Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Uzun bi aradan sonra devam Vulture 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Kasım 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Dominar 250
    Herkese merhaba , bu forumu yaklaşık 2 sene önce kullanmaktaydım o zamanlar rks 125 motosikletim vardı, 2 sene kullandım askere giderken sattım.
    şimdi askerden geldim ve motor isteğim başladı, şuan yoluma vulture 125 ile devam ediceğim, size de bir sormak istedim,
    işe git gel kullanacağım, 2021 model enjeksiyonlu,150cc bloğu var cbs sistem motor elime yarın geçecek , siz nasıl bilirsiniz bu motoru
    hayırlı akşamlar cümleten.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Bu motoru muhtemelen tanımıyoruz, senin vesilenle öğreneceğiz.
    Azizozkk ve İnwe Elensar bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    03 Kasım 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Dominar 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Bu motoru muhtemelen tanımıyoruz, senin vesilenle öğreneceğiz.
    Allah razı olsun, motor elime geçtikten sonra ilk izlenimlerimi aktarırım.

  4. #4
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
    Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
    Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
    90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
    Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
    Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
    Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
    Selektör kısayolu yok
    Ayaklık müşürü var
    Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
    Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
    Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
    Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
    Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
    Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
    Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
    Azizozkk bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    03 Kasım 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Dominar 250
    Alıntı karayel90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
    Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
    Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
    90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
    Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
    Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
    Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
    Selektör kısayolu yok
    Ayaklık müşürü var
    Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
    Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
    Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
    Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
    Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
    Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
    Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
    teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
    karayel90 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı karayel90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
    Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
    Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
    90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
    Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
    Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
    Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
    Selektör kısayolu yok
    Ayaklık müşürü var
    Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
    Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
    Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
    Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
    Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
    Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
    Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
    hocam bu notosiklette bazi kullanicilar asiri isinmadan bahsetmis, youtube da bi kullanici arkadas rodaj doneminde cok isiniyordu sonra gecti falan demis. Bu konuda bir bilgin varmi?

  7. #7
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    mr150 versiyonunu kullanmıştım, mondialin yanlıslıkla cok iyi yaptıgı motorlardan birisidir.

    125lik versiyonunun parası gereksiz pahalı idi, sanırım hala öyledir. çinli motorların enjeksiyonu düşük cclerde beceremediğini düşündüğüm için cok umutlu değilim o aletten


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)