabbet kurabiliyom nede arkadaş olabiliyorum :DDD. İlişki işlerim böyle gidincede emekli ihtiyar modunda takılıyorum. Motosikletim olsa bu emeklilik duygusu gider ama yapabilcek bişede yok malesef .
-
03 Ağustos 2021, 10:51
#19
İlk motorunuz olucağı için rks klight 202 önerebilirim. Masraf olmasın diye düşünürsek 2.el düşük km alabilirisniz. Trafikte gördüm bı kac kez güzel Torku var. Chopperdan pek anlamam fakat şekil olsun hoş bence bende rks nin cafe152sini kullanıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)