Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

250 CC neden yetmez ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cafo55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm firması 1290 Super Adventure daki yaptığı hatayı da görememiş o zaman.Selenin altı alev atıyor.Ya da görmüş bunun için ekstra parça üretip satıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------



    Bu arada Ktm 1290 Super Adventure kuru ağırlık S 215 kg R 217 kg
    ??? Ktm 1290 Super Adventure'in sele sicakligi hakkinda tek yorumum bile yok... Zaten konu koltuk sicakligi degil. Bu bahsi acan da ben degilim. Cunku konuyu saptirma ihtiyacinda degilim. Hic kullanmadigi motosikletin selesinin insani cayir cayir yakacagi gibi iddialar uydurma ihtiyacinda olan da ben degilim.

    Motosiklerin agirliklari hemen hemen her sene degisiyor. Verileri aldigim kaynak:
    https://www.wikiwand.com/en/KTM_1290_Super_Adventure


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ??? Ktm 1290 Super Adventure'in sele sicakligi hakkinda tek yorumum bile yok... Zaten konu koltuk sicakligi degil. Bu bahsi acan da ben degilim. Cunku konuyu saptirma ihtiyacinda degilim. Hic kullanmadigi motosikletin selesinin insani cayir cayir yakacagi gibi iddialar uydurma ihtiyacinda olan da ben degilim.

    Motosiklerin agirliklari hemen hemen her sene degisiyor. Verileri aldigim kaynak:
    https://www.wikiwand.com/en/KTM_1290_Super_Adventure
    O model eski ben resmi sitesinden bilgi alıyorum
    Bu siteye göre bakarsak sizin motorunuz 200 kg
    https://www.wikiwand.com/en/KTM_1290_Super_Duke_R

    Bu arada sizin motorunuz LC 7 mi LC 8 in genel sorunu olabilir mi acaba

  3. #63
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    LC7 diye bir motor duymadım hiç. Sadece LC4 ve LC8 biliyorum. Benimkinin yanında LC8 yazıyor.

    Fakat 1190 ADV için ısınan sele şikayetini duyduğum için araştırdım. Sonra motosikletleri yan yana görünce durumu anladım. Naked modelde motorun konumu daha önde. Arka silindirle sele arası mesafe çok daha fazla.

    5 senedir sıcak bir iklimde kullanıyorum. Isı sorunu daha önce kullandığım 900cc ve 1000cc Japon motosikletlerden çok daha iyi. Çünkü motor ince ve bacaklara uzak.

  4. #64

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LC7 diye bir motor duymadım hiç. Sadece LC4 ve LC8 biliyorum. Benimkinin yanında LC8 yazıyor.

    Fakat 1190 ADV için ısınan sele şikayetini duyduğum için araştırdım. Sonra motosikletleri yan yana görünce durumu anladım. Naked modelde motorun konumu daha önde. Arka silindirle sele arası mesafe çok daha fazla.

    5 senedir sıcak bir iklimde kullanıyorum. Isı sorunu daha önce kullandığım 900cc ve 1000cc Japon motosikletlerden çok daha iyi. Çünkü motor ince ve bacaklara uzak.
    1290 ADV de de aynı sorun var bunun için extra parça almak zorunda kalıyorsunuz

  5. #65
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010

    Sıralama ve konu başlıkları farklılık gösterebilir

    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    …naked motorlarda özellikle yüksek hacim istemiyorum.
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 naked'i yuksek hacimli naked'a tercih etmek icin baslangic (egitim) ve butce limiti disinda cok bir sebep gorunmuyor… hepsi yine "limitli butce" …
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet keyif işidir. elbette tercihler farklı olacaktır. Tür gibi hacim de bir tercih olabilir.
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstüne bir de duyar kasmışsınız.
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kez 1200 cc naked Ducati kullanma fırsatım ... Bir hafta boyun ağrısı geçmedi.
    http://www.motosiklet.net/forum/yeni...-1800-r-3.html

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen 110km hızla yarım saatten fazla kullandığımda kol ve sırt ağrıları başlıyor bende, çünkü göğsüme ve omuzlarıma ciddi rüzgar vuruyor
    oops

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen 110km hızla …ciddi rüzgar vuruyor
    <<

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgar vuruyor
    <<

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgar vuruyor
    <<

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vuruyor
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    …naked motorlarda özellikle yüksek hacim istemiyorum.
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tür gibi hacim de bir tercih olabilir.

  6. #66

    Üyelik
    29 Kasım 2020


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LC7 diye bir motor duymadım hiç. Sadece LC4 ve LC8 biliyorum. Benimkinin yanında LC8 yazıyor.

    Fakat 1190 ADV için ısınan sele şikayetini duyduğum için araştırdım. Sonra motosikletleri yan yana görünce durumu anladım. Naked modelde motorun konumu daha önde. Arka silindirle sele arası mesafe çok daha fazla.

    5 senedir sıcak bir iklimde kullanıyorum. Isı sorunu daha önce kullandığım 900cc ve 1000cc Japon motosikletlerden çok daha iyi. Çünkü motor ince ve bacaklara uzak.
    LC 8 in yanında motorex de yazıyor mu ?

    Daha Ktm deki motor segmentlerinin bilgisine sahip değilsiniz.Tabiki Lc 7 diye bir motor yok.KTM tarihinde yok.Motosikletin inceliği ve kalınlığı başka motorun hacminden dolayı ısı vermesi başka.Diyorsunuz ki seleye silindir uzak.Neresi Uzak 75 derecelik açının silindir başı tam bacak aranıza geiriyor.Nasıl ısı vermiyor anlamadım.Bu arada konumuz tabi ki bu değil 250 cc bir ihtiyaçtır.ve tercih edilebilir.250 cc motorlar için peşin hüküm verilmez.İsteyen kullanır istemeyn kullanmaz.Verdiğiniz ağırlık bilgileri doğru değil.250 cc motorlar iiçin tutumunuz doğru değil.Daha önce yazdıklarınızla idda ettikleriniz tutarsız.Siz siz olun Ktm naked yüksek hacimden vazgeçmeyin.Sonra vurur da vurur

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LC7 diye bir motor duymadım hiç. Sadece LC4 ve LC8 biliyorum. Benimkinin yanında LC8 yazıyor.

    Fakat 1190 ADV için ısınan sele şikayetini duyduğum için araştırdım. Sonra motosikletleri yan yana görünce durumu anladım. Naked modelde motorun konumu daha önde. Arka silindirle sele arası mesafe çok daha fazla.

    5 senedir sıcak bir iklimde kullanıyorum. Isı sorunu daha önce kullandığım 900cc ve 1000cc Japon motosikletlerden çok daha iyi. Çünkü motor ince ve bacaklara uzak.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Alıntı Cafo55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------


    LC 8 in yanında motorex de yazıyor mu ?

    Daha Ktm deki motor segmentlerinin bilgisine sahip değilsiniz.Tabiki Lc 7 diye bir motor yok.KTM tarihinde yok.Motosikletin inceliği ve kalınlığı başka motorun hacminden dolayı ısı vermesi başka.Diyorsunuz ki seleye silindir uzak.Neresi Uzak 75 derecelik açının silindir başı tam bacak aranıza geiriyor.Nasıl ısı vermiyor anlamadım.Bu arada konumuz tabi ki bu değil 250 cc bir ihtiyaçtır.ve tercih edilebilir.250 cc motorlar için peşin hüküm verilmez.İsteyen kullanır istemeyn kullanmaz.Verdiğiniz ağırlık bilgileri doğru değil.250 cc motorlar iiçin tutumunuz doğru değil.Daha önce yazdıklarınızla idda ettikleriniz tutarsız.Siz siz olun Ktm naked yüksek hacimden vazgeçmeyin.Sonra vurur da vurur

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------


    https://www.ktm.com/ktmgroup-storage...AEPI_%23V1.png
    Bu motorun ön farının üstüne bir şey mi düşmüş yamuk duruyor

  7. #67
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Konu surreal bir hal aldi

    Kimisi bot gibi arka arkaya ayni cumleyi alintilar, kimisi "sizin motorunuz LC 7 mi" mi diye sorduktan sonra "Daha Ktm deki motor segmentlerinin bilgisine sahip değilsiniz. Tabiki Lc 7 diye bir motor yok." der...

    Bunlari yaziyorken aklinizdan gecenler muhtemelen size cok mantikli geliyor, da keske bu degerli dusuncelerinizi acik, tutarli ve net cumleler kullanarak basariyla aktarabilseniz internet ortaminda... Belki o zaman tartisilabilecek bir arguman olur ortada.

    Yoksa "sen yanlissin, ben dogruyum" tepkisi cevap yazilacak bir arguman degil ki. Tabii ki isteyen istedigini dusunmekte ozgur...

  8. #68
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Yine bir 250cc konusu, yine buyuk cc abilerinin sidik yarisina dondu
    Uqurevc bunu beğendi.

  9. #69
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine bir 250cc konusu, yine buyuk cc abilerinin sidik yarisina dondu
    Ne yarışı? Yarış falan söz konusu değil! Tartışmasız benimki daha büyük
    Uqurevc bunu beğendi.

  10. #70

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Eger surekli otoban kullanmiyorsaniz bal gibi de yeter efendim. Kimseyi dinlemeyin. Siz alin birakin buna zaman karar versin..
    Uqurevc, Cafo55 ve blueway2 bunu beğendiler.

  11. #71
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yarışı? Yarış falan söz konusu değil! Tartışmasız benimki daha büyük
    seninki 200 bin tl bizim ülkede; valla büyükmüş :D
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  12. #72
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bu arada, fotoğraftaki SDR yeni kasa... Malesef yeni kasada Euro 5 uyumu için motoru yükselttiler, hatta alttaki kocaman katalitik konvertöre yer açmak için egzozu da yana taşıdılar.

    Euro 3 uyumlu 2015 modelde sele, arka sindir başına daha uzak, ve totonun temas ettiği yer komple elektronik aksam olan siyah kutunun üzerinde:



    Herşey bir yana, motorun yükselmesi ağırlık merkezinin yükselmesi, bu da dinamiğinin kötüleşmesi demek. Egzosun yana taşınması hem estetik açıdan olumsuz, hem de egzosun bacaklara rahatsızlık vermesi demek.

    Halbuki yeni kasada motor daha hafif, sübaplar titanyum yapıldı, şase yeniden tasarlandı, vs. Gel gelelim bunca değişikliğe rağmen motosiklet beş sene öncesinden ne daha güçlü, ne de daha hafif. Bunca ilerleme komple emisyona gitti canına yandığım...

    "Çevre evet önemli ama kapkara duman çıkaran bir dizel kamyonun çıkardığı zararlı gazı kaç SDR çıkaracak Allah aşkına?" diye düşünmeden edemiyorum...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)