Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

bomba !! Yamaha R7

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt7 ye karenaj mı takmışlar?
    :D öyle gibi. ama şanzıman farklı. +20 km daha fazla son hızı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    tasarım müthiş, teknik özellikler çöp.

    AB'de üretilir ve ek fon vergisi konmadan gelirse uygun fiyata satılır bu tasarımın hatrına uygun fiyatla çöp olmamış olur.

    yeniler bilmez R7 ilk defa 99 yılında sınırlı sayıda üretilmişti ve fabrikadan power kit ile birlikte 162 hp olarak çıkıyordu. Türkiye'ye hiç gelmedi ayrı konu. MT-7 bloğu takıp ucuz motor olarak bunu satmak R7'nin hatrına hiyanettir.
    Ali005 bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Ne bereketli makinaymış bu cp2.Mt07,Tracer700,Tenere700 ve r7.
    Bence r7 dememeleri gerekiyor eskiden uretilen r7 ile alakası yok
    Ali005 bunu beğendi.

  4. #24
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    mt07 ve mt09 motor bloğundan neden ss yapmıyorlar diye merak etmiştim bu motorlar ilk çıktığında. mt7'den yapmışlar. mt9'dan ne çeşit bir ss çıkar meraklardayım.

  5. #25
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ben bu mercek far tasarımını beğenemedim ya değiştirin ey japonlar
    BarışN bunu beğendi.
    Instagram: Ekremalp85
    Youtube: Ekrem Alp

  6. #26
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Eee, rahmetli Barkın zaten yapmıştı bunu yıllar önce.

  7. #27
    Green_Beret - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cafe Racer 152 - SYM Joymax 250i
    Aynen benim de aklıma rahmetlinin yaptığı manitou 07 geldi. Bir buna, bir de manitou ya bakıyorum da, manitou şekil olarak bunun içinden geçer.

  8. #28
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocukken 4 silindir delisiydim her zaman en sesli ama en tok sesi veren egzozu takayım o sesi sürekli her yerde duyayım istiyordum o zaman bu tanımlara uygunm Yoshimura, Laser, Supertrapp, Vance&Hines, Devil, Muzzy egzozlar vardı internetin ilk yıllarında kısıtlı egzoz sesi videoları indirip izliyordum youtube henüz yoktu yani kafayı çizmiz bir durumdaydım ardından Pininfarina Suzuki RF600 ve RF900'ü tasarladı ve Rutomoto ankaraya getirip showroomuna koyarak bizi mahvetti. O nasıl bir tasarım o nasıl bir şekil. Deli gibi para biriktirmeye başladım ama maalesef model o kadar çabuk apaçilerin eline düştü ki 2-3 senede ben parayı denkleştirene kadar geçmiş olsun.

    Şuraya geleceğim dört silindir sesi gidişi iyidir güzeldir ama onun sesini alıp 3 mahalle öteden duyulacak kadar çok çıkmasını sağlamak bana göre apaçiliktir tabi gençlik ateşinin etkisi ve diğer arkadaşlarına özenerek bu akıma ayak uydurulduğunu düşünürsek ilerleyen yaşlarda dört silindir sevdası bir yerde bitebiliyor. İnsan daha sakin ve altları dolu sessiz bir şeylere binmek istiyor keza 4 silindir motorlar şehir içi için çok uygun değil, inanılmaz yakıyorlar ve bakım maliyetleri de çok yüksek.

    Ben çift silindirciyim alt devirlerden itibaren gelen yüksek tork cezbedici. Dün biraz mt07 kullandım epey haşatı çıkarılmış hor kullanılmış bir mt07 idi ama altları o kadar dolu ve eğlenceli ki çok beğendim. 600cc 4 silindir bir makineden daha torklu hissettiriyor keza zaten kağıt üstünde de öyle.

    Allah aşkına 1993-1997 arasında üretilmiş şu motora bakar mısınız? Pininfarina sen çok yaşa bu nasıl bir tasarım. Çocukluk aşkım. Böyle tasarımlar kaldı mı adam Japon motoruna italyan tasarım anlayışını getirince neler olabileceğini gösterdi zamanında.Şu anda böyle bir tasarım ancak İtalyanlarda görebilirsiniz.

    http://p2m.mbike.com/000/002/555/91084543.jpg
    Ustama sordum bu modeli biliyor musun diye, üretim yılını sordu,söyledim. "Abi ben o zaman doğmamıştım daha" dedi. Gerçekten çok tatlı tipi varmış Rf900'ün.

  9. #29
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocukken 4 silindir delisiydim her zaman en sesli ama en tok sesi veren egzozu takayım o sesi sürekli her yerde duyayım istiyordum o zaman bu tanımlara uygunm Yoshimura, Laser, Supertrapp, Vance&Hines, Devil, Muzzy egzozlar vardı internetin ilk yıllarında kısıtlı egzoz sesi videoları indirip izliyordum youtube henüz yoktu yani kafayı çizmiz bir durumdaydım ardından Pininfarina Suzuki RF600 ve RF900'ü tasarladı ve Rutomoto ankaraya getirip showroomuna koyarak bizi mahvetti. O nasıl bir tasarım o nasıl bir şekil. Deli gibi para biriktirmeye başladım ama maalesef model o kadar çabuk apaçilerin eline düştü ki 2-3 senede ben parayı denkleştirene kadar geçmiş olsun.

    Şuraya geleceğim dört silindir sesi gidişi iyidir güzeldir ama onun sesini alıp 3 mahalle öteden duyulacak kadar çok çıkmasını sağlamak bana göre apaçiliktir tabi gençlik ateşinin etkisi ve diğer arkadaşlarına özenerek bu akıma ayak uydurulduğunu düşünürsek ilerleyen yaşlarda dört silindir sevdası bir yerde bitebiliyor. İnsan daha sakin ve altları dolu sessiz bir şeylere binmek istiyor keza 4 silindir motorlar şehir içi için çok uygun değil, inanılmaz yakıyorlar ve bakım maliyetleri de çok yüksek.

    Ben çift silindirciyim alt devirlerden itibaren gelen yüksek tork cezbedici. Dün biraz mt07 kullandım epey haşatı çıkarılmış hor kullanılmış bir mt07 idi ama altları o kadar dolu ve eğlenceli ki çok beğendim. 600cc 4 silindir bir makineden daha torklu hissettiriyor keza zaten kağıt üstünde de öyle.

    Allah aşkına 1993-1997 arasında üretilmiş şu motora bakar mısınız? Pininfarina sen çok yaşa bu nasıl bir tasarım. Çocukluk aşkım. Böyle tasarımlar kaldı mı adam Japon motoruna italyan tasarım anlayışını getirince neler olabileceğini gösterdi zamanında.Şu anda böyle bir tasarım ancak İtalyanlarda görebilirsiniz.

    http://p2m.mbike.com/000/002/555/91084543.jpg
    Aga ben Honda sanıp saydırdım, Honda değilmiş alet. Suzuki için de kötü egzoz. Honda olsa şaşırmazdım, Suzuki şaşırttı biraz. Soba borusu ayarında. Motosikletin tüm güzelliğini baltalıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

    Bajaj bile dünyadaki uyarlama cafe racerları gördü de bir iki tane o tarzda makyajlanmış motosiklet çıkardı.

    Ekipten izin almaları gerekir, Barkın abi bunu onaylayacak ya da reddedecek bir şey söylemiş mi önceden öğrenmek gerekir. Sadece Türkiye için bile gelse manitou7 yok satar. Mt-07 düz haliyle bile yok satıyor zaten. Yamaha mühendisleri üzerinde biraz oynayıp aerodinamisini, üç beş açısını düzeltip makyajı bozmadan piyasaya sürse dünyada da sevilirdi bence. Baya ''fezatronik'' olmuştu tam bitmemiş ve aceleye getirilmiş haliyle bile. Arkaya yalandan bir sele yapılsa, o çamurluk kalksa çiçek gibi.

  10. #30
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga ben Honda sanıp saydırdım, Honda değilmiş alet. Suzuki için de kötü egzoz. Honda olsa şaşırmazdım, Suzuki şaşırttı biraz. Soba borusu ayarında. Motosikletin tüm güzelliğini baltalıyor.
    O dönemler sanırım motorun egzoz uzunluğuyla kuvveti arasında doğru orantı olduğuna dair bir inanış varmış. "Bizde mal bu" dermiş gibi subliminal mesaj vermiş Japonlar.





    espresso bunu beğendi.

  11. #31
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocukken 4 silindir delisiydim her zaman en sesli ama en tok sesi veren egzozu takayım o sesi sürekli her yerde duyayım istiyordum o zaman bu tanımlara uygunm Yoshimura, Laser, Supertrapp, Vance&Hines, Devil, Muzzy egzozlar vardı internetin ilk yıllarında kısıtlı egzoz sesi videoları indirip izliyordum youtube henüz yoktu yani kafayı çizmiz bir durumdaydım ardından Pininfarina Suzuki RF600 ve RF900'ü tasarladı ve Rutomoto ankaraya getirip showroomuna koyarak bizi mahvetti. O nasıl bir tasarım o nasıl bir şekil. Deli gibi para biriktirmeye başladım ama maalesef model o kadar çabuk apaçilerin eline düştü ki 2-3 senede ben parayı denkleştirene kadar geçmiş olsun.

    Şuraya geleceğim dört silindir sesi gidişi iyidir güzeldir ama onun sesini alıp 3 mahalle öteden duyulacak kadar çok çıkmasını sağlamak bana göre apaçiliktir tabi gençlik ateşinin etkisi ve diğer arkadaşlarına özenerek bu akıma ayak uydurulduğunu düşünürsek ilerleyen yaşlarda dört silindir sevdası bir yerde bitebiliyor. İnsan daha sakin ve altları dolu sessiz bir şeylere binmek istiyor keza 4 silindir motorlar şehir içi için çok uygun değil, inanılmaz yakıyorlar ve bakım maliyetleri de çok yüksek.

    Ben çift silindirciyim alt devirlerden itibaren gelen yüksek tork cezbedici. Dün biraz mt07 kullandım epey haşatı çıkarılmış hor kullanılmış bir mt07 idi ama altları o kadar dolu ve eğlenceli ki çok beğendim. 600cc 4 silindir bir makineden daha torklu hissettiriyor keza zaten kağıt üstünde de öyle.

    Allah aşkına 1993-1997 arasında üretilmiş şu motora bakar mısınız? Pininfarina sen çok yaşa bu nasıl bir tasarım. Çocukluk aşkım. Böyle tasarımlar kaldı mı adam Japon motoruna italyan tasarım anlayışını getirince neler olabileceğini gösterdi zamanında.Şu anda böyle bir tasarım ancak İtalyanlarda görebilirsiniz.

    http://p2m.mbike.com/000/002/555/91084543.jpg
    Abi diğer markalar vazgeçmiş bu anlayıştan. Zamana ayak uydurup minimalleşmişler. Honda hala en büyüğü bende diye geziyor ortalıkta.

    Bak Honda burada istersek davlumbaz fırın da üretebiliriz demek istemiş.
    [IMG][/IMG]

    Bir de buraya bakalım, üstündeki akrep yazısını silince ne kadar zarif bir görüntü çıkıyor ortaya. Kare egzoz koymaya gerek yok yani, orijinalini tasarlayan adamın harcadığı kalem ucuna yazık.

    [IMG][/IMG]

  12. #32
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Biz bunun daha güzelini yıllar önce yapmıştık... :(

    Ali005 bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    valla ben bu motorun çok tutacağını düşünüyorum ' dünyada '
    1. pist kullanımı profesyönel yada amatör yada antreman motoru olarak hatta ilk yüksek hacimli ss olarak baya bir talep görücektir.
    2. günlük kullanım işe git gel yada piste çık düşük tüketim düşük bakım giderleri sorunsuzluk ve dayanıklılık
    3. zaten 2014 den beri olan motor parça sorunu tedarik dünyada yok
    4. fiyat diyorum r6 da ucuz olucağı kesin ama mt09 a ne kadar yakın olur bilemem
    ek olarak brembo ana silindirli radyal fren,aluminuym eklentili destekli şasi,kaydırmalı debriyaj,tam ayarlı ters maşa kyb arka da komple yeni amortisör,sanırım mt09 da ki ekstra hafif jantlar çok övüyorlar oysa tabi,opsiyonel qs vites birde resimlerdeki doğruysa s22 lastikler var onuda baya övüyorlardı testlerde.bana göre en büyük eksi motoru.anladığım kadarıyla hiç oynamamışlar tamam kaldırır götürür zevk verir ama keşke ufak da olsa bi tune etselerdi 85hp falan olsaydı çok tatlı olurdu.
    valla şahsen ben alırdım bana uyuyor tipinide gayet beğendim öbür yeni çıkanlar gibi garip gelmedi artık.ama tr fiyatından zerre ümidim yok bu motora 140 150 derler tracer700 ve tenere fiyatında az çok tahmin ediyorum.böyle derlerse 177 bine 0km yamaha r6 yada 190a zx6r 0km almak uzun vadede daha mantıklı olabiliyor.bu tarz ara segmentte kalan motorlar bizim ülkede güme gidiyor.bunun bi üstü aprillia rs660 var oda 144 bin iddali bir fiyat oluyor bu durumda.

  14. #34
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Yamaha bu motorun çok ekmeğini yedi. Bir de bu motorla TMAX'in daha büyüğü bir scooter çıkarsa da biz scooter sevenler de hayallere dalsak.

  15. #35

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    2018 Street Triple R
    O ortadaki mercek ne alaka gözünü sevdiğim yamahası, seven de sevmeyen de var yeni yamahaların tasarımlarını ama bana çok çirkin geliyo ya hani o paraları bu çirkin ördek yavrularına verirken ellerim titrer vazgeçerim yüreğim el vermez :D

  16. #36
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Sıra 4 silindir CBR 650 R dururken, bunu alan salak çıkarmı acaba?
    hacidayi bunu beğendi.

  17. #37
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O dönemler sanırım motorun egzoz uzunluğuyla kuvveti arasında doğru orantı olduğuna dair bir inanış varmış. "Bizde mal bu" dermiş gibi subliminal mesaj vermiş Japonlar.

    https://i.hizliresim.com/cer7k9z.jpg

    https://i.hizliresim.com/jpffl1i.jpg

    https://i.hizliresim.com/hvfipr4.jpg
    Obaaaa eskilere gittim yine ) Hepsi inanılmaz makineler R1’in atası yzf1000r thunderace 145 beygirdi ve o dönem için muazzam bir güçtü.

    Yüksek hacimli 4 silindir motorların egzoz boruları egzoz gazlarının tahliye edilmesi ve daha rahat nefes alabilmeleri için çok daha büyük tasarlandılar o dönem çünkü takdir edersiniz ki içerdeki patlama çok daha büyük. 1000cc, 900cc makinelerden bahsediyoruz.

    Ve samimi bir şekilde şunu söyleyeyim old school racing motosikletleri şimdiki motosikletlere genel olarak tercih ederim çünkü onların olayı sürüş hissiyatı, kontrolün tamamen sizde olması ve o zamanlardaki ruh şu anda kesinlikle yok. Şu anki ruh gelişen teknoloji ile birlikte otonom sürüşe yakın bir sistem maalesef.

  18. #38

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Ben thunderacemi hala severek kullanıyorum herşeyin tam anlamıyla sürücüde olması zevkli fakat her zaman öyle olmuyor misal boktan bir zeminde çamur+yağmur senmi daha erkeksin benmi olayları oluyor aramızda henüz ben kaybetmedim ama sıkıntı olabiliyor ayrıca makina yeni nesile oranla epey bir ağır.

  19. #39
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıra 4 silindir CBR 650 R dururken, bunu alan salak çıkarmı acaba?
    Daha fazla torku uzun süreli ve alt devirlerde almak varken yürümeyen 4 silindirli şeyi alan salak var mı acaba? (desem hoşunuza gider mi?)
    Kural [ Z ] ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  20. #40
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
    BarışN, dyavol-77 ve hacidayi bunu beğendiler.
    Old Style


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)